مجری مستقیم تور خارجی و داخلی، رزرو آنلاین بلیط هواپیما و خدمات اخذ ویزا و پیکاپ ویزا

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

معرفی هتل های تور بدروم تابستان 96

با فرا رسیدن فصل تابستان و گرم شدن آب و هوا گردشگران بسیاری برای تفریح به سواحل مدیترانه سفر می کنند. شهر بدروم یکی از شهر های زیبایی ترکیه است که گردشگران با خرید بلیط ، تور ، تور لحظه آخری و تور ترکیبی ترکیه به این شهر زیبا سفر می کنند. در این مقاله قصد داریم به معرفی چند تا از هتل های بدروم می پردازیم



هتل کفالوکا ریزورت
هتل و استراحتگاه ساحلی کفالوکا در کنار شهر تورگوتریس در ناحیه بدروم واقع در جنوب غرب ترکیه قرار گرفته است. این هتل زیبا در فضایی به وسعت 50 هزار مترمربع بنا شده و به ساحل زیبای آکیارلار مشرف است. «کفالوکا» 384 اتاق در تیپ‌های متنوع دارد؛ از جمله سوئیت‌های، استاندارد، فامیلی، دلوکس. هر اتاق دارای مبلمان مدرن و امکانات رفاهی است. هتل دارای مراکزی برای سرگرمی و تفریح تمام اعضای خانواده است و مهمانان می‌توانند علاوه بر پرداختن به ورزش‌هایی همچون تنیس، ژیمناستیک، بسکتبال، والیبال ساحلی، تیراندازی با کمان، اسکواش و غیره، خود را با انواع ورزش‌های آبی از قبیل باد سواری ، قایق‌رانی، اسکی روی آب، ماهیگیری و ... سرگرم سازند. از دیگر امکانات هتل می‌توان به این موارد اشاره کرد: کتابخانه، سینما، کافی‌نت، اینترنت بی‌سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی، ساحل اختصاصی، پارک آبی، استخرهای متعدد، مکان‌هایی برای ریلکسیشن، اسپا، مرکز سلامتی و تناسب اندام، خدمات ماساژ، خدمات زیبایی، جکوزی و.... مرکز تجاری هتل نیز خدماتی به مسافران تجاری عرضه می‌نماید.


هتل بلو باسفرس
هتل بلو بوسفروس رو به دریا واقع شده است و اتاق های آن مجهز به سیستم تهویه هوا ، تلویزیون و ماهواره، حمام اختصاصی ، سشوار می باشند و برخی از اتاق ها دارای تراس اختصاصی به سوی دریا می باشد. این هتل دارای استخر روباز ، مرکز ورزشی ، سالن ماساژ ، پارک آبی ، حمام بخار ترکی می باشد و امکان انجام انواع ورزش های آبی در ساحل این هتل وجود دارد. علاوه بر اینها سرگرمی هایی نظیر پینگ پنگ و دارت نیز در هتل موجود است. مرکز شهر بدروم تا این هتل 28 کیلومتر فاصله دارد و فرودگاه میلاس-بدروم در 53 کیلومتری آن قرار دارد. امکان ترنسفر به فرودگاه از هتل وجود دارد که باید هزینه آن مجزا پرداخت شود.



برای خرید تور بدروم تابستان 96  و تور استانبول تابستان 96  به آژانس مسافرتی مهرپرواز مراجعه کنید.
www.mehrparvaz.com
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

معرفی هتل کریزما د لوکس کوش آداسی

با فرا رسیدن فصل تابستان گردشگران بسیاری از سراسر جهان با  خرید تور ترکیه با این کشور زیبا سفر می کنند و از سواحل ، مراکز خرید و هتل های لوکس ترکیه استفاده می کنند. یکی از شهر های پر طرف دار ترکیه که مسافران و گردشگران زیادی را به خود جذب می کند شهر کوش آداسی است در این مقاله قصد داریم تا با یکی از معروف ترین هتل کوش آداسی آشنا شویم .




هتل کریزما د لوکس کوش آداسی

کریزما د لوکس کوش آداسی یکی از بهترین هتل کوش آداسی  می باشد که در مجاورت دریای اژه قرار دارد. این هتل با بهره مندی از امکاناتی چون ساحل و پلاژ اختصاصی ، فضای سبز ، محیط خانوادگی و …  سبب شده تا برتعداد گردشگران داخلی و خارجی این هتل مجلل افزوده گردد .



امکانات هتل کریزما دلوکس کوش آداسی شامل : استخر های روباز و سرپوشیده ، ساحل و پلاژ اختصاصی ، ماساژ ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، فضای سبز، سرویس نگه داری از کودک ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، خدمات زیبایی ، محوطه حمام آفتاب ، روزنامه ، آسانسور ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، ورزش های آب و غواصی ، سالن بدنسازی ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، بار ، کافی شاپ و . . . می باشد .



اتاق های هتل کریزما د لوکس کوش آداسی دارای 218 اتاق و سوئیت رویایی و استاندارد است . متراژ متفاوت ، دکوراسیون لوکس ، پنجره هایی بزرگ با نور طبیعی، بالکنی مشرف به ساحل، ورزیده ترین خدمه ، روم سرویس 24 ساعته ، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب ، تهویه مطبوع ، از دیگر ویژگی این هتل است.


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره  تور کوش آداسی تابستان 96  به وبسایت آژانس مسافرتی مهر پرواز مراجعه کنید.
www.mehrparvaz.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

راهنما سفر به آنتالیا

برای انتخاب هتل مناسب در تور آنتالیا توجه داشته باشید که کل نوار ساحلی این شهر زیبا به چهار قسمت تقسیم می شود
منطقه بلک آنتالیا : آنتالیا دارای بهترین و گرانترین هتل ها در ترکیه است که بیش از ۹۹% هتل ها ۵ ستاره آنتالیا در این منطقه قرار دارد.

منطقه لارا کندو : جدید ترین هتل های ساخته شده در آنتالیا در منطقه لارا کندو واقه شده است. این منطقه به سبب نزدیکی به فرودگاه و مرکز شهر دارای هتل های مناسبی است. هتل های این منطقه از شهرت فراوان برخوراست.



منطقه کمر : طبیعی ترین و سرسبزترین منطقه آنتالیا کمر است. در این منطقه هتل هایی با درجه بندی بین ۲ تا ۵ ستاره را می توان یافت که به سبب وجود روستاهای با امکانات توریستی، گردشگرانی که طبیعیت را می پسندند نیز از روستاها برای اقامت خویش بهره می جویند.
منطقه سیده : سیده یکی از دیدنی ترین و زیباترین مناطق آنتالیا می باشد که با ساحل شنی نرم و انواع پلاژها توانسته نظر توریست ها را به خود جلب کند.



اما چگونه یک تورآنتالیا مناسب انتخاب کنیم

همیشه یادتون باشه که یک تور ارزون الزاما تور خوبی نیست و یک تور گرون هم تضمینی برای یک سفری مناسب نیست. اگر یک تور آنتالیا ارزان به شما پیشنهاد شد راجع بهش تحقیق کنید، هرچند بعضی اوقات بخاطر افرهایی که آژانس ها و پروازها دارن ممکنه یه تور نسبت به قبلا ارزون بشه،اما گاهی با حذف یه سری خدمات نسبتا ضروری تورها رو بفروش میرسونن برای اینکه جلب مشتری کنند.



حتما در مورد هتل های آنتالیا  و خدماتی که ارائه میده تحقیق کنید .با توجه به اینکه در فصل شلوغی آنتالیا، قیمت تور آنتالیا گرانتر است.بنابراین توصیه ما به شما این است که تور آنتالیا را برای زمانی انتخاب کنید که تعطیلات کمتر در آن ماه باشد.در این مواقع هم آنتالیا خلوت تر است و هم اینکه آژانس ها برای جذب مسافر تورها را ارزانتر ارائه می دهند.برای گرفتن تور آنتالیا به آژانس های معتبر مراجعه کنید، که مورد تایید سازمان گردشگری ایران باشند.



برای کسب اطلاعات بیشتر در باره تور آنتالیا تابستان 96 به وبسایت آژانس مسافرتی مهرپرواز مراجعه کنید.
www.mehrparvaz.com
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

بازدید از چند بنای تاریخی استانبول در تور استانبول

استانبول به عنوان مهم ترین شهر سیاسی دنیای باستان همواره در حال تغییر و ساخت و ساز بوده است به این شهر به عنوان مرکز حکومت دو امپراتوری بزرگ جهان باستان دارای کاخ ها و بنا های تاریخی زیادی می باشد از بنا های دوران امپراطوری رم شرقی گرفته تا کاخ ها و مسجد هایی که سلاطین عثمانی بنا نموده اند ما در این مقاله قصد داریم تا با چند تا از این بنا های تاریخی شهر استانبول که گردشگران با خرید تور استانبول به دیدن آن ها می روند آشنا شویم




معرفی چند بنای تاریخی استانبول

کاخ توپ کاپی استانبول :
کاخ توپکاپی که در طول قرون15 تا 19 در مرکز امپراطوری عثمانی قرار گفته بود. این کاخ در محل تلاقی تنگه بسفر، خلیج شاخ طلایی و دریای مرمره قرار گرفته است.کاخ توپ کاپی در گذشته محل زندگی و بهتر بگویم مرکز یکی از بزرکترین امپراطوری های جهان اسلام قرار داشت و مهمترین تصمیم های آن روزگار در این کاخ گرفته می شد. این کاخ دارای باغ بسیار باشکوهی است که تمامی آن ها یادگار پادشاهان عثمانی برای جهان مدرن است. این کاخ به غیر از باغ دارای بخش های دیگری هم است از جمله نمایشگاه مجموعه های نقره و ظرف دوران عثمانی ، کتابخانه های سلاطین عثمانی و از همه مهمتر ردای خضرت محمد (ص) که ارزش معنوی بسیاری برای مسلمانان جهان دارد. کاخ توپ کاپی همه روزه به جز روزهای سه شنبه جهت بازدید علاقمندان باز می باشد.



مساجد استانبول:
ناگفته نماند شکوه و جلان امپراطوری عثمانی نه در کاخ ها بلکه در معماری مساجد هایی است که به دستور آن ها ساخته شده است نمایان می شود مساخدی نظیر مسجد سلطان احمد و مسجد با شکوه سلیمانیه که همگی از زیبایی و جلال خاصی خود را برخوردار هستند مثلا مسجد سلطان احمد داری شش مناره زیبا است بام دیگر این مسجد ، مسجد آبی است و در تمامی مساجد دوران عثمانی زیبا ترین کاشی کاری ها را دارد



مسجد سلیمانیه این مسجد به همراه گنبد و چهار مناره بلند و باریکش در قسمت غربی خلیج استانبول قرار گرفته است و توسط معمارسنیان که یکی از معروف ترین معماران دوره طلائی امپراطوری عثمانی طراحی و ساخته شده است به علاوه چهار مناره موجود در این مسجد که در چهار طرف حیاط آن قرار گرفته در نگاه اول کاملا جلب توجه می کند. در قسمت داخل مسجد محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده وجود دارد و پنجره ها به شیشه های رنگی مزین است. برای بازدید از این مسجد می تواند با خرید تور استانبول تابستان 96 به این شهر زیبا سفر کنید.



برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هتل های استانبول به وبسایت آژانس مسافرتی مهرپرواز مراجعه کنید.
www.mehrparvaz.com
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

بازاریابی اینترنتی
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور ترکیه
برگزار کننده بهترین تورهای آنتالیا
www.alefbatour.com

تور آنتالیا
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

قیمت بلیط هواپیما
بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی
www.Trip.ir