ساحل سحر آمیز گرجستان


مناطق ساحلی گرجستان از دیرباز پذیرای هزاران جهانگرد در هر فصلی از سال بوده است . در دوران شوروی سابق این منطقه از بهترین نقاط تفریحی امپراطوری شوروی شناخته می شد و هنوز آثار مربوط به تفریح گاه های سران کشور شوروی سابق در این مناطق وجود دارد در نزدیکی بندر باتومی منطقه ای قرار دارد به نام اورکی که به آن ساحل، ساحل سحر آمیز یا ساحل مغناطیسی گفته می شود . باور بر این است که شنا کردن در این منطقه و آفتاب گرفتن بر روی شن های ساحلی منجر به درمان بیماریهای شخص می شود. بر اساس تحقیقات دانشگاه اورکی گرجستان ترکیبات ماسه های ساحل این منطقه حاوی مواد معدنی ویژه ای می باشد که اثرات درمانی آن در مورد بیماریهای قلبی ، عروقی و عصبی به اثبات رسیده است. بر اساس این مطالعات تنها دو منطقه در جهان شناخته شده است که چنین خواصی در آن وجود دارد. چند روز استراحت و تفریح در این منطقه میتواند عامل درمان یا پیشگیری از بسیاری بیماریها باشد.کوهستان های گرجستان سرچشمه رودهای متعددی می باشد و عبور رودخانه از شهرها و و روستاهای این کشور سیمای آنها را دیدنی تر ساخته است

آژانس مهرپرواز  مجری تخصصی تور گرجستان و تور تفلیس شما را به دیدن این کشور زیبا دعوت می نماید

www.mehrparvaz.ir


مینی سیام تایلند


مینی سیام ( Mini Siam ) نزدیک مرکز پاتایا قرار دارد و در آن ماکت های کوچکی از آثار تاریخی مشهور جهان و تایلند قرار دارد.

سومین مجموعه مینیاتوری بعد از نمونه های مشابه آن در هلند و تایوان است که بیش از 100 مدل مینیاتوری از آثار تاریخی و باستانی جهان را در مقیاس 1:25 در خود جای داده است.  آثاری همچون معبدهای معروف تایلند مانند معبد بودای زمردین، برج ایفل، مجسمه آزادی، برج کج پیزا و تخت جمشید جزو این مجموعه هستند.سیام نام قدیم کشور هزار معبد یعنی تایلنداست و در مسیر ورودی شهر پاتایا قرار دارد. تخمینی که از آمار بازدید توریستها و مردم تایلند از این پارک زیبا زده شده است درحدود 10 میلیون نفر در سال است.باغ وحش ببرها، موزه ریپلی، موزه هنری بطری های شیشه ای، معبد چای مونگخون، باغ استوایی نانگ نوچ، دنیای زیر آب، خانه مقدس حقیقت، دهکده فیل ها و... از دیدنی های دیگر پاتایای تایلند هستند.

آژانس مهرپرواز  مجری تخصصی تورتایلند شما را به دیدن این کشور زیبا دعوت می نماید

www.mehrparvaz.ir