مَراکِش دارای جذابیت های فراوانی است که به آن مغرب نیز گفته میشود در شمال غربی آفریقا است. مراکش مساحت ساحلی زیادی دارد که از شمال به جبل‌الطارق و دریای مدیترانه می‌رسد. با تور مراکش نوروز 96 تجربه جدیدی از سفر داشته باشید 

 هیچ غذایی بدون نان در مراکش خورده نمی شود. مراکشی ها به نان علاقه دارند و زیاد می خورند.زبان رسمی: عربی، بربری در این کشور است.

طعم اصلی غذاهای مراکشی را در رستورانها نمی شود فهمید یا باید مهمان خانه های مراکشی شوید یا غذاهای خیابانی را امتحان کنید.

آب و هوای مراکش معتدل و بارانی است. این کشور در مناطق شمالی تحت تأثیر آب و هوای مدیترانه‌ای و در مناطق غربی و شمال غرب متأثر از آّب و هوای اقیانوس اطلس است. در نواحی داخلی، مراکش دارای آب و هوای قاره‌ای بوده و در رشته کوه‌های اطلس بارش برف و باران بیشتر می‌شود.جنوبی دارای آب و هوای گرم و بیابانی است.


 قصر باهیه

قصر باهیه یکی از چندین جذابیت تور مراکش می باشد قصر ی زیبا وشکوه  که شما را به سبک  زندگی در قرن نوزدهم میبرد. می گویند این قصر را برای اقامت حرم احمد بن موسی ساخته بودند. این قصر نمونه ای عالی از معماری شرقی است. در این قصر فضاهای داخلی تزئینات بسیاری دارند و سقف ها نقاشی شده هستند. حیاط آن کاشیکاری شده است و حدود 8 هکتار باغ زیبا و خرم دارد.