مجری مستقیم تور خارجی و داخلی، رزرو آنلاین بلیط هواپیما و خدمات اخذ ویزا و پیکاپ ویزا

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

معرفی تور دبی تابستان 96

شهر دبی یکی از شهر های امیرنشین‌ امارات متحده عربی است. که در حاشیه جنوبی خلیج فارس واقع شده است. این شهر که به مدد فروش و درآمد بالای نفتی به یکی از قطب های اقتصادی ، تفریحی و گردشگری جهان مبدل شده است توانسته گردشگران بسیاری را از سراسر جهان به خود جذب کند. گردشگران دبی یا بهتر بگویم تور های دبی که در سرتاسر جهان برگزار می شود به دو گروه تقسیم می شوند. گروره اول کسانی که برای تفرح به این شهر سفر می کنند و گروه دوم کسانی که برای تجارت یا شرکت در نمایشگاه های بین الملی که در این شهر برگزار می شود به دوبی سفر می کنند.

با ساخت و ساز های بیشمار و پروژه های هیرت آور دبی، این شهر امیر نشین حاشیه خلیج فارس در سال های اخیر توانسته به یکی از غول های صنعت گردشگری در جهان مبدل بشود و فروش تور دبی و تور لحظه آخری دبی برای گردشگران و بازرگانان جزو پرفروش ترین تور های جهان شناخته بشود.

آب و هوایی دبی :

معمولا آب و هوای حاشیه جنوبی خلیج فارس برعکس ایران ، در طول سال بارندگی ندارد و سواحا آرام و برونه موج های بلد است مه دبی هم از این قاعده مسنثتی نیست.دبی از آبان (November) تا فروردین (April) آب و هوای گرم و دلپزیری را دارد ولی از با فرارسیدن ماه خرداد (May) تا مهر (October) آب و هوای دبی گرم می شود که معمولا آفر تور دبی در این ماه از سال شروع می شود ولی رطوبت هوا در طول سال کاملا یکسان است.

بهترین زمان به دبی :

بهترین زمان به دبی در در فصل تابستان می باشد. دبی در فصل تابستان به دلیل گرما هتل ها ، مراکز خرید و رستوران های دبی خدماتشان را به گردشگران با تخفیف ارائه می دهند و هم چنین قیمت و هزینه تور دبی در این فصل تقریبا نصف می شود
مراکز خرید دبی :

یکی از جذاب ترین قسمت های سفر خرید کردن است مخصوصا برای خانم ها ، مراکز خرید دبی در جهان بسیار معروف است و به طور قطع می توان گفت تمامی برند های معروف و نام آشنای جهان در پاساژ های و مرکز خرید دبی نمایندگی فعال دارند و اجناس خود را با قیمت های جهانی به فروش می رسانند. مراکز خرید دبی یکی از مدن ترین ، زیباترین و با شکوه ترین مراکز خرید در دنیا است که در نوع خود بی نظیر است از مراکز خرید دبی می توان به دبی مال (Dubai Mall)، مرکز خرید ابن بطوطه (Ibn Battuta Mall)، مرکز خرید امارات (Mall of the Emirates)، دیره سیتی سنتر(City Centre Deira)، دبی مارینا مال (Dubai Marina Mall)، مرکز خرید میردف (Mirdif Dubai)و دبی فستیوال سیتی (Dubai Festival City) نام برد.


هتل های دبی :

دبی به دلیل جذب گردشگر در سراسر جهان دارای هتل های بسیاری می باشد . هتل های دبی در جهان از شهرت خاصی برخوردار هستند و تمامی امکاناتی که به ذهن مسافرات می رسد را بدونه هیچ کمی و کاستی برای آن ها فراهم می کنند. هتل های دبی بیشترین تنوع را در جهان دارد از هتل های 4 و 5 ستاره گرفته تا هتل های لوکس دبی و با مردن ترین و آخرین متد های روز جهان اداره می شوند. از هتل های معروف دبی می توان به هتل جمیرا امارات تاورز (Jumeirah Emirates Towers)، هتل رافلز (Raffles Dubai )، هتل تاج دبی (Taj Dubai)، هتل برج العرب جمیرا (Burj Al Arab)، هتل پارک حیات دبی (Park Hyatt Dubai)، هتل اوبریو (The Oberoi Dubai)، هتل آرمانی دبی (Dubai Armani Hotel)، هتل آدرس مارینا (Address Dubai Marina), هتل دارالمسیاف و هتل آتلانتیس (Atlantis, The Palm)اشاره کرد.


جاذبه های گردشگری دبی :
دبی به قدری جاذبه گردشگری و توریستی دارد که نمی توان تمامی آن ها را بیان کرد. گردشگران دبی در اوج گرمای تابستان می توانند به اسکس روی برف بروند یا در اوج زمستان در سواحل دبی موج سواری کنند و یا در شب ها به رستوران ها و دیگر مراگز تفریحی دبی بروند. از جازبه ها و مراکز تفریحی دبی می توان به آکواریوم و باغ وحش زیر آبی دبی ، برج خلیفه ، بازدید از بازار طلا و ادویه ، پارک آبی ویلد وادی (Wild Wadi)، موزه‌ های دبی ، بازدید از مرکز دهکده‌ی جهانی و بیابان گردی اشاره کرد.

بیابان گردی در دبی یکی از بهترین مرکز تفریحی دبی است که گردشگران بسیاری را به خود جذب می کنند و گردشگران با خرید تور دبی به دیدن این بیابان ها می روند . شاید در ذهن گردشگران بیابان های امارات یک صحرای خشک و بی آب و بی آب و علف باشد ولی دیدن مراکز تفریحی ، ماشین سواری ، اردوگاه های صحرایی و .... این ذهنیت از بین می رود.

رستوران های دبی:
دبی دارای رستوران های زیادی می باشد که انواع غذا های محلی و بین المللی را طبخ و پخش می کنند.این رستوران ها همگی از بهترین و ارگانیک ترین مواد غذایی تهیه و پخت می شود. که خاطره خوشی را از تور تابستانی دبی به یاد گردشگران می گزارند. از رستوران های معروف دبی می توان به Pierchic ، Margaux،Eauzone ، AL hadheerah و رسنوران های معروف ایرانی در دبی به زرّین ، بناب ، شهرزاد و حاتم طلائی اشاره کرد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

معرفی تور مارماریس آژانس مهر پرواز

شهر مارماریس شهری بندری و زیبایی است که در کنار سواحل مدیترانه قرار گرفته است که در جنوب غرب کشور ترکیه در استان موغلا قرار گرفته است . مارماریس دارای طبیعتی زیبا است کهدر میان دو کوه قرار گرقته است و لنگرگاه های بسیار زیبایی دارد. سواحل آرام ، طبیعت زیبا ومنحصر به فرد و لنگرگاه و ... همه به زیبایی این شهر افزوده است که این شهر را به یکی از شهر های خاص آناتولی تبدیل کرده است. تور مارماریس یکی از معروف ترین تور های ترکیه است و همه ساله گردشگران بسیاری حتی با تور لحظه آخری مارماریس و تور مارماریس به این شهر  زیبا سفر می کنند.


 آب و هوای مارماریس :

معمولات شهر های توریستی مارماریس دارای آب و هوای مدیترانه ای می باشد. شهر مارماریس هم دارای آب و هوای مدیترانه ای می باشد. تابستان های آفتابی و زمستان های معتدل ولی سواحل مارماریس در تمامی فصل از سال ها قابل استفاده است. ولی به یاد داشته باشید که در تور تابستانی مارماریس لباس های سبک با خود به همراه بروید.

 مراکز خرید مارماریس :

 فراوانی اجناس و کالا در مارماریس موجب شده است که مارماریس یکی از شهر های مناسب برای خرید تبدیل بشود. مارماریس دارای مراکز خرید مارماریس متنوع و بزرگ است و اکثر برند های جهان در مارماریس دارای نمایندگی هستند. قیمت و هزینه تور مارماریس مناسب بوده و  گردشگران می توانند به راحتی به این شهر زیبا سفر کنند و در آنجا به خرید بپردازند.

 هتل های مارماریس :

 مارماریس به دلیل فراوانی گردشگر دارای هتل های بسیاری است از هتل ها ی4 و 5 ستاره گرفته تا هتل های لوکس مارماریس دارای بهترین امکانات تفریحی و گردشگری می باشد. اکثر اقامتگاه های مارماریس رو به دریا است و حتی برخی از آن ها ساحل اختصاصی دارد که گردشگران می توانند از امکانات آن استفاده کنند. از معروفترین هتل های مارماریس می توان به هتل الگانس اینترنشنال مارماریس ، هتل کروانسارای مارماریس و هتل گلری مارماریس نام برد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

معرفی تور کوش آداسی آژانس مسافرتی مهر پرواز

کوش‌آداسی شهری زیبا در مرکز استان آیدین ترکیه است.کوس آداسی به معنای جزیرهٔ پرنده می باشد. این شهر زیبا و توریستی در نوار ساحلی منطقه اژه قرار گرفته است. شهر زیبای کوش آداسی به صخره های زیبا و سواحل شنی معروف است.چشم انداز سواحل آرام کوش آداسی در غروب آفتاب بسیار زیبا است و انواع مراکز تفریحی و گردشگری ، هتل ها و رستوران ها در کنار این سواحل برای گردشگران ساخته شده است. به طور مثال ساحل شنی کادینلار دنیزی که برای انواع ورزش‌های آبی مثل شنا، غواصی و اسکی روی آب برای گردشگران ساخته شده است. همه ساله هزاران گردشگر از سراسر جهان با خرید تور کوش آداسی برای بازدید از این شهر زیبا و استفاده از امکانات آن به کوش آداسی سفر می کنند.



  آب هوای کوش آداسی:

کوش آداسی همانند دیگر شهر های جنوبی ترکیه دارای آب و هوای مدیترانه ای می باشد. آب و هوای مدیترانه ای همان طور که از نام اش پیداست تابستان های گرم و زمستان های نسبتا سرد دارد و کوش آداسی هم از این قاعده مستثنی نیست . فصل بهار و تابستان مناسب ترین زمان برای برگزاری تورکوش آداسی و تور لحظه آخری کوش آداسی است ولی در فصل های دیگر سال کوش آداسی آفتابی است و می شود در سواحل آن شنا و قایقرانی کرد.



 مراکز خرید کوش آداسی:

یکی از بهترن و جذاب ترین قسمت سفر خرید کردن است مخصوصا برای خانم ها. مراکز خرید کوش آداسی مدرن و بزرگ است که انواع محصولات ترک و بین المللی را با قیمت مناسب عرضه می کنند واکثر برند های معروف جهان هم در مراکز خرید کوش آداسی نمایندگی دارند و مسافران کوش آداسی می توانند در این مراکز خرید به تفریح و خرید کردن بپردازند و از رستوران و کافی شاپ های پاساژ های کوش آداسی استفاده کنند و لذت ببرند. از مراکز خرید معروف کوش آداسی می توان به مرکز خرید سوکه کوش آداسی ، مرکز خرید کوش کوش آداسی ، فرش آبرش کوش آداسی ، مرکز خرید مودا آنتی لوپ در کوش آداسی نام برد.

 هتل های کوش آداسی:

کوش آداسی به دلیل جذب گردشگر و توریست و رشد اقتصادی روز افزون خود دست به ساخت و سازهای بسیاری زده است که هتل های  کوش آداسی از این قاعده مستثنی نیست . کوش آداسی به داشتن هتل های شیک و مدرن معروف است . از هتل های 4 و5 ستاره کوش آداسی گرفته تا هتل های لوکس کوش آداسی که همگی دارای بهترین امکانات تفریحی و ورزشی هستند و با آخرین متود های روز جهان و اروپا اداره می شوند از امکانات هتل های کوش آداسی می توان به رستوران , پذیرش شبانه روزی ، بالکن ، اتاق های پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان , فروشگاه در هتل ، تهویه ، بار و حتی غواصی اشاره کرد از هتل های معروف کوش آداسی می توان به هتل کندی اونورا کوش آداسی ( Cande Onura Hotel)، هتل کلاب سولارا کوش آداسی (Club Hotel Solara)، هتل آداکوله کوش آداسی (Adakule Hotel Kusadasi) و هتل پینه بای ریسورت کوش آداسی (Pine Bay Holiday Resort Kusadasi ) اشاره کرد.



 بهترین زمان سفر به کوش آداسی :

در آخر بهترین زمان سفر به کوش آداسی در فصل تابستان می باشد. قیمت و هزینه تور کوش آداسی در این فصل تابستان نسبت به فصل های دیگر کمی بالاست ولی در فصل تابستان می توانید از مراکز تفریحی و سواحل کوش آداسی استفاده کنید. به طور کلی از 15 تیر تا 15 شهریور بهترین زمان سفر به برگزاری تور تابستانی کوس آداسی است.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

معرفی هتل های ترکیه در تور تابستان 96

با فرار رسیدن تابستان و کرم شده آب و هوا سفر های تابستانی شروع در سراسر دنیا آغاز می شود وگردشگران در سراسر دنیا به گشت و گذار می پردازند از دیدن جنگل های آمازون در آمریکای جنوبی گرفته تا تماشای فیل های هندی ولی موج سواری در سواحل مدیترانه واقعا یک طمع و بوی دیگری دارد در این مقاله به معرفی تور ترکیه می پردازیم که سواحل آرام و آب و هوای مدیترانه ای دارد.


هتل های ترکیه


هتل بلو بی پلاتینیوم مارماریس :
هتل بلو بی پلاتینیوم 150 متر از ساحل زیبای مارماریس بنا شده است هتل بلو بی پلاتینیوم مارماریس یکی از زیباترین و بهترین هتل های مارماریس می باشد که دارای امکاناتی چون استخر سرپوشیده ، استخر روباز، ساحل اختصاصی ، کرایه ماشین ، اینترنت Wi-Fi رایگان و ... است.سوئیت های هتل بلو بی پلاتینیوم مارماریس دارای ، تلویزیون ، یخچال ، تهویه کننده هوا و بالکن رو به دریا می باشند که نمای بسیار زیبایی به این هتل داده است. یکی دیگر از امکانات هتل بلو بی پلاتینیوم مارماریس رستوران های آن می باشد ک انواع غذا های ترکی و بین الملی را عرضه می کنند. گردشگران بسیاری از سراسر جهان با استفاده از تور مارماریس در این هتل اقامت می کنند و از انواع امکانات تفریحی ورزشی بهره می برند.
هتل آلکوگلر آداکوله کوش آداسی :
هتل آلکوگلر آداکوله کوش آداسی هتلی مجلل و بی نظیر است که با دکوراسیونی خاص خود و سوئیت های بزرگ و شیک چشم هر بیننده ای را به خود خیره کی کند. هتل آلکوگلر آداکوله کوش آداسی در کنار دریای و پوشیده شده در نخل های بلد و سنگ های شیبدار است. گردشگرانی که با تور کوش آداسی به این هتل زیبا می آیند با دیدن معماری و شکوه و جلال این هتل زیبا شدیدا تحت تاثیر قرار می گیرند و تا آخرین روز اقامت در این هتل از این همه زیبایی حیرت زده می شوند.
قیمت تورگوش آداسی در مصل تابستان کمی بالا می رود ولی اقامت در این هتل و دیدن این همه زیبایی های این هتل نسبت به هزینه های آن واقعا ناچیز می باشد. گردشگرانی کا در این هتل اقامت دارند چه در حال استراحت چه در حال غذا خوردن شاهد غروب آفتاب زیبا و بی نظیر کوش آداسی هستند و از اقامت در این هتل زیبا لذت می برند.
هتل پوینت استانبول :

هتل پوینت استانبول در نزدیکی میدان تقسیم در شهر استانبول واقع شده است. این هتل دارای اتاق های مجهز و مدرن می باشد و دارای امکاناتی نظیر انترنت ، سرویس بهداشتی ، تلویزیون و ... می باشد از دیگر امکانات این هتل می توان به  استخر سرپوشیده و سالن ورزشی هم اشاره کرد. دکوراسیون اتاق های این هتل از رنگ های ملایمی تشکیل شده و دارای شیشه های دوجداره و کاناپه های راحت می باشد تا مسافرانی که با تور استانبول در این هتل اقامت کردند آرامش مطلق را در آن احساس کنید.
آژانس مسافرتی مهر پرواز سفر های تابستانی خوشی را برای ما آرزو می کنند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

معرفی مراکز خرید ترکیه

فصل بهار است و بازار سفر و تور های بهاری ترکیه گرم , همه ساله هزاران گردشگر از سراسر جهان برای گردش و خرید به ترکیه سفر می کنند در فصل بهار مراکز خرید ترکیه اجناس خود را با قیمت پایین به فروش می رسانند و گردشگران می توانند لباس ها و اجناس مد در فصل تابستان را هم خرید داری کنند در این مقاله به مراکز خرید به غیر از استانبول می پردازیم تا گردشگران دیگر نقاط ترکیه بتوانند از در دیگر شهر های این کشور زیبا دیدن و خرید بفرمایند.

آژانس مسافرتی مهرپرواز ارائه دهده تور های بهاری و تایستانی 96


معرفی مراکز خرید معروف ترکیه

مراکز خرید کوش آداسی :
همان طور که می دانید صنعت گردشگری در ترکیه بزرگ ترین صنعت و کسب درآمد این کشور بشمار می رود و شهر کوش آداسی نیز از این قاعده مستثنی نیست. این شهر با داشتن هزاران گردشگر در سال مخصوصا در فصول گرم سال مثل بهار و تابستان رونق می گیرد و مراکز خرید این شهر پر از اجناس ترک و اروپایی می شود خوشبختانه در این فصل  قیمت تور کوش آداسی  مناسب بوده است. مراکز خرید کوش آداسی از لحاظ توزیع و فروش جنس در نوع خود بی نظیر هستند. دسترسی آسان ، مدر بودن مراکز خرید و تنوع کالا از خصوصیات مراکز خرید کوش آداسی می باشد. از مرکز خرید کوش آداسی می توان به مرکز خرید کاله ایچی ، مرکز خرید سوکه نام برد که اکثر برند های جهان هم در این مراکز خرید نمایندگی دارند
مراکز خرید بدروم :
بدرم هم در به نوبه خود یکی از شهر های توریستی ترکیه به شمار می رود و دارای انواع جاذبه دیدنی و گردشگری و هتل های بی نظیر می باشد بدرم از شهر هایی است که همواره در صنعت گردشگری به اقتصاد ترکیه کمک کرده و در جذب توریسم و صنعت گردشگری ترکیه جزو بهترین شهر ها به شمار می رود به دلیل نزدیکی به تابستان قیمت تور بدروم پایین آمده و مناسب برای برگزاری این تور در فصل بهار و تابستان می باشد از مراکز خرید بدروم می توان به
مرکز خرید میدتاون ، مرکز خرید اواسیس و مرکز خرید اونیو نامبرد که بهترین اجناس ترکیه را بفروش می رسانند.
مراکز خرید آلانیا :

شهر آلانیا یا بهتر بگویم شهر تاریخی آلانیا هم جزو شهر های توریستی ترکیه می باشد هه دارای دو بخش قدمی و مدر دارد . این شهر دارای مراکز خرید فراوان می باشد و از بازار های سنتی قدیمی که ذهن هر گردشگری را به دوران عثمانی ها می برد تا مراکز خرید مدرن که گردشگران به مجذوب بزرگی و عظمت خود می کنند از مراکز خردید این شهر آلانیا می توان به  مرکز خرید پلومریا آلانیا ، مرکز خرید آلانیوم آلانیا ، خیابان آتاتورک آلانیا و بازار بزرگ آلانیا نامبرد. خوشبختانه تور آلانیا بین ایرانیان محوب است و سفر به این شهر زیبا در چند سال اخرید زیاد شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

معرفی تور های ترکیه بهار 96 آژانس مسافرتی مهر پرواز / بخش دوم

تور  آنتالیا:
آنتالیا به علت تورستی بودن ، دارای طیف گسترده ای از هتل ها و اقامتگاه ها است. آنتالیا از لحاظ شهری به دو بخش قدمی و جدید تقسیم می شود همان طور که از اسم شهر قدمی پیدا است دارای آثار تاریخی و سختمان های قدیمی می باشد که زیبتیی خاصی را به شهر داده است ولی هتل ها و مراکز خرید آنتالیا در بخش جدید این شهر قرار دارد از هتل های هتل ۴ و ۵ ستاره گرفته تا هتل های لوکس منطقه لارا  از هتل های معروف آنتالیا می توان به هتل اوزکای ماک مارینا، هتل لامر آرت، هتل کارمیر ، هتل دلفین امپریال ، هتل مردان پالاس و ... اشاره کرد. ولی در آنتالیا منطقه ای وجود دارد به نام لار هتل های منطقه لارا برای علاقه مندان به تجملات، تفریحات ساحلی، آفتاب گرفتن، ورزش های آبی و استراحتگاه مناسب می باشند همه ساله گردشگران زیادی با تور و تور لحظه آخری آنتالیا به این شهر زیبا سفر می کنند.

تور دبی:
همان طور که می دانید دبی یکی از شهر های مهم امارات متحده عربی است که دارای جاذبه های گردشگری ، هتل ها، رستوران های متعددی می باشد که مسافران و تاجران بسیاری را به خود جذب می کند . این شهر به لطف فروش و در آمد بالای نفتی خود توانسته پروژه های عمرانی بسیاری از جمله ساخت مراکز خرید ، ورزشگاه ، پارک های آبی و هتل های بسیاری را بسازد. دبی یکی از مراکز تفریحی جهان این که سالیانه هزاران نفر با تور و تور لحظه آخری دبی به این شهر سفر می کنند. تاجران سراسر دنیا برای تجارت به این شهر مدرن سفر می کنند. حتی دبی با برگزاری نمایشگاه های بین الملی متعدد علاقه مندان به  دنیای تکنولوژی را برای سفر به این شهر هدف گرفته است دبی داری هتل های 4,5 و حتی 7 ستاره پشرو در صنعت توریستس جهان به شمار می آید و از تمامی رقبای منطقه ای و فرا منطقه ای گوی سبقت را گرفته است.
تور تایلند:

تایلند هم کشوری است که در صنعت گردشگری جهان حرف های بسیاری را برای گفتن دارد. این کشور با داشتن فرهک و هنر خود توانسته گردشگران زیادی را از سرتاسر جهان به خود جود جذب کند این کشور آسیایی با ساخت هتل و مراکز خرید بسیاری که همگی با آخرین متود های روز جهان مدریت و اداره می شوند ، توانسته یکی از بزرگ ترین کشور ها در صنعت گردشگری در شرق آسیا شناخته شود . تایلند با بربایی جشن های بسیاری همانند جشن آب و ... توانسته گردشگرای بسیاری از طریق تور و تور لحظه آخری تایلند به  سرزمین شادی ها فرا بخواند.


آژانس مسافرتی  مهر پرواز سفر خوبی را برای شما آرزو می کند.
www.mehrparvaz.com
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

معرفی تور های ترکیه بهار 96 آژانس مسافرتی مهر پرواز / بخش اول

با فرارسیدن فصل بهار و گرم شدن آب و هوا تور های بهاری آغاز می شود و هتل ها و مراگز خرید در سراسر جهان با عرضه کالا های جدید خود روتق بسیاری به تور های بهاری می دهند عاشقان دنیای مد و به خرید آخرین مدل های لباس می پردازیند و از مراکز تفریحی و ورزشی جهان لذت می برند در این مقاله به معرفی سه تا از بهترین تور های بهای سال 96 می پردازیم که آژانس مسافرتی مهرپرواز مجری تخصصی آن می باشد.


بهترین تور های بهاری آژانس مسافرتی  مهر پرواز

تورترکیه:
ترکیه کشور زیبا می شد که عمده درآمد آن صنعت توریستی و مد و فشن تامین می شود پس می توان در ترکیه بهترین اجناس با کمترین قیمت تهیه کرد یکی از بهترین تور های ترکیه تور استانبول و تور آنتالیا می باشد که مسافران را از جای جای جهان برای خرید کردن و تفریح کردن به این کشور زیبا سرازیر می کند حال به معرفی مراکز خرید و تفریحی این دو شهر زیبای ترکیه می پردازیم.
تور استانبول:
استانبول که اسمش با مد و خرید گره خورده و همیشه در لیست پر‌طرفدار‌ترین مقاصد خرید  مخصوصا برای خانوم ها قرار دارد سالیانه جشنواره ها و فشن شو های بسیاری درجهان در این شهر برگزار می شود تاجران و طراحان لباس را خود جذب می کند. از سوی دیگر مناطق تاریخی و سنتی این شهر هزار ساله باعث شده که علاقه مندان به تاریخ و فرهنگ این شهر زیبا را در لیست سفر های خود جای بدهند و از دیدن بنا های تاریخی بخصوص بازار استانبول که پر از اجناس رنگارنگ که تماشای آن‌ها ساعت‌ها طول می کشد ، از فرش‌ها و قالی‌های ترک گرفته که مهم‌ترین سوغات استانبول‌اند تا زیور‌آلات، ظروف مسی و برنجی، قوری و قهوه‌جوش و قلیان و البته شیرینی‌های وسوسه‌انگیز ترکی را در خود جای داده است. از مزاکز خرید استانبول می توان به جواهیر , کانیون , فروم استانبول , اولیویوم و  خیابان استقلال نامبرد که گردشگران بسیاری برای خرید کردن حتی با تور لحظه آخری استانبول به این شهر زیبا سفر می کنند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

بازاریابی اینترنتی
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور ترکیه
برگزار کننده بهترین تورهای آنتالیا
www.alefbatour.com

تور آنتالیا
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

قیمت بلیط هواپیما
بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی
www.Trip.ir