مجری مستقیم تور خارجی و داخلی، رزرو آنلاین بلیط هواپیما و خدمات اخذ ویزا و پیکاپ ویزا

۲۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

کارناوال اعجاب انگیز ونیز در سال 2019 را از دست ندهید!

کارناوال ونیز را در سال 2019 از دست ندهید!

کارناوال ونیز هر ساله در شهر زیبای ونیز در ایتالیا برگزار می شود. در این فستیوال دو هفته ای رژه های زیبا و کنسرت های بی نظیری برگزار می شود، در حالی که همه مردم شهر ونیز ماسک به صورت می زنند و کل شهر در این فستیوال شرکت می کنند و طوری جشن می گیرند و پایکوبی می کنند که گویی فردایی وجود ندارد!
اگر شما هم دوست دارید که در این فستیوال منحصر به فرد شرکت کنید، این مقاله را که آژانس هواپیماییمهرپرواز برایتان فراهم آورده، تا پایان بخوانید تا همه چیز را درباره کارناوال ونیز بدانید.اگر هم قصد داشتید که در این مراسم اعجاب انگیز و فستیوال فراموش نشدنی حضور داشته باشید، حتما تور ارزان ونیز را با مهرپرواز رزرو کنید!

کارناوال اعجاب انگیز ونیز در سال 2019 را از دست ندهید!

درباره کارناوال ونیز
کارناوال ونیز میراثی است که به قرن 13 باز می گردد. اگرچه در سال 1798 بعد از فتح این شهر توسط اتریش، کارناوال ونیز و ماسک گذاری ممنوع شد، در سال 1979 دوباره این جشن پا گرفت و توریست های مختلفی را از سراسر جهان به خود جذب کرد و روحی تازه به این جشن داده شد، چراکه خیلی ها این سنت را فراموش کرده بودند.
امروزه فستیوال ونیز به مدت دو هفته برگزار می شود و برنامه های رایگان مختلفی برای عموم برگزار می شود.

کارناوال اعجاب انگیز ونیز در سال 2019 را از دست ندهید!

تاریخ برگزاری کارناوال ونیز در سال 2019
کارناوال ونیز در سال 2019 از شنبه 16 فوریه (27 بهمن ماه) آغاز می شود و تا پنج شنبه 5 مارچ ادامه می یابد.
نکات مهم و برجسته در کارناوال ونیز
1.فروشگاه های زیبای ماسک و برگزاری مسابقات ماسک برتر
همان طور که می دانید کارناوال ونیز یک فستیوال فانتزیست که مردم ماسک به صورت می زنند و پایکوبی می کنند. به همین دلیل هر روزه در میان فستیوال، مسابقات ماسک برتر نیز برگزار می شود و بهترین ماسک روز انتخاب می شود. همه رقابت کنندگان در طول خیابان ها و روی استیج ها رژه می روند و از بین آنها زیباترین ماسک روز انتخاب می شود.
2.اسکی روی یخ
ممکن است اسکی روی یخ در ونیز برایتان عجیب باشد، چراکه همان طور که می دانید در ونیز برف نمی بارد، اما امکان این ورزش مهیج از ساعت 11 صبح تا 9 شب در طول روزهای کارناوال ونیز مهیا شده است.
3.جشن های بالماسکه
مهمانی های بالماسکه مختلفی در همه جای شهر برگزار می شود و هر کدام با دیگری متفاوت است. بعضی از این جشن ها تم مخصوص به خود را دارند و برخی از آنها بدون تم برگزار می شوند.
4.کنسرت کلاسیک
اگر شما عاشق موزیک های کلاسیک هستید، می توانید در کنسرت های کلاسیک کارناوال ونیز شرکت کنید. شما در این کنسرت ها می توانید به موسیقی موزیسین های با مهارت، مشهور و مطرح دنیا گوش فرا دهید. 
5.زندگی شبانه کارناوال ونیز
شما می توانید در کلاب های مختلف زندگی شبانه ونیز را تجربه کنید و لذت ببرید.همچنین شما می توانید با یک تور راهنما هماهنگ شوید. این تورها معمولا از ساعت 5:30 بعد از ظهر آغاز می شوند و اول از همه به موزه رزونیکو می روند. به هرحال اگر به این چنین برنامه ها علاقه داشتید، باید تور خود را از قبل رزرو کنید و یک لباس مناسب با یک ماسک زیبا بپوشید. راستی چون برنامه های شبانه برای افراد 18 سال به بالا مجاز است، حتما کارت شناسایی خود را به همراه داشته باشید.
6.اجراهای خیابانی
در طول کارناوال ونیز رژه و دیگر برنامه های مفرح در خیابان ها برگزار می شود. بهترین جای شهر ونیز برای شرکت در مراسم خیابانی، میدان سن مارکو است. پس برنامه های آن را به هیچ قیمتی از دست ندهید.
7.مهمانی های شخصی
اگر شما با یک گروه دوستانه می خواهید به ونیز بروید و می خواهید زمانی عالی را با همدیگر سپری کنید و یا می خواهید یک مراسم عروسی غیر متعارف برگزار کنید، این ایده برای شما عالی خواهد بود.  شما می توانید یک مهمانی منحصر به فرد با تم کارناوال ونیز برگزار کنید.

کارناوال اعجاب انگیز ونیز در سال 2019 را از دست ندهید!

در کارناوال چی بپوشیم؟
یک نکته خوب دیگر درباره کارناوال ونیز این است که شما هرچه دوست داشته باشید می توانید بپوشید. مهم نیست که لباستان خیلی ساده یا خیلی عجیب و غریب باشد. اگر دوست داشته باشید می توانید ماسک های زیبا به صورت بزنید. همچنین شما می توانید از فروشگاه های اطراف شهر لباس های زیبا و ماسک های مخصوص مراسم را خریداری کنید.

کارناوال اعجاب انگیز ونیز در سال 2019 را از دست ندهید!

آیا کارناوال ونیز هزینه ورودی دارد؟
برای شرکت در کارناوال ونیز نباید هزینه ای پرداخت کنید. اما بعضی از رویدادها و مراسم های خاص ممکن است که هزینه ورودی بخواهند،اما این انتخاب شماست که در آن ها شرکت کنید یا خیر. به هر صورت تعداد بی شماری رویداد نیز وجود دارد که شما می توانید به رایگان در آن ها شرکت کنید و خوش بگذرانید.اگر شما هم دوست دارید که در کارناوال 2019 ونیز شرکت کنید با مهرپرواز تماس بگیرید و تور ارزان قیمت اروپا را رزرو کنید.

کارناوال اعجاب انگیز ونیز در سال 2019 را از دست ندهید!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

تماشای دبی و آسمان خراش هایش را در روزهای مه آلود و رویایی از دست ندهید!

این مقاله راهنمای شما برای سفر به دبی در ایام مه آلود خواهد بود!
پدیده مه در دبی دو بار در سال اتفاق می افتد و آژانس هواپیمایی مهرپرواز در این مقاله شما را با همه چیز درباره مه سالانه دبی آشنا می کند، اینکه این مه چگونه به وجود می آید و چطور می توان با آن کنار آمد!
چه چیز باعث تشکیل مه در دبی می شود؟
همان طور که می دانید هوای دبی خیلی گرم است و به ندرت پدیده مه رخ می دهد. در واقع در طول شب و هنگامی که زمین خنک می شود، گرما از زمین به هوا فرستاده می شود و زمانی که هوا به حالت اشباع در می آید و دیگر نمی تواند  رطوبت بیشتری را در خود نگه دارد، مه تشکیل می شود. اگر هم آلودگی هوا بیشتر هم باشد، مه تشکیل شده ماندگار تر می شود. بر اثر پدیده مه، آسمان خراش های جذاب دبی زیباتر از قبل می شوند و شهر رویایی تر از قبل می شود و جاذبه های گردشگری دبی از بلندی ها به شدت تماشایی می شوند.

shutterstock_3476816151212

مه چه تاثیری بر روی شهر دبی می گذارد؟
این مه زیبا گاهی اوقات دردسر ساز هم می شود. پرواز و فرود هواپیماها به مشکل می خورد و در خیابان ها و جاده ها تصادفات بیشتری بر اثر دید کم رانندگان رخ می دهد. پس اگر شما هم شانس دیدن دبی در روزهای مه آلود را داشتید، علاوه بر لذت بردن، نکات ایمنی را نیز رعایت کنید.
چطور با مه دبی کنار بیاییم؟
وقتی مه به قدری سنگین می شود که افراد کمتر از 100 متر جلوتر خود را می توانند ببینند، به آن ها توصیه می شود که در جاده ها بیشتر دقت کنند و در صورت امکان رفت و آمد خود را کاهش دهند. اگر هم دید کمتر از 50 متر شد، توصیه می شود که مردم بیشتر از مترو استفاده کنند.
اگر شما هم در این زمان ها در دبی بودید، سعی کنید که از جاده های کم تردد تر استفاده کنید و از دیدن مناظر زیبای مه لذت ببرید.
یک لیست از تفریحات مهیجی که می توانید در فضای بسته از آن ها لذت ببرید نیز تهیه کنید. 

تماشای دبی و آسمان خراش هایش را در روزهای مه آلود و رویایی از دست ندهید!

از این روزهای بی نظیر استفاده کنید و از  احساس شناور بودن روی ابرها لذت ببرید
شما می توانید در روزهای مه آلود دبی در هتل گوورا و یا هتل جی دبلیو ماریوت مارکوییس دبی (2 تا ازبلندترین هتل های دنیا) اقامت کنید و اقامتی رویایی را برای خود رقم بزنید و بهترین ایام را برای خودتان رقم بزنید.  همچنین می توانید به بالای برج خلیفه بروید و عکس های خارق العاده ای را از بالای مه ها بگیرید. 
اگر شما هم با تور ارزان قیمت دبی به این شهر زیبا سفر کردید و شانس اقامت در روزهای مه آلود دبی را داشتید، عکس های زیبا بگیرید و خاطره سفرتان را تا همیشه ماندگار کنید.

تماشای دبی و آسمان خراش هایش را در روزهای مه آلود و رویایی از دست ندهید!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

دانستنیهای جذاب درباره شب های سفید سن پترزبورگ روسیه

شب های سفید سنت پترزبورگ 2019،جایی که آفتاب هیچ وقت غروب نمی کند و خوشگذرانی هیچ وقت تمامی ندارد!
تا حالا شده که تصور کنید اگر خورشید همیشگی بود و هیچ وقت غروب نمی کرد، دنیا چه شکلی می شد؟ 
احساس روزهای بدون شب را می توانید در فستیوال هیجان انگیز و مفرح سنت پترزبورگ تجربه کنید و روزهایی فراموش نشدنی را برای خود و همراهانتان بسازید. 
هر کسی یک بار در زندگیش باید شور و هیجان شب های سفید روسیه را تجربه کند. شب های سفید سنت پترزبورگ فستیوالی است که تا پایان عمر هیچ گاه فراموشش نخواهید کرد.
آژانس هواپیمایی مهرپرواز در این مقاله شما را با شب های سفید و نکاتی که باعث می شود این روزها را به بهترین و هیجان انگیزترین شکل ممکن بگذرانید آشنا می کند.برای رزرو تور ارزان روسیه و همچنین رزرو بلیط ارزان هواپیما به وب سایت مهرپرواز سر بزنید،در این وب سایت نرخ بلیط هواپیما با نازلترین قیمت ارائه میشود!

دانستنیهای جذاب درباره شب های سفید سن پترزبورگ روسیه

معنای شب های سفید چیست؟
بر اثر پدیده ای طبیعی در نواحی نزدیک به قطب شمال و قطب جنوب در حول و حوش فصل تابستان خورشید تقریبا به مدت دو ماه غروب نمی کند. در طول این دو ماه فستیوالی مهیج و مفرح در روسیه و شهرهای مسکو و سنت پترزبورگ برگزار می شود که به آن شب های سفید می گویند.
در واقع در کشورهایی مثل فنلاند،ایسلند،روسیه،گرینلند،کانادا،نروژ و آلاسکا این پدیده رخ می دهد و همه کشورها شب های سفید را به عنوان یک پدیده طبیعی جشن می گیرند. اما فقط در سنت پترزبورگ است که این پدیده طبیعی تبدیل به یک فستیوال بزرگ جهانی شده است که هر ساله در تمام شب های آن جشن گرفته می شود. علاوه بر این سنت پترزبورگ یکی از بهترین شهر های روسیه است که باید حتما از آن دیدن کنید.
در شب های سفید سنت پتزبورگ فستیوالی بزرگ و هیجان انگیز برگزار می شود و برنامه های متعددی از قبیل فستیوال موزیک، فیلم، اجراهای زنده، نمایش های باله و اپرا، نمایش های فرهنگی و همچنین آتش بازی بی نظیر و خیره کننده برگزار می شود. در یک کلام، فستیوال شب های سفید سنت پترزبورگ با شما کاری می کند که تا آخر عمرتان با یادآوری آن لبخند بر روی صورتتان نقش ببندد.
این فستیوال هیجان انگیز در شهر زیبای سنت پترزبورگ در تاریخ 26 می تا 23 جولای (خرداد تا مرداد) برگزار می شود و شب هایی رویایی و باور نکردنی را برای توریستان از سراسر جهان می سازد.

دانستنیهای جذاب درباره شب های سفید سن پترزبورگ روسیه

برنامه های هیجان انگیز شب های سفید
در فستیوال شب های سفید، جشن در کل روزها و شب های این دو ماه بدون وقفه برگزار می شود. در کنار همه تفریحات و برنامه هایی که در بعضی از روزها  برگزار می شود، بعضی از رویدادها به دلیل جذابیت بالا و استقبال زیاد توریستان همه روزها بدون وقفه برگزار می شوند و شما به هیچ عنوان نباید آن ها را از دست بدهید.
1برنامه ستاره های شب های سفید که در سالن کنسرت و تئاتر مشهور مارین اسکای برگزار می شود. این برنامه با یک باله کلاسیک آغاز می شود و بعد از آن یک اجرای اپرای جذاب نمایش داده می شود و برنامه های آن یک دنیا شادی را برایتان به ارمغان می آورد.
2حتما از موزه ها دیدن کنید. بعضی از موزه ها تمام ساعات شب باز هستند و بعضی از آن ها تا نیمه شب باز هستند. به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از موزه تاریخ سیاسی، قصر شرمتو، موزه تاریخ مذهبی، موزه عروسک ها و موزه لنینگراد دیدن کنید.
3حتما در رویداد اسکارلت سیلز شرکت کنید
این جشن خودش به تنهایی به اندازه یک فستیوال جذاب است. جشن اسکارلت سیلز یکی از مهم ترین رویدادهای فستیوال شب های سفید است. در این رویداد، شما می توانید آتش بازی های بی نظیر و جذاب را تماشا کنید یا از نمایش های موزیکال آب لذت ببرید. علاوه بر این ها در این جشن کنسرت های موسیقی عالی نیز برگزار می شود. بدون شک اسکارلت سیلز یکی از مشهورترین رویدادهایی است که در طول شب های سفید برگزار می شود و آن را نباید به هیچ عنوان از دست بدهید.

دانستنیهای جذاب درباره شب های سفید سن پترزبورگ روسیه

محل های اقامت وهتل های مختلف در سنت پترزبورگ برای شب های سفید
در سنت پترزبورگ هتل های مختلفی از لاکچری گرفته تا هتل های ارزان قیمت تر در نزدیکی محل فستیوال شب های سفید وجود دارد که شما می توانید با توجه به موقعیت خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.
هتل های لاکچری: هتل گرند یوروپ، هتل فورسیزنز لاین پالاس سنت پترزبورگ، هتل آستوریا، هتل کمپینسکی مویکا 22 و  ...
هتل های قیمت متوسط: هتل دومینا، هتل آمبسدور،  هتل بوتیک هاوس الکساندر و ...
هتل های ارزان قیمت: پرم یرا، هتل رد استارز، هتل هپی پوشکین، هتل بست وسترن پلاس سنتر، هتل ماتیسو دومیک، هتل ورا، هتل گراما و ....
مهمان خانه ها: بداندبایک، مسافرخانه سینما، مسافرخانه روف، مسافرخانه گرافیتی ال و ... 

دانستنیهای جذاب درباره شب های سفید سن پترزبورگ روسیه

نکات مهم برای شرکت در فستیوال شب های سفید سنت پترزبورگ
مطمئن شوید که سفر خود به روسیه را برای این روزها از قبل برنامه ریزی کنید.
داشتن پاسپورت معتبر، اسناد رزرو هتل و اسناد بیمه مسافرتی برای گرفتن ویزای روسیه لازم هستند.
از آنجایی که سنت پترزبورگ به شلوغی مسکو نیست، شما می توانید یک ماشین و یا دوچرخه اجاره کنید و در شهر گشت و گذار کنید. همچنین شما می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی مثل تاکسی، مترو و اتوبوس نیز استفاده کنید.
سعی کنید که هتلی رزرو کنید که نزدیک محل برگزاری فستیوال باشد تا راحت تربتوانید در مراسم فستیوال شرکت کنید و لذت ببرید.
حواستان باشد که بلیط رویدادهای اصلی را از قبل تهیه کنید، چرا که معمولا بلیط ها چند ماه زودتر از شروع فستیوال تمام می شوند.
از همه مهمتر تمام تلاشتان را بکنید که از تمام لحظات این فستیوال فراموش نشدنی لذت ببرید.

دانستنیهای جذاب درباره شب های سفید سن پترزبورگ روسیه


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

آشنایی بیشتر با فرودگاه بین المللی پوکت (Phuket International Airport)

پوکت به دلیل جاذبه های فوق العاده زیبای طبیعی و سواحل زیبا در سال های اخیر به شدت مورد استقبال گردشگران از سراسر دنیا قرار گرفته است و به یکی از بهترین مقاصد گردشگری تبدیل شده است. همچنین به دلیل امکان اخذ ویزای راحت و هزینه به نسبت ارزان سفر به تایلند و پوکت، این منطقه گرمسیری را به یکی از چند انتخاب اول گردشگران، به ویژه گردشگران ایرانی برای سفر و تفریح انتخاب کرده است. جزیره پوکت یکی از جزایر معروف و دیدنی کشور تایلند است که بسیاری از گردشگران در سفر به تایلند مستقیما تور پوکت را رزرو می کنند، یا با تهیه بلیط هواپیمای پوکت، به این جزیره زیبا سفر می کنند.

فرودگاه بین المللی پوکت

فرودگاه بین المللی پوکت در شمال جزیره پوکت و 32 کیلومتری از مرکز شهر پوکت قرار گرفته است. پوکت یکی از مقاصد محبوب گردشگری است و می توان گفت به اندازه بانکوک شناخته شده و مشهور است. فرودگاه بین المللی پوکت سومین فرودگاه پررفت و آمد در تایلند از نظر تعداد مسافر است. در سال گذشته مجموعا بیش از 15 میلیون مسافر ورودی و خروجی از این فرودگاه استفاده کرده اند. کد یاتا فرودگاه بین المللی پوکت HKT می باشد.
فرودگاه پوکت دو ترمینال دارد، ترمینال 1 برای پروازهای خارجی استفاده می شود و ترمینال 2 به پروازهای داخلی تایلند اختصاص دارد. در سال 2014 ترمینال جدیدی به اسم ترمینال X ویژه پروازهای چارتر افتتاح شد. این ترمینال جدید ظرفیت جابجایی 5 میلیون مسافر را در سال دارد. مسافران تور مسافرتی پوکت برای رفت و آمد هوایی خود می بایست از این فرودگاه استفاده نمایند.

فرودگاه بین المللی پوکت

 راه های دسترسی فرودگاه پوکت

🚌 اتوبوس : اتوبوس هایی که با لوگوی بزرگ «اتوبوس فرودگاه» مشخص شده اند، مرتب و با زمان بندی ساعتی از مرکز شهر پوکت به فرودگاه حرکت می کنند. استفاده از اتوبوس معمولا کم هزینه ترین روش برای رسیدن به مرکز پوکت می باشد.
🚖 تاکسی : تاکسی های فرودگاه در جایگاه ویژه تاکسی در بیرون ساختمان پایانه قرار دارند و مسافران را به مرکز شهر و مناطق مختلف جابجا می کنند.

فرودگاه بین المللی پوکت

امکانات فرودگاه پوکت

اینترنت : اینترنت وای فای رایگان در سرتاسر محوطه فرودگاه پوکت وجود دارد.مسافران می توانند تا ۲ ساعت به طور رایگان از اینترنت استفاده کنند و بعد از آن نیز می توانند با پرداخت هزینه از اینترنت استفاده نمایند.
اطلاعات فرودگاه : در مرکز سالن هر دو ترمینال فرودگاه مراکزی برای ارائه اطلاعات و خدمات به مسافران و رفاه حال آنان تعبیه شده است.
خدمات بانکی و ارز : در سالن پروازهای ورودی فرودگاه چهار مرکز تبدیل ارز و در سالن پروازهای خروجی یک مرکز تبدیل ارز موجود می باشد. دستگاه های خودپرداز ATM نیز در تقاط مختلف فرودگاه وجود دارد.
رستوران : رستوران اصلی فرودگاه در طبقه سوم قرار دارد و انواع غذاهای مخصوص تایلندی و بین المللی را به مسافران ارائه می دهد. کافی شاپ ها و کافه های متعدد دیگری نیز در سرتاسر فرودگاه وجود دارند و انواع نوشیدنی و اسنک را در اختیار مسافران قرار می دهند.
خرید : در فضای فرودگاه پوکت بیشتر از 10 فروشگاه وجود دارد. چهار فروشگاه بدون مالیات یا دیوتی فری (Duty Free) نیز در سالن پروازهای خروجی بین المللی و یک فروشگاه دیوتی فری در سالن پروازهای ورودی وجود دارد که انواع محصولات و کالاها را بدون هزینه مالیات به مسافران عرضه می نماید.
سالن استراحت : با پرداخت هزینه می توان برای استراحت به سالن های استراحت فرودگاه پوکت می توان رفت. این سالن ها خدمات و امکانات رفاهی ویژه ای برای مسافران فراهم می کنند.
مرکز خدمات درمانی در سالن پروازهای خروجی وجود دارد و از ساعت 6 صبح الی 24 به ارائه خدمات درمانی سرپایی و اورژانسی می پردازد.
پارکینگ فرودگاه گنجایش بیش از 400 وسیله نقلیه را دارد و امکان پارک کوتاه مدت و طولانی مدت اتومبیل برای مسافران نیز وجود دارد.

فرودگاه بین المللی پوکت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

بهترین مناطق دبی برای گرفتن عکس سلفی!

در دبی خوش بگذرانید، از مناظر زیبا لذت ببرید و یادتان نرود که تعدادی عکس یادگاری هم بگیرید! آژانس مسافرتی مهرپرواز در این مقاله شما را با بهترین جاذبه های گردشگری دبی که می توانید در آن ها سلفی بگیرید و در خاطراتتان ثبت کنید، آشنا می کند و همچنین بهترین عکس های گرفته شده در دبی را به شما نشان می دهیم. پس تور ارزان دبی را رزرو کنید و با ما همراه باشید تا به شما ایده هایی عالی برای عکس گرفتن در دبی را معرفی کنیم.

بهترین مناطق دبی برای گرفتن عکس سلفی!

سافاری در صحرا
شما می توانید به صحراهای دبی بروید و جهان طبیعی امارات را از نزدیک لمس کنید و لذت ببرید. شما می توانید یک تور سافاری در صحرا رزرو کنید، شتر سواری کنید، از سافاری لذت ببرید و در نهایت غذاهای محلی دبی را امتحان کنید و از نمایش زیبای رقص مخصوص دبی لذت ببرید و عکس های زیبا و خاص بگیرید.

بهترین مناطق دبی برای گرفتن عکس سلفی!

فروشگاه های محلی دبی
شما می توانید به قسمت دیرا و بور دبی بروید و جهان قدیمی دبی را تجربه کنید. این قسمت ها پر از فروشگاه های سنتی هستند که می توانید از آن ها ادویه، سوغاتی، طلا و ... خریداری کنید و با فروشنده ها و محل های قدیمی شهر عکس بگیرید و تجربه سفرتان به دبی را به وسیله عکس ها ماندگار کنید.

بهترین مناطق دبی برای گرفتن عکس سلفی!

نهر دبی
نهر دبی مرکز تاریخی شهر است و دو منطقه اصلی شهر دبی را به هم پیوند می دهد. شما می توانید از خوردن یک شام خوشمزه روی قایق های کروز لذت ببرید و عکس های یادگاری بگیرید.
منطقه دیزاین دبی
به منطقه دیزاین دبی مشهور به D3 بروید و یک روز متفاوت را در آن سپری کنید و از دیدن سازه های خلاقانه و رویدادهای مهم هنری و فشن لذت ببرید و عکس های مهیج بگیرید.
برج خلیفه
با آسانسور به بالای بزرگترین ساختمان جهان یعنی برج خلیفه دبی بروید و از دیدن منظره زیبای شهر با آسمان خراش های متعدد آن لذت ببرید و عکس های منحصر به فردی را از سفرتان به دبی ثبت کنید. بهترین زمان برای رفتن به بالای برج خلیفه و دیدن زیبایی های شهر شب هنگام است.

فواره دبی
هر شب از ساعت 6 بعد از ظهر تا ساعت 11 شب نمایش رقصان و موزیکال فواره ها آغاز می شود، پس بعد از صرف شام به این محل بروید و از دیدن بزرگترین فواره رقصان جهان لذت ببرید و عکس های زیبا خلق کنید.
اپرای دبی
بهترین لباس هایتان را به تن کنید، به اپرای دبی بروید و از دیدن یک اجرای زنده لذت ببرید. راستی عکس یادگاری فراموش نشود.
آکواریوم دبی
وقتی برای خرید به دبی مال می روید، یادتان باشد که از آکواریوم معروف آن دیدن کنید. این آکواریوم 10 میلیون لیتری خانه 140 گونه متفاوت از آبزیان و همچنین 300 کوسه است. پس فرصتی عالی برای ثبت خاطره زیبای حضورتان در دبی می باشد.
زمین اسکی روی یخ دبی
زمین اسکی روی یخ دبی هم در دبی مال واقع شده است. پس اسکیت اجاره کنید و از پاتیناژ مهیج لذت ببرید، یا یک فنجان هات چاکلت بگیرید و از دیدن بازی بقیه لذت ببرید و عکس بگیرید.

بهترین مناطق دبی برای گرفتن عکس سلفی!

کانال آب دبی
زمانی از سفرتان را به قدم زدن در اطراف کانال آب مصنوعی دبی اختصاص دهید و از آرامش آن لذت ببرید. یادتان باشد که حتما در کنار آبشارهای مکانیکی آن توقف کنید و عکس های یادگاری بگیرید.
خیابان آلسرکال
خیابان آلسرکال دبی یک مرکز هنری است که در منطقه صنعتی القوز واقع شده است. شما می توانید از 20 گالری هنری و متفاوت این خیابان دیدن کنید و یا در رویدادهای هنری متفاوت شرکت کنید و عکس های هنری بگیرید. 
برج العرب
گشتی در اطراف ساحل کایت بزنید، یک بستنی بخورید، شنا کنید و بعد در ساحل بایستید و عکسی به یادماندنی با یکی از خاص ترین هتل های جهان یعنی برج العرب بگیرید.

بهترین مناطق دبی برای گرفتن عکس سلفی!

مدینه جمیرا
مدینه جمیرا یک مرکز تفریحی است که می توانید در آن از فروشگاه های بسیار لوکس خرید کنید، در یک رستوران زیبا شام بخورید، در یک مرکز ماساژ ریلکس کنید و از گذراندن وقت در این استراحتگاه لوکس و زیبا لذت ببرید و عکس های زیبا بگیرید.
اسکی دبی
از این تفریح زمستانی در شهر صحرایی دبی لذت ببرید، اسکی کنید و با پنگوئن های پارک بازی کنید و عکس بگیرید.
باغ میراکل دبی
به باغ میراکل بروید و از دیدن گل ها و طبیعت زیبای آن لذت ببرید. گشتی در باغ بزنید، با گل ها عکس بگیرید و از دیدن پروانه های رنگارنگ آن لذت ببرید.
پیست اتومبیل رانی اتودروم دبی
شما می توانید مهارت های رانندگی خود را در پیست اتومبیل رانی اتودروم دبی امتحان کنید و با دوستانتان مسابقه دهید و لذت ببرید و در پیست مسابقه عکس های یادگاری بگیرید.
تفرجگاه ساحل دبی مارینا
در یکی از بزرگترین تفرجگاه های ساحلی دنیا گشتی بزنید و یک قهوه عربی خوش طعم را امتحان کنید. همچنین می توانید از صرف یک شام خوشمزه در آسمان لذت ببرید و علاوه بر این از آن ارتفاع عکس های بسیار خاص و زیبا بگیرید. 

بهترین مناطق دبی برای گرفتن عکس سلفی!

در منطقه ساحلی جمیرا قدم بزنید
منطقه ساحلی جمیرا انتخابی عالی برای گذراندن یک روز عالی و بی استرس زیر نور آفتاب است. علاوه بر این می توانید از رستوران های متعدد و سینماهای آن لذت ببرید و سپس با شترهای بامزه این محل عکس بگیرید.
گرفتن مهمانی در قایق بادبانی
یک قایق بادبانی اجاره کنید و مثل یک میلیاردر خوش بگذرانید و لذت ببرید و از دیدن چشم انداز زیبای دبی مارینا و پالم جمیرا لذت ببرید و عکس های زیبا با این چشم انداز شگفت انگیز بگیرید.
هلکوپتر سواری
سوار هلکوپتر شوید و از آسمان منظره زیبای دبی را تماشا کنید و یک بار در زندگیتان هیجان پرواز بر فراز دبی را تجربه کنید و لذت ببرید. راستی عکس هم فراموش نشود!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

10 مکان مرموز و شگفت انگیز در صربستان که گویی از دل افسانه ها بیرون آمده اند!

آژانس مسافرتی مهرپرواز در این مقاله به شما نشان میدهد که افسانه ها هم می توانند واقعی باشند. باور نمی کنید؟ تور گردشگری صربستان را رزرو کنید و به این کشور زیبا سفر کنید تا با چشمان خودتان ببینید!
 ما مناظر افسانه ای صربستان را پیدا کرده ایم و برای شما در این مقاله گرد آورده ایم. 

10  مکان مرموز و شگفت انگیز  در صربستان که گویی از افسانه ها بیرون آمده اند!

1.پارک تاپسیدر
اگر با تور صربستان ارزان قیمت به کشور صربستان سفر کردید، حتما از یکی از اصلی ترین مکان های آرامش بخش بلگراد یعنی پارک تاپسیدر دیدن کنید، در آن ریلکس کنید و از هوای تازه لذت ببرید.
قدیمی ترین پارک بلگراد در کنار تپه زیبای تاپسیدر واقع شده است و از کنار آن رودخانه تاپسیدر می گذرد.  در این مکان زیبا کاخ حکومتی صربستان واقع شده است. امروزه این کاخ بخشی از موزه تاریخ صربستان است و شما می توانید از دیدن آن لذت ببرید.این پارک به دلیل طبیعت زیبا و افسانه ایش، ارزش تاریخیش و رستوران های سنتی و جذابش، مکانی عالی برای پیک نیک و خوش گذرانی است.

10  مکان مرموز و شگفت انگیز  در صربستان که گویی از افسانه ها بیرون آمده اند!

2.پارک ملی درداپ
این پارک بزرگ حدود 63000 هکتار پوشش گیاهی و جانوری دارد. دره های شگفت انگیز و زیبا و هزاران غار پنهان شده در کنار رودخانه، این پارک را اسرار آمیز کرده است.
زیبایی و ارزشمندی پارک ملی درداپ را نمی شود با گفتار تمام و کمال معرفی کرد، اما حتما در طول سفرتان بهصربستان از این جاذبه گردشگری زیبای اروپا دیدن کنید و از طبیعت، حیوانات و میراث فرهنگی ارزشمند آن لذت ببرید.

10  مکان مرموز و شگفت انگیز  در صربستان که گویی از افسانه ها بیرون آمده اند!

3.آبشار پرسکال
در طول سفرتان به صربستان حتما سری هم به منطقه رساوا بزنید  و بعد از دیدن  روستاهای طبیعی و زیبا، غارها و طبیعت شگفت انگیز آن از جواهر مخفی رساوا یعنی آبشار پرسکال نیز دیدن کنید و از آرامش و شگفتی طبیعی آن لذت ببرید. می توانید ساعت ها بنشینید و از دیدن این منظره زیبا و خیره کننده غرق آرامش شوید.

10  مکان مرموز و شگفت انگیز  در صربستان که گویی از افسانه ها بیرون آمده اند!

4.دره اوواک
منظره سرسبز دره اوواک به همراه آب های زلال دریاچه آن بسیار دیدنی است و آرامش را به قلبتان تزریق می کند. پس اگر تجربه حضور در این دره زیبا را داشتید، مشکلاتتان را فراموش کنید و به صدای طبیعت گوش فرا دهید و از دیدن این میراث طبیعی لذت ببرید. انحنای زیبای این رودخانه نیز این دره را خاص تر کرده است . جالب است که بدانید گاهی زاویه این انحناها به 270 درجه هم می رسد. تا جایی که این انحناها غیر واقعی و افسانه ای به نظر می رسند.

10  مکان مرموز و شگفت انگیز  در صربستان که گویی از افسانه ها بیرون آمده اند!

5.دره اووکار کابلار
این دره زیبا بین کوه های اووکار و کابلار تشکیل شده است و به خاطر سرسبزی بی حد و حصرش منظره ای زیبا و جذاب را تشکیل داده است. علاوه بر این ،چشمه های معدنی و درمانی بسیاری در دامنه آن ها پراکنده شده است و اهمیت دره را دوچندان کرده است. این منظره زیبا روح را تسخیر می کند و به آرامش می رساند.
پس به هیچ عنوان دیدن این چشم انداز زیبا را از دست ندهید. علاوه بر این ها می توانید از صومعه های  قرون وسطایی که در دامنه کوه ها پنهان شده اند، دیدن کنید و از دیدن زیبایی های اسرار آمیز آن ها شگفت زده شوید.

10  مکان مرموز و شگفت انگیز  در صربستان که گویی از افسانه ها بیرون آمده اند!

6.چشمه های کروپاج هات اسپرینگ
در شرق صربستان در دامنه کوه بلجانیکا منظره ای سرسبز وجود دارد که  به قدری زیباست که در نگاه اول افسانه ای جلوه می کند. چشمه های کمتر شناخته شده آن سرشار از زیبایی و آرامش هستند و شما می توانید با حضور در این منطقه از صربستان، ساعاتی به دور از استرس های روزانه را سپری کنید و با صدای طبیعت به آرامش برسید.

10  مکان مرموز و شگفت انگیز  در صربستان که گویی از افسانه ها بیرون آمده اند!

7.رودخانه درینا
هر ساله توریستان زیادی جذب این منطقه زیبای صربستان می شوند و از آب زلال و فضای سرسبز آن لذت می برند. علاوه بر این، وجود تک کلبه ای در وسط آب های خروشان رودخانه درینا، بر شهرت این رودخانه افزوده است. این رودخانه اهمیتی تاریخی نیز دارد، چراکه این رودخانه به سمت بوسنی و هرزگوین منحرف شده است و در طول آن شهرها شکل گرفتند. 

10  مکان مرموز و شگفت انگیز  در صربستان که گویی از افسانه ها بیرون آمده اند!

8.صومعه ماناسیجا
درون برج های با شکوه قلعه قرون وسطایی در میان تپه های زیبا و سرسبز  رساوا، صومعه ای با طراحی زیبا وجود دارد که در آن نقاشی های بی نظیر قرون وسطایی خودنمایی می کنند. این صومعه قدمتی 600 ساله دارد و در طول تاریخ بارها تخریب شده است. بازسازی نهایی در سال 1956 انجام شده است و هنوز همان شکل را حفظ کرده است. 

10  مکان مرموز و شگفت انگیز  در صربستان که گویی از افسانه ها بیرون آمده اند!

9.دره لازار
دره لازار عمیق ترین و تاثیر گذار ترین دره شرق صربستان است. زیبایی و عظمت این دره تا حدی است که هر بازدیدکننده ای را متحیر می کند. این دره در زمان حمله عثمانی ها، پناهگاه صربی ها نیز بوده است و داستان هایی تاریخی پشت آن نهفته است.

10  مکان مرموز و شگفت انگیز  در صربستان که گویی از افسانه ها بیرون آمده اند!

10.شهر سوبوتیکا
این شهر تاریخی و فرهنگی که در وجودینا واقع شده است،  یکی از زیباترین و آرامش بخش ترین شهرهایصربستان است. این شهر زیبا و اسطوره ای زمانی در قرن 16 پایتخت امپراطوری نیز بوده است. در شهر زیبای سوبوتیکا یک کلیسای پروتستانی، تعدادی کلیسای کاتولیک و ارتودوکس و مساجد نوسازی شده وجود دارد که بر ارزش تاریخی شهر افزوده اند. علاوه بر این ها در نزدیکی این شهر، دریاچه ای زیبا به نام دریاچه پالیس نیز وجود دارد که هر توریستی را شیفته خود می کند.

جهت رزرو بلیط ارزان صربستان می توانید به وبسایت ما مراجعه نمایید و یا با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز در ارتباط باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

با خواندن این مقاله جذاب، عاشق کانادا می شوید!

امیدواریم که با خواندن این متن احساس خوبی به کشور وسیع، زیبا و چند فرهنگی کانادا پیدا کنید!
1-کانادا خیلی بزرگه!
کانادا دومین کشور بزرگ جهان است و مساحتی حدود 10 میلیون کیلومتر مربع دارد. یعنی طول خط ساحلیش 40 برابر مسافت بین انگلیس تا کاناداست! یعنی 4 سال طول می کشد که در طول کل خط ساحلیش قدم بزنید و جالب است که بدانید پارک ملی وود بوفالو خودش به تنهایی از کل کشور هلند بزرگتر است.
2-شهرهای کانادا بهترین کیفیت را دارند
در رتبه بندی جهانی سال 2017 سه شهر کانادایی در لیست ده شهر برتر جهان برای زندگی جای گرفتند. ونکوورجایگاه سوم، تورنتو چهارم و کالگری رتبه پنجم را کسب کرد. در این سنجش پنج معیار سنجیده می شد که عبارت بودند از: مراقبت های بهداشتی، تحصیلات، محیط زیست، زیرساخت ها و ثبات.  جالب است که بدانید پایتخت  کشور کانادا شهر اوتاواست نه تورنتو!

با خواندن این مقاله جذاب، عاشق کانادا می شوید!

3-کانادا کشوری چند فرهنگی است
خیلی از مردم جهان دوست دارند که به کانادا مهاجرت کنند و کانادا هم کشوری مهاجرپذیر است، 20% شهروندان کنونی کانادا در کشور دیگری متولد شده اند و پیش بینی شده است که این نرخ تا سال 2031 به 50% هم برسد. به دلیل وجود مهاجران زیاد از کشورهای مختلف دنیا، کانادا کشوری چند فرهنگی است و به همین دلیل شما راحت تر می توانید در آن زندگی کنید.
4-کانادا دو زبان رسمی دارد
در کانادا مردم به دو زبان انگلیسی و فرانسه صحبت می کنند. اگر به نظرتان زندگی در کشوری با دو زبان رسمی سخت است، به سنگاپور 4 زبانه و هند 16 زبانه فکر کنید! درواقع شما اگر به استان کبک در قسمت شرقی کانادا نروید، نیازی به یادگیری زبان فرانسه پیدا نمی کنید. استان کبک به سختی تلاش می کند که زبان فرانسه را در کشورش حفظ کند و سازمانی به نام OQLF (پلیس زبان) نظارتی مستقیم بر ماندگاری زبان فرانسه در این استان دارد.

نکاتی که باید قبل از مهاجرت به کانادا بدانید!

5-سرزمین کانادا بسیار زیباست
در کانادا فاصله بین شهرها حتی بهتر از شهرها هستند. پس شما می توانید زمانی آرامش بخش را در سرزمین زیبای کانادا بگذرانید و از سواحل اقیانوس آرام، چمنزارهای زیبا و کوهستان های آن لذت ببرید. همچنین می توانید به آلبرتا بدلندز بروید و احساس بودن در فیلم های قدیمی وسترن را داشته باشید!
6-دریاچه، دریاچه و باز هم دریاچه!
کانادا طولانی ترین خط ساحلی جهان را دارد و 20% دریاچه های کل سیاره زمین متعلق به کاناداست. در واقع حدود 2 میلیون دریاچه در کانادا وجود دارد و به همین دلیل یک عالمه ورزش های آبی مهیج در دریاچه های کانادا وجود دارد که بدون نگرانی از کوسه ها می توانید از هیجان آن ها لذت ببرید! 

با خواندن این مقاله جذاب، عاشق کانادا می شوید!

7-کانادا خیلی خیلی سرد است!
وقتی می گوییم سرد، منظورمان واقعا این است که خون در رگ هایتان یخ می زند! نواحی غرب کشور در زمستان دمایی حدود -30 تا -40 درجه را نیز تجربه می کنند. پس خودتان را برای سرمای آن آماده کنید.
8-مردم کانادا عاشق هاکی روی یخ هستند
خوب با این همه دریاچه یخ زده در کانادا، چه کار دیگری به جز هاکی روی یخ می توان انجام داد؟ آنقدر این ورزش برای کانادایی ها مهم است که دیدار نهایی هاکی کانادا در مقابل آمریکا در المپیک ونکوور سال 2010 بیشترین تماشاچی تلویزیون را در کل تاریخ کانادا داشت.

با خواندن این مقاله جذاب، عاشق کانادا می شوید!

9-در کانادا مسابقه ای برای طراحی پرچم برگزار شد
در سال 1965 کانادا متوجه شد که هنوز یک پرچم رسمی ندارند. همه کشورهای دیگر طراحی های ساده را انتخاب کرده بودند، پس کانادا باید کمی خلاقیت به خرج می داد. 3541 طرح پرچم در مقایسه داوری شد و در نهایت طرح سرهنگ جورج اف جی استنلی برنده شد. پرچمی که امروزه ما می بینیم و همه کانادایی ها و توریستان عاشق آن هستند.
10-سطح تحصیلات در کانادا در بالاترین حد است
مدرسه های کانادا عالی هستند و کانادایی ها بیشترین تلاششان را برای تحصیل کودکشان می کنند. در رتبه بندی سال 2017 سطح تحصیلات بزرگسالان (25 تا 64 سال) کانادا رتبه اول را با 56.27% کسب کرد. اگر در مسابقه ای علمی و مربوط به اطلاعات عمومی رو به روی یک کانادایی قرار گرفتید، بهتر است که مسابقه را ترک کنید!
11-مراقبت های بهداشتی در کانادا عالیست
دولت برای هر فردی در کانادا بیمه سلامتی را پرداخت می کند و بعد این مراقبت ها به بخش های خصوصی واگذار می شود. اگر شما در کانادا نیاز به درمان پیدا کنید، می توانید از خدمات رایگان استفاده کیند.

امیدواریم که با خواندن این متن احساس خوبی به کشور وسیع، زیبا و چند فرهنگی کانادا پیدا کنید!

12- کانادایی ها زبان انگلیسی را با لهجه خاصی صحبت می کنند
لهجه کانادایی ها کمی متفاوت است و شما در ابتدای مهاجرتتان ممکن است مجبور شوید از کانادایی ها بخواهید که جمله شان را چندین بار تکرار کنند تا متوجه شوید.
13- متاسفم!
جالب است که بدانید کلمه "متاسفم" مهم ترین کلمه کانادایی هاست. شما هر روز چندین بار این کلمه را از مردم در گوشه کنار هر خیابان خواهید شنید. پس شما هم این کلمه را به خاطر داشته باشید و از آن در موقعیت های مختلف برای عذرخواهی استفاده کنید. مردم به رسم ادب از این کلمه استفاده می کنند.
14- در همه جای کانادا می توانید فروشگاه های مشهور تیمیز را پیدا کنید
فروشگاه های زنجیره ای تیمیز قهوه و دونات می فروشند و در همه جای کانادا شعبه دارند. شما می توانید یکی از این فروشگاه ها را در هر گوشه کنار شهر از مراکز خرید گرفته تا ایستگاه های قطار و سینماها و حتی پارک ها پیدا کنید. در واقع از هر 10 فنجان قهوه خریداری شده در کانادا، 8 قهوه از فروشگاه های تیمیز خریداری شده است.
15- دوستان پشمالوی کانادایی
گوزن شمالی و سگ آبی دو حیوانی هستند که در کانادا بسیار دیده می شود. به همین دلیل در جاده ها تابلوهای زیادی درباره هشدار وجود این حیوانات را خواهید دید. سگ های آبی به سگ ها حمله می کنند، دست ها را گاز می گیرند و در کل مشکل ایجاد می کنند، پس حواستان به این حیوانات خطرناک باشد.

با خواندن این مقاله جذاب، عاشق کانادا می شوید!

16- حواستان به خرس ها باشد!
این خرس های زیبا خیلی بزرگ و خطرناک هستند. اگر یک خرس بخواهد شما را بکشد، خیلی راحت این کار را انجام می دهد. سه مدل خرس در کانادا وجود دارد که باید از آن ها بترسید: خرس های سیاه، خرس های گریزلی و خرس های قطبی. در کانادا حدود 500000 خرس سیاه وجود دارد که اساسا بالای درخت ها می روند و نزدیک آدم ها نمی شوند، مگر اینکه خیلی گرسنه باشند. حدود 20000 خرس گریزلی نیز در کانادا وجود دارد که احتمال بیشتری می رود که به انسان ها حمله کنند. از طرفی 17000 خرس قطبی در کانادا وجود دارد که در واقع 70% تعداد کلشان در جهان است. این خرس ها تا حدی خطرناک هستند که شهروندان چرچیل درب های ماشینشان را همیشه باز می گذارند تا در صورت نیاز سریعا فرار کنند.

17- در کانادا برای حیوانات پل ساخته می شود!
یک راه حلی که از تصادفات حیوانات در جاده ها جلوگیری می کند، ساختن پل برای آنهاست و جالب است که بدانید این پل ها واقعا کاربردی هستند. این پل های سرسبز راهی جذاب برای حیوانات هستند و به همین دلیل حیوانات از روی آن ها عبور می کنند و محاسبه شده است که بین سال های 1996 تا 2012 حیوانات حدود 150000 بار از  پل واقع در پارک ملی بانف استفاده کرده اند.
خیلی نگران خرس ها نباشید، این ها فقط بیرون رفتنتان را کمی هیجان انگیزتر می کنند! 
آژانس هواپیمایی مهرپرواز به عزیزانی که قصد دریافت ویزای کانادا را دارند کمک میکند،همچنین دوستان گرامی میتوانند بلیط ارزان هواپیما را در وب سایت ساده و مرتب مهرپرواز به شکلی راحت و آسان خرید کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

حقایقی مهم در مورد شهر کیپ تاون در کشور جذاب آفریقای جنوبی

حقایقی مهم در مورد شهر کیپ تاون در آفریقای جنوبی
عروس شهرهای آفریقای جنوبی یعنی کیپ تاون شهری زیبا، جذاب و اغوا کننده است. درست وقتی که پایتان به این شهر زیبای آفریقایی می رسد، متوجه می شوید که چرا این شهر زیبا یکی از محبوب ترین مقاصد مسافرتی در کل جهان است.آژانس مسافرتی مهرپرواز در این مطلب قصد دارد به جاذبه های شهر کیپ تاونبپردازد، تور ارزان آفریقای جنوبی را میتوانید از آژانس هواپیمایی مهر پرواز رزرو کنید.

حقایقی مهم در مورد شهر کیپ تاون در کشور جذاب آفریقای جنوبی

شهری محبوب برای سفر
کیپ تاون در ایالت غربی آفریقای جنوبی یکی از مشهورترین مقاصد مسافرتی برای مردم کل دنیاست. کیپ تاون دومین شهر بزرگ آفریقای جنوبیست و تاریخ و فرهنگی غنی دارد. علاوه بر این ها زیبایی طبیعی شهر، چند فرهنگی بودنش و کیفیت مدرن زندگی در آن باعث شده است که مردم سراسر جهان به بازدید از این شهر علاقه مند باشند و بارها و بارها به آن سفر کنند.

حقایقی مهم در مورد شهر کیپ تاون در کشور جذاب آفریقای جنوبی

زمان مناسب برای سفر به کیپ تاون
مثل شهرهای دیگر آفریقای جنوبی، کیپ تاون هم در هر زمانی از سال جذابیت های خاص خودش را دارد. اما برعکس جاهای دیگر کشور، کیپ تاون آب و هوای مدیترانه ای دارد و به همین دلیل زمستان های خنک و بارانی و تابستان های گرم و خشکی دارد. کیپ تاون روزهایی طولانی دارد. در ماه های سرد سال، یعنی از آپریل تا آگست 8 ساعت از شبانه روز روشن است. در ماه های گرم تر سال روزها تا 11 ساعت نیز ادامه پیدا می کنند. اما در این شهر آفتابی همیشه باید عینک و کلاه آفتابی به همراه داشته باشید. میانگین دما در کیپ تاون در تابستان 24 درجه سانتیگراد است و در زمستان ها این دما به 18.5 درجه سانتیگراد می رسد و هوایی مطبوع را برایتان به ارمغان می آورد. البته این را هم بدانید که در بعضی از روزهای تابستانی ممکن است دما از 30 درجه هم تجاوز کند و ممکن است روزهایی با دمای کمتر از 10 درجه را نیز در زمستان تجربه کند.

حقایقی مهم در مورد شهر کیپ تاون در کشور جذاب آفریقای جنوبی

تفریحات هیجان انگیز در کیپ تاون
خیلی سخت است که تفریحی در جهان باشد که در کیپ تاون موجود نباشد. شهر زنده و پرشور است و پر است از رستوران، کافی شاپ و بار. کلاب های شبانه زیادی وجود دارد که با موزیک ها زنده قلب شما را به دست می آورند. در این شهر موزه، گالری، تئاتر و آثار باستانی متعدد و زیبایی وجود دارد که ارزشش را دارد که یک بار در عمرتان از آنها دیدن کنید. علاوه بر همه این ها، زیبایی طبیعی این شهر آفریقایی مسحور کننده است. شما می توانید از کوه های منحصر به فرد و سواحل شگفت انگیز آن دیدن کنید و لذت ببرید. شما می توانید در این شهر از تفریحات مهیجی مثل اسکی پدال، موج سواری، کوهنوردی و ... لذت ببرید و یا ریلکس کنید و در کشتی های کروز دراز بکشید و از کنسرت های زنده لذت ببرید. همچنین می توانید به یک پیکنیک ساحلی بروید و یا وال های زیبای کیپ توان را تماشا کنید، غذاهای محلی را امتحان کنید و نوش جان کنید. 

حقایقی مهم در مورد شهر کیپ تاون در کشور جذاب آفریقای جنوبی

رفت و آمد در کیپ تاون
شما می توانید در کیپ تاون ماشین اجاره کنید یا از تورهای راهنمای گردشگری در شهر استفاده کنید یا برای رفت و آمد از تاکسی و یا مترو استفاده کنید. به تازگی کیپ تون اولین فاز اتوبوس های پر سرعتش را تکمیل کرده است که بسیار مدرن و ایمن عمل می کنند.
امیدواریم که از سفرتان به کیپ تاون شهر زیبای آفریقای جنوبی لذت ببرید و برای تفریحات هیجان انگیز و متعدد آن وقت کم نیاورید. 
خرید آنلاین بلیط هواپیما و بلیط چارتر در سایت مهرپرواز با چند کلیک ساده و نازلترین قیمت.

حقایقی مهم در مورد شهر کیپ تاون در کشور جذاب آفریقای جنوبی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

آشنایی بیشتر با فرودگاه میلاس بدروم (Milas-Bodrum Airport)

فرودگاه بدروم، با نام رسمی فرودگاه میلاس-بدروم، در سال 1997 میلادی احداث شده و از سال 1998 با تکمیل پروژه احداث پایانه بین المللی وارد عرصه فرودگاه ‌های بین‌المللی ترکیه شده است. طبق آخرین آمار اعلام شده در سال 2010 این فرودگاه در فصل تابستان حدود 1.5 میلیون مسافر و در مجموع 2.5 میلیون مسافر در سال دارد. البته در سال 2014 این آمار تا سقف 19 میلیون مسافر روندی رو به رشد داشته است.
این فرودگاه در مجموع دارای دو پایانه برای پروازهای داخلی و خارجی است. پایانه بزرگ فرودگاه بدورم در سال 2000 میلادی برای پروازهای بین‌ المللی به بهره ‌برداری رسیده و در سال 2012 با شروع به کار سالن جدید پروازهای بین المللی به پایانه پروازهای داخلی تغییر کاربری داده است. این دو پایانه در کنار هم قرار داشته و در کل، گنجایش 2.5 میلیون مسافر در سال را دارند. البته در فصل تابستان و اوج سفرها از اروپا و آسیا آمار پروازهای روزانه در این فرودگاه افزایش پیدا می کند. برای ترمینال جدید (ترمینال بین المللی) نیز تا سقف 5 میلیون مسافر در سال پیش ‌بینی شده و از سال 2012 اداره آن به شرکتی خصوصی تحت نظارت دولت واگذار شده است. کد یاتافرودگاه بین المللی میلاس بدروم BJV و کد ایکائو این فرودگاه LTFE می باشد. 

از جمله امکانات فرودگاه می ‌توان به اختصاص فضای خاص افراد سیگاری، راهروی ارتباطی میان دو ترمینال، خدمات بانکی و ارزی، مرکز درمانی، فضای پارکینگ برای مسافران کلیه پروازهای داخلی و خارجی، رستوران و فروشگاه اشاره کرد.

فرودگاه میلاس بدروم

راه‌های دسترسی موقعیت و جغرافیایی 
فرودگاه بین‌ المللی میلاس بدروم بین دو شهر بدروم (36 کیلومتر) و میلاس (18 کیلومتر) قرار گرفته است. با توجه به موقعیت فرودگاه در خارج از محدوده شهری امکانات مختلفی برای سهولت رفت‌ و‌ آمد گردشگران در فرودگاه تعبیه شده است.
🚌 اتوبوس
اتوبوس ‌های شرکت هاواش (Havas) به صورت منظم در فرودگاه مستقر بوده و در مدت یک ساعت و با مبلغ 10 لیره مسافران را به مرکز شهر بدورم انتقال می ‌دهند. همچنین برای رفاه بیشتر مسافران بین پایانه ‌های فرودگاه، تعدادی از این اتوبوس ‌ها هر یک ساعت مسافران را از پایانه داخلی به پایانه خارجی و برعکس جابه جا می کنند. به غیر از این موضوع، اتوبوس‌ های شرکت حمل و نقل موتاش (Muttas) نیز در ایستگاه‌ های اتوبوس مستقر بوده و خدمات مشابهی را با قیمت یکسان به مسافران ارائه می‌ دهند.
🚖 تاکسی
مانند دیگر فرودگاه‌ ها، تاکسی ‌های فرودگاهی نیز در مقابل ترمینال‌ پروازهای داخلی و خارجی مستقر بوده و مسافران تور و یا حتی کسانی که تنها بلیط هواپیما بدروم را خریداری کردند را به مقصد های دلخواه جابه جا می‌ دهند.

فرودگاه میلاس بدروم

پروازها و خطوط هوایی
از آنجایی که بیشترین آمار پروازهای فرودگاه مربوط به فصل پرگردشگر تابستان می باشد، از این جهت، پروازهای این فرودگاه معمولاً به صورت فصلی انجام می‌ شود. در این راستا، خطوط هوایی نظیر هواپیمایی معراج، قشم ایر، آتا، آسمان، کورندون، سان اکسپرس، فری برد دارای پرواز مستقیم و خطوط هوایی پگاسوس، ترکیش ایرلاین، اطلس جت دارای پروازهای توقف دار (توقف در استانبول) از فرودگاه امام خمینی به مقصد فرودگاه میلاس بدروم هستند. البته این نکته قابل ذکر است که به دلیل فصلی بودن پروازها، برنامه پروازی از سایر شهرهای ایران به شکل دائمی ثبت نشده و برای آگاهی از آن ‌ها باید به وبسایت خطوط هوایی، برنامه پروازهای فرودگاه ‌ها یا آژانس‌ مسافرتی مراجعه کرد.

فرودگاه میلاس بدروم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

سفر ایرانی ها به خارج از کشور 8.6درصد کمتر شد!

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اعلام کرد: سفر ایرانی ها به خارج از کشور در چهار ماه اول امسال 8.6% کاهش داشته است. 
به گزارش ایسنا، "علی اصغر مونسان" بدون آنکه به جزئیات آمار گردشگران خروجی از ایران اشاره کند گفت: "بر اساس آمار مربوط به چهار ماه ابتدایی سال جاری، از ابتدای فروردین تا تیر ماه، تعداد گردشگران و مسافران ایرانی به خارج از کشور 8.6 درصد کاهش داشته است که این امر صرفه اقتصادی بسیار خوبی برای کشور ایجاد کرده است."
کمتر شدن سفر در این ماه ها همزمان با افزایش نرخ عوارض خروج از کشور، اجرای سیاست هایی درباره ارز مسافرتی، کاهش ارزش ریال در برابر ارزهای رایج همچون دلار و یورو، افزایش نرخ بلیط هواپیما و گرانی سفرهای خارجی تحت تاثیر این عوامل بوده است. 

سفر ایرانی ها به خارج از کشور 8.6% کمتر شد!

گزارش کاهش سفر خارجی ایرانی ‌ها از سوی رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درحالی داده شد که در زمان پرداخت ارز مسافرتی به نرخ دولتی، به دفعات بانک مرکزی، نمایندگان مجلس و کارشناسان اقتصادی با آمارهایی حدودی نسبت به افزایش این سفرها تحت تاثیر سیاست‌ های ارزی،  انتقاد کرده بودند.  
"مونسان" در این گفت و گو که با خبرگزاری خانه ملت انجام داده درباره طرح حذف مهر ویزای ایران از پاسپورت گردشگران ورودی، توضیح داد: "براساس صحبت‎‌ های انجام شده با نیروی انتظامی مشکلی در این زمینه وجود ندارد و عزیزان وزارت خارجه نیز با این پیشنهاد همراه هستند؛ تمام مشخصات گردشگر ورودی در سیستم ها ثبت می ‌شود بنابراین با عملی کردن این پیشنهاد مشکل امنیتی ایجاد نخواهد شد."

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

بازاریابی اینترنتی
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور ترکیه
برگزار کننده بهترین تورهای آنتالیا
www.alefbatour.com

تور آنتالیا
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

قیمت بلیط هواپیما
بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی
www.Trip.ir