مجری مستقیم تور خارجی و داخلی، رزرو آنلاین بلیط هواپیما و خدمات اخذ ویزا و پیکاپ ویزا

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

معرفی چند تور به یاد ماندنی



تور گرجستان


پایتخت گرجستان، بزرگترین شهر ِ آن و مرکز تمام اتفاقات این کشور، تفلیس نام دارد.

تفلیس در هزاره سوم تا چهارم پیش از میلاد مسیح مسکونی شد. در سال‌نامه‌های قرن چهارم میلادی تفلیس را قلعه‌-شهر ذکر کرده‌اند. احتمالاً به خاطر این‌که ابتدا قلعه بوده و بعداً تاسیسات شهری در گوشه و کنارش ساخته شده‌اند و به تدریج سر و شکل شهر را پیدا کرده. از آن‌جا که تفلیس در تلاقی راه‌های مهم بازرگانی بوده همیشه در کانون توجه هات بوده و همیشه شهری مهم به حساب می‌آمده. سواحل رودخانه‌های دور و اطراف تفلیس خاستگاه اولیه‌ی این شهر هستند، اما با ازدیاد جمعیت، شهر رو به تپه‌ها، دامنه‌ها و فلات‌های اطراف رودها گسترش یافت . قسمت‌ جنوب شرقی شهر از خیابان‌های تنگ و باریک و خانه‌های دو-سه‌ طبقه‌ای تشکیل شده که بافت قدیمی شهر را تشکیل داده‌اند. 



آژانس مهرپرواز  مجری تخصصی تور گرجستان و تور تفلیس شما را به دیدن این کشور زیبا دعوت می نماید



 تور  تایلند

تایلند با نام رسمی پادشاهی تایلند و نام سابق سیام، کشوری در شبه‌جزیره هندوچین واقع در جنوب شرقی آسیاست. این کشور از شمال بابرمه و لائوس، از شرق با لائوس و کامبوج، از جنوب با مالزی و خلیج تایلند، و از غرب با برمه و دریای آندامان همسایه‌است.
از ارزان‌ترین دستفروش‌های خیابانی گرفته تا بهترین رستوران‌ها، غذاهای تایلندی حس بسیاری خوبی القا می‌کنند. نودل پَدتای (Pad Thai)، سوپ تام یام (Tom Yum)، سالاد تند پاتایا، ماهی تند، انبه با برنج کته، شِیک هندوانه و … از غذاهای لذیذ تایلند هستند. وقتی که این غذاها را مزه می‌کنید، ممکن است غذاهای تایلندی به طور کامل لیست ۱۰ غذای برتر شما را تشکیل دهند.


آژانس مهرپرواز  مجری تخصصی تور  تایلند شما را به دیدن این کشور زیبا دعوت می نماید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

کوش آداسی

کوش آداسی

به معنای جزیرهٔ پرنده در ۷۱ کیلومتری شهرستان مرکزی استان آیدین و در نوار ساحلی منطقه اژه واقع شده‌است .بندر گوش آداسی به علت نزدیکی با جزیره یونانی ساموس برای گردشگران که به ترکیه مسافرت می‌کنند از جذابیت خاصی برخوردار است. در گوش آداسی 2 اسکله مخصوص کشتی های توریستی و یک بندر قایق های تفریحی با ظرفیت 650 قایق وجود دارد.از بندر کوش آداسی در ماه‌های بهار و تابستان سفرهای منظم با قایق‌های موتوری به جزیره یونانی ساموس برگزار می شود.قایق‌های تفریحی مدرن که تورهای آبی را برگزار می‌کنند زیبایی خاصی به این بندر بخشیده‌اند. بندر کوش آداسی یکی از بنادر مهم منطقه می‌باشد.کوش آداسی یکی از شهرهای توریستی کشور ترکیه محسوب می شود و بیشتر درآمد این شهر از راه صنعت توریسم می باشد.همچنین این شهر یک پورت برای کشتی های کروز بوده و بنادر آن جایگاهی برای قایقها و کشتی های خصوصی کوچک است. مهر پرواز امکانات سفر به این شهر را با بهترین و با کیفیت ترین خدمات ،برای مسافران فراهم می آورد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

تور ارزان آنتالیا

تور ارزان آنتالیا

با خدمات و قیمت های ویژه . سفری به یاد ماندنی در تور ارزان آنتالیا و ایرلاین های ایرانی و خارجی در آژانس مهر پرواز ، رزرو هتل های 3 و 4 و 5 ستاره در آنتالیا با امکانات و خدمات ویژه ، تور های شهری و بازار های آنتالیا و سایر مراکز تجاری و تفریحی آنتالیا از جمله اماکن تفریحی ، پارک آبی و ... تور ارزان آنتالیا را با بهترین خدمات و ارزان ترین قیمت ها از مهر پرواز بخواهید . برای مشاهده پکیج های تور ارزان آنتالیا به قسمت تور ها و پکیج ها مراجعه فرمایید . مهرپرواز مجری تخصصی تور ارزان آنتالیا می باشد . تور ارزان آنتالیا با پرواز اطلس جت , کرندون , پگاسوس , فریبرد و ... تور ارزان استانبول با پرواز اطلس جت و قشم ایر ، نرخ ویژه تور ارزان استانبول ، خدمات و قیمت های باورنکردنی با پرواز های ایرانی و ترک ، تور ارزان استانبول در هتل های 3 و 4 و 5 ستاره با خدمات صبحانه ، ترانسفر فرودگاهی ، گشت شهری با ناهار در تور ارزان استانبول . بهترین تور ارزان استانبول را از مهر پرواز بخواهید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

بازاریابی اینترنتی
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور ترکیه
برگزار کننده بهترین تورهای آنتالیا
www.alefbatour.com

تور آنتالیا
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

قیمت بلیط هواپیما
بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی
www.Trip.ir