با تور لحظه اخری ارمنستان از این کشور دیدن کنید.صنعت توریست در این کشور رونق زیادی دارد و  بخشی از در آمد این کشور از راه این صنعت بدست می آید. و این صنعت سیاست اصلی دولت ارمنستان واقع شده. البته برخی نیازهای اصلی نیز در این بخش هنوز رعایت نشده از جمله اینکه مالیات هتل ها کاهش و یا حذف شود، به اتوبوس های توریستی سوخت ارزانتر بدهند و جاده ها را درست کنند.
غذاهای ارمنی بیشتر شبیه غذاهای اروپایی است که شامل سوپ، انواع کباب ها، دلمه و حلیم می شود. استفاده از برنج در غذاهای ارمنی بسیار کم است و تقریبا شباهتی به طبخ برنج در ایران ندارد. آنها به جای برنج از سیب زمینی استفاده می کنند که در کنار بادمجان و انواع پنیرها، جایگاه ویژه ای در سفره ارامنه دارد.
ایروان مر کز شهر کوچکی دارد  با تور ایروان نوروز 96 میتوانید لحظات خوش و ارامی در ایروان  داشته باشید.که بسیاری از جاذبه های گردشگری ایروان در انجا واقع شده است در نتیجه یک گردشگر عادی احتیاجی به استفاده فراوان از وسایل حمل و نقل عمومی نخواهد داشت. افراد محلی مرکز شهر را کنتون نا گذاری کرده اند. گرچه تاریخ ایروان به ۲۸۰۰ سال پیش باز می گردد ولی ، آثار اندکی از آن دوران به یادگار مانده است. زیرا وقوع جنگ های بزرگ امپراطوری های ایران و عثمانی و روسیه در این مکان بوده است.و این فقدان از آن دوران بوده.


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور ارمنستان  به سایت زیر مراجعه کنید.