مجری مستقیم تور خارجی و داخلی، رزرو آنلاین بلیط هواپیما و خدمات اخذ ویزا و پیکاپ ویزا

۱۶ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

بهترین پارک های تهران که معروف هستند

بهترین پارک های معروف تهران را بشناسید

تهران به عنوان پایتخت ایران بعضی از زیباترین و بهترین پارک های ایران برای عکاسی، پیاده روی و... را در خود جای داده است. این را همه ما می دانیم. اما سوال اینجاست که کدامیک از پارک های تهران زیباتر هستند و برای تفریح محیط بهتری دارند؟ ما امروز می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم و با هم با بهترین و جذاب ترین پارک های تهران آشنا شوید.

پارک ساعی در تهران

پارک ساعی که در خیابان ولیعصر زیباترین خیابان تهران قرار گرفته است، یک پارک حدودا 12 هکتاری است که اتفاقا به عنوان یکی از دیدنی ترین پارک های معروف تهران شناخته می شود. این پارک یکی از بهترین پارک های تهران برای عکاسی و همین طور قدم زدن است و امکانات متعددی از جمله زمین بازی، پیست اسکیت، زمین بازی پینگ گنگ، فضای سبز و پارک حیات وحش دارد. 

پارک ساعی در تهران

پارک ملت در تهران

پارک ملت یکی از دیدنی ترین پارک های تهران است. این پارک 34 هکتاری یکی از بزرگترین پارک های تهران است و دارای بخش های مختلفی از جمله یک باغ وحش کوچک، یک دریاچه، یک سینمای چهاربعدی و زمین های بازی مختلف برای ورزش های متنوع از جمله تنیس، والیبال، بدمینتون و ... است. این پارک نوستالژیک به یکی از محبوب ترین پارک های تهران تبدیل شده است و حتی بین گردشگران خارجی نیز طرفدار دارد.

پارک ملت در تهران

 

پارک شهر در تهران

پارک شهر که در مرکز شهر تهران و در حوالی منطقه سنگلج قرار گرفته است، به عنوان یکی از قدیمی ترین پارک های تهران شناخته می شود. این پارک 25 هکتاری 8 ورودی مختلف دارد و به خاطر داشتن گیاهان نادر، یک کتابخانه ارزشمند و همین طور دارا بودن درختان سرسبز و متنوع به عنوان یکی از خاص ترین پارک های تهران شناخته می شود. در ضمن این پارک یک موزه زیبا، یک باغ پرندگان دیدنی، یک دریاچه مصنوعی و همین طور یک آکواریوم دارد که محبوبیت آن را دوچندان کرده اند.

پارک شهر در تهران

 

پارک آب و آتش در تهران

پارک آب و آتش در سال های اخیر محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. این پارک که اتفاقا معروف ترین پل پیاده رو ایران یعنی پل طبیعت را در خود جای داده است، یک پارک بسیار زیباست که می توان عنوان یکی از مدرن ترین پارک های تهران را به آن داد. 

پارک آب و آتش در تهران

 

پارک لاله در تهران

پارک لاله یکی از بزرگترین فضاهای سبز تهران محسوب می شود. این پارک زیبا در یکی از شلوغ ترین مناطق تهران قرار گرفته است و با میدان انقلاب که میدان بسیار پرهیاهویی است، فاصله کمی دارد. این پارک حدود 350 هزار متر مربع دارد، در گذشته کاربرد نظامی داشته است و در آن رژه های نظامی، رویدادهای اسب سواری و همین طور مسابقات متنوع برگزار می شده است. اما بعدها با اضافه شدن یک سری امکانات تفریحی به یکی از بهترین پارک های عمومی تهران برای تفریح تبدیل شده است و به خاطر درختان زیبا و مجسمه های خاصی که دارد، به عنوان یک پارک عالی برای عکاسی در تهران شناخته می شود.

پارک لاله در تهران

 

پارک جمشیدیه در تهران

پارک جمشیدیه که در شمال تهران قرار گرفته است، یک پارک جنگلی بسیار زیباست که از آن به عنوان یکی از شاخص ترین و همین طور یکی از قدیمی ترین پارک های تهران معرفی می شود. از آنجایی که شمال تهران آب و هوای خنک تری به نسبت دیگر قسمت های پایتخت دارد، این پارک پاییز و زمستان را زودتر از پارک های دیگر تهران تجربه می کند و به همین دلیل جایگاه ویژه ای در قلب تهرانی ها پیدا کرده است.

پارک جمشیدیه در تهران

 

پارک هنرمدان در تهران

پارک هنرمندان یکی از بهترین پارک های مرکز شهر تهران است. این پارک که قدمتش به دوران قاجار بر می گردد، در گذشته جزء زمین های یک شاهزاده قاجاری بوده است. جالب است بدانید که این پارک را یک معمار آلمانی به نام فیشر طراحی کرده است و یک نکته عجیب اینکه این پارک در طی جنگ جهانی دوم برای نگهداری تسلیحات متحدان مورد استفاده قرار می گرفته است.

پارک هنرمدان در تهران

 

پارک قیطریه در تهران

پارک قیطریه یکی دیگر از پارک های خوب شمال تهران است. این پارک بین ورزشکاران محبوبیت خاصی دارد و هر روز صبح افراد زیادی در آن ورزش صبحگاهی می کنند. این پارک در هر زمانی از سال زیبایی خاص خودش را دارد و علی الخصوص در دو فصل بهار و پاییز موقعیت بی نظیری برای عکاسی دارد.  به شما توصیه می کنیم که اگر تا به حال به پارک قیطریه نرفته اید، حتما برای بازدید از آن برنامه ریزی کنید.

پارک قیطریه در تهران

 

پارک جنگلی چیتگر

پارک جنگلی چیتگر یکی از معروف ترین پارک های تهران است و تقریبا همه آن را می شناسند. این پارک که در غرب تهران قرار گرفته است، به این دلیل ساخته شده است که سطح اکسیژن موجود در پایتخت ایران را زیاد کند. این پارک 900 هکتاری یکی از بهترین پارک هیا تهران برای تفریح و پیک نیک کردن است و با مسیرهای مخصوص دوچرخه سواری شرایط ایده آلی برای تفریح کودکان و بزرگسالان پیدا کرده است.

پارک جنگلی چیتگر

 

پارک جنگلی لویزان

در نهایت اگر بخواهیم لیست جذاب ترین پارک های تهران را کامل کنیم، باید نامی از پارک جنگلی لویزان به میان بیاوریم. این پارک که در شمیرانات واقع شده است، بزرگترین فضای سبز تهران محسوب می شود.این پارک زیبا به خاطر درختان بلند و برافراشته ای که دارد، به دلیل داشتن امکانات جالب همچون هتل ها، کافه تریا و کافی شاپی که دارد و البته به خاطر هوای مطبوع و خوبی که دارد، به عنوان یکی از بهترین پارک های تهران برای تفریحات خانوادگی شناخته می شود.

راستی به نظر شما زیباترین پارک تهران کدام پارک است؟ شما کدام پارک تهران را برای تفریح ترجیح می دهید؟ خوشحال می شویم که نظرات ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان آژانس هواپیمایی تهران مهرپرواز در میان بگذارید.

 

 

درباره پارک های تهران بیشتر بخوانید:

✔ پارک لاله تهران را بشناسید

✔ پارک پرواز تهران بر فراز پایتخت

✔ باغ ایرانی تهران باغی زیبا در ده ونک

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

تور پوکت مهرپرواز

تور پوکت تایلند【مشاهده قیمت تور پوکت ارزان و لحظه آخری】مهرپرواز

 

 

 

تور پوکت تایلند لحظه آخری⏰ و ارزانترین قیمت تور پوکت و بهترین هتل های پوکت را با آژانس مسافرتی مهرپرواز خرید و رزرو کنید. پشتیبانی 24 ساعته + ارزانترین نرخ تور

 

 

 

پوکت به عنوان بزرگترین جزیره تایلند یکی از ایده آل ترین مقاصد گردشگری تایلند محسوب می شود. پوکت به قدری زیباست که می گویند هر کسی باید قبل از مرگ از آن بازدید داشته باشد تا زیبایی واقعی کره زمین را درک کند! این جزیره زیبا جدا از طبیعت بسیار زیبا و جنگل های بسیار سرسبز و البته سواحل جذابی که دارد، جاهای دیدنی و اماکن تفریحی فوق العاده ای دارد و اصولا توریستان و مسافران در آن به فیل سواری، طبیعت گردی و تفریحات آبی علاقه زیادی نشان می دهند. اگر شما هم می خواهید که یک تعطیلات سرشار از آرامش را در تور تایلند تجربه کنید، سفر به پوکت دقیقا برای شما مناسب است.

پکیج تور پوکت تایلند شامل چه خدماتی است؟

خدمات تور پوکت ۱۴۰۰ تایلند در آژانس هواپیمایی مهرپرواز به شرح زیر است:

  • بلیط رفت و برگشت هواپیمایی قطر ایرویز در مسیر تهران - پوکت - تهران
  • 7 شب اقامت در هتل طبق سرویس هتل
  • ترانسفر فرودگاهی
  • خدمات اخذ ویزای تایلند
  • گشت شهری
  • بیمه مسافرتی برای پوشش کرونا تا 100 هزار دلار

 

 

قیمت تور پوکت ۱۴۰۰

قیمت تور پوکت ۱۴۰۰ به هتل و نوع ایرلاین انتخابی شما بستگی دارد. توصیه ما به شما رزرو هتل های 5 ستاره است. زیرا می توانید از سفر خود بیشترین استفاده را ببرید. ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز به عنوان مجری مستقیم تور پوکت بهترین و با کیفیت ترین تور پوکت را با کمترین قیمت ممکن برای شما برگزار می کنیم. پس اگر به دنبال تجربه یک سفر به یادماندنی به پوکت هستید، اما می خواهید این سفر برایتان مقرون به صرفه باشد، با ما تماس بگیرید تا از ارزانترین قیمت تور تایلند و پوکت مطلع شوید.

 

تور لحظه آخری پوکت

مطمئنا شما هم تا به حال نام تورهای لحظه آخری پوکت را شنیده اید. داستان این تورهای ارزان پوکت از این قرار است که در روزهای آخر باقی مانده به موعد سفر اعلام می شوند تا ظرفیت تور پوکت تکمیل شود. قیمت تور لحظه آخری پوکت پایین تر از حالت معمول است و به همین خاطر هم هست که مسافران زیادی در طول سال به دنبال آفر تور لحظه آخری پوکت هستند. لازم به ذکر است که ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز ارزان ترین تور لحظه آخری پوکت را در سراسر سال به شما عزیزان آفر می دهیم.

 

سفر به پوکت در دوران کرونا

شرایط سفر به پوکت در دوران کرونا به این شکل است که با دوز واکسن تزریق شده و تست PCR می توانید بدون قرنطینه در هتل، در سطح جزیره پوکت تردد کنید و از امکانات تفریحی و ساحلی آن استفاده کنید. کشور تایلند تحت برنامه سندباکس، این طرح را برای سهولت سفر به پوکت تایلند اجرا کرده است. گفتنی است این برنامه برای جزیره پوکت در نظر گرفته شده است و اگر مقصد دیگری را به جز پوکت برای سفر خود در تایلند انتخاب کنید باید در هتل قرنطینه شوید. البته مدت این قرنطینه نیز به 7 روز کاهش یافته است تا گردشگری در تایلند رونق بیشتری پیدا کند.

 

تور پوکت پاییز 1400

تور پوکت پاییز 1400 به دلیل خنک تر شدن هوا در پاییز آب وهوای دلپذیری دارد. می توان گفت این فصل، بهترین زمان برای سفر به پوکت تایلند است و می توانید از تمامی امکانات ساحلی و تفریحات آبی در این فصل استفاده کنید.

 

تور پوکت مهر 1400

تور پوکت مهر 1400 با آب و هوای مناسب و کاهش تعداد مسافران گزینه خوبی برای سفر خواهد بود. شما می توانید تور پوکت ارزان را با بهترین  قیمت در آژانس هواپیمایی مهرپرواز رزرو کنید.

 

 

تور پوکت آبان 1400

تور پوکت آبان 1400 نیز به دلیل قرارگیری در فصل پاییز، از بهترین زمان ها برای سفر به پوکت به شمار می آید. زیبایی طبیعت، جنگل ها و سواحل شنی پوکت در پاییز به جذابیت آن می افزاید.

 

تور ارزان پوکت

آژانس مسافرتی مهر پرواز در سراسر سال اقدام به برگزاری تور ارزان پوکت می کند و شما می توانید هم برای سفر پاییزی به پوکت، هم برای سفر نوروزی و تابستانی به پوکت و هم برای سفر به پوکت در فصل های دیگر از آفر تور پوکت آژانس مسافرتی مهر پرواز استفاده کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

تور تایلند مهرپرواز

تور تایلند【مشاهده قیمت تور تایلند ارزان و لحظه آخری】مهرپرواز

 

 

تور تایلند لحظه آخری⏰ و ارزانترین قیمت تور تایلند و بهترین هتل های تایلند را با آژانس مسافرتی مهرپرواز خرید و رزرو کنید. پشتیبانی 24 ساعته + ارزانترین نرخ تور

 

 

 

تایلند کشور بسیار زیبایی در جنوب شرق آسیا می باشد و در شبه جزیره هند و چین قرار دارد. تایلند به داشتن طبیعت فوق العاده و شگفت انگیزی که دارد مشهور است و سواحل بسیار زیبای آن با شنهای طلایی اش، سالانه گردشگران بسیاری از سراسر جهان به تایلند می کشاند. تایلند پر از جاذبه های گردشگری زیبا است.

 

پکیج تور تایلند شامل چه خدماتی است؟

خدمات پکیج مسافرتی برای تور 7 روزه تایلند در آژانس هواپیمایی مهرپرواز شامل موارد زیر است:

  • بلیط هواپیما رفت و برگشت با ایرلاین قطر ایرویز
  • 7 شب اقامت در هتل طبق سرویس هتل
  • ترانسفر فرودگاهی
  • گشت شهری
  • خدمات ویزای تایلند
  • بیمه مسافرتی با پوشش کرونا تا سقف 100 هزار دلار

 

قیمت تور تایلند ۱۴۰۰

قیمت تور لحظه آخری تایلند باتوجه به نرخ بلیط هواپیما تایلند و رزرو هتل و همینطور ماهی که قصد دارید به آن جا سفر نمایید متغیر است. از بابت هزینه سفر به تایلند نگرانی نداشته باشید زیرا ما در مهرپرواز سعی بر این داریم تا با ارائه تورهای تایلند ارزان قیمت شرایط را به گونه ای برای شما محیا کنیم تا بتوانید با پرداخت کمترین هزینه از تمامی خدمات تور تایلند استفاده کنید و درنتیجه با خاطره ای خوش از این سرزمین باز گردید.

 

تور لحظه آخری تایلند

اگر بودجه محدودی برای سفر به تایلند دارید و به دنبال راهکارهایی برای سفر ارزان به تایلند هستید، به شما تور لحظه آخری تایلند را پیشنهاد می دهیم. اگر برای شما سوال پیش آمده که تور لحظه آخری تایلند ارزان چیست، باید بگوییم که تور لحظه آخری تایلند همان توری است که در روزهای آخر باقی مانده تا موعد سفر اعلام می شود و به همین خاطر قیمت بسیار مناسب تری از تورهای دیگر دارد. ما در مهرپرواز با ارائه تور لحظه آخری به شما کمک می کنیم با کمترین قیمت ممکن از بهترین امکانات و خدمات تور ارزان تایلند بهره مند شوید.

 

تور تایلند پاییز 1400

تور تایلند پاییز 1400 به ویژه در مهر و آبان 1400 بهترین زمان سفر به تایلند است. زیرا در این زمان از سال، کشور تایلند بهترین آب و هوا را دارد. علاوه بر آن با باز شدن مرزها به دلیل شرایط کرونایی می توانید به راحتی به این کشور سفر کنید. شما می توانید با تور پوکت ۱۴۰۰، تور پاتایا، بانکوک و... به این کشور سفر کنید.

 

تور ارزان تایلند

ارتباط با مردمانی خنده رو و به شدت مهربان، استراحت در سواحل بهشتی، غواصی در آب های کریستالی و ماجراجویی در غارها دیگر اماکن شگفت انگیزی که فقط در تایلند پیدا می شوند شما را عاشق این سرزمین می کند. آژانس مسافرتی مهرپرواز با ارائه تور ارزان تایلند پاییز 1400، شرایط را به نحوی برای شما خود ایجاد می نماید تا با کمترین هزینه به این کشور سفر کنید. بنابراین با توجه به بودجه و سلیقه مورد نظرتان، می توانید بهترین تور تایلند پاییز 1400 را از میان پکیج های متنوع مهرپرواز انتخاب و خریداری کنید.

 

شرایط سفر به تایلند

شما می توانید در دوران کرونا با ارائه جواب تست منفی کرونا (PCR) و زدن دو دوز واکسن وارد تایلند شوید. گفتنی است که باید 15 روز از دوز دوم واکسن کرونا گذشته باشد.

قیمت ویزای تایلند و مدارک آن

همانطور که احتمالا می دانید برای ورود به تایلند نیاز به ویزا دارید. اما این ویزا به راحتی در طی 10 روز کاری قابل دریافت است و کافی است که مدارک مورد نیاز آن را آماده کنید. ویزای توریستی تایلند به دو شکل معمولی و فوری امکان صدور دارد. قیمت ویزای تایلند حدود 35 دلار است. مدارکی که برای ویزای تایلند نیاز دارید شامل موارد زیر است:

  • پاسپورت با 7 ماه اعتبار
  • زدن دو دوز واکسن (از تزریق واکسن دوم 15 روز گذشته باشد)
  • کپی شناسنامه
  • کپی کارت ملی
  • ارائه تمکن مالی (پرینت حساب با مانده 40.000.000 تومانی)

 

تور تایلند از سایر شهرها

شما می توانید تور تایلند را از اصفهان، شیراز، مشهد و... را نیز رزرو کنید. برای رزرو تور تایلند می توانید با شماره تماس های آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

عجیب ترین جاذبه های گردشگری چین که ساخته بشر هستند

معرفی عجیب ترین جاذبه های گردشگری چین که رکورد جهانی دارند

خیلی ها به خاطر بازدید از اماکن تاریخی یا گشت و گذار در مراکز خرید مدرن چین راهی این کشور می شوند. اما واقعیت این است که کشور چین به جز اماکن تاریخی جذاب، مراکز خرید بزرگ و ساختمان های مدرن، جاذبه های گردشگری دیگری هم دارد که اتفاقا بعضی هایشان بسیار عجیب، خارق العاده و همین طور شگفت انگیز هستند. با ما همراه باشید تا شما را با چند تا از عجیب ترین جاذبه های گردشگری چین که توسط بشر ساخته شده اند، آشنا کنیم.

 

مرتفع ترین و طولانی ترین پل کف شیشه ای دنیا در چین

شاید بتوان گفت که یکی از خاص ترین و البته ترسناک ترین جاهای دیدنی چین، یک پل کف شیشه ای در پارک جنگلی ژانگ جیاجی است که 430 متر طول دارد و پهنایش به 6 متر می رسد. جذابیت این پل به این است که اولا کف آن شیشه ای است و دوما اینکه در حدود ارتفاع 260 متری زمین و به صورت معلق ساخته شده است. این پلی که در موردش صحبت می کنیم، دو صخره را به هم متصل می کند و برای ساخت آن حدود 3.4 میلیون دلار هزینه شده است. اگر شما هم فکر می کنید که می توانید با ترس از ارتفاع کنار بیایید و بر روی یک پل کف شیشه ای قدم بزنید، بهتر است که برای بازدید از این پل هم که شده، راهی چین شوید.

مرتفع ترین و طولانی ترین پل کف شیشه ای دنیا در چین

 

بزرگترین خط ریلی سریع السیر جهان در چین

چین یک خط ریلی سریع السیر بسیار وسیع دارد که در حال حاضر 20 هزار کیلومتر وسعت دارداین خط ریلی که با نام HSR شناخته می شود، از 29 تا از 33 استان چین عبور می کند و هنوز هم در حال تکمیل شدن است. قرار است که تا سال 2025 وسعت این خط ریلی به 38000 کیلومتر برسد. واقعیت این است که کشور چین از هر نظر در دنیا پیشرو است و این کشور را از هر منظری که مورد بررسی قرار دهیم، می بینیم که کشور چین حرفی برای گفتن دارد.

بزرگترین خط ریلی سریع السیر جهان در چین

 

بلندترین آبشار مصنوعی جهان در چین

یک آبشار مصنوعی در استان گوئیژو چین ساخته شده است که در حال حاضر عنوان بلندترین آبشار مصنوعی دنیا را به خود اختصاص داده است. این آبشار که بخشی از ساختمان بین المللی لیبیان به حساب می آید و در قسمت نمای این ساختمان قرار گرفته است، 121 متر ارتفاع دارد. این آبشار شگفت انگیز به عنوان یکی از خاص ترین و عجیب ترین جاهای دیدنی چین شناخته می شود و می توان از آن به عنوان یکی از شاهکارهای معماری جهان یاد کرد.

 

بزرگترین شهر یخی جهان در چین

هر سال یک فستیوال یخی بسیار جذاب در شهر هاربین چین برگزار می شود که به آن فستیوال مجسمه های یخی گفته می شود. در طی این فستیوال یک شهر بزرگ یخی در هاربین چین شکل می گیرد که بزرگترین شهر یخی جهان محسوب می شود. علت اینکه هاربین را برای برگزاری این فستیوال انتخاب کرده اند، این است که این شهر در شمال شرق چین واقع شده است و به خاطر نزدیکی به سیری زمستان های بسیار سردی دارد.

گفتنی است که این شهر یخی در چین توسط 10 هزار کارگر در یک فضای 800 هزار متر مربعی ساخته می شود. البته همان طور که می توانید حدسش را بزنید عمر این شهر کوتاه است و وقتی که فصل عوض شود و سرمای زمستان از بین برود، این شهر نیز اب می شود و تا سال بعد اثری از آن در چین باقی نمی ماند. اگر شما هم دوست دارید که یک بار در این فستیوال یخی در چین شرکت کنید، باید به شما بگوییم که چین هر ساله از 5 ژانویه به مدت 1 ماه میزبان این فستیوال هیجان انگیز است و هر ساله بیش از 2 میلیون نفر را از نقاط مختلف دنیا جذب خودش می کند.

بزرگترین شهر یخی جهان در چین

 

مرتفع ترین پل جهان در چین

یک پل بر فراز رودخانه بیبان در مرز استان های یون‌نان و گوئیژو ساخته شده است که 565 متر ارتفاع دارد. این پل که ساخت آن در سال 2011 آغاز شده و در سال 2016 تکمیل شده است، به عنوان بلندترین پل دنیا شناخته می شود. این پلی که در موردش صحبت می کنیم، 1.34 کیلومتر طول دارد و دو استان یون‌نان و گوئیژو را به هم متصل می کند. جالب است بدانید که این پل عظیم با هزینه 138 میلیون یورو ساخته شده است و به جرئت می توان گفت که یکی از شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری ساخت بشر در چین است.

مرتفع ترین پل جهان در چین

همانطور که دیدید، جذابیت های کشور چین کم نیست. اگر شما هم می خواهید به کشور چین سفر کنید، می توانید برای رزرو تور چین ارزان با همکاران ما در آژانس مهرپرواز تماس بگیرید.

 

درباره چین بیشتر بخوانید:

✔ راهنمای سفر به چین

✔ چقدر پول با خودمان به چین ببریم؟

✔ چه زمانی برای سفر به چین بهتر است؟

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

برج جمیرا دبی با طرح اثر انگشت حاکم دبی

برج جمیرا دبی (جمیره) با طرح اثر انگشت حاکم دبی

شاید باورش برایتان سخت باشد، اما در حال حاضر یک پروژه به نام پروژه برج جمیرا دبی یا جمیره در حال ساخت در امارات است که با الهام از اثر انگشت حاکم دبی طراحی شده است. برجی که دیزاین منحصر به فردی دارد و وقتی که افتتاح شود، مسلما در لیست زیباترین آسمان خراش های جهان جای می گیرد. با ما همراه باشید تا کمی درباره برج جمیرا که به آن برج جمیره نیز گفته می شود، با شما صحبت کنیم و یک سری اطلاعات خاص و جالب درباره برج اثر انگشت حاکم دبی به شما ارائه کنیم. مطمئن باشید که شما هم با خواندن این مطلب غافل گیر می شوید و شما هم به این باور می رسید که دبی به شدت در حال پیشرفت است.

برج جمیرا دبی با طرح اثر انگشت حاکم دبی

 

علت ساختن یک برج با طرح اثر انگشت حاکم دبی

اگر برایتان سوال پیش آمده که چرا باید یک برج در دبی با طرح اثر انگشت حاکم دبی ساخته شود، باید این را به شما بگوییم که با این کار می خواهند که از شیخ محمد بن راشد برای تاثیری که بر توسعه و پیشرفت امارات داشته است، قدردانی کنند. هولدینگ دبی شرکتی است که روند ساخت این برج زیبا و شاخص در دبی را پیگیری می کند و به نظر می رسد که شاهکار بی نظیری از این شرکت قرار است به زودی در دبی افتتاح شود. البته این را هم بگوییم که هولدینگ دبی کار طراحی و ساخت برج جمیرا را انجام نداده است و دیزاین آن توسط یک تیم طراحی آمریکایی انجام شده است.

 

طراحی برج جمیرا دبی با الهام از اثر انگشت حاکم دبی

اگر به تصاویر سه بعدی برج جمیرا دبی دقت کنید، این را می بینید که در قسمت پایه برج جمیره دبی، یک دریاچه وجود دارد که دقیقا با طرح اثر انگشت حاکم دبی ساخته شده است. این یعنی برج جمیرا دبی به گونه ای طراحی شده است که گویی این برج از اثر انگشت حاکم دبی بر افراشته شده است تا به صورت سمبلیک این را نشان دهد که پیشرفت ها و زیبایی های دبی و در کل کشور امارات برگرفته از تاثیر حضور حاکم دبی هستند و این حاکم دبی است که در توسعه های این شهر و این کشور نقش دارد. قسمت جالب ماجرا اینجاست که شما وقتی می توانید طرح اثر انگشت حاکم دبی را در قسمت پایه این برج ببینید که از داخل سکوهای دید برج و از ارتفاعات این برج به پایین نگاه کنید.

طراحی قسمت های مختلف برج جمیرا دبی

این برج زیبا که شبیه به فرم بیضی به نظر می رسد، از دو پوسته مجزا تشکیل شده است که در قسمت بالایی برج به یکدیگر می رسند و طراحی آن ها بر اساس واحه های زیبای دبی انجام شده است و رد و نقش تپه های شنی دبی در آن ها دیده می شود. جذابیت برج جمیرا به این است که ظرافت بسیار خاصی در طراحی و دیزاین آن به کار گرفته شده است و بسیار هنرمنده طراحی شده است. با این حساب مشخص است که این برج زیبا که قرار است در سال 2023 افتتاح شود، ظاهر خط آسمان دبی را به کل تغییر می دهد و با حضورش شهر دبی را زیباتر از قبل می کند. 

طراحی قسمت های مختلف برج جمیرا دبی

 

مشخصات برج جمیرا دبی با طرح اثر انگشت حاکم دبی

برج جمیره دبی قرار است که یک برج 550 متری در منطقه الصفوح دبی باشد و چندین و چند سکوی دید برای دیدن چشم انداز شهر دبی داشته باشد. یکی از نکات جالبی که درباره برج جمیرا دبی وجود دارد، این است که نمای آن قرار است که به صورت دیجیتالی طراحی شود تا اگر جشن خاصی یا فستیوال مهمی در دبی در حال برگزاری بود و یا رویداد خاصی در امارات یا در کشورهای دیگر جهان رخ داد، بتوانند به مناسبت آن فستیوال یا آن رویداد تصاویر دیجیتالی خاصی را بر روی نمای این برج زیبا به نمایش بگذارند.

 

 

سخن نهایی

نظرتان درباره ساخت این برج زیبا در دبی چیست؟ به نظرتان ایده ساخت برج جمیرا دبی با طرح اثر انگشت حاکم دبی ایده جالبی بوده است؟ شما هم دوست دارید که وقتی که این برج افتتاح شد، به دبی سفر کنید و از این آسمان خراش منحصر به فرد با طرح اثر انگشت حاکم دبی دیدن کنید؟ خوشحال می شویم که نظرات ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان وب سایت آژانس هواپیمایی مهرپرواز در میان بگذارید. شما همچنین می توانید برای رزرو تور دبی با در تماس باشید.

 

 

درباره دبی بیشتر بخوانید:

✔ حقایق جالب درباره دبی که تاکنون نمی دانستید

✔ حمل و نقل عمومی در دبی

✔ چقدر پول با خودمان به دبی ببریم؟

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

بهترین کشورهای اروپا برای مهاجرت

بهترین کشورهای اروپا برای مهاجرت کدامند؟

خیلی از کشورهای اروپایی شرایط خوبی برای مهاجرت دارند. اما سوال اینجاست که کدام کشورها به عنوان بهترین کشورهای اروپا برای مهاجرت شناخته می شوند؟ کدام کشور در اروپا برای مهاجرت بهتر است و زندگی در کدام کشور اروپایی به عنوان مهاجر تجربه بهتری است. در ادامه یک به یک درباره بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت با شما صحبت می کنیم و دلایل محبوبیت هر کدام از این کشورها را به شما توضیح می دهیم.

بهترین کشورهای اروپا برای مهاجرت

 

مهاجرت به سوئیس

سوئیس نه تنها یکی از بهترین کشورهای اروپا برای مهاجرت است، بلکه گاهی به عنوان بهترین کشور دنیا برای مهاجرت معرفی می شود. این کشور که یکی از قوی ترین اقتصادهای اروپا و جهان را دارد، یکی از بهترین کشورهای اروپا برای مهاجرت کاری است و شرایط ایده آلی برای راه اندازی یک بیزینس جدید دارد. در سوئیس شهرهای درجه یک متعددی وجود دارد و شما می توانید با مهاجرت به این کشور آینده خوبی را برای خودتان رقم بزنید.

مهاجرت به آلمان

آلمان با اقتصاد پیشرفته ای که دارد، به عنوان یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت شناخته می شود. از مزیت های مهاجرت به آلمان می توان به وجود برنامه های کارآفرینی ایده آل در این کشور و همین طور نرخ بیکاری بسیار پایین این کشور اشاره کرد. اگر می خواهید زندگی بی دغدغه ای در اروپا داشته باشید، مسلما آلمان گزینه مناسبی برای مهاجرت شما محسوب می شود. مخصوصا اینکه امکان تحصیل رایگان در آلمان نیز وجود دارد و حتی کسانی که به فکر تحصیل رایگان در اروپا هستند، می توانند به مهاجرت به این کشور فکر کنند.

مهاجرت به انگلیس

انگلیس به دلایل مختلفی در لیست بهترین کشورهای اروپا برای مهاجرت قرار گرفته است. اولا اینکه مهاجران در انگلیس امنیت فردی بالایی دارند. دوما اینکه میزان درآمد و حقوق مهاجران در انگلیس معمولا مناسب است. سوما اینکه کیفیت زندگی مهاجران در انگلیس معمولا بالاست و ضمنا اگر کسی به شهروند انگلیس تبدیل می شود، می تواند از خدمات عمده ای از جمله دسترسی به خدمات درمانی رایگان برای خودش و خانواده اش استفاده کند. در آخر اینکه دانشگاه های بی نظیری همچون کمبریج و آکسفورد در انگلیس قرار گرفته اند و شرایط تحصیل در انگلیس نیز ایده آل است.

مهاجرت به سوئد

کشور سوئد با مالیات های پایین، سیستم حمل و نقل عمومی پیشرفته، زیرساخت های عالی، خدمات درمانی رایگان و امکان تحصیل رایگان به یکی از بهترین کشورهای اروپا برای مهاجرت تبدیل شده است. واقعیت این است که اگر کسی بتواند به سوئد مهاجرت کند، به احتمال زیاد زندگی بسیار خوبی در این کشور در انتظارش خواهد بود و در نتیجه می توان به مهاجرت به سوئد به چشم یک فرصت عالی برای تجربه یک زندگی درجه یک نگاه کرد.

مهاجرت به فرانسه

فرانسه کشوری است که بعضی از معروف ترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری اروپا و بعضی از معروف ترین شهرهای توریستی اروپا را در خود جای داده است. کشوری که امکان تحصیل رایگان در آن وجود دارد، خدمات درمانی در آن به رایگان ارائه می شود، میزان حقوق ها و درآمدها در آن مناسب است و صنعت گردشگری در آن بسیار پر رونق است. این کشور می تواند هم برای تحصیل و هم برای زندگی خانوادگی گزینه مناسبی برای مهاجرت به اروپا باشد.

مهاجرت به هلند

یکی از مواردی که باعث شده هلند به یکی از بهترین کشورهای اروپا برای زندگی تبدیل شود، این است که نرخ مالیات در آن بسیار پایین ست و اصولا کار کردن و داشتن بیزینس در این کشور از نظر هزینه ای مقرون به صرفه است. در این کشور کیفیت زندگی بسیار بالاست و مهاجران معمولا آرامش زیادی را در هلند تجربه می کنند. جالب است این را هم بدانید که هلند همیشه سرمایه گذاران زیادی را به خود جذب کرده است و به خاطر شرایط خوب زندگی و موقعیت استراتژیکی که در اروپا دارد، به عنوان یک کشور خوب برای سرمایه گذاری و تاسیس شرکت شناخته می شود.

 

سخن پایانی

راستی شما رویای زندگی در کدام کشور اروپایی را دارید؟ آیا کشوری که شما به مهاجرت به آن فکر می کنید، در لیست بهترین کشورهای اروپا برای مهاجرت قرار داشت؟ راستی اگر اطلاعات خوبی درباره شرایط زندگی در هر کدام از این کشورهای اروپایی دارید، خوشحال می شویم که تجربیات و نظرات ارزشمندتان را ما و دیگر همراهان وب سایت آژانس هواپیمایی مهرپرواز در میان بگذارید.

 

درباره مهاجرت بیشتر بخوانید:

✔ بهترین کشورهای خاورمیانه برای مهاجرت

✔ بهترین کشورهای دنیا برای مهاجرت

✔ نکات مهم برای کم کردن استرس مهاجرت

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

بهترین مکان برای سفرهای داخلی در پاییز

بهترین مکان برای سفرهای داخلی در پاییز را بشناسید

آیا شما هم می خواهید در فصل پاییز یک سفر داخلی جذاب را تجربه کنید؟ آیا شما هم این سوال را در ذهن دارید که در فصل پاییز کدام سفرهای داخلی جالب تر هستند؟ در این صورت این مطلب را از دست ندهید. ما پیشنهادات جالبی برای یهترین مقصد سفر داخلی در پاییز داریم که در ادامه آن ها را به شما ارائه می کنیم.

سفر پاییزی به چابهار

چابهار که در جنوب ایران قرار گرفته است، تابستان های بسیار گرم و مرطوبی دارد و هوایش در فصل پاییز و زمستان معتدل می شود. با این حساب فصل پاییز زمان خوبی برای سفر به چابهار محسوب می شود. اگر شما هم می خواهید که از یکی از زیباترین شهرهای ایران در فصل پاییز دیدن کنید، ما به شما سفر به چابهار را پیشنهاد می کنیم. با سفر به این شهر می توانید از خاص ترین عجایب ایران از دریاچه صورتی چابهار گرفته تا ساحل درک که درست در کنار صحرا قرار گرفته است، دیدن کنید.

سفر پاییزی به چابهار

 

سفر پاییزی به جزیره قشم

یکی از بهترین مقاصد گردشگری در ایران که شما می توانید در فصل پاییز به آن سفر کنید، جزیره قشم است. این جزیره در فصل پاییز آب و هوای معتدلی دارد و در نتیجه خوب است که شما هم از فرصت سفر پاییزی به قشم استفاده کنید و از آب و هوای خوب این جزیره در این فصل استفاده کنید. مخصوصا اگر به خرید لباس های ارزان پاییز نیز نیاز داشته باشید، قطعا سفر به قشم می تواند در فصل پاییز برایتان تجربه جالبی باشد.

سفر پاییزی به جزیره قشم

 

سفر پاییزی به شوشتر

شوشتر که در فصاله 90 کیلومتری اهواز قرار گرفته است، شهری تاریخی است که یک نیروگاه آبی بسیار قدیمی هم دارد که در دوران هخامنشیان ساخته شده است. گفتنی است که فصل پاییز یکی از بهترین زمان ها برای سفر به شهر شوشتر است. اگر شما هم به بازدید از اماکن تاریخی علاقه دارید، می توانید به سفر پاییزی به شوشتر به چشم یک سفر جالب و به یادماندنی نگاه کنید. 

سفر پاییزی به شوشتر

 

سفر پاییزی به کویرهای ایران

اگر به دنبال کسب آرامش از سفر داخلی در فصل پاییز هستید، ما به شما سفر به کویر مرنجاب یا کویر مصر را پیشنهاد می کنیم. این دو کویر از زیباترین و خاص ترین کویرهای ایران هستند و سفر به آن ها علی الخصوص در فصل پاییز می تواند یک سفر فراموش نشدنی برایتان باشد.

سفر پاییزی به کویرهای ایران

 

سفر پاییزی به ابیانه

ابیانه با ساختمان های زیبا و رنگارنش یکی از بهترین گزینه هایم وجود برای سفر داخلی در فصل پاییز است. این روستا معماری بسیار جالبی دارد و مسلما بازدید از آن و دیدن خانه های باصفایش که هر کدامشان بر بام خانه دیگر ساخته شده اند، می تواند حال شما را در فصل پاییز بهتر کند. ضمن اینکه محیط این روستا برای عکاسی در فصل پاییز عالی است.

سفر پاییزی به ماسوله

روستای ماسوله که در فاصله 55 کیلومتری رشت قرار گرفته است، یکی از بهترین مقاصد گردشگری شمال کشورمان برای سفر پاییزی است. این روستای زیبا با خانه های جذاب و بازار معروفی که دارد، محبوبیت بسیار زیادی بین گردشگران ایرانی پیدا کرده است. گفتنی است که ماسوله غذاهای خوشمزه و صنایع دستی جالبی هم دارد و با این اوصاف سفر به آن می تواند در هر فصلی از جمله فصل پاییز تجربه جذابی باشد.

سفر پاییزی به ماسوله

 

سفر پاییزی به باداب سورت

باداب سورت در استان مازندران و در فاصله 100 کیلومتری ساری واقع شده است. این جاذبه گردشگری که شباهت زیادی با پاموکاله ترکیه دارد، از چشمه های پلکانی و طبقه طبقه بسیار زیبایی تشکیل شده است. اگر شما هم به دنبال بازدید از یک جای دیدنی متفاوت در ایران هستید و می خواهید که عکس های یادگاری بسیار خاصی را در طول سفر پاییزیتان بگیرید، ما به شما توصیه می کنیم که سفر پاییزی به باداب سورت را انتخاب کنید.

 

سخن پایانی

شما فکر می کنید که کدامیک از شهرها، روستاها و مقاصد گردشگری یاد شده می توانند گزینه بهتری برای شما برای سفر داخلی در فصل پاییز باشند؟ انتخاب شما سفر پاییزی به کدامیک از این شهرهای ایران است؟ راستی اگر تا به حال به هر کدام از این شهرها و روستاها سفر کرده اید، خوشحال می شویم که نظرات و تجربیات ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان آژانس هواپیمایی تهران مهرپرواز در میان بگذارید.

 

درباره ایرانگردی بیشتر بخوانید:

✔ سد لتیان با دریاچه ای زیبا در تهران

✔ جزیره هنگام جزیره ای بکر در نزدیکی قشم

✔ جنگل های اطراف تهران را بشناسید

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

بهترین کشورهای خاورمیانه برای مهاجرت را بشناسید

بهترین کشورهای خاورمیانه برای مهاجرت کدامند؟

دوست دارید بدانید که بهترین کشورهای خاورمیانه برای زندگی کدام کشورها هستند؟ می خواهید بدانید که بهترین گزینه ها برای مهاجرت و کار در خاورمیانه کدام ها هستند؟ می خواهید بدانید که کیفیت زندگی در کدامیک از کشورهای خاورمیانه برای مهاجران بیشتر است؟ آیا شما هم به دنبال مهاجرت به یک کشور خوب در خاورمیانه هستید؟ پس این مطلب را از دست ندهید. در ادامه درباره کشورهای خاورمیانه برای مهاجرت، کار و زندگی صحبت می کنیم تا شما بتوانید یک مقایسه خوب بین آن ها انجام دهید و در نهایت تصمیم بهتری برای مهاجرت بگیرید.

 

مهاجرت به امارات

همان طور که احتمالا حدسش را زده بودید، امارات متحده عربی به عنوان یکی از بهترین کشورهای خاورمیانه برای مهاجرت شناخته می شود. این کشور که از 7 امارت مختلف تشکیل شده است، دو تا از بهترین شهرهای خاورمیانه برای کار کردن را در خود جای داده است که یکی از آن ها شهر دبی و دیگری شهر ابوظبی است. خوب است این را بدانید که دبی به عنوان توریستی ترین و پر جمعیت ترین شهر امارات و ابوظبی به عنوان پایتخت و بزرگترین و ثرورتمندترین شهر امارات شناخته می شود. با همه این اوصاف می توانیم بگوییم که اگر به دنبال مهاجرت به یکی از کشورهای خاورمیانه هستید، امارات یکی از بهترین گزینه های موجود برای شما خواهد بود و مسلما کیفیت زندگیتان در این کشور تغییر چشم گیری خواهد کرد.

مهاجرت به امارات

 

مهاجرت به قطر

قطر به عنوان یکی از ثروتمندترین کشورهای دنیا، به عنوان یکی از بهترین کشورهای خاورمیانه برای مهارت شناخته می شود. قطر برای آن دسته از کسانی که به دنبال مهاجرت کاری به یک کشور در خاورمیانه هستند و دلشان می خواهد که با فرصت های شغلی متنوع و رو به پیشرفت مواجه شوند، یک کشور ایده آل محسوب می شود. خوبی قطر به این است که زیرساخت های آن به شکل قابل توجهی در حال توسعه هستند و همه چیز در آن رو به پیشرفت است. از همه مهمتر اینکه اقتصاد آن با سرعت در حال پیشرفت است و آینده آن بسیار روشن به نظر می رسد. دوحه پایتخت این کشور به عنوان بهترین شهر قطر برای زندگی محسوب می شود و از هر نظر شرایط زندگی در آن برای مهاجران مساعد است.

مهاجرت به قطر

 

مهاجرت به بحرین

بحرین یکی از آن کشورهایی در خاورمیانه است که مهاجرت به آن می تواند برایتان مثل یک سکوی پرتاب عمل کند. این کشور که از دهه 80 میلادی به جذب نیروی کار خارجی روی آورده است، یک کشور مهاجرپذیر است و مردمانش رابطه خوبی با خارجی ها دارند. گفتنی است که درآمد مهاجران در بحرین بسیار خوب است و اصولا تعادل خوبی بین کار و زندگی در این کشور برقرار است. در این کشور مردم معمولا بین 40 تا 48 ساعت در هفته کار می کنند و معمولا مهاجران از انتخاب این کشور برای زندگی هم از نظر بالا بودن درآمدشان و هم از لحاظ کیفیت بالای زندگیشان، احساس رضایت می کنند.

مهاجرت به بحرین

 

مهاجرت به عربستان سعودی

عربستان سعودی برای مهاجرت کسانی که هم به دنبال پیشرفت شغلی هستند و هم می خواهند که شیوه زندگی خودشان را بهتر کنند و کیفیت آن را بالاتر ببرند، گزینه بسیار خوبی است. در این کشور هم امکانات خوبی برای زندگی وجود دارد و هم اینکه موسسات آموزشی مدرنی در آن ساخته شده اند. لازم به ذکر است که بیشتر فرصت های شغلی موجود در عربستان سعودی مربوط به صنعت نفت و گاز می شوند. البته این را هم بگوییم که صنایع دیگر نیز در عربستان سعودی در حال توسعه هستند تا وابستگی اقتصاد این کشور به صنعت نفت و گاز کمتر شود. مزیت دیگری که عربستان سعودی دارد، این است که حقوق ها در این کشور شامل مالیات نمی شود و همین باعث می شود که سطح رضایت مهاجران عربستان سعودی از میزان حقوق و درآمدشان بیشتر بشود.

مهاجرت به عربستان سعودی

 

سخن پایانی

با توجه به مطالب گفته شده، شما دوست دارید که به کدامیک از این کشورهای خاورمیانه مهاجرت کنید؟ راستی اگر اطلاعات خوبی درباره مهاجرت به هر کدام از این کشورها در خاورمیانه دارید و یا اینکه کسی را می شناسید که به هر کدام از این کشورها مهاجرت کرده است، خوشحال می شویم که نظرات و تجربیات ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان آژانس هواپیمایی مهرپرواز در میان بگذارید.

 

 

درباره مهاجرت بیشتر بخوانید:

✔ مهاجر پذیرترین کشورهای جهان را بشناسید

✔ شرایط مهاجرت و زندگی در کانادا برای ایرانیان

✔ بهترین کشورهای دنیا برای مهاجرت تحصیلی ایرانیان

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

سد لتیان با دریاچه ای زیبا در تهران

سد لتیان کجاست؟

اگر شما هم در شهر تهران یا یکی از شهرهای اطراف تهران زندگی می کنید و یا می خواهید به تهران سفر کنید، حتما این مطلب را بخوانید تا با سد لتیان به عنوان یکی از بهترین مناطق توریستی و تفریحی اطراف تهران آشنا شوید. شما می توانید در قالب یک سفر یک روزه از تهران از سد لتیان بازدید داشته باشید و انواع و اقسام تفریحات جالب و به یادماندنی را در محدوده این سد تجربه کنید. می پرسید چه تفریحاتی را می توان در سد لتیان تجربه کرد؟ دوست دارید بدانید که سد لتیان کجاست و چگونه می توان به آن سفر کرد؟ دلتان می خواهد که بدانید سد لتیان کجاست چه جور جایی است و آیا ارزش سفر را دارد یا خیر؟ پس بهتر است که ادامه مطلب را از دست ندهید.

سد لتیان

 

درباره سد لتیان

سد لتیان که در مسیر رودخانه جاجرود ساخته شده است، در یک منطقه بسیار خوش آب و هوا در نزدیکی تهران قرار گرفته است. این سد اولا به خاطر آرامشی که دارد، دوما به خاطر امکانات تفریحی و جاهای دیدنی جالبی که دارد، سوما به خاطر لوکیشن بی نظیرش که در میان روستاهای زیبا و سرسبز قرار گرفته است و چهارما به این دلیل که آب و هوای بسیار مطبوعی دارد، محبوب شده است. با وجود ویژگی های جذابی که سد لتیان دارد، می توان گفت که سفر به آن یکی از جالب ترین سفرهای یک روزه ای است که می توان از مبدا تهران تجربه کرد.

لوکیشن سد لتیان

سد لتیان در نزدیکی لواسان یعنی در شمال شرق شهر زیبای تهران واقع شده است. شما برای دسترسی به سد لتیان کافی است که وارد اتوبان بابایی شوید، راهی لواسان شوید و در نهایت خودتان را به سد لتیان برسانید. با توجه به نزدیکی سد لتیان به تهران، معمولا بیشتر گردشگران قبل از تاریکی شب از این منطقه خارج می شوند و دوباره به تهران یا شهر مورد نظرشان بر می گردند. اما اگر کسی دوست داشته باشد که شب را در سد لتیان اقامت کند، در این منطقه چادر می زند یا اینکه در یک خانه روستایی اجاره ای در اطراف سد لتیان شب را به صبح می رساند.

تفریحات سد لتیان

شما با سفر به سد لتیان می توانید تفریحات متنوعی را تجربه کنید. شما می توانید بسته به سلیقه ای که خودتان و همسفرانتان دارند، یک برنامه جالب تفریحی را برای بازدید از سد لتیان برای خودتان تدارک ببینید. شما می توانید در اطراف سد لتیان طبیعت گردی و کوهنوردی کنید، می توانید در اطراف سد لتیان دوچرخه سواری کنید، می توانید ماهیگیری در سد لتیان را امتحان کنید و یا اینکه تفریحات آبی را در سد لتیان تجربه کنید. همچنین می توانید یک ناهار پیک نیکی را در اطراف سد لتیان نوش جان کنید و از هوای مطبوع و دلچسب سد لتیان و آرامش بی انتهای آن استفاده کنید. انتخاب دیگری که برای تفریح در سد لتیان پیش رو دارید، این است که از جاذبه های گردشگری اطراف سد لتیان دیدن کنید.

تفریحات سد لتیان

 

جاذبه های گردشگری سد لتیان

خوب است این را بدانید که علاوه بر اینکه خود سد لتیان بسیار زیباست، جاذبه های گردشگری اطرافش نیز بسیار دیدنی هستند. شما با سفر به سد لتیان می توانید از جاهای دیدنی اطراف سد لتیان مثل کاخ شاه، پارک جنگلی لتیان و پارک جنگلی تلو دیدن کنید. همچنین می توانید در روستاهای اطراف سد لتیان گشت و گذار کنید و با ماجراجویی در این منطقه خوش آب و هوا در نزدیکی تهران یک روز عالی و به یادماندنی را به دور از شلوغی های همیشگی تهران تجربه کنید.

بهترین زمان بازدید از سد لتیان

همان طور که می دانید منطقه لواسان آب و هوای خنک تری از تهران دارد. در نتیجه بهتر است که شما در نیمه اول سال یعنی در فصل بهار یا فصل تابستان که هوای تهران گرم است، راهی سد لتیان شوید. در این صورت می توانید از خنکای هوای مناطق اطراف سد لتیان استفاده کنید. اگر بخواهید در فصل پاییز یا در فصل زمستان راهی سد لتیان بشوید، باید انتظار سرمای زیاد این منطقه را داشته باشید. پس اگر از سرمای هوا خوشتان نمی آید، بهتر است که در همان نیمه اول سال راهی سد لتیان شوید.

اگر احیانا تا به حال از سد لتیان بازدید کرده اید و یا اینکه اطلاعات جالبی درباره آن دارید، خوشحال می شویم که تجربیات و نظرات ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان دفتر هواپیمایی مهرپرواز در میان بگذارید.

 

درباره جاذبه های گردشگری تهران بیشتر بخوانید:

✔ روستای آهار تهران

✔ پارک آبی اپارک تهران (اوپارک)

✔ مگامال تهران مرکز خریدی در شهرک اکباتان

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

مقایسه سفر به ازمیر و آنکارا

سفر به شهر ازمیر و آنکارا در ترکیه که از شهرهای بزرگ این کشور محسوب می شوند برای گردشگران جالب خواهد بود. تفاوت این دو شهر را در ادامه بررسی می کنیم.

از کدام شهر باید دیدن کرد؟ برای مقایسه سفر به ازمیر و آنکارا با ما همراه باشید. ما هزینه های سفر، جاذبه های گردشگری و موارد دیگر را بررسی می کنیم تا به شما کمک کنیم در مورد این دو مقصد بیشتر بدانید. سپس، می توانید مشخص کنید که بهتر است به کدام یک از این شهرها سفر داشته باشید.

 

سفر به شهر ازمیر و آنکارا در ترکیه
نمایی از شهر ازمیر

 

معرفی شهر ازمیر

ازمیر یکی از کلان شهرهای ترکیه است و دومین شهر پرجمعیت در دریای اژه پس از شهر آتن در یونان است. این شهر در دوران باستان به اسمیرنا معروف بود و توسط یونانیان تاسیس شد. سپس توسط رومیان تصرف شد و توسط اسکندر مقدونی قبل از تبدیل شدن به بخشی از امپراتوری عثمانی در قرن ۱۵ بازسازی شد. بیشتر بقایای این گذشته از بین رفته است. با این حال، علاوه بر سواحل، خیابان های شلوغ شهر و بازارهای رنگارنگ، چند مکان باستانی جذاب نیز در این شهر وجود دارد.

جاذبه های گردشگری ازمیر

این شهر که در خلیج خیره کننده ازمیر قرار گرفته است، به مناطق متمایزی تقسیم می شود که هریک دارای جو و محیط خاص خود هستند. قلب فرهنگی و جغرافیایی شهر، ناحیه کناک است. این منطقه در کنار دریا، زیبایی ازمیر را به تصویر می کشد. در پشت ساحل بازار وجود دارد، انبوهی از خیابان های باریک پیچ در پیچ، جایی که مناظر و صداهای معامله گران شما را به زمان های دور می برد و بدون شک هر بازدید کننده ای از شهر را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

با این حال، هنوز مکان های بیشتری برای بازدیدکنندگان ماجراجو در شهر وجود دارد. در شمال کناک منطقه Alsancak قرار دارد. آلسانچاک یک رنسانس شگفت انگیز را پشت سر گذاشته است و در آن شما به اندازه کافی سرگرمی های مختلف را تجربه خواهید کرد.

شما می توانید برای سفر ارزان، پکیج تور ازمیر در آژانس هواپیمایی مهرپرواز را خریداری کنید. میدان کناک ازمیر، آسانسور محله آلزانکاک، کادیفه کاله و دلفین های پرنده از جمله جاذبه های گردشگری ازمیر هستند که به که شما مسافران تور ارزان قیمت ازمیر پیشنهاد می شود حتما از آن ها دیدن کنید . اما در زمره سایر دیدنی های می توان به پارک های ازمیر اشاره کرد مانند: کولتور پارک، پارک ادنان سایگون، پارک اینسان حاک لاری، پارک موامراکسوی و پارک تفریحی تورگوت ازال . قدیمی ترین کلیسای ازمیر، کلیسای سنت پلی کارت است. مهمانسرای کیزلار اقاسی، بنای یادبود آتاتورک در میدان جمهوریت که بر روی یک اسب سوار شده است.

 

سفر به شهر ازمیر و آنکارا در ترکیه
میدان کناک ازمیر، از مکان های دیدنی شهر

 

معرفی شهر آنکارا

آنکارا در قلب ترکیه و در نزدیکی آناتولی مرکزی واقع شده است. این کلان شهر، پایتخت آنکارا و دومین شهر بزرگ این کشور پس از استانبول است. این شهر که قبلاً برای منسوجات خود شناخته می شد، از آن زمان تبدیل به ترکیبی از فرهنگهای مدرن با نقاط دیدنی تاریخی شده است.

جاذبه های گردشگری آنکارا

آنکارا نه تنها پایتخت ترکیه بلکه قلب استعدادهای هنری این کشور است. اپرای ملی، باله ملی، تئاتر ملی و ارکستر سمفونیک ریاست جمهوری همه در این شهر مستقر هستند. حدود ۶۰ درصد از مردم این شهر زیر ۳۰ سال سن دارند و این شهر پس از تغییرات فرهنگی به یک کلانشهر پرانرژی تبدیل شده است.

برای تجربه آنکارای باستانی به سمت اولوس بروید، جایی که خیابان های باریک و پر پیچ و خم در آن دیده می شود وپر از غرفه ها و مغازه های فروش عتیقه، گلیم و ملیله است. Kızılay مکانی است که می توانید برای یک نوشیدنی در فضای باز و غذاهای دریایی و خریدهای ارزان به آنجا بروید. اگر مد و لباس همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید، Tunalı و چانکایای مد روز بهترین غذاها و پوشاک مدرن را ارائه می دهند.

یکی از گزینه های مناسب برای سفر به آنکارا استفاده از پکیج تور آنکارا است. زیرا هزینه سفر شما کم تر خواهد شد. در آنکارا تفریحات و جاذبه های گردشگری بی شماری وجود دارد که می توان به پارک شادی سنسلیک آنکارا، موزه های مختلف، پارک جنگلی آتاتورک آنکارا، دریاچه گولباشی در آنکارا ترکیه، کوه الما داغ آنکارا ترکیه، منطقه اینجک آنکارا ترکیه، شهربازی آنکارا و سد زیبای کوباک آنکارا اشاره کرد. و مسافران خوب تور لوکس آنکارا می توانند از تفریحات و جاذبه های توریستی انکارا این شهر زیبا لذت ببرند.

 

سفر به شهر ازمیر و آنکارا در ترکیه
نمایی از آنکارا در شب

 

مقایسه هزینه های سفر در ازمیر و آنکارا

کدام شهر ارزان تر است، آنکارا یا ازمیر؟ اینها هزینه های کلی سفر برای دو مقصد است. متوسط ​​هزینه روزانه (برای هر نفر) در ازمیر ۴۷ دلار است، در حالی که متوسط ​​هزینه روزانه در آنکارا ۶۱ دلار است. این هزینه ها شامل اقامت، غذا، حمل و نقل و سرگرمی است. در حالی که هر فرد متفاوت است، این هزینه ها به طور متوسط ​​مسافران گذشته در هر شهر است.

وقتی هزینه های سفر مسافران واقعی بین ازمیر و آنکارا را مقایسه می کنیم، می بینیم که آنکارا گرانتر است و در واقع ازمیر مقصد بسیار ارزان تری در بین شهرهای معروف ترکیه است. بنابراین سفر به ازمیر به شما امکان می دهد در کل پول کمتری خرج کنید. همچنین می توانید تصمیم بگیرید که پول بیشتری در ازمیر خرج کنید و بتوانید با اقامت در هتل های زیبا و گرانتر، غذا خوردن در رستوران های گران قیمت، تورها و تجربه فعالیت های بیشتر، سفرهای مجلل تری نسبت به آنکارا داشته باشید. همان شکل از سفر در آنکارا طبیعتاً هزینه بسیار بیشتری برای شما خواهد داشت، بنابراین احتمالاً باید بودجه خود را کمی در آنکارا نسبت به ازمیر محدود کنید.

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای سال ۱۴۰۰ می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با ۰۲۱۴۳۶۳۸ تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

بازاریابی اینترنتی
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور ترکیه
برگزار کننده بهترین تورهای آنتالیا
www.alefbatour.com

تور آنتالیا
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

قیمت بلیط هواپیما
بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی
www.Trip.ir