رستورانها مختلف لوکس و ارزان با انواع غذاهای دریایی،بین الملی، محلی، گیاهی و... در کشور ترکیه وجود دارد که با منوی متنوع و سرو غذاهای لذیذ و خوشمزه از مسافران خود پذیرایی می کند. همراه با آژانس گردشگری مهرپرواز با چند رستوان مشهور آشنا شوید.

رستوران استیک اند بار مارماریس

رستوران استیک اند بار (Steak & Bar) به گفته خیلی ها جواهری است ارزشمند که نادیده گرفته می شود . به علت نزدیکی به ساحل , این رستوران دارای منظره فوق العاده ایست که مشتریان را محسور می کند . غذاهای رستوران استیک اند بار دارای کیفیت بسیار عالی است و همچنین خوشمزه و دلپذیر هستند . منوی رستوران شامل : غذاهای ترکی و محلی , استیک و نیز غذاهای اروپایی می باشد که البته منوی صبحانه و ناهار و شام را در برمی گیرد . سرویس دهی در این رستوران خوب است و کارمندان بسیار با ادبی دارد . رستوران استیک اند بار در محله سیتلر موکی جمهوریت بلوار (Siteler Mevki Cumhuriyet Bulv) قرار گرفته و ساعت کاری رستوران 07:00 صبح تا 01:00 بامداد می باشد. در سفر تور مارماریس حتما غذاهای لذیذ این رستوران را امتحان کنید.


رستوران سانس استانبول 
رستوران سانس یک رستوران مدیترانه ای لوکس درمنطقه بشیکتاش استانبول و در یک ویلای زیبا در استانبول قرار دارد.رستورانی زیبا با 80 صندلی آماده پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد. طبقه دوم رستوران سانس استانبول یک اتاق خصوصی می باشد که مختص میهمانی های خصوصی می باشد . نکته جالب توجه در مورد این رستوران تغییر منو هر دو ماه یکبار با توجه به مواد اولیه فصلی می باشد.
از بهترین غذاهای این رستوران می توان به دلمه برگ ، کوکوی اسفناج ، سوپ ماهی ، ماهی تن باله آبی گریل شده ، دنده گاو آهسته پخته شده می باشد.این رستوران به سرو غذاهای مدیترانه ای ، اروپایی ، ترکی میپردازد. برای رزرو تور ارزان استانبول با آژانس توریستی مهرپرواز همراه باشید.


رستوران بلک اند وایت کوش آداسی

اگر تصمیم گیری بین ده ها رستوران شما را گیج کرده و نمیدانید کدام را انتخاب کنید , رستوران بلک اند وایت یا سیاه و سفید (Black & White) میتواند انتخاب خوبی برای شما باشد . در این رستوران پخت ماهی ها به صورت حرفه ای می باشد و به شکلی فوق العاده آنها را طبخ می کنند . قیمت های این رستوران مناسب بوده و از نظر اقتصادی بسیار خوب است . کارکنان رستوران رفتاری بسیار خوب و صمیمانه ای دارند و با مشتریان با احترام برخورد می کنند . رستوران بلک اند وایت یکی از بهترین رستوران های کوش آداسی به حساب می آید و شما می توانید از خوردن غذا در این محیط بسیار دلچسب نهایت لذت را ببرید . ساعت کاری رستوران از 09:00 الی پاسی از شب می باشد و در محله بلدیه کارسیسی (Belediye Carsisi 35) قرار دارد . برای اطلاع از قیمت تور  لحظه آخری کوش آداسی با کارشناس آژانس گردشگری مهرپرواز تماس حاصل فرمایید.