اگر فکر می کنید بالی بهشت اندونزی است پس به جزایز نوسا سفر نکرده اید. نوسا مجموعه الجزایر کوچکی هستند که بهشتی در اندونزی می باشد . نوسا لمبونگان و نوسا پنیدا از مهم ترین و زیباترین این جزایر هستند.نوسا پنیدا جزیره ای در جنوب شرقی بالی است که در مجاورت نوسا لمبونگان قرار دارد.این جزایر هنوز آنچنان رونقی ندارند ولی زیبایی و بکر بودن آن ها توجه خیلی از گردشگران و توریست ها را به خود جلب کرده است.

نوسا پنیدا بزرگترین از مجموعه جزایر نوسا می باشد. این جزیره یکی از زیباترین مقاصد در اندونزی می باشد یک جزیره پر از شگفتی اکثر گردشگران در یک سفره یک روزه به نوسا پنیدا می روند که جالب ترین و هیجان انگیز ترین مکان های آین جزیره زیبا را از دست می دهند.این جزیره بسیار خلوت و بکر است و می توانید یک سفر آرامش بخش برایتان رقم بزند .

این جزیره یکی از بهترین نقاط دنیا برای گرفتن عکس می باشد و زیبایی های آن دسته کمی از یک نقاشی شگفت انگیز که مثل یک رویا می باشد ندارد.صخره ها، ساحل کریستالی شگفت انگیز، ماسه های سفید و طبیعت بی نظیر آن همه و همه باعث ایجاد یکی از زیباترین مکان ها شده است.نوسا پنیدا به جزیره صخره های معروف است.

نمای شگفت انگیز از صخره ها و ساحل جزیره پنیدا

تفریحات شگفت انگیز درجزیره نوسا پنیدا

نوسا پنیدا به لطف مجموعه ای از معابد بی نظیر هندو، مناظر طبیعی، صخره ای و تالاب های بزرگ ، تپه ها و صخره های شگفت انگیز، ساحل های دور اوفتاده، غار های بزرگ و آهکی و... این جزیره یکی از شگفت انگیز ترین و عجیب ترین جزایر می باشد.این جزیره حدود 200 کلیومتر مربع است.ساحل کریستالی ساحل شن و سفید، غواصی در این ساحلی یک از بهترین تجربه غوصی می باشد در این جزیره می توان از صخره های مرجانی بکر لذت برد.اگر خوش شانس باشین می توانید کوسه ها و نهنگ های زیادی را در این جزیره شناسایی کنید.دیدن طلوع و غروب خورشید از منظره زیبا و دیدنی جزیره می توان لذت برد. 

غواصی در کنار لاک پشت ها و مرجان ها

ساحل دایناسور KelingKing

 

احتمالا بهترین تصویر شناخته شده نوسا پنیدا، صخره به شکل سر دایناسور است که در ساحل KelingKing می باشد . این ساحل در جنوب غربی جزیره واقع می باشد و در مقایسه با همه شگفتی های جزیره این مکان یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری می باشد. این مکان یک پدیده دیدنی شگفت انگیز را برایتان رقم می زند.اقیانوس به رنگ لاجوردی و صخره های شگفت انگیز به یکی از محبوب ترین مقاصد این جزیره تبدیل شده است.این منطقه در حال رونق می باشد و رستوران و کافه های زیادی در حال افتتاح در این جزیره می باشد.این ساحل شلوغ ترین مکان این جزیره است آن هم به خاطره این دایناسور دوست داشتنی و شگفت انگیز که توریست ها و گردشگران زیادی را برای ثبت عکس های زیبا به سوی خود جذب می کند.

با مهرپرواز یک سفر هیجان انگیز به بالی را برای خود و دوستانتان رقم بزنید .مهرپرواز با ارائه بهترین تورهای لحظه آخری و خدمات مسافرتی در خدمت شما عزیزان می باشد.

نمای جزیره دایناسور جزیره نوسا پنیدا

آبشار Peguyangan

 

این در واقع یک آبشار واقعی نیست این مکان از پله های زیادی تشکیل شده که مثل یک آبشار می باشد پایان این پله ها در کوه به یک معبد مقدس ختم می شود و یک منظره زیبا و دیدنی از کل جزیره را برایتان به نمایش در می آورد که یک تجربه جدید و هیجان انگیز می باشد.

اکثر گردشگرای که به این جزیره وارد می شوند نمی دانند که این جزیره به عنوان جزیره جادوی سیاه شناخته می شود.این جزیره تاریخی بوده است و مردم محلی معتقدند روحانی های بد و تاریکی از سرزمین اصلی به این جزیره تبعید شده اند.

نما از آبشار  Peguyangan

 

در سفر به اندونزی این بهشت زیبا را از دست ندهید و یک زمان مناسب برای دیدن این جزیره شگفت انگیز و کشف زیبایی های آن بگذارید.

با مراجعه به آژانس مسافرتی مهرپرواز یک سفر خوب را تجربه کنید.مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات مسافرتی و گردشگری در خدمت شما مسافران گرامی می باشد.