مجری مستقیم تور خارجی و داخلی، رزرو آنلاین بلیط هواپیما و خدمات اخذ ویزا و پیکاپ ویزا

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

رونمایی از نخستین رسانه گردشگری سلامت ایران

با حضور مدیران، پزشکان و فعالان عرصه بهداشت و درمان، نخستین مجموعه رسانه‌ای حوزه گردشگری سلامت ایران در سنندج رونمایی می‌شود. با آژانس مسافرتی مهرپرواز در ادامه خبر همراه باشید.

تلاش برای توسعه گردشگری سلامت

به گزارش ایسنا، مدیر رسانه بین‌المللی ایران مدیکال، کاوه خداکرمی، در نشست هم‌اندیشی برگزاری مراسم رونمایی و معرفی پروژه ایران مدیکال با اشاره به اینکه ایران در حوزه گردشگری سلامت به چشم‌انداز و برنامه‌های پیش‌بینی شده خود نتوانسته تحقق پیدا کند بیان کرد: ایران از لحاظ جاذبه‌های توریستی طبیعی جزو ۱۰ کشور برتر دنیا است اما سهم شاخصی از بازار توریسم و گردشگری نبرده و این در حالی است که از گردشگری سلامت به عنوان صنعت سوم جهان یاد شده و بعضی از کشورها مانند اسپانیا از راه این صنعت امرار معاش می‌کنند.

خداکرمی افزود: موضوع گردشگری سلامت حوزه می‌تواند از نظر توسعه اقتصادی برای استان کردستان و کل کشور مفید واقع شود.وی به نقش رسانه در توسعه گردشگری سلامت کشور اشاره کرد و گفت: باید از راه رسانه و ارتباطات ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های پزشکی کشور معرفی شود.

مدیر رسانه بین‌المللی ایران مدیکال افزود: این مجموعه جامع‌ترین رسانه معرفی مراکز درمانی، کلینیک‌ها و متخصصان ایرانی در کشور عراق بوده و در تلاش هستیم تا بازار مخاطب خود را در کشورهای همسایه گسترش دهیم.وی ادامه داد: موثرترین ابزار ایران مدیکال در معرفی صنعت گردشگری سلامت کشور ، چاپ وانتشار آگهی نامه‌ی تخصصی به سه زبان عربی، کردی و انگلیسی و توزیع هدفمند آنها در عراق، همراه با انتشار همزمان در ‌سایت و شبکه‌های اجتماعی است.
خداکرمی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم سهم ایران از گردشگری سلامت در منطقه به جایگاه مطلوب  و مناسب برسد، گفت: درآمد گردشگری سلامت ایران تا سال 1404 باید به هفت میلیارد دلار در سال برسد.

مجله گردشگری آژانس مهرپرواز را دنبال کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

24 آذر، برگزاری جشنواره انار در کاخ نیاوران تهران

برگزاری جشنوار اناره به مناسب شب یلدا

طبق گزارش ایرنا، جشنوار انار در استان کرمانشاه از 24 آبان ماه آغاز شده و قرار است در آذر ماه نیز، تهران به مناسب شب یلدا، میزان این جشنواره باشد. معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران بیان کرد: این جشنواره که در حدود یک ماه آینده در آذر ماه آغاز می گردد، پذیرای علاقه مندان از ساعت 9 تا 17 به مدت هفت روز خواهد بود. 

شهرام علیمحمدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ادامه گفت: در این جشنواره، محصولات انار استان های مختلف کشور از جمله کردستان، ایلام، کرمانشاه، همدان، لرستان و شهرهای مهاباد و سردشت در معرض نمایش عموم قرار خواهد گرفت. 
علیمحمدی خاطر نشان کرد که از برنامه هایی که قرار است در این مراسم برگزار شود شامل عرضه بیش از 70 تن محصول انار، سوغات محلی و صنایع دستی غرب کشور، اجرای موسیقی 200 دف نواز، 50 تنبور نواز، شاهنامه خوانی به زبان کردی، رقص اسب با موزیک، انار گردانی و مراسم باستانی آذرگان می باشد. ( از قیمت تورهای خارجی مطلع شوید.)

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران افزود: قرار است این جشنواره با همکاری ادارات کل میراث فرهنگی استان های تهران و کرمانشاه، کانون اتومبیلرانی و جهانگردی و آموزش و پرورش برگزار گردد.

مجموعه کاخ - موزه باغ نیاوران در شمال تهران، منطقه شمیرانات و در میدان نیاوران واقع شده است که از خیابان شهید باهنر نیز قابل دسترسی می باشد.( مجله گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز را دنبال کنید.)

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

نمایشگاه بین المللی سفارتخانه ها با حضور ایران در برزیل

در مرکز نمایشگاهی و تجاری پارک شهر "برازیلیا"، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سفارتخانه ها با حضور ایران برگزار شد. همراه با آژانس مسافرتی مهرپرواز از ادامه این خبر مطلع شوید.

نمایشگاهی به عنوان بازار خیریه بین المللی

این نمایشگاه که یکی از بزرگترین و برجسته ترین رویدادها به شمار می رود و با نام (Feira Das Ambaxiadas) شناخته می شود، با حضور و استقبال گسترده از غرفه ایران در برزیل برگزار شد. حدود یکصد سفارتخانه و نمایندگی سیاسی خارجی در این نمایشگاه شرکت کردند و همچنین در آن انواع فرش، گلیم دستباف ایرانی، قالیچه، انواع متفاوت صنایع دستی و غذاهای سنتی ایرانی که توسط اعضای سفارت جمهوری اسلامی ایران در برازیلیا تهیه شده بود به نمایش گذاشته شد.

این نمایشگاه که در اصل بازار خیریه بین المللی بوده و کمک های مالی به دست آمده از آن صرف نیازمندان و همچنین امور خیریه می شود، مورد بازدید حدود 50هزار نفر قرار گرفت. 

علاوه بر  خبر نمایشگاه بین المللی سفارتخانه ها با حضور ایران در برزیل برای اخبار بیشتر در زمینه گردشگری  و یا رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما می توانید به وبسایت آژانس توریستی مهرپرواز مراجعه نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

بازاریابی اینترنتی
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور ترکیه
برگزار کننده بهترین تورهای آنتالیا
www.alefbatour.com

تور آنتالیا
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

قیمت بلیط هواپیما
بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی
www.Trip.ir