با فرا رسیدن فصل تابستان و گرم شدن آب و هوا گردشگران بسیاری برای تفریح به سواحل مدیترانه سفر می کنند. شهر بدروم یکی از شهر های زیبایی ترکیه است که گردشگران با خرید بلیط ، تور ، تور لحظه آخری و تور ترکیبی ترکیه به این شهر زیبا سفر می کنند. در این مقاله قصد داریم به معرفی چند تا از هتل های بدروم می پردازیم



هتل کفالوکا ریزورت
هتل و استراحتگاه ساحلی کفالوکا در کنار شهر تورگوتریس در ناحیه بدروم واقع در جنوب غرب ترکیه قرار گرفته است. این هتل زیبا در فضایی به وسعت 50 هزار مترمربع بنا شده و به ساحل زیبای آکیارلار مشرف است. «کفالوکا» 384 اتاق در تیپ‌های متنوع دارد؛ از جمله سوئیت‌های، استاندارد، فامیلی، دلوکس. هر اتاق دارای مبلمان مدرن و امکانات رفاهی است. هتل دارای مراکزی برای سرگرمی و تفریح تمام اعضای خانواده است و مهمانان می‌توانند علاوه بر پرداختن به ورزش‌هایی همچون تنیس، ژیمناستیک، بسکتبال، والیبال ساحلی، تیراندازی با کمان، اسکواش و غیره، خود را با انواع ورزش‌های آبی از قبیل باد سواری ، قایق‌رانی، اسکی روی آب، ماهیگیری و ... سرگرم سازند. از دیگر امکانات هتل می‌توان به این موارد اشاره کرد: کتابخانه، سینما، کافی‌نت، اینترنت بی‌سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی، ساحل اختصاصی، پارک آبی، استخرهای متعدد، مکان‌هایی برای ریلکسیشن، اسپا، مرکز سلامتی و تناسب اندام، خدمات ماساژ، خدمات زیبایی، جکوزی و.... مرکز تجاری هتل نیز خدماتی به مسافران تجاری عرضه می‌نماید.


هتل بلو باسفرس
هتل بلو بوسفروس رو به دریا واقع شده است و اتاق های آن مجهز به سیستم تهویه هوا ، تلویزیون و ماهواره، حمام اختصاصی ، سشوار می باشند و برخی از اتاق ها دارای تراس اختصاصی به سوی دریا می باشد. این هتل دارای استخر روباز ، مرکز ورزشی ، سالن ماساژ ، پارک آبی ، حمام بخار ترکی می باشد و امکان انجام انواع ورزش های آبی در ساحل این هتل وجود دارد. علاوه بر اینها سرگرمی هایی نظیر پینگ پنگ و دارت نیز در هتل موجود است. مرکز شهر بدروم تا این هتل 28 کیلومتر فاصله دارد و فرودگاه میلاس-بدروم در 53 کیلومتری آن قرار دارد. امکان ترنسفر به فرودگاه از هتل وجود دارد که باید هزینه آن مجزا پرداخت شود.



برای خرید تور بدروم تابستان 96  و تور استانبول تابستان 96  به آژانس مسافرتی مهرپرواز مراجعه کنید.
www.mehrparvaz.com