مجری مستقیم تور خارجی و داخلی، رزرو آنلاین بلیط هواپیما و خدمات اخذ ویزا و پیکاپ ویزا

۲۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

شهر ممنوعه چین، کامل ترین مجموعه معماری جهان

شهر ممنوعه چین در واقع نام مجموعه ای از کاخ های سلطنتی ، امپراطور های چین می باشد . شهر ممنوعه به عبارتی وسیع ترین و کامل ترین مجموعه معماری چوبی در جهان محسوب می شود . ساخت این شهر در سال 1406 میلادی با دستور جو دی ، دومین امپراطور سلسله مینگ شروع شد و در عرض 14 سال به پایان رسید . تا سال 1911 (نزدیک به 500 سال) ، در کل 24 امپراطور در شهر ممنوعه اقامت کردند و فرمانروای چین بوده اند . ممنوعه بودن این منطقه در سال 1924 به پایان رسید و بازدید از این مجموعه به عنوان موزه برای عموم آزاد شد . این مجموعه ساختار مستطیل شکلی با مساحتی حدود ۷۲ هکتار را در برگرفته است . ابعاد ‏آن ۹۶۱ متر طول در امتداد شمال به جنوب و ۷۵۳ متر عرض در امتداد شرق به غرب است . دیواری با ارتفاع ۱۰ متر و خندقی با عرض ۵۲ متر ‏دورتا دور مجموعه را فراگرفته است . دیوار های این مجموعه ضخیم ساخته شده اند به طوری که در برابر آتش توپخانه ها در آن زمان مقاومت داشته باشند .

شهر ممنوعه چین کاملا طبق نظام تشریفاتی سلسله ‌های فئودالی و اصول طبقاتی ساخته شده است . طرح کلی ، وسعت ، شیوه معماری ، رنگ و ‏تزیینات همه نمایانگر امتیاز خاندان سلطنتی و سلسله مراتب اشرافی است . سه قصر این مجموعه یعنی قصر تای حه ، قصر جون حه و نیز قصر بایو ‏حه ، که توجه را بیشتر جلب می‌ کنند ، محل اعمال قدرت سلطنتی امپرطوران و برپایی مراسم پرشکوه بوده است . قصر تای حه ، مرکز تمام شهر ‏ممنوعه و تخت سلطنتی طلایی رنگ امپراطور در این قصر دیده می‌ شود . این قصر دارای مجلل ترین معماری در شهر ممنوعه است . این قصر در ‏شمال میدان بر سکوی مرمری سفید رنگی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع و بلندای ۸ متر ساخته شده است . ارتفاع آن ۴۰ متر است که به لحاظ ‏ارتفاع ، بلند ترین بنای شهر ممنوعه است .‏
در فرهنگ چین ، اژدها بیانگر قدرت امپراطوری است و امپراطور یا "پسر آسمانی" ، اژدهای حقیقی" نامیده می ‌شود . درون قصر تای حه در بالا و ‏پایین با حدود ۱۳ هزار شکل اژدها تزئین شده است .‏
تعداد قصر ها و اتاق ‌ها در شهر ممنوعه بسیار زیاد است . به اعتقاد پیشنیان چینی ، اقامتگاه ‏امپراطوران آسمانی دارای ۱۰ هزار اتاق است و امپراطورانی که پسر امپراطور آسمانی دانسته می ‌شده اند ، باید خویشتندار می بوده اند و نباید از شمار ‏اتاق‌ های امپراطور آسمانی تجاوز می ‌کردند . از این رو شمار اتاق‌های شهر ممنوعه نیم اتاق کمتر از شمار اتاق‌ های کاخ آسمانی است . (آن نیم اتاق ‏ظاهرا تنها یک راه پله را در بر می ‌گیرد ) . ‏

شهر ممنوعه یکی از برترین و بهترین جاذبه های توریستی چین می باشد . چنانچه شما با تور چین به این شهر سفر کرده باشید ، از خود تور شما را به این مجموعه برای بازدید می برند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

فستیوال جم فست گرجستان

چنانچه دنبال مکانی برای برگزاری فستیوال موسیقی الکترونیک بگردیم ، گرجستان اولین کشور و مقصدی نخواهد بود که به ذهن می رسد ، ولیکن هرساله در تابستان ، سواحل زیبا و فوق العاده دریای سیاه آناکالیا (Anakalia) شاهد حضور هزاران علاقمند و گردشگر از سراسر دنیا است . فستیوال جم که مخفف فستیوال موسیقی الکترونیک گرجستان است ، از سال 2015 در این مکان در حال اجرا و برگزاری می باشد . در این فستیوال بزرگ کنسرت ساحلی به همراه برنامه های متنوع برگزار می شود و جمعیت قابل توجهی را به خود جذب می نماید . موسیقی با منظره جذاب و دیدنی و فوق العاده غروب خورشید در ساحل و غذاهای سنتی و محلی گرجستانی و حتی جنگ با بالشت یا به اصطلاح بالشت بازی را می توانید تجربه نمایید .

می توانید با تور گرجستان و سفر به این مکان فوق العاده خاطره ای کم نظیر و به یادماندنی در جشنواره تابستانی موسیقی الکترونیک جهان در شهر دنج و آرام آناکلیا در کشور گرجستان و در کنار ساحل بسیار زیبای دریای سیاه را تجربه نمایید .

-محل : گرجستان ، آناکلیا
-زمان : 18 مرداد 1397 تا 21 مرداد 1397 (به مدت 4 شبانه روز)
-با توجه به تغییر قیمت دلار در ایران ، قیمت بلیط را در لحظه آخر ملاحظه نمایید.
-خرید بلیط این فستیوال تنها به صورت آنلاین بوده و هیچ بلیط کاغذی موجود نمی باشد ، بعد از پرداخت آنلاین ، همان لحظه می توانید بلیط خود را با فایل PDF دانلود نمایید .
-امسال فقط دو نوع بلیط برای فستیوال وجود دارد و فروخته می شود : MULTI و VIP
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

بزرگترین رستوران گردان دنیا کجاست؟

بزرگترین رستوران گردان جهان بلینی ( BELLINI RESTAURANT ) نام دارد و در مکزیک است، این رستوران گردان در طبقه ی 45 مجتمع تجارت جهانی مکزیک ساخته شده است ، مساحت این رستوران 10.44 متر مربع است و ظرفیت پذیرایی از 332 نفر را دارد . رستوران گردان بلینی در سال 1994 میلادی آغاز به کار کرد و در سال 2009 میلادی در فهرست کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده شد . این رستوران که دارای وبسایت کامل و بسیار خوبی است ، می توانید از طریق بازدید از وبسایت رزرو خود را انجام دهید ، و یا از خدمات و غذاهای لذیذ این رستوران اطلاعات خوبی به دست آورید و یا رزرواسیون را به آژانس مسافرتی خود بسپارید .

چنانچه تمایل داشته باشید یک وعده غذا در این رستوران میل نمایید ، باید مبلغی حدود ۳۱ تا ۳۵ دلار هزینه نمایید . رستوران بلینی با غذاهایی اروپایی ، لاتین ، دریایی ، مکزیکی و ایتالیایی پذیرای مهمانان خود می باشد و منوی نسبتا گسترده ای دارد و به صورت عالی و گرمی از مهمانان و مشتریان خود پذیرایی می نماید . این رستوران از ساعت ۹ صبح تا ۲ بامداد باز است و میان وعده ، نهار ، شام و شام دیروقت را در اختیار میهمانانش قرار می دهد ، علاوه بر غذا و خوراکی های لذیذ و بی نظیر این رستوان ، منظره بی نظیر و فوق العاده بلینی نقش مهمی در محبوبیت این رستوران دارد ، از این رستوران گردان می توانید مکزیک را به بهترین شکل ممکن تماشا کنید و از صرف غذا نهایت لذت را ببرید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

فستیوال غذا در ارمنستان

بی شک سفر به کشورهای دیگر ، تنها به بازدید از جاذبه های باستانی و تاریخی و طبیعی و یا تفریح در اماکن تفریحی ختم نمی شود ، تجربه و امتحان غذاهای محلی و بومی هر شهر و یا کشور و همچنین آشنایی با ذائقه و سلیقه و طعم غذاهای هر ملیتی و هر قومی ، و نیز آشنایی با فرهنگ خوراک و آشپزی نیز بخشی از جاذبه های گردشگری است . در ارمنستان فستیوال هایی برگزار می شود که در آنها غذاها خودنمایی می کنند . آژانس مسافرتی مهرپرواز سعی دارد تا با ذکر چند نموه از این فستیوال ها ، کمک کند تا در سفر تور ارمنستان ، بتوانید از این فستیوال ها آگاه شوید و تجربه ای به یاد ماندنی را از سفر خود در تور ارزان قیمت ارمنستان  ، داشته باشید .

1- فستیوال ماهی : 11 آپریل (آوریل)
در تاریخ 11 آپریل ، فستیوالی در ارمنستان برگزار می شود که نام آن فستیوال ماهی است . در این فستیوال با شکوه ، افراد بسیاری شرکت می کنند و در آن انواع غذاهای مدرن و سنتی که در آن ماهی وجود دارد ، به چشم می خورد . محل دقیق برگزاری فستیوال یا جشنواره ، در 10 کیلومتری شهر ایروان ، در ابویان کشور ارمنستان می باشد . چنانچه در این تاریخ قصد سفر به ارمنستان را دارید ، حضور و بازدید از فستیوال ماهی در کنار گشت و گذار و مشاهده جاذبه های گردشگری ارمنستان ، لذت شما را دو چندان می نماید .

2- فستیوال دلمه (تولما) : 16 می
در تاریخ 16 می ، فستیوال دلمه در ارمنستان و در بخشی به نام "آرماویر" در مجموعه "مموریال" برگزار می شود و موقعیتی بسیار مناسب برای تجربه و امتحان کردن دلمه به دستور و پخت ارمنی می باشد . در این فستیوال انواع دلمه های متفاوت به وسیله شرکت کنندگان در معرض دید قرار می گیرند و آشپزهای مختلف رقابت خود را بر سر طرز تهیه این غذای لذیذ و خوش عطر و طعم آغاز می کنند .
دلمه ارمنی بسیار معروف است و محتویات آن ، گوشت چرخ کرده ایست که در برگ مو پیچیده می شود و نیز برای بهبود و بهتر شدن طعم آن ، سس به خصوصی که شامل ماده خمیری به اسم "ماتسوم" و سیر است ، به آن اضافه می کنند . فستیوال تولما با جشن و پایکوبی و رقص همراه می باشد و علاوه بر طبخ و نمایش دلمه ، مسابقه ای نیز برگزار می شود که شرکت کنندگان در آن برای تزیین کردن غذا نیز باهم رقابت می کنند .

3- فستیوال نان در ارتفاعات : 13 ژوئن
در فستیوال یا جشنواره نان که در تاریخ 13 ژوئن برگزار می شود ، انواع نان در ابعاد مختلف در معرض نمایش قرار می گیرند ، که هدف اصلی برگزاری این فستیوال نشان دادن تاریخچه نان می باشد .

4- فستیوال شاه توت : اولین شنبه جولای
فستیوال توت ارمنستان در استان سیونیک ، در شهر "گوریس" برگزار می شود که همراه با موسیقی سنتی ارمنی و رقص ساکنان محلی همراه است . گردشگران و بازدیدکنندگان می توانند توت ها که در ظروف مختلف ارمنی و سنتی چیده شده اند را مشاهده نمایند . این جشنواره که در اولین شنبه ماه جولای برگزار می شود ، به صورت رایگان پذیرای مهمانان خود می باشد . مهمهانانی که علاقه به خرید سوغات و هدیه می باشند ، می توانند با هزینه ای جداگانه از این فستیوال خرید نمایند .

5- فستیوال توت و عسل : 18 آگوست
فستیوال یا جشنواره عسل و توت در مرکز ارمنستان ؛ منطقه شامشادین برگزار می شود . انواع توت ها و نیز عسل برای بازدید موجود است و هر سال در تاریخ 18 آگوست این جشنواره برپا می شود . بیشتر از 3000 شرکت کننده در این فستیوال حضور به عمل می آورند . علاوه بر توت های مختلف و عسل ، انواع صنایع دستی کشور ارمنستان نیز در این محل به عرضه گذاشته می شود .

6- فستیوال باربیکیو (خرواتس) : 11 و 12 سپتامبر
جشنواره یا فستیوال باربیکیو در منطقه لری دهکده آخلاتا واقع در 145 کیلومتری ایروان ، و در تاریخ 11 و 12 سپتامبر برگزار می شود . فستیوال باربیکیو و یا همان گوشت های کبابی ، فرصت بسیار مناسبی برای علاقمندان به گوشت های کبابی است که به سلیقه و ذائقه و سبک مردم ارمنی طبخ می شوند . بیش از 60 نوع گوشت مختلف کبابی یا همان "خرواتس" ، به دست آشپزان ارمنی طبخ می شود که با موسیقی و بازی های سنتی ارمنی سرو می شود و فضایی شاد و بسیار جذاب را پدید می آورد . در این فستیوال 3 برنده اعلام می شوند : برنده بهترین طراحی غذا ، برنده بهترین مزه ، برنده بهترین خلاقیت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

سرگرمی های مهیج شبانه استانبول

استانبول یا قسطنطنیه بزرگترین شهر کشور ترکیه و نیز مرکز فرهنگی و اقتصادی آن کشور است . این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار گرفته است ، تنگه بسفر دو قاره آسیا و اروپا را از یکدیگر جدا می کند و استانبول تنها کلان شهر دنیاست که در دو قاره وجود دارد . شهر زنده و شاد استانبول برای بسیاری از افراد که به این شهر سفر کرده اند بسیار پر خاطره است . در کوچه پس کوچه این شهر می توانید به مکان های فوق العاده و زیبایی برسید که از دوران بسیار دور به جای مانده است و برای بسیاری از گردشگران جالب هستند . در این شهر ، شبها پر از سرگرمی برای انواع سلیقه ها و علایق می باشد .
انواع کلاب های شبانه مختلف که در اکثر محل های متفاوت استانبول وجود دارند و با موسیقی های مدرن ، هیپ هاپ ، تکنو ، ترکی ، ترکی کلاسیک و غیره ، این فرصت را در اختیار گردشگران می گذارد که با توجه به سلیقه خود ، شب به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند .
تنگه بسیار زیبا و دیدنی بسفر که دو دریای سیاه استانبول و مرمره را به یکدیگر متصل می نماید نیز هر شب میزبان انواع کشتی های تفریحی می باشد . بر روی کشتی های تفریحی ، کنسرت ها و اجرای موسیقی زنده به همراه شام و نشیدنی و میان وعده ، انجام می شود که همگی آنها در کنار هم می توانند لحظات بسیار خوب و فراموش نشدنی برایتان به ارمغان بیاورد . چند نمونه از برترین کلاب ها و مکان های تفریحی شبانه استانبول به شرح ذیل می باشد :
کلاب بابل استانبول
کلاب بابل در فاصله سال 2001 الی 2007 میلادی ، جوایز متفاوتی از جمله جایزه صد کلاب برتر جاز جهانی را کسب کرده است . این کلاب همچنین جایزه محبوب ترین و بهترین محل برگزاری کنسرت را نیز کسب کرده است . طراحی چند منظوره کلاب بابل ، باعث شده تا این محیط بسیار جذاب به نظر برسد . بعضی از به نام ترین و محبوب ترین گروه های موسیقی داخلی ترکی و نیز بین المللی در این سالن اجرای زنده موسیقی دارند و می توان به پرداخت هزینه ای به نسبت مناسب از اجرای آنان نهایت لذت را برد . در آخر هفته ها نیز بهترین آثار بین المللی از موسیقی جاز و لاتین نیز در این محل اجرا می شوند . د راین کلاب بسیار معروف استانبول ، یکبار در ماه برنامه ویژه با DJ برگزار می شود . ظرفیت نشسته کلاب بابل 300 نفر و ایستاده 450 نفر می باشد . به تازگی نیز یک لانژ د راین محل راه اندازی شده است که در آن موسیقی زنده اجرا می شود . لانژ محل بسیار زیبا و مناسبی برای صرف نهار و شام می باشد که می توانید در کنار اجرای موسیقی زنده شبی رویایی برای خود رقم بزنید . این لانژ با انواع متنوعی از غذاها ، نوشیدنی ها و میان وعده ها و اسنک ها ، پذیرای مهمانان خود می باشد .
کلاب رینا استانبول
کلاب رینا ، محبوب ترین و بهترین انتخاب برای افرادی است که به مهمانی های پرشور و مهیج علاقه زیادی دارند . فضا و محیط این کلاب دارای طراحی و بسیار شیک و مدرنی می باشد . برای رفتن به این کلاب معمولا باید از قبل رزرو داشته باشید ، برنامه های این کلاب گاهی تا صبح نیز ادامه پیدا می کند . این کلاب ، از جمله مکان هاییست که نباید دیدن و بودن در آن را از دست داد ، هنرمندان معروف و سرشناس نیز به این کلاب می آیند . بین کلاب های شهر استانبول ، کلاب رینا بزرگترین محل مخصوص رقص و رستوران را دارد . این مجموعه حدود 2500 نفر گنجایش دارد . نام این محل از اسم دختری بسیار زیبا و شیک الهام گرفته شده است . کلاب رینا ، محلی معمولی برای افراد عادی و عوام معمولی و مسافران تور استانبول نیست ، جایی است که بیشتر مدل ها ، هنرمندان سرشناس و میلیونرها را در خود جای می دهد . این کلاب بسیار زیبا و خاص ، پایان هر فصل بازسازی می شود و رنگ و بویی تازه به خود می گیرد . افراد با لباس عادی همانند تی شرت و شلوارجین اجزه ورود به این مکان را ندارند و حتما باید با لباس رسمی به این مجموعه بروند .
کلاب آنجلیکا استانبول
کلاب آنجلیکا ، مجموعه ایست که مردم محلی بیشتر آن را انتخاب می کنند چرا که منظره ای بی نظیر از بسفر را می توان از این کلاب مشاهده کرد . منوی متنوع و بسیار باز این کلاب ، باعث شده تا انتخاب اول مردم برای تفریح و سرگرمی و گذراندن اوقاتی بسیار خوب و خوش باشد . "محمود آنلر" نام طراح و بازسازی کننده این مجموعه است . منظره ای بسیار گسترده و کم نظیر از بسفر ، با آینه کاری های در این کلاب بسیار دیدنی می باشد . کلاب آنجلیکا ، محل مورد علاقه مردم استانبول برای تفریح و سرگرمی به خصوص در تابستان می باشد .

کشتی سواری در بسفر

تنگه ای به نام بسفر در شهر استانبول قرار دارد که دو قاره آسیا و اروپا را از هم جدا می سازد . این تنگه محل بسیار مناسبی برای تفریحات آبی در استانبول به شمار می رود . قایقرانی در این تنگه از محبوب ترین سرگرمی هاست که مسافت 30 کیلومتری این تنگه را می توانید با قایق های تفریحی بپیمایید و از طبیعت زیبای این تنگه نهایت لذت را ببرید . همچنین می توانید از آژانس هواپیمایی خود ، بلیط کشتی های کروز را خریداری کنید و به سوی تفریحاتی هیجان انگیز در این تنگه بروید . از درون کشتی کروز می توانید منظره ای متفاوت از استانبول را مشاهده نمایید و خاطره ای بسیار عالی و فراموش نشدنی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

جزیره پرنده یا جزیره کبوتر نماد شهر کوش آداسی

کوش آداسی به معنی جزیره پرنده در 71 کیلومتری شهرستان مرکزی استان آیدین و در نوار ساحلی منطقه اژه قرار گرفته است. این شهرستان از شمال با سلجوق , از جنوب با شبه جزیره دیلک همسایه است. بندر کوش آداسی به دلیل نزدیکی به جزیره یونانی ساموس برای گزدشگرانی که به ترکیه سفر می کنند , از جذابیت خاصی برخوردار است و در ماه های بهار و تابستان سفر های منظمی به جزیره ساموس برگزار می شود. قایق های تفریحی بسیار زیبا و مدرن که تورهای آبی زیادی را برگزار می کنند , به این بندر زیبایی خاصی بخشیده اند. بندر کوش آداسی یکی از بنادر مهم منطقه به شمار می رود.

شهر افسوس در سال 3000 قبل از میلاد مسیح به دست ایونی ها در نزدیکی کوش آداسی تاسیس شد. این شهر در سال 546 قبل از میلاد مسیح به تصرف ایرانیان در آمد. در سال 200 قبل از میلاد مسیح رومیان باستان این شهر را تصرف کردند و بعد از تقسیم امپراطوری روم , امپراطوری روم شرقی این شهر را گرفت. زلزله ای باعث تغییر مسیر رودخانه , آب و هوا و در نهایت نابودی شهر افسوس در نزدیکی کوش آداسی شد و بندر جدیدی با نام یونانی اسکالا نوا به معنی اسکله نو در محل کوش آداسی کنونی تاسیس شد و جای بندرگاه افسوس را گرفت. بعد از حمله سلطان محمد فاتح , این شهر در سال 1413 به دست امپراطوری عثمانی افتاد. در زمان سلطنت عثمانی ها , اسکالا نوا به داشتن ساختمان های با شکوه مشهور شد. کاروانسرای اوکاز محمد پاشا یکی از بناهایی است که در آن می توان به خوبی معماری دوره عثمانی را به وضوح مشاهده کرد.

دروازه قلعه , دیوارها , مساجد و نیز ارگ قلعه در جزیره کبوتر , در دوران تاریخی عثمانی ساخته شده اند که انعکاس دهنده سبک معماری دوران باستانی عثمانی هستند.

بعد از جنگ جهانی اول در سال 1919 , کوش آداسی مورد تهاجم یونانیان قرار گرفت و طی یک مبارزه طولانی مدت در سال 1922 اسکالا نوا بخشی از جمهوری ترکیه شد. پس از جنگ چناق قلعه و پیروزی آتاتورک , او به این اسکله آمده و بعد از اطلاع از نام یونانی آن و به دلیل اختلافات و درگیری های بین ترکها و یونان , نام بندر را بر اساس نام جزیره ای در نزدیکی آن به کوش آداسی یا جزیره پرنده کوش آداسی تغییر داد.

کوش آداسی یک شهر ساحلی زیبا ، در غرب کشور ترکیه می باشد . مجاورت کوش آداسی با دریای مدیترانه و نیز وجود طبیعت بکر و زیبای ، این شهر را به یک مکان فوق العاده برای علاقمندان به طبیعت تبدیل کرده است . هر ساله میلیون ها گردشگر و توریست از کشورهای مختلف برای بازدید از این شهر شگفت آور ، این مقصد را برای سفر خود انتخاب می کنند . علاوه بر این ، وجود مناطق باستانی و تاریخی بسیاری که این شهر دارد ، باعث شده کوش آداسی برای علاقمندان به آثار باستانی و تاریخی هم جذابیت بسیاری داشته باشد . اگر این شهر را به عنوان مقصد سفرتان در تور بهار و تابستان 97 انتخاب کنید ، حتماً سفری لبریز از لذت و خوشی و نیز خاطرات فراموش نشدنی را در تور کوش آداسی لحظه آخری تجربه خواهید کرد . می توانید با خیال راحت از آرامش یک بندر کم جمعیت و زیبا در تور کوش آداسی تابستان 97  لذت ببرید .

کوش آداسی همانند دیگر شهر های جنوبی ترکیه دارای آب و هوای مدیترانه ای می باشد . آب و هوای مدیترانه ای همان طور که از نامش پیداست تابستان های گرم و زمستان های نسبتا سرد دارد و کوش آداسی هم از این قاعده مستثنی نیست . فصل بهار و تابستان مناسب ترین زمان برای برگزاری آفرهای تور کوش آداسی و تور لحظه آخری کوش آداسی است ولی در فصل های دیگر سال کوش آداسی آفتابی است و می شود در سواحل آن شنا و قایقرانی کرد.

آژآنس مسافرتی مهرپرواز با ارائه تورهای لحظه آخری کوش آداسی و تور ارزان قیمت کوش آداسی بهار و تابستان 97 ، شرایط را به گونه ای برای شما فراهم می کند که با کمترین هزینه ، بهترین خاطره و سفر بسیار خوبی را تجربه نمایید . آژانس مسافرتی مهرپرواز لیست قیمت های مختلفی از تور کوش آداسی بهار و تابستان 97 را خدمت مشتریان عرضه می کند تا با توجه به بودجه و امکانات دلخواه ، بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند . قیمت تور کوش آداسی بهار و تابستان 97 با توجه به نوع ایرلاین ، نوع هتل و باقی امکانات ارائه شده در تور ، متغیر است و شما می توانید از تور ارزان کوش آداسی در بهار و تابستان 97 هم بهره مند شوید .


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

آمفی تئاتر باستانی بدروم

شهر زیبای بدروم با سواحلی خاص و منحصر به فرد خود در کرانه های دریای اژه همچون مرواریدی درخشان می درخشد. بدروم جزو قدیمی ترین سکونت گاه های جهان به شمار می رود تا جایی که هردوت در این شهر چشم به جهان گشود و آرامگاه ماسولوس که یکی از عجایب هفت گانه که یادگار شکوه و عظمت جهان باستان است و برای جهان مدرن به ارث مانده است در این شهر زیبا واقع شده است به طور کلی  تور بدروم بهار 97 برای کسانی که می خواهند یک فضای آرام و دور از شلوغی های شهری را تجربه کنند مناسب است. سواحل آرام، باغ ها و روستاهای اطراف شهر و معماری به سبک مصری این شهر زیبا و توریستی همگی حکایت از یک شهر مناسب گردشگری و توریستی می کند که مسافران و گردشگران تور لاکچری بدروم را از جای جای این کره خاکی به خود جذب می کنند. تور بدروم و تور لحظه آخری بدروم  در جهان یکی از پرفروش ترین تور های گردشگری بشمار می رود. مراکز خرید ، هتل ها و مناطق گردشگری بدروم در فصل تابستان به صورت شبانه روزی باز است به همین علت به این شهر لقب زنده ترین شهر توریستی ترکیه را داده اند.
بدروم یکی از شهرهای پر بازدید در غرب ترکیه و در کنار دریای مدیترانه می باشد که جمعیت آن حدود 32000 نفر است . بدروم دارای آب و هوای مدیترانه ای است و پلاژهای زیبا و چشم اندازهای بسیار زیبایی دارد . از جمله تفریحات و سرگرمی های بدروم برای توریست ها و گردشگران ورزش های آبی ، سافاری ، تور روستای بدروم ، تور کشتی ، تور جیپ سافاری هستند . در صورت علاقه به سفر به این شهر بسیار زیبا با آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید و تور ارزان بدروم ، تور لحظه آخری بدروم ، تورهای بدروم بهار و تابستان 97 را رزرو نمایید .

بدروم دارای مناطق گردشگری و تفریحی بسیاری است که هرکدام از آن ها به تنهایی برای گردشگران تور بدروم تابستان  97 از جذابیت خاصی برخوردار است. به طور کلی جاذبه های گردشگری بدروم به دو بخش بازدید از آثار تاریخی و تفریحی در مراکز مدرن تقسیم می شود.

از آثار تاریخی بدروم می توان به قلعه بدروم ( قلعه سنت پیتر )، آمفی تئاتر باستانی بدروم، آرامگاه ماسولوس نام برد که هر ساله مسافران تور بدروم را به سمت خود میکشاند و از مراکز خرید مدرن گردشگری بدروم می توان به مراکز خرید بدروم، رستوران ها و گشت با کشتی و قایق های تفریحی اشاره کرد که یکی از معروف ترین کشتی تفریحی بدروم کشتی تفریحی کاتاماران نام دارد. گردشگران بسیاری با آفر تور بدروم برای تفریح به این شهر زیبا سفر می کنند.
گرمترین ماه سال در بدروم , ماه جولای می باشد که میانگین دمای هوا به 29 درجه سلسیوس می رسد. سردترین ماه سال در این شهر , ماه ژانویه است که میانگین دما به 12 درجه سلسیوس می رسد. طولانی ترین روزهای سال در این شهر با 10 ساعت طول روز به ماه آگوست تعلق می گیرد. مرطوب ترین ماه سال نیز با میانگین بارش 108 میلی متر , ماه دسامبر شناخته شده است. بدروم با تابستان های گرم و طولانی , بهار و پاییز فوق العاده و مطبوع و زمستان های کوتاه و ملایم , دارای آب و هوای مدیترانه ایست. درجه دما در ماه جولای تا سپتامبر به بیشتر از 35 درجه سلسیوس می رسد و این فصل , زمان پر گردشگر این شهر است و بسیار شلوغ می شود , از این رو طبیعتا گران ترین فصل و یا High Season است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

پارک یاووز اوزجان آنتالیا

آنتالیا مرکز استان آنتالیا در کشور ترکیه است که از شهرهای پرگردشگر و توریستی ترکیه می باشد که دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است. در این شهر بلوارهای بسیاری با درختان نخل و همچنین لنگرگاه خاص خود , وجود دارد. در بخش قدیمی این شهر بافت خاصی از خیابان های کم عرض و پیچ در پیچ و خانه های قدیمی و محصور شده با دیواره های قدیمی , بسیار جلب توجه می کنند. تا امروز ساکنان اولیه این شهر نامشخص باقی مانده است. نام این شهر بنا بر شواهد تاریخی از آتالوس دوم , پادشاه پرماگون گرفته شده است که 150 سال قبل از میلاد مسیح بر این ناحیه حکومت می کرده است. در سال 2008 و طبق حفاری هایی که در این شهر صورت گرفت , مشخص شد که زمانی آنتالیا پایگاه نیروی دریایی روم بوده و دارای ناوگان های قدرتمندی بوده است و نیز در این حفاری های انجام شده مشخص شد که قدمت این شهر به 300 سال پیش از میلاد مسیح بازمی گردد. آنتالیا در دوران روم باستان دارای رونق بسیاری بوده است , مسیحیت در قرن دوم میلادی در این شهر گسترش یافت. شهر مذکور در دوران امپراطوری بیزانس یکی از شهرهای خیلی مهم بوده است. در قرن سیزدهم میلادی این شهر به دست ترکان سلجوقی فتح شد و از سال 1321 تا 1423 میلادی به عنوان پایتخت کشور ترکیه شناخته می شد. به گفته اولیا چلپی در قرن 17 میلادی آنتالیا دارای 3000 خانه , شامل بیست محله ترک نشین و چهار محله یونانی نشین بوده است و همچنین 200 قایق در بندر بوده است. در قرن 20 میلادی در پی مهاجرت ترک های قفقاز و بالکان به این منطقه , جمعیت آنتالیا به 25.000 نفر رسید. مسیحیان و یهودیان در نواحی جداگانه ای از شهر و در کنار بندر ساکن هستند.
آژانس مسافرتی مهرپرواز با ارائه تور لحظه آخری بهار 97 آنتالیا و تور ارزان قیمت آنتالیا تابستان 97 ، شرایطی برای مسافران فراهم کرده است تا با کمترین هزینه ، بیشترین لذت را در سفر داشته باشند . ما لیستی از انواع مختلف تورها با قیمت های متفاوتی در اختیار شما قرار می دهیم تا با توجه به بودجه و زمان خود ، بهترین پکیج تور آنتالیا را انتخاب کنید . قیمت تور آنتالیا با توجه به نوع ایرلاین ، نوع هتل و باقی امکانات موجود در پکیج ، متغیر خواهد بود . به این صورت با بررسی پکیج های بهار و تابستان 97 تور آنتالیا قیمت مناسب را انتخاب نمایید ، و از تور ارزان آنتالیا بهار و تابستان 97 بهره مند شوید .
آنتالیا به دلیل مجاورت با دریای مدیترانه آب و هوایی گرم ، تابستان های آفتابی و زمستان های معتدل دارد و بنابراین مسافران و گردشگران تور آنتالیا لحظه آخری باید از وضعیت آب و هوای زمستانی این منطقه آگاهی کافی داشته باشند. آنتالیا از ماه های فروردین تا آبان برای شنا و ورزش های آبی مناسب است و بسیار مناسب مسافران تور آنتالیا تابستان 97 می باشد . اگر باران را دوست دارید و از راه رفتن در زیر باران لذت می برید می توانید در ماه فروردین و اردیبهشت به آنتالیا سفر کنید و از رنگین کمان هایی که بعد از ظهر روزهای بارانی ایجاد می شود لذت ببرید. طبیعت آنتالیا در فصل بهار بسیار زیباست پس بهترین فرصت برای سفر به این شهر زیبا تور آنتالیا بهار 97 می باشد .
فرودگاه آنتالیا یکی از پر ترددترین فرودگاه های کشور می باشد که در کرانه دریای مدیترانه واقه شده است. ساخت این فرودگاه در سال 1996 آغاز شد و در سال 1998 به بهره برداری رسید. فرودگاه آنتالیا در 10 کیلومتری شمال مرکز شهر قرار دارد و دارای 2 ترمینال است. ظرفیت این فرودگاه 35 میلیون مسافر در طول سال است که از نظر حجم مسافر در رده 12 فرودگاه های اروپا و در رده 2 کشور ترکیه قرار دارد. اتوبوس های شرکت هاواش به صورت دائم و مرتب از پایانه اتوبوس رانی شهر آنتالیا و نیز پردیس دانشگاهی آک دنیز به سمت فرودگاه حرکت می کنند. طی زمان 60 دقیقه از پردیس دانشگاهی آک دنیز و نیز 30 دقیقه از پارک یاووز اوزجان در جاده کنیاآلتی می توانید به فرودگاه برسید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

پارک مرلیون سنگاپور

پارک مرلیون یکی از جاذبه های گردشگری سنگاپور بسیار خاص و مکانی برای تفریح می باشد . در پارک مرلیون , مجسمه ای با همین نام قرار گرفته است که نماد شهر سنگاپور نیز به شمار میرود . این مجسمه شکل یک شیر با بدن ماهی می باشد که نمایانگر ادغام نام قدیمی و نام جدید سنگاپور است . نام قدیمی این کشور تماسک (Temasek) به معنی شهر دریایی و نام جدید این کشور سنگاپور (Singapore) به معنی شهر شیرها است . ارتفاع این مجسمه که سیمانی ساخته شده است , 8.6 متر و وزن آن حدود 40 تن می باشد که با صفحه هایی چینی پوشیده شده است . مجسمه مرلیون در دهانه رود سنگاپور قرار داشت اما بعد از ساخته شدن پل اسپلانید (Esplanade Bridge) و از بین رفتن دید مناسب مجسمه , در سال 2002 به محل کنونی خود در کنار خلیج مارینا سنگاپور انتقال پیدا کرد . در حال حاضر تعداد مجسمه های مرلیون در سنگاپور 5 عدد می باشد که اولین نمونه آنها پشت همین مجسمه در کنار خلیج و با ارتفاع 2 متر و نیز بزرگترین آنها در جزیره سنتوزا سنگاپور , با ارتفاع 37 متر قرار دارند . پارک مرلیون دارای 2500 متر فضا می باشد که به علت موقعیت جغرافیایی و قرار داشتنش کنار خلیج مارینا منظره فوق العاده زیبایی را به وجود آورده است . گردشگران و علاقمندان می توانند در هر ساعتی از شبانه روز و به صورت رایگان از این پارک دیدن نمایند .
برای اطلاع از قیمت تور سنگاپور تابستان 97 به سایت آژانس مسافرتی مهرپرواز مراجعه نمایید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

دهکده شرقی لنکاوی

دهکده شرقی لنکاوی واقع در خلیج بورائو می باشد . این دهکده نمایشی از قدیمی ترین روستا های شرقی است که یکی از جاذبه های گردشگری مهم شهر لنکاوی می باشد . در این محل می توانید از رستوران های متعدد نیز لذت ببرید و از غذای روستایی استفاده کنید . جاذبه های گردشگری در این روستا شامل رام کنندگان مارها ، مراسم شعبده‌بازی ، اجرای موسیقی‌های زنده‌ی محلی ، کف‌بینی ، نقاشی و کایت بازی را می توان نام برد . در دهکده شرقی یکی از جذاب‌ترین تفریحات فیل‌سواری است .
جهت اطلاع از قیمت های تور ارزان قیمت و بلیط لحظه آخری لنکاوی به سایت آژانس هواپیمایی مهرپرواز مراجعه نمایید .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

بازاریابی اینترنتی
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور ترکیه
برگزار کننده بهترین تورهای آنتالیا
www.alefbatour.com

تور آنتالیا
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

قیمت بلیط هواپیما
بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی
www.Trip.ir