مجری مستقیم تور خارجی و داخلی، رزرو آنلاین بلیط هواپیما و خدمات اخذ ویزا و پیکاپ ویزا

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

معرفی رستوران های آنتالیا

مسافران و گردشگرانی که با تور آنتالیا به این شهر زیبا و توریستی ترکیه سفر می کنند برای غذا و بعبارتی صبحانه و ناهار و شام با مشکلی روبرو نیستین اما کسانی که به تنهایی و با خرید بلیط آنتالیا به این شهر زیبا  و هتل های آنتالیا سفر می کنند باید برای خربد و تهییه صبحانه و ناهار و شام به رستوران های آنتالیا رفته و از آنجا غذا تهیه کنند در این مقاله به معرفی چند تا از بهترین رستوران های آنتالیا می پردازیم که گردشگران و مسافران زیادی برای خرید و تهییه غذا به آنجا سفر می کنند.




رستوران آلپ پازا ( Alp Pasa Restaurant )
رستوران آلپ پازا قسمتی از هتل بوتیک آلپ پازا آنتالیا است که به صورت یک رستوران سبک بوفه با اجرای پیانوی زنده ساخته شده است.این رستوران در مرکز تاریخی آنتالیا در یک ساختمان عثمانی قرار داره و چند قدم با دروازه هادریان فاصله داره . این رستوران با یک حیاط بزرگ و مجموعه از غذاهای ترک ، مدیترانه ای ، فرانسوی و غذاهای مخصوص گیاه خواران ، انتخابی مناسبی برای صرف غذا برای گردشگران می باشد.

رستوران سراسر فاین داینینگ ( Seraser Fine Dining Restaurant)
یه رستوران عالی با محیط زیبا و فوق العاده که انواع غذاهای بین المللی و دریایی رو سرو می کنه. تمام خوراک و غذاهای این رستوران با مواد تازه پخته میشن و طعم خوبی هم دارن. این رستوران برای قرارهای رمانتیک پیشنهاد میشه چون چشم انداز این رستوران به دریای مدیترانه است و فوق العاده دیدنی و زیباست. غذاهای بین المللی رستوران هم برای تمام کسانی که به آنتالیا سفر می کنن، مناسبه.
این دو رستوران تنها بخشی از رستوران های شهر آنتالیا می باشد که توانستیم معرفی کنیم لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در باره تور آنتالیا تابستان 96 به وبسایت مهر پرواز مراجعه کنید.
www.mehrparvaz.com
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

آکوا فانتاسی و سی لایت پذیرای گردشگران در تور گوش آداسی

گوش آداسی به دلیل این که یک شهر توریستی و گردشگری می باشد دارای هتل های متنوع و زیادی می باشد . در فصل تابستان و گرم شدن بازار خرید و فروش تور کوش آداسی تابستان 96 رفت و آمد های گردشگران به این شهر زیبا  نسبت به دیگر فصل های بیشتر شده است . در این مقاله به معرفی دو هتل زیبا در شهر گوش آداسی می پردازیم تا گردشگرانی که می خواهند به این شهر زیبا سفر کنند بتوانند به راحتی هتل محبوب خود را انتخاب کنند.





هتل آکوا فانتاسی ( Aqua Fantasy hotel ):
هتل  پنج ستاره آکوا فانتاسی در هشت کیلومتر کوش آداسی در ساحل Pamucak قرار گرفته و اطراف آن جنگل های زیبای درخت کاج است. این هتل دارای چند رستوران و یک پارک آبی اختصاصی است. از دیگر امکانات این هتل می توان به سونا ، حمام ترکی ، ماساژ و اینترنت رایگان Wi-Fi اشاره کرد. اتاق های هتل آکوا فانتزی دارای بالکن های اختصاصی و میز کار هستند.و داری دیگر امکاناتی نظیر چای ساز یا قهوه ساز است. برای کودکان در این هتل علاوه بر پارک آبی سرسره های آبی و زمین بازی نیز وجود دارد. رستوران ماریو غذاهای مخصوص ایتالیایی را برای گردشگران سرو می کنند و رستوران ماندرین غذاهای برای گردشگران آسیایی طبخ می کند.دیگر رستوران های این هتل غذاهای ترکی ، استیک و غذاهای دریایی سرو می کنند.


هتل سی لایت ( Sealight hotel ):
هتل پنج ستاره سی لایت کوش آداسی در پنج کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی قرار دارد . این هتل یکی از معروفترین و به نام ترین هتل های کوش آداسی محسوب می شود. این هتل دارای ساحلی اختصاصی می باشد. هتل سی لایت دارای مرکز اسپا و ماساژ، چند استخر سرباز به همراه پارک آبی و یک استخر سرپوشیده است. تمامی اتاقهای این هتل دارای امکاناتی چون : تلویزیون LCD ،تهویه و مینی بار هستند و برخی از اتاقها دارای بالکن اختصاصی نیز است. از دیگر امکانات هتل سی لایت می توان به رستوران و کافی شاپ ، فروشگاه ، صندوق امانات ، باشگاه بدنسازی و خدمات 24 ساعته در اتاق اشاره کرد.



برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جاذبه گردشگری کوش آداسی می توانید به وبسایت مهر پرواز مراجعه کنید.
www.mehrparvaz.com
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

کاخ ییلدیز استانبول مجلل ترین کاخ سلاطین عثمانی

شهر استانبول به دلیل داشتن قدمت طولانی و مرکز حکومت دو امپراتوری بزرگ روزگار قدیم دارای بنا ها و کاخ های بسیاری می باشد. گردشگران بسیاری از سرتاسر جهان برای دیدن این کاخ ها به استانبول سفر می کنند و شهر استانبول در تابستان پدیرای گردشگرانی است که با تور استانبول تابستان 96 به این شهر سفر می کنند.

در این مقاله به معرفی یکی از زیبا ترین کاخ های این شهر زیبا می پردایم.


در استانبول کاخ های بسیاری برای اقامت سلاطین عثمانی ساخته شده بود که کاخ ییلدیز یکی از مجلل ترین کاخ ها می باشد. این کاخ 500 هزار متر مربع که در منطقه بشیکتاش قرار دارد از قسمت های مختلفی ساخته شده است به جرات می توان گفت که در ساخت و نگه داری این کاخ نهایت سلیقه به کار رفته است
یک دیگر از ویژگی های این کاخ منظره اطراف آن است که در مجاورت تنگه بسفر قرار دارد به طوری که گردشگران به گذر از تنگه بسفر می توانند این کاخ زیبا را مشاهده کنند. در میان این کاخ پارکی زیبا ساخته شده است که که انواع گیاهان و گل های زیبا و معطر از سرتاسر دنیا در این پارک کاشته شده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور بدروم به وبسایت مهر پرواز مراجعه کنید.
www.mehrparvaz.com
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

بازاریابی اینترنتی
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور ترکیه
برگزار کننده بهترین تورهای آنتالیا
www.alefbatour.com

تور آنتالیا
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

قیمت بلیط هواپیما
بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی
www.Trip.ir