چگونه می توانیم برای اقامت دائم و اخذ ویزای کانادا اقدام کنیم

 

کانادا یکی از بزرگترین و ثروتمند ترین کشور ها می باشد که افراد زیادی از اقصا و نقاط جهان برای کار، زندگی، گردش و تفریح و... به این کشور سفر می کنند. نکته ی مهمی که شما باید بدانید این است، فرقی نمی کند هدف شما از سفر به کانادا چیست، هر چی باشد شما ملزم به دریافت ویزای کاناد می باشید.

 

روند اخذ ویزای کانادا پیچیده و چالش بر انگیز می باشد و شما باید مراحل زیادی را با دقت و صبر و حوصله انجام دهید تا بتوانید ویزای این کشور را دریافت کنید. شما بسته به هدفی که دارید، باید ویزا دریافت کنید. این هدف میتواند تحصیلی، توریستی، کاری، زندگی و... باشد که برای هر هدفی، ویزای خاصی در نظر گرفته شده است.

 

اکثر افراد برای اقامت دائم برای کانادا اقدام می کنند یکی از آسان ترین راه ها برای دریافت اقامت دائم کانادا دریافت ویزای ، Express Entry که متقاضیان می توانند با این روش در سریع ترین زمان ممکن ویزای کانادا خود را دریافت نمایند.

 

Express Entry سیستمی است که توسط دولت کانادا برای مدیریت برنامه های اقامت دائم کانادا برای پر کردن شکاف های کار از طریق برخی برنامه های مهاجرت اقتصادی استفاده شده است. Express Entry یک سیستم مهاجرت برای انتخاب و برقراری ارتباط با متقاضیان ماهر و واجد شرایط استفاده می شود، همچنین یک مجموعه از کارگران ماهر آماده مهاجرت را نیز مدیریت می کند. Express Entry یکی از آسان ترین راه ها برای دریافت اقامت دائم و اخذ ویزای کانادا می باشد.

 

اخذ سوپر ویزا کانادا برای بازدید از فرزندان 

 

 

سالانه دانشجو های زیادی برای تحصیل وارد کشور کانادا می شوند. کانادا یکی از بهترین کشورها برای تحصیلات و اقامت می باشد. ولی گرفتن اقامت برای این کشور بسیار سخت می باشد و بعد از دریافت اقامت قوانین خاصی، مخصوصا برای دانشجو ها دارد. در زمان تحصیل در کانادا، خارج شدن از کشور برایشان سخت می باشد و دلتنگی برای خانواده ها به شدت آزار دهنده می باشد. یکی از با ارزش ترین دارایی های هر فرد خانواده او می باشد که وقتی از آن ها دور می شوند دنبال هر راهی برای دیدن آن ها می باشند. قانون ویزا بازدید والدین از فرزندان در سال 2011 توسط دولت کانادا ایجاد شد تا پدر مادر ها به راحتی بتوانند از فرزندان خود دیدن نمایند.به این نوع ویزا، سوپر ویزا کانادا می باشد که برای والدین و خانوده در نظر گرفته شده است.

 

اخذ ویزای کار آفرینان کانادا 

 

 

استارتاپ ها منبع حیات اقتصاد و نوآوری در سراسر جهان هستند. آنها شغل، محصولات جدید، رویاها و نوآوری های جدید را ارائه می دهند. آنها توسط کارآفرینانی اداره می شوند که سخت تلاش می کنند ایده های خود را به زندگی منتقل کنند. کانادا یکی از بهترین کشور ها برای کارآفرینان خلاق می باشند و آنها می توانند با ایجاد شغل در این کشور به موفقیت چشمگیری برسند. کارآفرینانی که واجد شرایط برنامه Startup Visa هستند سریع از طرف دولت پیگیری می شوند. هدف این است که متقاضیان موفق برای ورود به کانادا ظرف چند هفته فراهم شود. و ویزای کارآفرین کانادایی وضعیت اقامت دائم را اعطا می کند که می تواند منجر به تابعیت شود. اخذ ویزای استارتاپ یکی از بهترین روش ها برای دریافت اقامت و کار در این کشور می باشد.