سفر به آنتالیا در نوروز و فصل بهار

به نظر شما چه تفریحاتی را می توان در فصل بهار در آنتالیا تجربه کرد؟ به نظرتان فصل بهار زمان خوبی برای سفر به آنتالیا هست؟ هوای آنتالیا در فصل بهار به چه شکل است؟ اگر در مورد جواب این دو سوال مطمئن نیستید، در ادامه مطلب همراهمان باشید تا با هم شرایط سفر به آنتالیا در فصل بهار و ایام نوروز را بررسی کنیم و ببینیم که اگر کسی در فصل بهار و برای تعطیلات عید نوروز به آنتالیا سفر کند، چه تفریحاتی را می تواند در آنتالیا تجربه کند و با چه آب و هوا و چه شرایطی در آنتالیا رو به رو می شود. با خواندن این مطلب می توانید متوجه شوید که آیا سفر به آنتالیا در فصل بهار برای شما مناسب هست یا نه. پس با ما همراه باشید.

آب و هوای آنتالیا در فصل بهار و ایام نوروز

یکی از سوالاتی که معمولا گردشگران قبل از سفر نوروزی به آنتالیا یا سفر بهاری به این شهر ساحلی می پرسند، این است که هوای آنتالیا در فصل بهار و ایام نوروز به چه شکل است؟ چه لباس هایی برای سفر بهاری به آنتالیا مناسب است؟ و در کل چه انتظاری می توان از هوای آنتالیا در فصل بهار و ایام نوروز داشت؟ در جواب به این دسته از عزیزان باید بگوییم که هوای آنتالیا از شروع ماه آپریل که مصادف با اواخر نوروز است، به اندازه ای گرم است که به راحتی می توان از ساحل استفاده کرد. در این زمان معمولا دمای میانگین هوای آنتالیا در حوالی 20 درجه سانتیگراد است که با توجه به ساحلی بودن این شهر، هوای بسیار مطبوع و دلچسبی است و رفته رفته گرمتر هم می شود.

البته شروع گرما در بعضی از سال ها زودتر است و در نتیجه شما باید پیشبینی آب و هوای آنتالیا در فصل بهار در سال مورد نظرتان را مطالعه کنید و بنا بر آن چمدان خود را جمع کنید. لازم به ذکر است که برای سفر بهاری به آنتالیا، بهتر است که هم لباس خنک و هم یک دست لباس گرم داشته باشید تا اگر شب ها لازم شد، از آن لباس گرمتان استفاده کنید. 

آب و هوای آنتالیا در فصل بهار و ایام نوروز

 

امکانات تفریحی آنتالیا در فصل بهار

حتما شما هم این را شنیده اید که هتل های لوکس آنتالیا به قدری امکانات تفریحی متنوع دارند که مسافران را از رفتن به اماکن تفریحی خارج از هتل بی نیاز می کنند. اگر به لیست امکانات هتل های خوب آنتالیا نگاهی بیندازید، این را به چشم می بینید که هتل های آنتالیا جزء مجهزترین هتل ها هستند و در آن ها برای سرگرم کردن همه مهمانان با هر گروه سنی و با هر سلیقه ای تدارکات خاصی دیده شده است. هتل های آنتالیا با داشتن استخرهای آب گرم، پارک های آبی جذاب و انواع و اقسام امکانات تفریحی دیگر از همه نظر خیال مسافران را راحت کرده اند.

شما با سفر بهاری به آنتالیا می توانید از امکانات بی نظیر هتل های آنتالیا استفاده کنید. مخصوصا اینکهدر این زمان از سال آنتالیا و هتل های آن خلوت تر از فصل تابستان هستند و همین باعث می شود که استفاده از امکانات تفریحی هتل های آنتالیا به تجربه جالب تری تبدیل شود. علاوه بر امکانات تفریحی داخل هتل های آنتالیا که بی نظیر هستند، انواع شهربازی ها، پارک ها و شهربازی ها و امکانات تفریحی دیگر نیز در مناطق مختلف آنتالیا وجود دارد که یکی از دیگری بی نظیرتر هستند. از اماکن تفریحی که بگذریم، اماکن تاریخی و جاهای دیدنی مختلفی نیز در آنتالیا وجود دارند که شما می توانید از خلوتی آنتالیا در فصل بهار و ایام نوروز و همین طور از مطبوع بودن هوای آنتالیا در این زمان استفاده کنید و با خیال راحت از آن ها بازدید کنید.

 

جشن گرفتن عید نوروز با هموطنان در آنتالیا

جشن گرفتن عید نوروز با هموطنان در آنتالیا

آنتالیا در طول تعطیلات عید نوروز حال و هوای بسیار جذابی به خودش می گیرد. حال و هوایی که باب میل ما ایرانیان است و دقیقا همان انتظاری را برایمان برآورده می کند که ما از سفر به آنتالیا داریم. تصورش را بکنید که در ابتدای فصل بهار، انواع و اقسام برنامه های تفریحی در هتل های آنتالیا و اماکن تفریحی این شهر تدارک دیده می شوند تا نوروز به شادترین و مفرح ترین شکل ممکن جشن گرفته شود. کافی است که یک جستجوی ساده در اینترنت کنید تا متوجه شوید که در نوروز سالی که شما برای سفر به آنتالیا مد نظر دارید، چه برنامه هایی قرار است که ویژه عید نوروز در آنتالیا برگزار شوند.

مطمئن باشید که یک دنیا برنامه تفریحی و شاد و همین طور یک عالمه کنسرت از خوانندگان ایرانی و خارجی پیدا می کنید که به مناسبت عید نوروز قرار است که در آنتالیا برگزار شوند. با این اوصاف اگر به دنبال یک سفر مفرح به آنتالیا هستید، ایام نوروز برای سفر شما زمان بسیار مناسبی است. به جرئت می توان گفت که وجود برنامه های شاد و مفرح نوروزی در تور آنتالیا، یکی از مهمترین دلایل سفر ایرانیان به آنتالیاست و واقعا هم دلیل محکم و منطقی است. چراکه واقعا سفر به آنتالیا در ایام نوروز می تواند خیلی جذاب تر از سفر به آنتالیا در ایام دیگر سال باشد. برای رزرو تور ارزان آنتالیا در تمام ایام سال می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید.

 

 

درباره آنتالیا بیشتر بخوانید:

✔ چگونه می توان از استانبول به آنتالیا رفت؟

✔ چرا باید به آنتالیا سفر کنیم

✔ لیست وسایل ضروری برای سفر به آنتالیا