با فرارسیدن فصل بهار و گرم شدن آب و هوا تور های بهاری آغاز می شود و هتل ها و مراگز خرید در سراسر جهان با عرضه کالا های جدید خود روتق بسیاری به تور های بهاری می دهند عاشقان دنیای مد و به خرید آخرین مدل های لباس می پردازیند و از مراکز تفریحی و ورزشی جهان لذت می برند در این مقاله به معرفی سه تا از بهترین تور های بهای سال 96 می پردازیم که آژانس مسافرتی مهرپرواز مجری تخصصی آن می باشد.


بهترین تور های بهاری آژانس مسافرتی  مهر پرواز

تورترکیه:
ترکیه کشور زیبا می شد که عمده درآمد آن صنعت توریستی و مد و فشن تامین می شود پس می توان در ترکیه بهترین اجناس با کمترین قیمت تهیه کرد یکی از بهترین تور های ترکیه تور استانبول و تور آنتالیا می باشد که مسافران را از جای جای جهان برای خرید کردن و تفریح کردن به این کشور زیبا سرازیر می کند حال به معرفی مراکز خرید و تفریحی این دو شهر زیبای ترکیه می پردازیم.
تور استانبول:
استانبول که اسمش با مد و خرید گره خورده و همیشه در لیست پر‌طرفدار‌ترین مقاصد خرید  مخصوصا برای خانوم ها قرار دارد سالیانه جشنواره ها و فشن شو های بسیاری درجهان در این شهر برگزار می شود تاجران و طراحان لباس را خود جذب می کند. از سوی دیگر مناطق تاریخی و سنتی این شهر هزار ساله باعث شده که علاقه مندان به تاریخ و فرهنگ این شهر زیبا را در لیست سفر های خود جای بدهند و از دیدن بنا های تاریخی بخصوص بازار استانبول که پر از اجناس رنگارنگ که تماشای آن‌ها ساعت‌ها طول می کشد ، از فرش‌ها و قالی‌های ترک گرفته که مهم‌ترین سوغات استانبول‌اند تا زیور‌آلات، ظروف مسی و برنجی، قوری و قهوه‌جوش و قلیان و البته شیرینی‌های وسوسه‌انگیز ترکی را در خود جای داده است. از مزاکز خرید استانبول می توان به جواهیر , کانیون , فروم استانبول , اولیویوم و  خیابان استقلال نامبرد که گردشگران بسیاری برای خرید کردن حتی با تور لحظه آخری استانبول به این شهر زیبا سفر می کنند.