استانبول بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است. شهر استانبول در کنار تنگه بسفر ودریای مرمره قرار دارد. تنگه بسفر دو قاره آسیا و اروپا را جدا می‌کند و استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد. بندر طبیعی شاخ طلایی یا خلیج در شهر استانبول واقع است.استانبول همیشه مرکز زندگی اقتصادی کشور بوده‌است که این به خاطر موقعیت اتصالی بین‌المللی راه‌های مرزی زمینی و دریایی می‌باشد.این کلان شهر به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا در سال ۲۰۱۰ انتخاب شده‌است. همچنین استانبول از لحاظ تعداد گردشگران خارجی سومین شهر توریستی جهان به شمار می‌رود. مهر پرواز با داشتن بهترین تورها ، تورهای استانبول را به صورت فول چارتر با بهترین خدمات به مسافران ارائه می دهد. بهترین قیمت تور لحظه آخری استانبول را از ما بخواهید . تخصص ما ترکیه است با بهترین قیمت لحظه آخری فقط با ما تماس بگیرید.

تور های لحظه آخری و  ارزان قیمت استانبول با خدمات رزرو بلیط تور استانبول و تور استانبول نوروز 96  به همراه گشت های متنوع و جذاب توسط آژانس مسافرتی مهر پرواز برگزار می گردد و جهت هماهنگی با آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

استانبول تنها شهر واقع در بین دو قاره آسیا و اروپا عروس شهرهای آناتولی و قطب اقصاد و گردشگری آسیای صغیر می باشد.همین امر باعث شده که در ادوار تاریخی از اهمیت و توجه خاص قدرت های روزگارهای قدیم قرار بگیرد از مرکز حکومت روم شرقی تا لشگرکشی های امپراطوری ساسانی و جولانگاه خلفای عثمانی همواره در حال ساخت و ساز و تغییر و تکامل بوده و دارای بناهای متعدد تاریخی و گردشگری می باشد. به همین دلیل گردشگران بسیاری از سرتاسر جهان به وسیله تور استانبول و تور لحظه آخری استانبول برای دیدن از این شهر زیبا به کشور ترکیه سفر می کنند.