با فرار رسیدن تابستان و کرم شده آب و هوا سفر های تابستانی شروع در سراسر دنیا آغاز می شود وگردشگران در سراسر دنیا به گشت و گذار می پردازند از دیدن جنگل های آمازون در آمریکای جنوبی گرفته تا تماشای فیل های هندی ولی موج سواری در سواحل مدیترانه واقعا یک طمع و بوی دیگری دارد در این مقاله به معرفی تور ترکیه می پردازیم که سواحل آرام و آب و هوای مدیترانه ای دارد.


هتل های ترکیه


هتل بلو بی پلاتینیوم مارماریس :
هتل بلو بی پلاتینیوم 150 متر از ساحل زیبای مارماریس بنا شده است هتل بلو بی پلاتینیوم مارماریس یکی از زیباترین و بهترین هتل های مارماریس می باشد که دارای امکاناتی چون استخر سرپوشیده ، استخر روباز، ساحل اختصاصی ، کرایه ماشین ، اینترنت Wi-Fi رایگان و ... است.سوئیت های هتل بلو بی پلاتینیوم مارماریس دارای ، تلویزیون ، یخچال ، تهویه کننده هوا و بالکن رو به دریا می باشند که نمای بسیار زیبایی به این هتل داده است. یکی دیگر از امکانات هتل بلو بی پلاتینیوم مارماریس رستوران های آن می باشد ک انواع غذا های ترکی و بین الملی را عرضه می کنند. گردشگران بسیاری از سراسر جهان با استفاده از تور مارماریس در این هتل اقامت می کنند و از انواع امکانات تفریحی ورزشی بهره می برند.
هتل آلکوگلر آداکوله کوش آداسی :
هتل آلکوگلر آداکوله کوش آداسی هتلی مجلل و بی نظیر است که با دکوراسیونی خاص خود و سوئیت های بزرگ و شیک چشم هر بیننده ای را به خود خیره کی کند. هتل آلکوگلر آداکوله کوش آداسی در کنار دریای و پوشیده شده در نخل های بلد و سنگ های شیبدار است. گردشگرانی که با تور کوش آداسی به این هتل زیبا می آیند با دیدن معماری و شکوه و جلال این هتل زیبا شدیدا تحت تاثیر قرار می گیرند و تا آخرین روز اقامت در این هتل از این همه زیبایی حیرت زده می شوند.
قیمت تورگوش آداسی در مصل تابستان کمی بالا می رود ولی اقامت در این هتل و دیدن این همه زیبایی های این هتل نسبت به هزینه های آن واقعا ناچیز می باشد. گردشگرانی کا در این هتل اقامت دارند چه در حال استراحت چه در حال غذا خوردن شاهد غروب آفتاب زیبا و بی نظیر کوش آداسی هستند و از اقامت در این هتل زیبا لذت می برند.
هتل پوینت استانبول :

هتل پوینت استانبول در نزدیکی میدان تقسیم در شهر استانبول واقع شده است. این هتل دارای اتاق های مجهز و مدرن می باشد و دارای امکاناتی نظیر انترنت ، سرویس بهداشتی ، تلویزیون و ... می باشد از دیگر امکانات این هتل می توان به  استخر سرپوشیده و سالن ورزشی هم اشاره کرد. دکوراسیون اتاق های این هتل از رنگ های ملایمی تشکیل شده و دارای شیشه های دوجداره و کاناپه های راحت می باشد تا مسافرانی که با تور استانبول در این هتل اقامت کردند آرامش مطلق را در آن احساس کنید.
آژانس مسافرتی مهر پرواز سفر های تابستانی خوشی را برای ما آرزو می کنند.