مجری مستقیم تور خارجی و داخلی، رزرو آنلاین بلیط هواپیما و خدمات اخذ ویزا و پیکاپ ویزا

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

با تور تایلند پیش به سوی جشنواره های زمستان 96 و نوروز 97

با تور تایلند پیش به سوی جشنواره های زمستان 96 و نوروز 97

تور تایلند یکی از پکیج های پر طرفدار از سوی مسافران است. تور تایلند در زمستان به دلیل همزمان بودن با سال نو میلادی در پکیج های ویژه با عنوان تور تایلند کریسمس ارایه می شود تا مسافران تعطیلات سال نو میلادی را در بهشت آسیا بگذرانند. مناسب ترین قیمت تور تایلند توسط مجری مستقیم تور تایلند آژانس مسافرتی مهر پرواز در پکیج های تور تایلند لحظه آخری، تور تایلند ارزان و تور ترکیبی تایلند ارایه شده است.

تور تایلند-جشنواره های زمستان 96

علاوه بر جشن های سال نو میلادی رویدادها و ایونت های بسیاری نیز از زمستان 96 تا نوروز 97 در تایلند برگزار می شود که در اینجا به مهترین جشنواره ها اشاره می کنیم.

نمایشگاه بسته بندی و پردازش خوراکی آسیا

از تاریخ 12 بهمن تا 15 بهمن با خرید تور تایلند زمستان 96 می توانید در این نمایشگاه که در شهر بانکوک برگزار می شود شرکت کرده و با پردازش خوراکی, فناوری نوشیدنی, فناوری بسته‌بندی, ماشین‌آلات شیرینی ‌پزی و تجهیزات نان‌ پزی, تجهیزات هتل و رستوران و خوراکی و نوشیدنی آشنا شوید.

از همه مهمتر در بخش در نمایش‌های عملی آشپزی که دستور غذاهای درجه یک، شیرینی‌پزی، کلوچه و بستنی توسط حامیان آشپزهای برتری که تولیدکنندگان برجسته دستگاه‌های خوراکی، شیرینی‌پزی و کلوچه‌پزی هستند برگزار می‌شوند، نیز می توانید شرکت کنید و از غذاهای تازه و خوشمزه و بسیاری موارد دیگر را در این نمایش چهار روزه نهایت لذت را ببرید.

جشنواره گل چیانگ مای تایلند

فستیوال گل چیانگ مای تایلند از 13 الی 15 بهمن 1396 در شهر چیانگ در مای پارک سوآن باک هاد برگزار میشود. این پارک از باغ های شکیلی در اطراف مجموعه ای از استخرها و پل ها تشکیل شده است. این پارک در آخر هفته برگزاری جشنواره گل چیانگ مای تایلند با نمایش های گل های رنگارنگ، درخت های مینیاتوری، و ارکیده های محلی که همگی آراسته شده اند تا داوران بهترین های هر یک از گونه ها را انتخاب کنند، کاملاً تغییر شکل می دهد.

در این مراسم بانوی زیبای جشنواره گل چیانگ مای تایلند 2018 نیز انتخاب می شود. بسیاری از دخترانی که روی جایگاه های سیار و کالسکه های تزئین شده در شهر گردانده می شوند، نامزد کسب عنوان بانوی زیبای جشنواره گل چیانگ مای تایلند هستند که در مسابقه ای تحت همین عنوان شرکت می کنند. در پایان مراسمی در بعد از ظهر، بخش واقعاً جدی جشنواره یعنی انتخاب ملکه جشنواره گل چیانگ مای تایلند، آغاز می شود. در بخش آخر هم رژه گل در امتداد خیابان Charoen Muang  در کل مسیر از پل نوآرات تا ایستگاه قطار ادامه خواهد داشت.

 

تور تایلند نوروز 97

همزمان با تعطیلات عید و سال نو قیمت بلیط تایلند و رزرو هتل در تایلند معمولا به بالاترین نرخ خود می رسد، به خصوص اگر قصد شرکت در جشنواره های ویژه تایلند در این ایام را داشته باشید. رویدادها و ایونت هایی که در تور تایلند نوروز 97 می توانید در آنها شرکت کنید شامل نمایشگاه خوراک دام و طیور و غلات آسیا (FIAAP / VICTAM / GRAPAS)، نمایشگاه لاستیک و تایر بانکوک (GRTE)، نمایشگاه لوازم زیبایی بانکوک (ASEANBeauty) از مهمترین جشنواره های بهاری تایلند هستند.

آژانس مسافرتی مهر پرواز مجری مستقیم تور تایلند پکیج های ویژه تور ترکیبی تایلند و تور ارزان قیمت تایلند نوروز 97 را همراه با خرید بلیط هواپیما تایلند و رزرو هتل تایلند را همراه معرفی جاذبه های گردشگری تایلند با مناسب ترین قیمت ارایه کرده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

تور مالزی و مهمترین نکاتی که در اولین سفر باید بدانید

تور مالزی به دلیل وجود ساحل و جزیره‌های متعدد، جنگل‌های انبوه و سرسبز و از همه مهمتر برای علاقه مندان به ورزش های آبی و غواصی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، از نظر جاذبه‌های شهری، برج‌های بلند و رستوران‌های مشهور نیز این کشور حایز اهمیت است. جاذبه های گردشگری مالزی در هر فصلی از سال جذابیت خاص خود را دارند به همین دلیل بهترین فرصت برای سفر استفاده از آفر تور مالزی و پکیج های ویژهخ تور لحظه آخری مالزی است.

تور مالزی ارزان و تور مالزی زمستان 96 همزمان با کریسمس 2018 بهترین زمان برای شرکت در جشن سال نو میلادی است اما اگر فرصت سفر در این بازه زمانی را ندارید از پکیج تور مالزی نوروز 97 استفاده کنید و تعطیلات عید را به همراه خانواده در این کشور سپری کنید.

آژانس مسافرتی مهر پرواز مهمترین نکات قبل از سفر با تور مالزی را در این مطلب تهیه کرده است که در ادامه به آن می پردازیم.

آب و هوای مالزی

مالزی دارای آب و هوایی استوایی با بارندگی فراوان و درجه حرارت بالا است. وجود کوهستان تیتوانگ در غرب کوالالامپور و جزیره ی کوهستانی اندونزیایی در شرق این شهر آب و هوای کوالالامپور را تحت تاثیر قرار داده است. درجه حرارت در مالزی دلیل نزدیک بودن به خط استوا بالا است، حداقل درجه حرارت 22 درجه و در گرمترین ساعات تا 33 درجه افزایش می یابد

ماه های دسامبر (آذر) تا فوریه (اسفند) معمولا خنک ترین ماه های سال هستند. ماه های مارس تا آوریل گرم ترین ماه های سال هستند. اواسط ماه ژانویه و فوریه که خشک ترین دوره ی سال است، بهترین زمان سفر به کوالالامپور و تور مالزی می باشد. 

مراکز خرید مالزی

مراکز خرید در مالزی

سفر با تور مالزی فرصت خوبی برای خرید است. در بازارهای شبانه، غرفه‌های خیابانی و بازارچه‌های سنتی، می‌توانید چانه بزنید و تخفیف بگیرید. هر محصولی که بخواهید در آن پیدا می‌شود؛ از ارزان‌ترین اجناس قلابی گرفته تا گرانترین کالاهای اصل و باکیفیت با هر بودجه ای که باشید می توانید خرید کنید. مراکز خرید بزرگ و مشهوری در کوالالامپور و سایر شهرهای مالزی وجود دارد که در آن‌ها برترین برندهای داخلی و بین‌المللی به عرضه‌ محصولات خود می‌پردازند.

این مراکز معمولا رستوران و فودکورت هم دارند. بازارهای محلی، بازارچه‌های آخر هفته و بازارچه‌های شبانه‌ی متعددی در مالزی وجود دارند که در آن‌ها می‌توانید انواع کالاهای متنوع را با قیمت‌های ارزان خریداری کنید.

جاذبه‌های گردشگری مالزی

جاذبه های گردشگری مالزی

دیدنیهای مالزی را نباید از دست بدهید برج‌های مشهور پتروناس، باغ پرندگان، کوه کینبالو، موزه هنرهای اسلامی، پارک ملی تامان نگارا، غار باتو و... از دیگر جاذبه‌های گردشگری مالزی هستند.


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparvaz admin

بازاریابی اینترنتی
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور ترکیه
برگزار کننده بهترین تورهای آنتالیا
www.alefbatour.com

تور آنتالیا
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

قیمت بلیط هواپیما
بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی
www.Trip.ir