مجری مستقیم تور خارجی و داخلی، رزرو آنلاین بلیط هواپیما و خدمات اخذ ویزا و پیکاپ ویزا

۱۵ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

روش های مختلف دریافت اقامت و ویزای کانادا

چگونه می توانیم برای اقامت دائم و اخذ ویزای کانادا اقدام کنیم

 

کانادا یکی از بزرگترین و ثروتمند ترین کشور ها می باشد که افراد زیادی از اقصا و نقاط جهان برای کار، زندگی، گردش و تفریح و... به این کشور سفر می کنند. نکته ی مهمی که شما باید بدانید این است، فرقی نمی کند هدف شما از سفر به کانادا چیست، هر چی باشد شما ملزم به دریافت ویزای کاناد می باشید.

 

روند اخذ ویزای کانادا پیچیده و چالش بر انگیز می باشد و شما باید مراحل زیادی را با دقت و صبر و حوصله انجام دهید تا بتوانید ویزای این کشور را دریافت کنید. شما بسته به هدفی که دارید، باید ویزا دریافت کنید. این هدف میتواند تحصیلی، توریستی، کاری، زندگی و... باشد که برای هر هدفی، ویزای خاصی در نظر گرفته شده است.

 

اکثر افراد برای اقامت دائم برای کانادا اقدام می کنند یکی از آسان ترین راه ها برای دریافت اقامت دائم کانادا دریافت ویزای ، Express Entry که متقاضیان می توانند با این روش در سریع ترین زمان ممکن ویزای کانادا خود را دریافت نمایند.

 

Express Entry سیستمی است که توسط دولت کانادا برای مدیریت برنامه های اقامت دائم کانادا برای پر کردن شکاف های کار از طریق برخی برنامه های مهاجرت اقتصادی استفاده شده است. Express Entry یک سیستم مهاجرت برای انتخاب و برقراری ارتباط با متقاضیان ماهر و واجد شرایط استفاده می شود، همچنین یک مجموعه از کارگران ماهر آماده مهاجرت را نیز مدیریت می کند. Express Entry یکی از آسان ترین راه ها برای دریافت اقامت دائم و اخذ ویزای کانادا می باشد.

 

اخذ سوپر ویزا کانادا برای بازدید از فرزندان 

 

 

سالانه دانشجو های زیادی برای تحصیل وارد کشور کانادا می شوند. کانادا یکی از بهترین کشورها برای تحصیلات و اقامت می باشد. ولی گرفتن اقامت برای این کشور بسیار سخت می باشد و بعد از دریافت اقامت قوانین خاصی، مخصوصا برای دانشجو ها دارد. در زمان تحصیل در کانادا، خارج شدن از کشور برایشان سخت می باشد و دلتنگی برای خانواده ها به شدت آزار دهنده می باشد. یکی از با ارزش ترین دارایی های هر فرد خانواده او می باشد که وقتی از آن ها دور می شوند دنبال هر راهی برای دیدن آن ها می باشند. قانون ویزا بازدید والدین از فرزندان در سال 2011 توسط دولت کانادا ایجاد شد تا پدر مادر ها به راحتی بتوانند از فرزندان خود دیدن نمایند.به این نوع ویزا، سوپر ویزا کانادا می باشد که برای والدین و خانوده در نظر گرفته شده است.

 

اخذ ویزای کار آفرینان کانادا 

 

 

استارتاپ ها منبع حیات اقتصاد و نوآوری در سراسر جهان هستند. آنها شغل، محصولات جدید، رویاها و نوآوری های جدید را ارائه می دهند. آنها توسط کارآفرینانی اداره می شوند که سخت تلاش می کنند ایده های خود را به زندگی منتقل کنند. کانادا یکی از بهترین کشور ها برای کارآفرینان خلاق می باشند و آنها می توانند با ایجاد شغل در این کشور به موفقیت چشمگیری برسند. کارآفرینانی که واجد شرایط برنامه Startup Visa هستند سریع از طرف دولت پیگیری می شوند. هدف این است که متقاضیان موفق برای ورود به کانادا ظرف چند هفته فراهم شود. و ویزای کارآفرین کانادایی وضعیت اقامت دائم را اعطا می کند که می تواند منجر به تابعیت شود. اخذ ویزای استارتاپ یکی از بهترین روش ها برای دریافت اقامت و کار در این کشور می باشد.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

تفریح و گشت و گذار در کشور زیبای ترکیه

بازدید و گشت و گذار در سواحل و جزایر زیبا ترکیه 

 

ترکیه یکی از زیبا ترین کشورهای تفریحی می باشد که سالانه گردشگران زیادی از شهر های زیبا این کشور دیدن می کنند. سواحل و جزایر ترکیه زبانزد خاص و عام می باشد. این سواحل از زیباترین سواحل در جهان می باشند. استانبول، آنتالیا، آلانیا دارای زیباترین سواحل و جزیره هستند. جزیره بیوک ادا استانبول بزرگترین جزیره از نه جزیره، مجموع الجزایری است که اصطلاحاً به آنها، جزایر پرنسس گفته می شود و در شهر استانبول کشور ترکیه واقع شده اند. آنتالیا نیز سواحل گوناگون و زیبایی دارد که یکی از جذاب ترین مناطق آن در منطقه کمر قرار دارد که سالانه گردشگران زیادی به این منطقه سفر می کنند. سواحل کلئوپاترا آلانیا یکی از مشهور ترین و زیباترین سواحل شهر زیبا آلانیا می باَشد. ساحل کلئوپاترا در قلب شهر واقع شده و احتمالاً مشهورترین ساحل ترکیه است. رستوران ها، فروشگاه های سوغاتی و کافه ها در خیابان اصلی را در امتداد تفرجگاه ساحلیقرار دارند. سواحل و جزایر ترکیه از معروف ترین و زیبا ترین سواحل و جزایر در اروپا و آسیا می باشد.

 

بازدید از این برج های دیدنی ترکیه

 

ترکیه یکی از کشور هایی است که پر جاذبه های تاریخی گونانگون می باشد. این کشور به علت قدمتی و تاریخی که از سر گذرانده است، آثار زیادی را در خود جای داده است. استانبول از محبوب ترین و دیدنی ترین شهرهای ترکیه می باشد و سالانه گردشگران زیادی به این شهر زیبا سفر می کنند. برج گاتالا یکی از معروف ترین برج های تاریخی ترکیه و استانبول می باشد. این برج نماد استانبول می باشد که در یکی از محله های معروف استانبول واقع شده است. علاوه بر استانبول، آنتالیا نیز دارای جاذبه های تاریخی زیادی می باشد. یکی از برج های تاریخی و معروف آنتالیا برج ساعت این شهر می باشد که در منطقه ریویرا واقع شده است. سالانه گردشگران زیادی از این برج های ترکیه دیدن می کنند.

 

 

 

بازدید از موزه های کشور زیبا ترکیه

 

ترکیه یکی از قدیمی ترین کشور های جهان می باشد. این کشور مملو از آثارهای به جا مانده از تمدن ها است. استانبول یکی از شهر های قدیمی ترکیه می باشد که موزه های زیادی در این شهر وجود دارد. یکی از معروف ترین موزه ها استانبول، موزه باستان شناسی آن می باشد که آثار زیادی در این موزه نگهداری می شود. موزه آتاتورک را در اکثر شهر های ترکیه می توان یافت یکی از این موزه های آتاتورک را در شهر زیبا آنتالیا یافت که در سفر می توانید از این موزه بازدید نمایید. کوش آداسی نیز یکی از شهر های محبوب ترکیه می باشد. بر اکثر بقیه بعضی از شهر های ترکیه کوش آداسی تنها یک موزه دارد، که آن هم موزه لوکوموتیو می باشد. سالانه توریست های زیادی از موزه های ترکیه دیدن می کنند.

 

شگفت انگیز ترین بازار های ترکیه برای خرید 

 

ترکیه و مراکز خرید بی نظیر آن بسیار معروف می باشد و خیلی از مسافران برای خرید به این کشور سفر می کنند. بازار بزرگ استانبول جز یکی از بزرگ ترین بازارها سرپوشیده ی جهان می باشد که هر چیزی را می توانید از این بازار خریداری نمایید. بازار هفتگی آنتالیا نیز جز معروف بازار هیا این شهر می باشد که شما می توانید در این بازارچه خرید های هیجان انگیز را انجام دهید. یکی دیگر از بازار های محبوب ترکیه، بازار کوش آداسی می باشد که اگر دنبال خرید پوشاک با قیمت خوب هستید این بازار می تواند یک گزینه ی عالی برای شما باشد. خرید در بازارهای ترکیه از جذاب ترین نکات سفر به این کشور می باشد.

 

 

 

بازدید از جذاب ترین آبشار های ترکیه در تعطیلات

 

ترکیه به خاطره آب و هوای عالی که دارد، از طبیعت بی نظیری بر خوردار می باشد. ترکیه با طبیعت زیبا خود بهشت مدیترانه می باشد. علاوه بر طبیعت زیبا دارای آبشار بی نظیر نیز هست. معروف ترین آبشار های آن می توان به آبشار اریکلی با زیبایی طبیعی منحصر به فرد خود بهشتی پنهان و شگفت انگیز برای دوستداران طبیعت است. این آبشار دارای دو نام است که هم با نام آبشار دوقلو و هم با نام آبشار اریکلی شناخته می شود، که تجسم زیبایی های بی نظیر طبیعت است. همچنین آبشار دودن آنتالیا نیز یکی از شگفت انگیز ترین نقاط گردشگری در شهر زیبا آنتالیا می باشد. آبشار تورگوت که نزدیک روستای تورگوت و در فاصله 35 کیلومتری شهر مارماریس واقع شده است، یکی از مناظر و جاهای دیدنی مارماریس به حساب می آید. این آبشار های ترکیه از معروف ترین و زیباترین آبشار ها می باشد.

 

زیباترین سواحل و خلیج های ترکیه 

 

سواحل و خلیج های زیادی در ترکیه وجود دارد. معروف ترین آن ها خلیج شاخ طلایی استانبول می باشد که این خلیج دریای سیاه ودریای اژه را به هم پیوند می دهد و بخش های اروپایی ترکیه از بخش های آسیایی را از هم جدا میکند تنگه بسفر آن را به دریای سیاه و تنگه دارد انل به دریای اژه پیوند می دهد. یکی از دیگر خلیج های معروف ترکیه،خلیج گوموشلوک در فاصله نزدیکی به بدروم واقع شده است و به نسبت مرکز شهر پرهیاهوی بدروم آرامش بسیار بیشتری دارد. گوموشلوک در واقع یک روستای جذاب در اطراف بدروم است. گوموشلوک در واقع یک روستای جذاب در اطراف بدروم است که بیشتر اهالی ترکیه ای و محلی ها در آن به تفریح و استراحت می پردازند. یکی دیگر معروف ترین نقاط ترکیه، منطقه لارا آنتالیا می باشد که جز مناطق محبوب و معروف آنتالیا می باشد. سالانه افراد زیادی از خلیج ها و سواحل زیبا ترکیه بازدید می کنند. 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

سفر به ازمیر، سمیرانای باستانی در ترکیه

سفر به کشور دیدنی ترکیه 

 

ترکیه کشوری است که امکان تجربه انواع و اقسام تفریحات در آن وجود دارد و به راحتی می توان گفت که هر کسی با هر بودجه ای که داشته باشد، می تواند یک دل سیر در ترکیه تفریح کند. با ما همراه باشید تا یک سری از تفریحات جالب ترکیه را به شما معرفی کنیم که شاید اصلا فکرش را هم نمی کردید در تور ترکیه می توانید تجربه شان کنید. این تفریحاتی که در ادامه به شما معرفی می کنیم، جزء جذاب ترین و خاص ترین تفریحات ترکیه هستند و به شما قول می دهیم که اگر امتحانشان کنید، سفرتان در قیمت تور ترکیه نوروز 99 از این رو به آن رو می شود.

 

سفر به شهر زیبا و ساحلی ازمیر 

 

شهر ازمیر یک بار سمیرنا تاریخی ازمیر (Smyrna) نامیده می شد. این نام هنوز در برخی از زبان ها مانند یونانی یا اسپانیایی استفاده می شود. امروزه ازمیر به عنوان غربی ترین شهر ترکیه شناخته می شود. بخش اعظمی از مردم مسلمان هستند و مساجد در همه جا یافت می شوند، اما وقتی در مرکز شهر قدم می زنید، لزوماً مشخص نیست که این شهر مسلمان نشین می باشد و همه جور قشری در این شهر یافت می شود. ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه با جمعیتی در حدود 4 میلیون نفر، دومین بندر بزرگ بعد از استانبول می باشد. این شهر پر از زندگی می باشد و شما می توانید یک سفر خوب و خاطره انگیز را در این شهر تجربه کنید.

 

 

تفریح و گشت و گذار در شهر و سواحل بی نظیر ازمیر 

 

بندر ازمیر از مراکز تجاری و مسافرتی است و ترکیب فرهنگ ها و آب و هوای مدیترانه باعث شده است که این ساحل به عنوان اصلی ترین مکان برای فعالیت ها باشد. پیادروی در کوچه پس کوچه های این شهر می تواند یک سفر به یادماندنی را برای شما رقم بزند. ازمیر با جاذبه های فراوان و تاریخی خود هر ساله میزبان گردشگران زیادی از اقصا نقاط جهان می باشد. از معروف ترین جاذبه های دیدنی ازمیر می توان به :

و... می توان اشاره کرد. 

 

بهترین رستوران های ازمیر 

ازمیر مقصد بسیار عالی و محبوب توریستی و گردشگری و نیز از بزرگترین شهرهای ترکیه است. این شهر با موقعیت عالی که دارد جایی عالی برای کار و فعالیت های تجاری و صنعتی است اما همانند شهرهای دیگر ترکیه شلوغ نیست و آرامشی خاص دارد. در رستوران های ازمیر انواع غذاهای سنتی، غذاهای دریایی و نیز دسرهای لذیذ سرو می شوند و به دلیل نزدیکی به دریا، رستوران های دریایی بسیاری دارد، بنابراین یک مقصد عالی برای علاقمندان به غذاهای دریایی در تور ازمیر نوروز 99 است.

بهترین غذا ها و رستوران های ازمیر :

 

 

در سفر به ازمیر در کجا ااقامت داشته باشیم 

 

ازمیر یکی از شهر های مهم ترکیه و یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری می باشد. به خاطره پیشرفت روز افزون ازمیر و توسعه گردشگری در این شهر محل های زیادی برای اقامت توریست ها در نظر گرفته شده است. شما می توانید هتل ها و اقامتگاه های زیادی در این شهر با هر بودجه و هزینه ای پیدا کنید. هتل های این شهر جز بهترین هتل های ساحلی با بهترین امکانات هستند. اکثر هتل ها نیز دارای پارک آبی نیز می باشد از بهترین و معروف ترین هتل های ازمیر می توان از : 

و.. می توان نام برد.

 

چجوری به ازمیر سفر کنیم 

 

شهر کلانشهر ازمیر در بخش آسیایی ترکیه واقع شده است، ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه و دومین بندر بزرگ بعد از استانبول است. با هر نوع وسیله ی حمل و نقل نظیر اتوبوس، قطار، قایق و هواپیما می توانید به Izmir برسید. نکته مهم این شهر داشتن فرودگاه بین المللی ازمیر عدنان مندرس در ازمیر است که به راحتی از کشور های دیگه به صورت مستقیم می توان به آن سفر کرد. همچنین این مرکز برای مسافرت های تفریحی در دریای اژه است. این شهر از طریق دریا دارای مکانهای اقامتی در اطراف خط ساحلی و در قلب کشور ترکیه است و شما با کشتی و قایق هم می توانید از شهرهای ترکیه، با قیمت تورهای ارزان ترکیه به این شهر سفر کنید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

سفر به کشور زیبای مجارستان در تعطیلات

سفر به کشور زیبا و دیدنی مجارستان 

 

مجارستان یکی از بهترین مناطق توریستی در اروپا مرکزی است که پایتخت آن بوداپست به عنوان یکی از زیباترین شهرهای جهان شناخته می شود. این کشور علیرغم مساحت نسبتاً کمی که دارد، دارای مکان های بیشماری می باشد. میراث جهانی زیادی در این کشور می توان یافت همچنین دومین دریاچه بزرگ حرارتی در جهان و و بزرگترین چمنزار طبیعی در اروپا در این کشور زیبا می باشد.

از مهم ترین شهر های آن می توان به شهر دبرسن، سگد، پیچ وگیور و میشکولتس اشاره کرد. جمعیت مجارستان حدود 10 میلیون نفر می باشد. واحد پول آن ها فورینت (HUF) است. دین رسمی آن ها نیز مسیحیت می باشد.

مجارستان یک کشور بدون مرز است که در حوضه کارپات واقع شده است. دو رودخانه طولانی آن به نام های دانوب و تیسزا مجارستان را به سه قسمت تقسیم می کند.

مجارستانی ها، که کشور خود را با عنوان Magyarország ، "سرزمین Magyars" می شناسند، در بین ملل اروپا بی نظیر هستند زیرا با زبانی صحبت می کنند که مربوط به هیچ زبان اصلی اروپایی دیگر نیست. مجارستانی ها که از نظر زبانی توسط ملل بیگانه محاصره شده اند و در بیشتر تاریخشان احساس تنهایی کرده اند.

طبیعت بی نظیر، بناهای تاریخی با معماری شگفت انگیز، فرهنگ غنی و مردمانی خونگرم و خوش رفتار، مجارستان را به مقصدی بی نظیر برای سفر تبدیل کرده است که هر ساله گردشگران و توریست های زیادی از سراسر دنیا به این کشور سفر می کنند.

 

 

اخذ ویزای مجارستان برای سفر 

 

مجارستان یکی از زیبا ترین و در عین حال ارزان ترین مقاصد اروپایی محسوب می شود که به دلیل جاذبه های گوناگون و دیدنی آن به "پاریس شرق" معروف شده است همچنین به دلیل دسترسی و ویژگی های خاص آن به یک مقصد عالی برای گردشگران تبدیل شده است.

از سال 2007 مجارستان عضو اتحادیه اروپا همچنین عضو منطقه شنگن شده است. بسته به هدف سفر شما به مجارستان، انواع مختلف برای اخذ ویزا وجود دارد که بسته به نوع انتخاب شما برای سفر این ویزا ها متفاوت می باشد. این که آیا شما قصد دارید به یک سفر توریستی بروید، برای تحصیل یا کار در این کشورمشغول شوید و یا به طور دائم در آنجا اقامت کنید، بر این اساس متقاضیان برای سفر به این کشور باید باتوجه‌ به هدف سفر خود برای اخذ ویزای توریستی مجارستان اقدام کنند. شما باید قبل از اقدام برای دریافت ویزا در مورد مدارک لازم یزای ویزای مجارستان اطلاعات لازم را کسب نمایید.

 

ریجکت یا رد شدن ویزای مجارستان 

 

چه چیزی باعث می شود سفارت یا کنسولگری از شما ویزای شینگن مجارستان شما را رد کند؟ این سؤالی است که بسیاری از افراد هر زمان که بخواهند برای ویزا اقدام کنند، می پرسند. واقعیت این است که هر وقت ویزای شینگن یا هر ویزا رد می شود، در مورد درخواست ویزا افراد چیزی غیرقابل اطمینان وجود دارد. بسیاری از متقاضیان ویزا دچار سردرگمی می شوند و قادر به درک دقیق دلیل ریجکت شدن ویزا نیستند. در صورتی که افسر کنسولی نتواند تمام اطلاعات لازم در مورد وی را دریافت کند، درخواست ویزا ناموفق تلقی می شود. در صورت عدم داشتن چنین اطلاعاتی، افسر کنسولی سفارت قادر به تصمیم گیری در مورد واجد شرایط بودن کاندیدای ویزا نیست. از طرف دیگر، ممکن است کنسولگری اطلاعاتی را از متقاضی دریافت کند که غیرقابل قبول یا فراتر از مراحل ثابت باشد. گاهی نامزد مستعد فعالیت های نامشروع است. در کلیه موارد فوق، افسر کنسولگری مجبور به ریجکت ویزای شنگن هدایت می شود.

 

بازدید و گشت و گذار در بوداپست پایتخت مجارستان 

 

بوداپست یکی از شهرهای زیبا و دیدنی که در اروپای شرقی واقع می باشد. در بوداپست کارهای بسیار زیادی وجود دارد که می توانید در هنگام سفر انجام دهید. این شهر یکی از زیباترین شهر های دنیا برای سفر و گشت و گذار می باشد. کل شهر بسیار زیبا و مکانی عالی برای استراحت است. شما این شهر را واقعا دوست خواهید داشت. اگر شما قصد سفر به این شهر زیبا را دارید می توانید برای سفر خود برنامه ریزی کنید و کارهایی که باید در طول سفر انجام دهید را بررسی نمایید. تفریحات عالی در شهر بوداپست از بهترین مقاصد گردشگری در اروپا می باشد. شما در تورهای نوروز 99 اروپا نیز می توانید از مجارستان دیدن نمایید و یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید.

 

تفریحات هیجان انگیز در بوداپست برای کریسمس سال نو 2020

 

برای اکثر مردم، عید سال نو بهانه ای شگفت انگیز برای جشن و خوش گذرانی می باشد است که و با یک هلال روشن از آتش بازی هایی که آسمان نیمه شب را روشن می کند جشن می گیرند. این تفاوت در بوداپست، جایی که Sililveszter در فصل جدید، طیف گسترده ای از جشن ها را به طوفان ارائه می دهند، نیست. با این حال، پایتخت مجارستان نیز سنت های خاص خود را دارد و باعث می شود جشن ها در این شهر کمی جالب تر شود. به عنوان مثال در مجارستان مرسوم است که هر شب در تعطیلات سال نو سر و صدایی ایجاد کنید تا شیاطین را بترساند و این یک مهمانی بسیار به یاد ماندنی می باشد. روایات آرام تری نیز وجود دارد، مانند یک شام سنتی در کاخ دانوب، یا گذارندان وقت در یک حمام حرارتی. در اینجا فقط چند روش برای سال نو 2020 در بوداپست زیبا وجود دارد. شما سفر شگفت انگیزی را می توانید در تور ارزان مجارستان کریسمس 2020 تجربه کنید.

 

 

چیز هایی که باید قبل از سفر درباره مجارستان بدانید

 

با وجود محبوبیت کشور مجارستان میان گردشگران، ولی این کشور آن چیزی که از بیرون مجارستان به نظر نمی‌رسد، نیست و مکان راحتی برای سفر نمی باشد. فکر می‌کنم برای بسیاری از مردم، وقتی به مجارستان سفر می‌کنند، مطمئن نیستند که انتظار چه چیزی را داشته باشند. این ممکن است بخشی از آن باشد چرا که یک کلیشه ساده وجود ندارد که بر روی آن تمرکز کنند، آن می تواند غذا، تاریخ یا فرهنگ باشد. این سطح از راز را می توان برای برخی از افراد در نظر گرفت، اما برای بسیاری از مردم آن می‌تواند خارج از محدوده باشد. بنابراین شما باید انتظار هر چیزی را در این کشور داشته باشید و در هنگام بازدید از مجارستان، چیزهایی هستند که فکر می‌کنم قبل از رفتن حتما باید بدانید.

مردم مجارستان به عنوان فرد درون‌گرا تلقی می‌شوند. آن‌ها اساسا دوستانه، مودب، و معمولا روشنفکر هستند، اما به راحتی با افراد غریبه ارتباط برقرار نمی کنند و اعتماد کردن در آن ها سخت می باشد. آن‌ها همچنین بسیار ساده هستند و به ندرت نارضایتی خود را پنهان می‌کنند. اگر از چیزی بدشان بیاید، خیلی زود بروز می دهند. به شما اجازه خواهند داد که با او آشنا شوید. بسیاری از مجارستانی ها، به افراد خارجی با تردید نگاه می کنند و تمایل دارند نسبت به کسانی که نمی‌دانند مشکوک باشند. بخشی از دلیلش سد زبان است. سیستم آموزشی آن‌ها همانند دیگر کشورهای اروپایی خوب نیست، بنابراین مردم کم‌تر به زبان‌های خارجی صحبت می‌کنند. بر خلاف رومانیایی‌ها، که خیلی گرم به نظر می‌رسند و به خارجی‌ها خوشامد می‌گویند. مجارستانی ها شما را دور نگه می داند تا شما را بشناسند و بتوانند به شما اعتماد کنند، زمانی که اعتماد آن ها را جلب کردید، می توانید وفادار ترین افرادی که داشته اید را در مجارستانی ها ببنید. شما می توانید در برای اطلاعات بیشتر در مورد مردم مجارستان و سفر به این کشور به :

را مطالعه نمایید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

سفر به شهر ساحلی و زیبا آلانیا ترکیه

سفر به ترکیه یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری 

 

ترکیه کشوری فوق العاده زیبا با جاذبه های مختلفی است که هر شهر با چیزی متفاوت از گردشگران و توریست ها دلربایی می کند. ترکیه با مردم خون گرم و فرهنگی مشابه ایرانیان مقصدی مناسب برای ایرانیان می باشد. جاذبه های تاریخی و بسیار زیبای ترکیه سالانه گرشگران بسیار زیادی را به خود جذب می کنند. ترکیه دارای انواع متفاوتی از مکان های تفریحی و توریستی است، چنانچه این کشور زیبا و فوق العاده را به عنوان مقصد سفرتان در تعطیلات نوروز99 انتخاب کنید، به طور حتم سفری پر از هیجان و سرشار از لذت و خاطرات به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد. شما می توانید از همین حالا قیمت تورهای نوروزی ترکیه خود را رزرو نمایید و یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید.

 

 

سفر به شهر زیبا و دیدنی آلانیا 

 

آلانیا نام شهری تاریخی در کشورترکیه است که در ۱۳۵ کیلومتری شهر آنتالیا قرار دارد. در شهر آلانیا اماکن مسکونی و توریستی فراوانی وجود دارند و هر ساله مسافران و گردشگران تور آلانیا را به سمت خود جذب می کند. آلانیا از شمال به رشته کوههای توروس و از جنوب به دریای مدیترانه و از شرق به قاضی پاشا و از غرب به ماناوگات و سیده منتهی می شود. آلانیا در یک شبه جزیره ی کوچک در دریای مدیترانه در پایین کوههای توروس قرار گرفته است. آلانیا یکی‌ از محبوبترین استراحتگاه های ساحلی را در حاشیه دریای مدیترانه برای گردشگران داخلی‌ و خارجی‌ ترکیه به وجود آورده است. یکی‌ از معروفترین نمادهای شهر، قلعه آلانیا می‌باشد که قدمت آن به سال ۱۲۲۵ می‌رسد و مسافران قیمت تور نوروزی آلانیا میتوانند از آن دیدن نمایند و بسیاری از نقاط دیدنی و تاریخی آلانیا آثار بجا مانده از سلطان کیقباد است مانند برج قرمز و کارخانه کشتی سازی و قلعه آلانیا و.. که می توانید در سفر از آن ها بازدید کنید.

 

برای گردش و تفریح در آلانیا به کجا برویم 

 

آلانیا یک فعالیت سرگرم کننده برای همه دارد. شما می توانید یک روز از آفتاب گرفتن در ساحل زیبای آن لذت ببرید و روز دیگر یک سفر ماجراجویانه را به سمت طبیعت خیره کننده ی آن انجام دهید. البته خیلی بیشتر هم هست! بازدید از مکان های تاریخی آن را نباید از دست بدهید، می تواند یک تفریح هیجان انگیز را برای شما رقم بزند. بازدید از غارهای شگفت انگیز آن را که اصلا نباید در تور آلانیا فراموش کنید. برا تخلیه آدرنالین هم می توانید به پارک های آبی آن سر بزنید. از مهم ترین جاذبه های دیدنی آن می توان به :

 

و.. اشاره کرد.

 

 

هنگام سفر به آلانیا در کجا اقامت داشته باشیم 

 

آلانیا یکی از شهر های محبوب و پر بازدید در ترکیه می باشد و گردشگران زیادی از شهر دیدن می کند. این شهر در منطقه مدیترانه ای ترکیه واقع شده است و دارای آب و هوای و چشم انداز های بی نظیری می باشد. آلانیا با داشتن هتل ها و اقامتگاه های عالی و مناسب برای هر بودجه ای میزبان شما مسافران گرامی می باشد. از مهم ترین و معروف ترین هتل های آلانیا می توان به :

نکات مهم در سفر به آلانیا 

 

شما به هر شهری که سفر می کنید باید در مورد آن شهر اطلاعات لازم را کسب نمایید. هر شهر و کشور دارای فرهنگ و آداب و رسوم خاص خود می باشند و باید قبل از سفر حتما در مورد آن اطلاعت لازم را کسب نمایید. یکی از دیگر از نکات سفر به آلانیا فرودگاه آن می باشد. شما به صورت مستقیم نمی توانید به آلانیا برسید چون آلانیا فرودگاه بین المللی ندارد و شما باید از یکی از شهر های ترکیه به سمت آلانیا پرواز کنید. شما می تواند برای اطلاعات بیشتر به صفحات زیر مراجعه کنید:

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

سفر به شهر زیبایی دیدیم ترکیه در تعطیلات

سفر به کشور زیبای ترکیه 

 

ترکیه یکی از دیدنی ترین و جذاب ترین کشور ها با تاریخ غنی می باشد. این کشور با داشتن جزایر بی نظیر و شهرهای زیبا به یکی از بهترین مقاصد تفریحی و توریسی تبدیل شده است. تاریخ غنی، میراث به جا مانده از امپراطوری ها و تمدن ها همه و همه باعث شده است که گردشگران زیادی به این کشور زیبا در تورهای ترکیه سفر کنند. در ترکیه آنقدر مناظر شگفت انگیزی وجود دارد که محال است با دیدن آن ها غرق لذت نشوید! همه قسمت های ترکیه از کوهستان های بلندش تا سواحل شنی زیبایش و حتی مناظر شهریش به قدری زیبا هستند که مسلما شما هم از دیدن آن ها شگفت زده می شوید. چنانچه مسافر تور ترکیه نوروز 99 هستید، سعی کنید از تمام سفر خود لذت ببرید و تا می توانید به گردش و تفریح بپردازید.

 

شهر دیدیم، بهشت دیدنی ترکیه

 

دیدیم یک شهر کوچک، استراحتگاه تفریحی ساحلی محبوب، و منطقه ای در استان آیدین و سواحل اژه در غرب ترکیه می باشد. این شهر در 123 کیلومتر مرکز استان آیدین واقع شده است. دیدم محل شهر باستانی Didyma با معبد ویران شده آپولو است. دیدیم نام خود را از Didyma باستان، واقع در نزدیکی شهر مدرن گرفته است. در دوره امپراطوری عثمانی، این شهر با نام های یوراندا یا یوران شناخته می شد و تحت جمهوری مدرن ترکیه، در ابتدا با نام حصار ("قلعه") شناخته می شد. پس از تخریب آن در یک زلزله در سال 1955، این شهر دوباره بازسازی شد و به " Yenihisar" ("قلعه جدید") تغییر نام یافت. این شهر تا سال 1991 جزئی از Söke بود. این منطقه به یک مکان عالی در استان آیدین تبدیل شد و در سال 1997 نام باستانی Didim به او داده شد تا آن را از بسیاری از مناطق دیگر Yenihisar متمایز کند. در تورهای نوروزی دیدیم از این شهر زیبا دیدن کنید.

 

 

در شهر زیبا دیدیم برای گردش و تفریح به کجا برویم

 

دیدیم یکی از شهرهای محبوب ترکیه به عنوان مقصد تابستانی است. دیدیم با مناطق تاریخی و سواحل زیبا بسیار شناخته شده است و تفریحات و مناطق دیدنی زیادی را در خود جای داده است. دیدیم کی از بهترین شهر های ساحلی ترکیه برای گشت و گذار و تفریح می باشد و شما می توانید سفر شگفت انگیزی را در این شهر تجربه نمایید.

از جذاب ترین مناطق تفریحی شهر زیبا دیدیم می توان به:

و... می توان اشاره کرد.

 

در سفر به شهر ساحلی دیدیم در کجا اقامت داشته باشیم

 

دیدیم دارای اقامتگاه ها و هتل های ارزان قیمت زیادی است که می تواند یک انتخاب عالی برای یک استراحت مناسب برای هر بودجه ای باشد. البته در این شهر می توانید اقامتگاه ها و هتل های فوق لوکس هم پیدا کنید. البته بهترین گزینه هتل های دیدیم، هتل هایی با ساحل های اختصاصی هستند که می توانند یک تجربه متفاوت و فراموش نشدنی را برای شما عزیزان در تور دیدیم رقم بزند. بهترین هتل های شهر دیدیم می توان به :

و... می توان اشاره کرد.

 

 

بهترین رستوران های شهر دیدیم 

 

تنوع گسترده از رستوران ها را، در شهر دیدیم می توانید پیدا کنید از جمله رستوران های سنتی ترکیه، رستوران های چینی، هندی و بین المللی و...، تعدادی از این رستوران ها، سرگرمی های ویژه مثل انواع بازی ها ارائه می دهند. منطقه ساحلی دو، به دلیل کافه های خانوادگی شناخته شده است، در حالی که میدان دلفین برای تفریحات شبانه گزینه عالی می باشد. شما می توانید در معروف ترین رستوارن های شهر دیدیم، تجربه متفاوتی را کسب نمایید:

همه چیز درباره شهر زیبا دیدیم 

 

دیدیم یک شهر کوچک و ساحلی واقع در استان آیدین در ساحل دریای اژه است. بر طبق افسانه ها، نام دیدیم از کلمه ''Didyma'' که به معنی "دو قلو'' است می آید و به خدا و الهه دوقلو آپولو و آرتمیس، که ظاهرا در اینجا به دنیا آمده اند، اشاره دارد. دریای آبی رنگ، ساحل شنی زیبا، آب و هوای مدیترانه ای و زمستان های گرم این منطقه را برای ورزش های آبی مناسب کرده است. شما می توانید تفریحات شگفت انگیز در دیدیم تجربه کنید. یکی از نکاتی که باید قبل از سفر بدانید، کسب اطلاعات درمورد فرهنگ دیدیم می باشد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

سفر به مارماریس، ساحل چشم نواز و دیدنی مدیترانه

سفر به کشور ترکیه 

 

کشور ترکیه، یکی از دیدنی ترین و جذاب ترین کشور های توریستی و تفریحی می باشد که سالانه گردشگران زیادی به این کشور سفر می کنند. این کشور به عنوان پلی میان آسیا و اروپاست می باشد ترکیه پر از مکان های تاریخی و باستانی می باشد که بازید از آن ها برای شما سفر جذاب و شگفت انگیزی را رقم می زند! در ترکیه آنقدر مناظر شگفت انگیزی وجود دارد که محال است با دیدن آن ها غرق حیرت نشوید! همه قسمت های ترکیه از کوهستان های بلندش تا سواحل شنی زیبایش و حتی مناظر شهریش به قدری زیبا هستند که مسلما شما هم از دیدن آن ها شگفت زده می شوید. چنانچه مسافر لیست قیمت تور ترکیه نوروز 99 هستید، سعی کنید از تمام سفر خود لذت ببرید و تا می توانید به گردش و تفریح بپردازید.

 

سفر به مارماریس، ساحل چشم نواز مدیترانه

 

جواهر ترکیه لقبی درخور برای شهر مارماریس است که توریست ها و گردشگران به آن داده اند، از این جهت که آفتاب طلایی و دریای فیروزه ای و سواحل با شن های طلایی فوق العاده، منظره هایی شگفت انگیز پدید می آورند. با وجود اینکه مارماریس در جنوب غربی ترین نقطه ترکیه واقع شده است، اما رسیدن و دسترسی به آن به هیچ وجه کار دشواری نیست و شما میتوانید با تورهای مارماریس ویژه نوروز 99 به راحتی به این شهر زیبا سفر کنید. 

 

 

دیدنی های مارماریس ترکیه، بهشتی در سواحل مدیترانه

 

مارماریس یکی از آن جاهایی است که شما می توانید همه تفریحات را در آن تجربه کنید. ساحل های زیبا، سفرهای دریایی شگفت انگیز، ورزش های آبی،تفریحات ماجراجویانه، رستوران های فوق العاده، زندگی شبانه عالی با کلاب های شبانه در سطح جهانی و آفتاب های مدیترانه ای. البته راجع به تاریخ این شهر هنوز چیزی به شما نگفته ایم. جاهای کمی در زمین با این زیبایی تاریخی وجود دارند. مهم ترین و دیدنی ترین جاذبه های گردشگری این شهر زیبا که باید در تورهای ارزان قیمت مارماریس از آن ها دیدن کنیدعبارتداز:

 

بهترین هتل ها و اقامتگاه ها در مارماریس

 

هتل‌های متنوعی در این شهر بندری وجود دارد و هتل‌های مارماریس اقامت لوکس و عالی را برای مهمانان خود به ارمغان می‌آورد. مارماریس به دلیل فراوانی گردشگر دارای هتل های بسیاری است از هتل های 4 و 5 ستاره گرفته تا هتل های لوکس مارماریس دارای بهترین امکانات تفریحی و گردشگری می باشد. اکثر اقامتگاه های مارماریس رو به دریا است و حتی برخی از آن ها ساحل اختصاصی دارد که گردشگران می توانند از امکانات آن استفاده کنند. 

از معروفترین هتل های مارماریس می توان به :

 

و.. اشاره کرد.

 

معروفترین مراکز خرید مارماریس

 

فراوانی اجناس و کالا در مارماریس موجب شده است که مارماریس یکی از شهرهای مناسب برای خرید تبدیل بشود. مارماریس دارای مراکز خرید متنوع و بزرگ است و اکثر برند های جهان در مارماریس دارای نمایندگی هستند. از معروفترین و محبوب ترین مراکز خرید در مارماریس می توان به :

 

در سفر به شهر زیبای مارماریس این تفریحات را نباید از دست بدین 

 

مارماریس در جنوب غربی ترکیه واقع شده است و یکی از مشهورترین مقاصد مسافرتی این کشور به حساب می آید. با همه امکانات تفریحی که در مارماریس وجود دارد، مطمئنا با هیچ کم و کاستی از نظر تفریحات مواجه نخواهید شد. تفریحات در مارماریس مدل های متنوعی دارند و برای هر نوع مسافری جذاب هستند. شما نباید این تفریحات جذاب در این شهر را از دست بدهید :

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

سفر به یکی از زیباترین شهر های ترکیه آنتالیا

سفر به کشور ترکیه 

 

ترکیه یکی از دیدنی ترین و جذاب ترین کشور ها با تاریخ غنی می باشد. این کشور با داشتن جزایر بی نظیر و شهرهای زیبا به یکی از بهترین مقاصد تفریحی و توریسی تبدیل شده است. تاریخ غنی، میراث به جا مانده از امپراطوری ها و تمدن ها همه و همه باعث شده است که گردشگران زیادی به این کشور زیبا در تورهای ترکیه سفر کنند.

کشور ترکیه، به عنوان کشوری که پلی میان آسیا و اروپاست دیدن کنید، کل زمان اقامتتان را باید به بازدید از اماکن تاریخی اختصاص دهید و اصلا بدین معنا نیست که کل سفرتان به ترکیه به مثابه یک درس تاریخ خواهد بود! بلکه شما می توانید تمام ساعات اقامتتان در ترکیه را بیرون از موزه ها و به دور از اماکن تاریخی سپری کنید و باز هم سفر جذابی را تجربه کنید و باز هم هر لحظه شگفت زده شوید! چراکه در ترکیه آنقدر مناظر شگفت انگیزی وجود دارد که محال است با دیدن آن ها غرق حیرت نشوید! همه قسمت های ترکیه از کوهستان های بلندش تا سواحل شنی زیبایش و حتی مناظر شهریش به قدری زیبا هستند که مسلما شما هم از دیدن آن ها شگفت زده می شوید. چنانچه مسافر تور ترکیه نوروز 99 هستید، سعی کنید از تمام سفر خود لذت برید و تا می توانید به گردش و تفریح بپردازید.

 

سفر به عروس شهرهای ترکیه آنتالیا 

 

آنتالیا، در منطقه ریویرا در کشور ترکیه واقع شده است که از شهرهای توریستی ترکیه می باشد که دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است. در این شهر بلوارهای بسیاری با درختان نخل و لنگرگاه دیدنی وجود دارد. در بخش قدیمی این شهر بافت خاصی از خیابان های کم عرض و پیچ در پیچ و خانه های قدیمی و محصور شده، که بسیار جلب توجه می کنند.

دلایل زیادی برای بازدید از مشهورترین شهر تفریحی ترکیه وجود دارد. با داشتن آثار تاریخی قدیمی و زندگی شبانه و مدرن، باعث شده تا هم افراد محلی و هم گردشگران بین المللی به این شهر زیبا سفر کنند و به طور یکسان عاشق، شهر آرامش بخش آنتالیا در کنار دریای مدیترانه شوند. اگر مسافر تور آنتالیا نوروز 99 هستید، از نقطه به نقطه این شهر زیبا دیدن نمایید و یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید.

 

 

در آنتالیا برای گردش و تفریح به کجا برویم

 

شنا کردن در رودخانه ترکیه و تفریح و گشت و گذار در کنار سواحل زیبا آنتالیا می تواند یک سفر خاطره انگیز را برایتان به ارمغان بیاورد. این شهر دارای یک بندر قدیمی جذاب و همچنین هتل های بزرگ و جدید و مناظر زیادی از زمان امپراطوری رومیان می باشد. تورهای قایق در آنتالیا نیز یک فعالیت بسیار پرطرفدار است. شما می توانید تا شش ساعت در کشتی بمانید که احتمالاً شامل توقف در جزایر آنتالیا و تفریح در ساحلی جنوب آنتالیا خواهد بود. همچنین می توانید با دوچرخه الکترونیکی در سواحل و خیابان های زیبا این شهر به کاوش بپردازید. 

زیباترین قسمت آنتالیا، بندار زیبا آن می باشد و بهترین راه برای گذراندن یک روز، سفر با قایق می باشد. شما می توانید خط ساحلی آنتالیا را ببینید، در سواحل شنا کنید و ماهی تازه بگیرید و بخورید. اگر به فرهنگ های یونان و روم باستان علاقه مند هستید، باید از موزه ها و آثار باستانی آن دیدن نمایید. از مهم ترین جاذبه های آنتالیا که بازید از آن ها را نباید از دست داد می توان به :

و... اشاره کرد.

 

در سفر به آنتالیا در کجا اقامت داشته باشیم هتل

 

چشم انداز مناظر خیره کننده کوهستانی با آبهای شفاف مدیترانه، همه و همه آنتالیا را به یک مقصد شگفت انگیز تبدیل کرده است. این شهر سالانه میزبان میلیون ها گردشگر از سراسر جهان می باشد. خوشبختانه این شهر برای رسیدگی به این حجم از گردشگر مجهز شده است و دارای بهترین امکانات می باشد.

آنتالیا در ساحل زیبای مدیترانه، اقامتگاه های وسیعی را در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهد. اگرچه بسیاری از هتل های آنتالیا در منطقه قدیمی Kaleici یا شهر تفریحی ساحلی لارا یافت می شوند، اما گزینه های زیادی برای رسیدگی به تمام سلیقه ها برای اقامت وجود دارد. چه هتل های شیک و مدرن در منطقه قدیمی و چه هتل های فوق لوکس و مجلل، آنتالیا سلیقه شما را برآورده می کند. اکثر هتل های آنتالیا دارای پارک های آبی می باشند و بسیار مجهز هستند. از بهترین هتل ها آنتالیا می توان به :

 

بهترین فروشگاه ها و مراکز خرید در آنتالیا

مراکز خرید در آنتالیا توصیف کردنی هستند و حتماً وصف آنها را شنیده اید. خرید جز فراموش نشدنی ترین تفریحات می باشد که در برنامه همه مسافران جای دارد. گردشگرانی که با تور آنتالیا به این شهر می آیند، قطعاً سری به این مراکز خرید می زنند. از معروف ترین و بهترین مراکز خرید در آنتالیا می توان به :

و... اشاره کرد.

در سفر به آنتالیا این تفریحات را نباید از دست بدین 

 

شهر رنگارنگ و جذاب آنتالیا در کشور زیبای ترکیه بین مردم سراسر جهان یکی از مقاصد محبوب برای داشتن یک مسافرت دل انگیز است. خط ساحلی زیبا، شن های طلایی و رویایی، معماری رومی جذاب و آثار باستانی تاریخی بسیار ارزشمند، آنتالیا را به قدری جذاب کرده است که هر مسافری را با هر طبع و سلیقه ای خشنود و راضی می کند. آنتالیا آنقدر جذابیت های مختلف و متنوع دارد که ممکن است شما هم برای انتخاب برنامه سفرتان کمی گیج شوید! در سفر به این شهر زیبا و ساحلی نباید این نکات و تفریحات را از دست بدهید:

تیم مهرپرواز بهترین ها را در سفر برای شما مسافران گرامی آرزو دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

سفر به شهر زیبای بدروم در تعطیلات رزرو

سفر به کشور ترکیه 

 

ترکیه پر از شگفتی و دیدنی های کشف نشده است.این کشور زیبا که از آسیا تا اروپا کشیده شده است. یکی از جذاب ترین و دیدنی ترین مقاصد گردشگری در جهان است.این کشور با داشتن سواحل بکر، ویرانه های اسرار آمیز، تاریخی و فرهنگ دوست داشتنی و جزایر زیبا و بکری آن به یکی از کشور های جذاب و پر طرفدار میان گردشگران در سراسر دنیا شده است. چنانچه مسافر تور های ترکیه نوروز 99 هستید، سعی کنید از تمام سفر خود لذت ببرید و تا می توانید به گردش و تفریح بپردازید.

 

سفر به بدروم یکی از زیباترین شهر هاس ساحلی ترکیه

 

شهر زیبای بدروم با سواحلی خاص و منحصر به فرد خود در کرانه های دریای اژه همچون مرواریدی درخشان می درخشد. بدروم جزو قدیمی ترین سکونت گاه های جهان به شمار می رود تا جایی که هردوت در این شهر چشم به جهان گشود و آرامگاه ماسولوس که یکی از عجایب هفت گانه که یادگار شکوه و عظمت جهان باستان است و برای جهان مدرن به ارث مانده است در این شهر زیبا واقع شده است به طور کلی شهر بدروم برای کسانی که می خواهند یک فضای آرام و دور از شلوغی های شهری را تجربه کنند مناسب است. سواحل آرام، باغ ها و روستاهای اطراف شهر و معماری به سبک مصری این شهر زیبا و توریستی همگی حکایت از یک شهر مناسب گردشگری و توریستی می کند که مسافران و گردشگران تور بدروم را از جای جای این کره خاکی به خود جذب می کنند. به این شهر لقب زنده ترین شهر توریستی ترکیه را داده اند.

 

 

در بدروم برای گردش و تفریح به کجا برویم

شبه جزیره بدروم در سواحل غربی ترکیه واقع شده است و از لحاظ ظاهری کاملا اروپایی دارد. بدروم دارای سابقه طولانی می باشد. پدر تاریخ، هرودوت، در اینجا به دنیا آمده است. بدروم همچنین مکان یکی از 7 شگفتی های دنیای باستان است. در قطب های گردشگری نیز سرگرمی های زیادی وجود دارد. اما به شما پیشنهاد می کنم تا آنجا که می توانید با پای پیاده این شهر را بگردید و خیابان ها و جاذبه های دیدنی آن را کشف کنید. همچنین هر مقصد ساحلی در شبه جزیره بدروم مجموعه ای از سفرهای قایقی را به صورت روزانه ارائه می دهد. در تور ارزان قیمت بدروم نوروز 99 برای کشف بافت قدیمی و روستایی بدورم وقت بگذارید. این روستا ها در پشت مراکز گردشگری، قرار دارد که می تواند به شما شگفتی های بی نظیری را از تاریخ ترکیه و مردمان خونگرم این منطقه نشان دهد. از مهم ترین جاذبه های که نبارد دیدن آن ها در سفر به بدروم از دست داد عبارتند از: 

و,...

در سفر به بدروم در کجا اقامت داشته باشیم 

 

بدروم به دلیل جذب گردشگر از سراسر جهان دارای هتل های بسیاری می باشد. هتل های بدروم همگی دارای بهترین امکانات و با مدرن ترین متد روز دنیا اداره می شوند. تنوع هتل های بدروم بسیار زیاد است از هتل های 4 و 5 ستاره تا هتل های لوکس بدروم که اقامتی ماندگار درخاطر مسافران تور بدروم با قیمت مناسب بر جای می گذارد. از هتل های معروف بدروم می توان به هتل های:

 

بهترین فروشگاه ها و مراکز خرید در بدروم

 

از بین همه تفریحاتی که در بدروم وجود دارد، خرید در بدروم یکی از محبوب ترین تفریحات و سرگرمی های توریستان در بدروم است. تنوع مراکز خرید بدروم این را ثابت می کند که حتما بدروم جوابگوی سلیقه تک تک شما عزیزان برای خرید هست. مراکز خرید بدروم همه چیز از وسایل ارزان گرفته تا کالاهای برندهای لاکچری را به فروش می رسانند و شما با هر بودجه ای که داشته باشید به راحتی می توانید در بدروم خرید کنید. از مهم ترین مراکز خرید می توان به :

و.. اشاره کرد.

 

نکات مهم در سفر به بدروم

شما برای سفر به بدروم نیاز به راهنمایی دارید بهتر از قبل از سفر نکات مهم در مورد این شهر را بدانید تا بتوانید یک سفر عالی را برای خود رقم بزنید. ما بهترین راهنمایی ها را برای شما داریم :

سفر خوبی را برای شما مسافران گرامی آرزومندیم.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

سفری هیجان انگیز به شهر زیبای استانبول

سفری هیجان انگیز به ترکیه

ترکیه یکی از زیباترین کشور های توریستی و تفریحی می باشد که سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود جلب می کند. این کشور با داشتن شهرهای ساحلی بی نظیر یکی از بهترین مقاصد برای سفر می باشد. ترکیه برخی از زیباترین سواحل و طبیعت ها در جهان را دارد. ترکیه یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری میان توریست ها می باشد و اکثرا در همه ماه ها و فصل های سال می توان در این کشور توریست مشاهده کرد. در سفر به ترکیه در تورهای نوروزی ترکیه حتما از جاذبه های دیدنی و جذاب آن دیدن نمایید و یک سفر خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید.

 


سفر به استانبول یک از زیباترین شهرهای ترکیه
 

استانبول مدرن یک کلانشهر پررونق است که مملو از فرهنگ و تاریخ غنی، غذا های خوشمزه می باشد. این شهر مقعر اصلی امپراطوری ها در دوره های زیادی بوده است. از مهم ترین آن ها می توان به امپراطورای بیزانس و عثمانی اشاره کرد. جاذبه های تاریخی زیادی از این دوره ها در این شهر زیبا باقی مانده است. استانبول با داشتن مردمی خونگرم و مهمان نواز، به شهری بی نظیر برای سفر تبدیل شده است.
استانبول پایتخت معنوی، فرهنگی و تاریخی این کشور است. قبل از اینکه استانبول استانبول باشد، قسطنطنیه بود. پیش از آن نیز به عنوان بیزانس شناخته می شده است. از گذشته تا به امروز تغییرات زیادی در اسم و رسم شهر انجام شده و امروز به یکی از بزرگترین شهرهای جهان تبدیل شده است. 
استانبول تنها شهر واقع در بین دو قاره آسیا و اروپا عروس شهرهای آناتولی و قطب اقتصاد و گردشگری آسیای صغیر می باشد. همین امر باعث شده که در ادوار تاریخی از اهمیت و توجه خاص قدرت های روزگارهای قدیم قرار بگیرد. از مرکز حکومت روم شرقی تا لشگرکشی های امپراطوری ساسانی و جولانگاه خلفای عثمانی همواره در حال ساخت و ساز و تغییر و تکامل بوده و دارای بناهای متعدد تاریخی و گردشگری می باشد. به همین دلیل گردشگران بسیاری از سرتاسر جهان به وسیله تور ارزان استانبول برای دیدن از این شهر زیبا به کشور ترکیه سفر می کنند.
 

جاذبه های دیدنی  استانبول
 

استانبول به دلیل داشتن قدمت طولانی و مرکز امپراطوری های بزرگ دارای مناطق تاریخی و تفریحگاه های زیادی است. گشت در سواحل و بندرگاه های شهر استانبول همراه با نوشیدن قهوه ترک، خود خالی از لطف نیست. استانبول دارای رستوران های بسیاری می باشد که اکثر غذاهای ترکی و سایر ملل طبخ و سرو می شود. شما می در سفر به استانبول با تور ارزان استانبول نوروز99 ، برای بازدید از همه مناظر و جاذبه های تاریخی زمان کم می آورید. از مهم ترین و جذاب ترین جاذبه های گردشگری آن می توان به :

و... بازدید نمایید.
 

در سفر به استانبول  در کجا اقامت داشته باشیم
 

شهرهای ترکیه در راس آن شهر استانبول، به دلیل اینکه یکی از قطب های توریستی و گردشگری جهان محسوب می شوند دارای هتل و مناطق گردشگری بسیاری می باشد. هتل‌های شهر استانبول به قدری متنوع و زیاد می باشد که خیلی راحت می‌شود از نظر قیمت و امکانات و کیفیت در دسته‌های مختلف قرارشان داد از هتل های چهار و پنج ستاره گرفته تا هتل های لوکس استانبول. هتل های استانبول را می توان به :

و... می توان اشاره کرد که همگی بسته به تعداد ستاره هایشان امکانات گوناگون دارند، مسافران با تهیه بلیط استانبول می توانند در این هتل های لوکس و مجهز اقامت آرام و دلنشینی را داشته باشند.


 

بهترین فروشگاه ها و مراکز خرید در استانبول
 

استانبول جان می دهد برای خرید! احتمال دارد که شما هم تا به حال چندین و چند بار این جمله را از زبان دوستان و آشنایانتان شنیده باشید و در دل آرزو کرده باشید که یک روزی بیاید که شما هم گشتی در خیابان های استانبول بزنید و یک دل سیر خرید کنید! شاید هم تا به حال چندین بار به استانبول سفر کرده باشید و هر بار از دیدن تعداد زیاد مراکز خرید استانبول و تنوع اجناسش شگفت زده شده باشید! در هر صورت حقیقتی که در مورد خرید از استانبول باید بدانید، این است که به قدری تعداد مراکز خرید استانبول زیاد است که هیچ کسی نمی تواند با یک بار یا دو بار سفر به استانبول از تک تک آن ها دیدن کند و به ناچار مجبور می شود که به بازدید از بخشی از مراکز خرید استانبول اکتفا کند. چندتا از مهم ترین و بهترین مراکز و بازارهای خرید در استانبول عبارتند از :

و... می توان اشاره کرد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

بازاریابی اینترنتی
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور ترکیه
برگزار کننده بهترین تورهای آنتالیا
www.alefbatour.com

تور آنتالیا
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

قیمت بلیط هواپیما
بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی
www.Trip.ir