کوش‌آداسی شهری زیبا در مرکز استان آیدین ترکیه است.کوس آداسی به معنای جزیرهٔ پرنده می باشد. این شهر زیبا و توریستی در نوار ساحلی منطقه اژه قرار گرفته است. شهر زیبای کوش آداسی به صخره های زیبا و سواحل شنی معروف است.چشم انداز سواحل آرام کوش آداسی در غروب آفتاب بسیار زیبا است و انواع مراکز تفریحی و گردشگری ، هتل ها و رستوران ها در کنار این سواحل برای گردشگران ساخته شده است. به طور مثال ساحل شنی کادینلار دنیزی که برای انواع ورزش‌های آبی مثل شنا، غواصی و اسکی روی آب برای گردشگران ساخته شده است. همه ساله هزاران گردشگر از سراسر جهان با خرید تور کوش آداسی برای بازدید از این شهر زیبا و استفاده از امکانات آن به کوش آداسی سفر می کنند.



  آب هوای کوش آداسی:

کوش آداسی همانند دیگر شهر های جنوبی ترکیه دارای آب و هوای مدیترانه ای می باشد. آب و هوای مدیترانه ای همان طور که از نام اش پیداست تابستان های گرم و زمستان های نسبتا سرد دارد و کوش آداسی هم از این قاعده مستثنی نیست . فصل بهار و تابستان مناسب ترین زمان برای برگزاری تورکوش آداسی و تور لحظه آخری کوش آداسی است ولی در فصل های دیگر سال کوش آداسی آفتابی است و می شود در سواحل آن شنا و قایقرانی کرد.



 مراکز خرید کوش آداسی:

یکی از بهترن و جذاب ترین قسمت سفر خرید کردن است مخصوصا برای خانم ها. مراکز خرید کوش آداسی مدرن و بزرگ است که انواع محصولات ترک و بین المللی را با قیمت مناسب عرضه می کنند واکثر برند های معروف جهان هم در مراکز خرید کوش آداسی نمایندگی دارند و مسافران کوش آداسی می توانند در این مراکز خرید به تفریح و خرید کردن بپردازند و از رستوران و کافی شاپ های پاساژ های کوش آداسی استفاده کنند و لذت ببرند. از مراکز خرید معروف کوش آداسی می توان به مرکز خرید سوکه کوش آداسی ، مرکز خرید کوش کوش آداسی ، فرش آبرش کوش آداسی ، مرکز خرید مودا آنتی لوپ در کوش آداسی نام برد.

 هتل های کوش آداسی:

کوش آداسی به دلیل جذب گردشگر و توریست و رشد اقتصادی روز افزون خود دست به ساخت و سازهای بسیاری زده است که هتل های  کوش آداسی از این قاعده مستثنی نیست . کوش آداسی به داشتن هتل های شیک و مدرن معروف است . از هتل های 4 و5 ستاره کوش آداسی گرفته تا هتل های لوکس کوش آداسی که همگی دارای بهترین امکانات تفریحی و ورزشی هستند و با آخرین متود های روز جهان و اروپا اداره می شوند از امکانات هتل های کوش آداسی می توان به رستوران , پذیرش شبانه روزی ، بالکن ، اتاق های پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان , فروشگاه در هتل ، تهویه ، بار و حتی غواصی اشاره کرد از هتل های معروف کوش آداسی می توان به هتل کندی اونورا کوش آداسی ( Cande Onura Hotel)، هتل کلاب سولارا کوش آداسی (Club Hotel Solara)، هتل آداکوله کوش آداسی (Adakule Hotel Kusadasi) و هتل پینه بای ریسورت کوش آداسی (Pine Bay Holiday Resort Kusadasi ) اشاره کرد.



 بهترین زمان سفر به کوش آداسی :

در آخر بهترین زمان سفر به کوش آداسی در فصل تابستان می باشد. قیمت و هزینه تور کوش آداسی در این فصل تابستان نسبت به فصل های دیگر کمی بالاست ولی در فصل تابستان می توانید از مراکز تفریحی و سواحل کوش آداسی استفاده کنید. به طور کلی از 15 تیر تا 15 شهریور بهترین زمان سفر به برگزاری تور تابستانی کوس آداسی است.