برای انتخاب هتل مناسب در تور آنتالیا توجه داشته باشید که کل نوار ساحلی این شهر زیبا به چهار قسمت تقسیم می شود
منطقه بلک آنتالیا : آنتالیا دارای بهترین و گرانترین هتل ها در ترکیه است که بیش از ۹۹% هتل ها ۵ ستاره آنتالیا در این منطقه قرار دارد.

منطقه لارا کندو : جدید ترین هتل های ساخته شده در آنتالیا در منطقه لارا کندو واقه شده است. این منطقه به سبب نزدیکی به فرودگاه و مرکز شهر دارای هتل های مناسبی است. هتل های این منطقه از شهرت فراوان برخوراست.



منطقه کمر : طبیعی ترین و سرسبزترین منطقه آنتالیا کمر است. در این منطقه هتل هایی با درجه بندی بین ۲ تا ۵ ستاره را می توان یافت که به سبب وجود روستاهای با امکانات توریستی، گردشگرانی که طبیعیت را می پسندند نیز از روستاها برای اقامت خویش بهره می جویند.
منطقه سیده : سیده یکی از دیدنی ترین و زیباترین مناطق آنتالیا می باشد که با ساحل شنی نرم و انواع پلاژها توانسته نظر توریست ها را به خود جلب کند.



اما چگونه یک تورآنتالیا مناسب انتخاب کنیم

همیشه یادتون باشه که یک تور ارزون الزاما تور خوبی نیست و یک تور گرون هم تضمینی برای یک سفری مناسب نیست. اگر یک تور آنتالیا ارزان به شما پیشنهاد شد راجع بهش تحقیق کنید، هرچند بعضی اوقات بخاطر افرهایی که آژانس ها و پروازها دارن ممکنه یه تور نسبت به قبلا ارزون بشه،اما گاهی با حذف یه سری خدمات نسبتا ضروری تورها رو بفروش میرسونن برای اینکه جلب مشتری کنند.



حتما در مورد هتل های آنتالیا  و خدماتی که ارائه میده تحقیق کنید .با توجه به اینکه در فصل شلوغی آنتالیا، قیمت تور آنتالیا گرانتر است.بنابراین توصیه ما به شما این است که تور آنتالیا را برای زمانی انتخاب کنید که تعطیلات کمتر در آن ماه باشد.در این مواقع هم آنتالیا خلوت تر است و هم اینکه آژانس ها برای جذب مسافر تورها را ارزانتر ارائه می دهند.برای گرفتن تور آنتالیا به آژانس های معتبر مراجعه کنید، که مورد تایید سازمان گردشگری ایران باشند.



برای کسب اطلاعات بیشتر در باره تور آنتالیا تابستان 96 به وبسایت آژانس مسافرتی مهرپرواز مراجعه کنید.
www.mehrparvaz.com