سفری هیجان انگیز به ترکیه

ترکیه یکی از زیباترین کشور های توریستی و تفریحی می باشد که سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود جلب می کند. این کشور با داشتن شهرهای ساحلی بی نظیر یکی از بهترین مقاصد برای سفر می باشد. ترکیه برخی از زیباترین سواحل و طبیعت ها در جهان را دارد. ترکیه یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری میان توریست ها می باشد و اکثرا در همه ماه ها و فصل های سال می توان در این کشور توریست مشاهده کرد. در سفر به ترکیه در تورهای نوروزی ترکیه حتما از جاذبه های دیدنی و جذاب آن دیدن نمایید و یک سفر خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید.

 


سفر به استانبول یک از زیباترین شهرهای ترکیه
 

استانبول مدرن یک کلانشهر پررونق است که مملو از فرهنگ و تاریخ غنی، غذا های خوشمزه می باشد. این شهر مقعر اصلی امپراطوری ها در دوره های زیادی بوده است. از مهم ترین آن ها می توان به امپراطورای بیزانس و عثمانی اشاره کرد. جاذبه های تاریخی زیادی از این دوره ها در این شهر زیبا باقی مانده است. استانبول با داشتن مردمی خونگرم و مهمان نواز، به شهری بی نظیر برای سفر تبدیل شده است.
استانبول پایتخت معنوی، فرهنگی و تاریخی این کشور است. قبل از اینکه استانبول استانبول باشد، قسطنطنیه بود. پیش از آن نیز به عنوان بیزانس شناخته می شده است. از گذشته تا به امروز تغییرات زیادی در اسم و رسم شهر انجام شده و امروز به یکی از بزرگترین شهرهای جهان تبدیل شده است. 
استانبول تنها شهر واقع در بین دو قاره آسیا و اروپا عروس شهرهای آناتولی و قطب اقتصاد و گردشگری آسیای صغیر می باشد. همین امر باعث شده که در ادوار تاریخی از اهمیت و توجه خاص قدرت های روزگارهای قدیم قرار بگیرد. از مرکز حکومت روم شرقی تا لشگرکشی های امپراطوری ساسانی و جولانگاه خلفای عثمانی همواره در حال ساخت و ساز و تغییر و تکامل بوده و دارای بناهای متعدد تاریخی و گردشگری می باشد. به همین دلیل گردشگران بسیاری از سرتاسر جهان به وسیله تور ارزان استانبول برای دیدن از این شهر زیبا به کشور ترکیه سفر می کنند.
 

جاذبه های دیدنی  استانبول
 

استانبول به دلیل داشتن قدمت طولانی و مرکز امپراطوری های بزرگ دارای مناطق تاریخی و تفریحگاه های زیادی است. گشت در سواحل و بندرگاه های شهر استانبول همراه با نوشیدن قهوه ترک، خود خالی از لطف نیست. استانبول دارای رستوران های بسیاری می باشد که اکثر غذاهای ترکی و سایر ملل طبخ و سرو می شود. شما می در سفر به استانبول با تور ارزان استانبول نوروز99 ، برای بازدید از همه مناظر و جاذبه های تاریخی زمان کم می آورید. از مهم ترین و جذاب ترین جاذبه های گردشگری آن می توان به :

و... بازدید نمایید.
 

در سفر به استانبول  در کجا اقامت داشته باشیم
 

شهرهای ترکیه در راس آن شهر استانبول، به دلیل اینکه یکی از قطب های توریستی و گردشگری جهان محسوب می شوند دارای هتل و مناطق گردشگری بسیاری می باشد. هتل‌های شهر استانبول به قدری متنوع و زیاد می باشد که خیلی راحت می‌شود از نظر قیمت و امکانات و کیفیت در دسته‌های مختلف قرارشان داد از هتل های چهار و پنج ستاره گرفته تا هتل های لوکس استانبول. هتل های استانبول را می توان به :

و... می توان اشاره کرد که همگی بسته به تعداد ستاره هایشان امکانات گوناگون دارند، مسافران با تهیه بلیط استانبول می توانند در این هتل های لوکس و مجهز اقامت آرام و دلنشینی را داشته باشند.


 

بهترین فروشگاه ها و مراکز خرید در استانبول
 

استانبول جان می دهد برای خرید! احتمال دارد که شما هم تا به حال چندین و چند بار این جمله را از زبان دوستان و آشنایانتان شنیده باشید و در دل آرزو کرده باشید که یک روزی بیاید که شما هم گشتی در خیابان های استانبول بزنید و یک دل سیر خرید کنید! شاید هم تا به حال چندین بار به استانبول سفر کرده باشید و هر بار از دیدن تعداد زیاد مراکز خرید استانبول و تنوع اجناسش شگفت زده شده باشید! در هر صورت حقیقتی که در مورد خرید از استانبول باید بدانید، این است که به قدری تعداد مراکز خرید استانبول زیاد است که هیچ کسی نمی تواند با یک بار یا دو بار سفر به استانبول از تک تک آن ها دیدن کند و به ناچار مجبور می شود که به بازدید از بخشی از مراکز خرید استانبول اکتفا کند. چندتا از مهم ترین و بهترین مراکز و بازارهای خرید در استانبول عبارتند از :

و... می توان اشاره کرد.