مارماریس، کوش آداسی و استانبول از جمله شهرهای محبوب این کشور برای سفر و تفریح کردن هستند. مکانهای دیدنی این شهرها قابل شمارش نیست اما با همراهی آژانس مسافرتی مهرپرواز با جای دیدنی این شهر آشنا شوید.

کلیسا شگفت انگیز چورا استانبول

کلیسای تاریخی و شگفت انگیز چورا استانبول در منطقه فاتح شهر استانبول قرار گرفته است که یکی از بناهای شاهکار و بی نظیر دوران بیزانس است ، که امروزه به یکی از جاذبه های گردشگری استانبول تبدیل شده است . این کلیسا در قرن 16 در دوران عثمانی که اسلام رواج پیدا کرده بود تبدیل به مسجدی با شکوه شد و در سال 1948 به یک موزه تبدیل شد که امروزه پذیرای بسیاری از گردشگران و بازدید کنندگانی است که به تور استانبول سفر می کنند . بر روی دیوار های این کلیسا سر تا سر پر شده است از نقاشی های دوره بیزانس که بسیار نمای زیبا و شگفت انگیزی را به این مکان بخشیده است . کلیسای چورا به دلیل این از بقیه مکان ها متمایز شده که دکوراسیون داخلی آن اصلا دست نخورده و به همان شکل قدیمی باقی مانده است . این کلیسا از 3 بخش اصلی درگاه ورودی و هال , قسمت عبادت گاه و نیز بدنه اصلی کلیسا تشکیل شده است . بنای کلیسا دارای 6 گنبد است و در نزدیکی مسجد سلطان احمد واقع شده . ساعت بازدید از این کلیسا 09:00 الی 19:00 می باشد .با رزرو تور لحظه آخری استانبول از دیگر نقاط دیدنی این شهر بازدید کنید.


تور مهیج سافاری کوش آداسی

سافاری با جیپ یک ایده هیجان انگیز و باحال برای گذراندن یک روز عالی و متفاوت در کوش آداسی است و برای هر سنی مناسب است. سافاری با جیپ در کوش آداسی به شما شانس این را می دهد که پارک ملی زیبای کوش آداسی را کشف کنید. مسیر رسیدن به این پارک ملی بسیار جذاب است و در مسیر آن درختان زیتون و دهکده های سنتی ترکی به چشم می خورند. 
در زمان رسیدن به پارک ملی کوش آداسی می توانید از آبشارهای زیبا دیدن کنید، یک کباب خوش طعم میل کنید و در آب های کریستالی اطراف آبشارها شنا کنید. سافاری با جیپ یک تور کامل یک روزه برای خوش گذرانی با اعضای خانواده است و هزینه آن برای هر نفر حدود 30 یورو است و همراه با خرید تور ارزان کوش آداسی این تفریح پر هیجان را تجربه کنید.


مرکز خرید پوینت مارماریس
مرکز خرید پوینت مارماریس در خیابان اصلی شهر مارماریس واقع شده است. در این مرکز خرید حدود 40 مغازه قرار دارد و می توانید برای خرید از مغازه ها دیدن کنید. تعدادی از مارک های معروف در این مرکز خرید شعبه دارند. تعدادی رستوران نیز در این مرکز خرید قرار گرفته اند که می توانید برای صرف غذا به آنها مراجعه کنید. اگر مایل به خرید در مارماریس هستید حتما سری به مرکز خرید پوینت در مارماریس بزنید. برای اطلاع از قیمت تور ماماریس  با آژانس گردشگری مهرپرواز همراه باشید.