سفر به ترکیه یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری 

 

ترکیه کشوری فوق العاده زیبا با جاذبه های مختلفی است که هر شهر با چیزی متفاوت از گردشگران و توریست ها دلربایی می کند. ترکیه با مردم خون گرم و فرهنگی مشابه ایرانیان مقصدی مناسب برای ایرانیان می باشد. جاذبه های تاریخی و بسیار زیبای ترکیه سالانه گرشگران بسیار زیادی را به خود جذب می کنند. ترکیه دارای انواع متفاوتی از مکان های تفریحی و توریستی است، چنانچه این کشور زیبا و فوق العاده را به عنوان مقصد سفرتان در تعطیلات نوروز99 انتخاب کنید، به طور حتم سفری پر از هیجان و سرشار از لذت و خاطرات به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد. شما می توانید از همین حالا قیمت تورهای نوروزی ترکیه خود را رزرو نمایید و یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید.

 

 

سفر به شهر زیبا و دیدنی آلانیا 

 

آلانیا نام شهری تاریخی در کشورترکیه است که در ۱۳۵ کیلومتری شهر آنتالیا قرار دارد. در شهر آلانیا اماکن مسکونی و توریستی فراوانی وجود دارند و هر ساله مسافران و گردشگران تور آلانیا را به سمت خود جذب می کند. آلانیا از شمال به رشته کوههای توروس و از جنوب به دریای مدیترانه و از شرق به قاضی پاشا و از غرب به ماناوگات و سیده منتهی می شود. آلانیا در یک شبه جزیره ی کوچک در دریای مدیترانه در پایین کوههای توروس قرار گرفته است. آلانیا یکی‌ از محبوبترین استراحتگاه های ساحلی را در حاشیه دریای مدیترانه برای گردشگران داخلی‌ و خارجی‌ ترکیه به وجود آورده است. یکی‌ از معروفترین نمادهای شهر، قلعه آلانیا می‌باشد که قدمت آن به سال ۱۲۲۵ می‌رسد و مسافران قیمت تور نوروزی آلانیا میتوانند از آن دیدن نمایند و بسیاری از نقاط دیدنی و تاریخی آلانیا آثار بجا مانده از سلطان کیقباد است مانند برج قرمز و کارخانه کشتی سازی و قلعه آلانیا و.. که می توانید در سفر از آن ها بازدید کنید.

 

برای گردش و تفریح در آلانیا به کجا برویم 

 

آلانیا یک فعالیت سرگرم کننده برای همه دارد. شما می توانید یک روز از آفتاب گرفتن در ساحل زیبای آن لذت ببرید و روز دیگر یک سفر ماجراجویانه را به سمت طبیعت خیره کننده ی آن انجام دهید. البته خیلی بیشتر هم هست! بازدید از مکان های تاریخی آن را نباید از دست بدهید، می تواند یک تفریح هیجان انگیز را برای شما رقم بزند. بازدید از غارهای شگفت انگیز آن را که اصلا نباید در تور آلانیا فراموش کنید. برا تخلیه آدرنالین هم می توانید به پارک های آبی آن سر بزنید. از مهم ترین جاذبه های دیدنی آن می توان به :

 

و.. اشاره کرد.

 

 

هنگام سفر به آلانیا در کجا اقامت داشته باشیم 

 

آلانیا یکی از شهر های محبوب و پر بازدید در ترکیه می باشد و گردشگران زیادی از شهر دیدن می کند. این شهر در منطقه مدیترانه ای ترکیه واقع شده است و دارای آب و هوای و چشم انداز های بی نظیری می باشد. آلانیا با داشتن هتل ها و اقامتگاه های عالی و مناسب برای هر بودجه ای میزبان شما مسافران گرامی می باشد. از مهم ترین و معروف ترین هتل های آلانیا می توان به :

نکات مهم در سفر به آلانیا 

 

شما به هر شهری که سفر می کنید باید در مورد آن شهر اطلاعات لازم را کسب نمایید. هر شهر و کشور دارای فرهنگ و آداب و رسوم خاص خود می باشند و باید قبل از سفر حتما در مورد آن اطلاعت لازم را کسب نمایید. یکی از دیگر از نکات سفر به آلانیا فرودگاه آن می باشد. شما به صورت مستقیم نمی توانید به آلانیا برسید چون آلانیا فرودگاه بین المللی ندارد و شما باید از یکی از شهر های ترکیه به سمت آلانیا پرواز کنید. شما می تواند برای اطلاعات بیشتر به صفحات زیر مراجعه کنید: