شهر مارماریس شهری بندری و زیبایی است که در کنار سواحل مدیترانه قرار گرفته است که در جنوب غرب کشور ترکیه در استان موغلا قرار گرفته است . مارماریس دارای طبیعتی زیبا است کهدر میان دو کوه قرار گرقته است و لنگرگاه های بسیار زیبایی دارد. سواحل آرام ، طبیعت زیبا ومنحصر به فرد و لنگرگاه و ... همه به زیبایی این شهر افزوده است که این شهر را به یکی از شهر های خاص آناتولی تبدیل کرده است. تور مارماریس یکی از معروف ترین تور های ترکیه است و همه ساله گردشگران بسیاری حتی با تور لحظه آخری مارماریس و تور مارماریس به این شهر  زیبا سفر می کنند.


 آب و هوای مارماریس :

معمولات شهر های توریستی مارماریس دارای آب و هوای مدیترانه ای می باشد. شهر مارماریس هم دارای آب و هوای مدیترانه ای می باشد. تابستان های آفتابی و زمستان های معتدل ولی سواحل مارماریس در تمامی فصل از سال ها قابل استفاده است. ولی به یاد داشته باشید که در تور تابستانی مارماریس لباس های سبک با خود به همراه بروید.

 مراکز خرید مارماریس :

 فراوانی اجناس و کالا در مارماریس موجب شده است که مارماریس یکی از شهر های مناسب برای خرید تبدیل بشود. مارماریس دارای مراکز خرید مارماریس متنوع و بزرگ است و اکثر برند های جهان در مارماریس دارای نمایندگی هستند. قیمت و هزینه تور مارماریس مناسب بوده و  گردشگران می توانند به راحتی به این شهر زیبا سفر کنند و در آنجا به خرید بپردازند.

 هتل های مارماریس :

 مارماریس به دلیل فراوانی گردشگر دارای هتل های بسیاری است از هتل ها ی4 و 5 ستاره گرفته تا هتل های لوکس مارماریس دارای بهترین امکانات تفریحی و گردشگری می باشد. اکثر اقامتگاه های مارماریس رو به دریا است و حتی برخی از آن ها ساحل اختصاصی دارد که گردشگران می توانند از امکانات آن استفاده کنند. از معروفترین هتل های مارماریس می توان به هتل الگانس اینترنشنال مارماریس ، هتل کروانسارای مارماریس و هتل گلری مارماریس نام برد.