مهم ترین دلایل سفر به استانبول

استانبول یکی از زیباترین و مهم ترین شهرهای ترکیه می باشد. این شهر شرق را به غرب پیوند زده است و از اهمیت زیادی هم از نظر تجاری و هم از نظر گردشگری، برخوردار می باشد. استانبول دارای میراث پیچیده و زیادی می باشد که از امپراتوری های عثمانی و بیزانس به جا مانده است. این شهر گذشته ی پر فراز و نشیبی داشته است که آن را به یک شهر پر از جاذبه های تاریخی تبدیل کرده است. اگرچه استانبول از دور آرام به نظر می رسد ولی یکی از شلوغ ترین و پر جنب و جوش ترین شهرهای ترکیه می باشد. استانبول چیزهای زیادی برای ارائه به گردشگران دارد و شما حتی در یک ماه هم نمی توانید نقطه به نقطه ی این شهر زیبا را رصد کنید.

 


در استانبول کدام هتل ها اقامت داشته باشیم

 

یکی از مهم ترین نکات های سفر، هتل و محل اقامت می باشد که آسایش را برای مسافران به همراه می آورد. اگر محل اقامت و هتل شما، خوب نباشد شما آن راحتی و آسایشی که در سفر به دنبال آن هستید را نمی توانید، بیابید. اکثرا در تور استانبول، هتل های خوبی به مسافران ارائه می شود و همیشه بهترین پیشنهاد ها را می توانید از آژانس های مسافرتی دریافت کنید. بعضی از افراد دنبال هتل های لوکس و بعضی از افراد هم دنبال هتل های ارزان در استانبول می باشد. استانبول برای هر هزنیه و سلیقه ای هتل دارد و آن را برای گردشگران خود به خوبی فراهم کرده است. بهترین هتل های استانبول به شرح زیر می باشد:

 

اگر به دنبال هتل های ارازان قیمت و هتل های نزدیک میدان تکسیم هستید می توانید از صفحات زیر نیز بازدید نمایید:

 

جاذبه ها و تفریحات جذاب در استانبول

 

استانبول یک شهر اروپایی و آسیایی می باشد و هر بخش آن، به طور جداگانه دارای جاذبه های گوناگونی می باشد. شما در این شهر وقت اضافه نخواهید آورد و شاید انقدر در تکاپو باشید که بعد از سفر نیز، نیاز به استراحت داشته باشید !!! 

بعداز اینکه به استانبول رسیدید می توانید بعد از یک استراحت کوتاه، گشت و گذار خود را در نقطه به نقطه ی این شهر آغاز نمایید. می توانید روز خود را با قدم زدن به کوچه پس کوچه های این شهر زیبا آغاز نمایید. خیابان های استانبول چیز های زیادی به شما نشان خواهد داد. قدم زدن در کوچه پس کوچه های رنگی رنگی بالات و صرف یک چای و قهوه ی ترکی در کنار دسر و شیرینی های ترکی می توانید یک روز عالی را برای شما رقم بزند. در آخر روز می توانید به رستوران های بی نظیر استانبول بروید و از عطر و طعم غذاهایی ترکی نهایت لذت را ببرید و یک غذای خوشمزه نوش جان کنید. در روز دوم می توانید صرف بازدید از جاذبه های تاریخی و گشت و گذار در کاخ ها و مساجد تاریخی این شهر کنید. پیشنهاد های ویژه ی ما به شما عزیزان به شرح زیر می باشد:

 

این ها فقط چندتا از این جاذبه های دیدنی استانبول می باشد.

 


خرید از بهترین مراکز خرید استانبول

 

خرید یکی از مهم ترین بخش های سفر می باشد که برای خیلی افراد جذاب ترین قسمت سفر نیز هست. شما می توانید روز سوم سفر خود را مخصوص گشت و گذار در مراکز خرید بگذارید و بازار ها و مراکز خرید استانبول را به خوبی بگردید و یک خرید عالی را با قیمت های باور نکردنی تجربه نمایید. چندتا از بهترین مراکز خرید استانبول به شرح زیر می باشد:

 

اگر دنبال مراکز خرید بیشتری در استانبول می باشید می توانید اطلاعات لازم را از صفحات زیر نیز بدست آورید:

 


بهترین رستوارن ها و کافه های استانبول

 

در سفر به استانبول نباید کافه گردی و رستوان گردی را فراموش کنید. بی تعارف می گوییم در استانبول یا هر کدام از شهر های آن منتظر یک اضافه وزن، بعد از سفر خود باشید. شما اصلا نباید در سفر به استانبول با شکم خود تعارفی داشته باشید چون بعدا حسرت غذا های و دسر های خوشمزه ی ترکی را می خورید. نقطه به نقطه این شهر زیبا مملو از رستوران و کافه های دوست داشتنی می باشد. بهترین رستوران های استانبول به شرح زیر می باشد:

 

می توانید برای بخش خوشمزه های سفر به استانبول از صفحات زیر نیز کمک بگیرید :

 


رویداد های مهم در شهر زیبای استانبول

 

این شهر زیبا میزبان رویداد های زیادی در طول سال می باشد. گردشگران زیادی برای دیدن این رویداد ها به استانبول سفر می کنند. هر کدام از این رویداد ها در طول سال در تاریخ خاصی برگرار می شود. شما می توانید برای سفر خود برنامه ریزی نمایید که در این تاریخ های خاص در استانبول حضور داشته باشید. مهم ترین رویداد های سال می توان به :

 


شما سفر بی نظیری را در این شهر زیبا می توانید برای خود رقم بزنید. استانبول مملو از شگفتی می باشد که میتواند یکی از بهترین سفرهای شما را برایتان به ارمغان بیاورد. تیم مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات گردشگری، تورهای نوروزی استانبول، بلیط هواپیما استانبول و... در خدمت شما مسافران گرامی می باشد.