مردم محلی آنکارا دوست دارند تا در کافه های این شهر ساعتها بنشینند، قهوه بنوشند و به گپ و گفت بپردازند. به خصوص در تابستان که بسیاری از کافه های شهر شروع به راه اندازی باغ و تراس خود می کنند. آژانس مسافرتی مهرپرواز برخی از بهترین کافه های آنکار را به شما معرفی میکند.

کافه بونتانیکا Botanica آنکارا

کافه بونتانیکا دارای فضایی زیبا در یک باغ پرگل است که در تابستان مملو است از جمعیت میشود. طراحی داخلی این کافه چوبی زیبایی خاصی را به این محل بخشیده است.همانطور که از یک کافی شاپ  دآنکارا انتظار می رود منوی آن بسیار متنوع بوده و غذاهای مختلفی را برای میهمانان خود سر میکند. همچنین در روزهای شنبه در این محل صبحانه به صورت بوفه پذیرای مشتریان میباشد. برای اطلاع از قیمت تور ترکیه و شهرهای مختلف آن با ما همراه باشید.

کافه بونتانیکا آنکارا،مهرپرواز

کافه کیش Café Kish آنکارا

کافه کیش، به طور روزانه در فضای باز با صندلی های چوبی ساده و گلدانهای زیبا و پرگل با انواع غذاهای تازه و خوشمزه از میهمانان خود استقبال میکند. برای انتخاب یک غذای خوشمزه منوی این محل را به دقت بررسی کنید و سعی کنید که از بین غذاهای ترکی و فرانسوی و دسرهای خوش طعم یک انتخاب خوب داشته باشید.

کافه کیش  آنکارا،مهرپرواز

کافه میز Cafemiz آنکارا

لغت rococo که به معنی سبک هنری قرن 18 میلادی است مناسب برای توصیف این کافه بسیار محبوب است که در آن الگوهای از طراحی گل و لوسترهای درخشان به چشم میخورد. باغ کافه میز در تابستان همیشه پر از جمعیت مردم محلی و گردشگران است که از خوردن دسرهای خوشمزه و نوشیدن قهوه های خوش عطر و طعم این کافه لذت می برند. با رزرو بلیط پرواز خود از مهرپرواز سفری پر آرامش را تجربه کنید.

کافه Cafemiz آنکارا،مهرپرواز

کافه Aylak Madam آنکارا

یک کافه پر جنب و جوش با دیوارهای رنگارنگ هنرهای و تزئینی زیبا که بسیار جالب است. کافه Ailak Madam در زمستان در محیط بسته از میهمانان خود پذیرایی میکند. در تابستان نیز در محیط باز با صندلی راحت و بزرگ این محل میتوانید بنشینید و غذاهای خوش طعم این محل را در یک هوای دلپذیر امتحان کنید. منوی این رستوران صبحانه و غذاهای مختلفی را سرو میکنند همچنین دسرها و قهوه های این کافه را نیز سعی کنید حتما امتحان کنید.

کافه Aylak Madam آنکارا،مهرپرواز

کافه Des Cafes آنکارا

این کافه در سال 1995 تاسیس شده و دارای فضای کلاسیک به سبک فرانسوی،صندلیهای چوبی و یک پیانو در گوشه کافه است. این کافه در محلی قرار دارد که قبلا یک فروشگاه بوده است. کافه Des Cafes با غذاهای مختلفی از مشتریان خود پذیرای میکند و همچنین نوشیدنیهای بار را در این محل در شبها میتوانید سفارش دهید.برای رزرو هتل های آنکارا با ما در ارتباط باشید.

کافه Des Cafes آنکارا،مهرپرواز

کافه گرامافون Gramofon آنکارا

در این کافه همان طور که از ناماش پیداست، گرامافون های قدیمی و سایر آلات موسیقی عتیقه و اشیایی قدیمی مانند رادیو و پیاده به چشم میخورد. مجموعه ای از اشیای قدیمی و فضای گرم و با صندلی های چوبی ساده و منویی از غذاهای کلاسیک ترکی مانند چای و قهوه ترکی این کافه را به محلی محبوب در آنکارا تبدیل کرده است.

کافه گرامافون آنکارا،مهرپرواز