سفر به مسکو قلب تپنده سرزمین یخ ها

 

روسیه در آسیای شمالی و اروپای خاوری واقع شده است و همچنین با دریای خزر، اقیانوس آرام شمالی، اقیانوس منجمد شمالی، دریای سیاه و دریای بالتیک مرز آبی دارد . می توان روسیه را به عنوان پهناورترین کشور جهان معرفی کرد چرا که دو برابر مساحت کانادا، چین و ایالات متحده امریکا مساحت دارد . زبان رسمی روسیه، زبان روسی می باشد . روسیه فرهنگ پر باری دارد و نویسندگان معروفی مانند تولستوی و داستایوفسکی روسی بوده است .

شهر مسکو به عنوان یکی از زیباترین شهر های قاره اروپا شناخته شده است و شهر مسکو می تواند به عنوان گزینه مناسبی برای بازدید ایرانیان محسوب شود . شهر تاریخی مسکو به عنوان قدمتی با پیشینه ای به وسعت 9 سده امروزه به عنوان یکی از شهر های بین المللی محسوب می شود .

واحد پول روسیه

واحد پول روسیه روبل است که در حال حاظر نرخ برابری آن نسبت به دلار در حدود 52 روبل به ازای هر دلار می باشد .

تور روسیه جام جهانی 2018

تور های روسیه جام جهان 2018 با قیمت مناسب و ارزان این ویژگی را برای دوستداران فوتبال به ارمغان می آورد تا مسابقات از زمان افتتاحیه تا فینال را بتوانند از نزدیک با شور و اشتیاق بیشتری تماشا کنند . اگر می خواهید تمام نیاز های شما برای بازدید از جام جهانی 2018 روسیه با هزینه کمتری برآورده شود با آژانس مسافرتی مهر پرواز همراه باشید.

 

جام جهانی 2018 روسیه را بیشتر بشناسیم

روسیه در سال 2018 میزبان 32 تیم ملی فوتبال به منظور برگزاری یک فستیوال یک ماهه خواهد بود . در روسیه 11 شهر میزبان جام جهانی 2018 خواهد بود و افتتاحیه جام جهانی 2018 روسیه در تاریخ 25 خرداد برابر با 13th June خواهد بود و تا تاریخ 26 تیر ماه برابر با 15th June ادامه خواهد داشت و نیز مسابقات نهایی جام جهانی 2018 روسیه در استادیومی به نام لوژنیکی در شهر مسکو برگزار خواهند شد .

 

در روسیه چه شهرهایی میزبان جام جهانی 2018 خواهد بود؟

همانطور که گفته شد در روسیه 11 شهر میزبان جام جهانی 2018 خواهد بود که عبارتند از : مسکو Moscow – کازان Kazan – سنت پترزبورگ  St.Petersburg – سوچی Sochi – کالینینگراد Kaliningrad  - کراسنودار Krasnodar – روستوف نادونو Rostov – on – Don – نیژنی نووگورود Nizhny Novgorod – سارانسک Saransk – سامارا Samara – ولگاگراد Volgograd – یاروسلاول Yaroslavl

 

 

زمان برگزاری جام جهانی 2018 در روسیه چه آب و هوایی حکمفرماست؟

آب و هوای روسیه در کل سرد می باشد . اما در فاصله زمانی برگزاری جام جهانی گرمترین دما را خواهد داشت . یعنی دما در این زمان به 37 درجه سانتی گراد نیز می رسد . و این زمان یعنی از اواخر خرداد تا اواسط شهریور بهترین زمان برای مسافرت به روسیه می باشد .

 

بلیط جام جهانی 2018 روسیه را چگونه خریداری کنیم ؟

قبل از خرید بلیط جام جهانی 2018 حتما از قیمت بلیط مسابقات جام جهانی اطلاع حاصل نمایید . فیفا برای خرید بلیت های جام جهانی روسیه روش های متنوعی را تعبیه نموده است که به شما پیشنهاد می شود برای اطلاع یافتن از این روش ها حتما به سایت فیفا سری بزنید . اکه البته این را هم باید اضافه نمود که فیفا فقط به اشخاص حقیقی بلیط می فروشد .اگر میخواهید بلیط از سایت فیفا خریداری نمایید در آغاز کار باید یک حساب کاربری برای خود بسازید و اطلاعات شخصی مربوط به خود را از قبیل نام و نام خانوادگی ، تاریخ تولد ، شماره شهروندی ، شماره پاسپورت ، کشور محل سکونت ، آدرس پستی ، اطلاعات تماس و اینکه بهای بلیط را چگونه می پردازید . نکته مهمی که وجود دارد در هنگام خرید بلیط، قسمتی وجود دارد به نام  Show Special Tickets که افرادی که دارای معلولیت و یا وزن زیادی هستند باید این قسمت را انتخاب نمایند چرا که در ورزشگاه های روسیه جام جهانی مکان های اختصاصی برای این افراد قرار دارد .

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جام جهانی 2018 حتما سری به سایت آژانس مهر پرواز بزنید.

http://www.mehrparvaz.com