تایلند با نام رسمی پادشاهی تایلند و نام سابق سیام ، کشوری در شبه‌ جزیره هند و چین واقع در جنوب شرقی آسیاست . این کشور از شمال با برمه و لائوس ، از شرق با لائوس و کامبوج، از جنوب با مالزی و خلیج تایلند ، و از غرب با برمه و دریای آندامان همسایه‌ است .
کلمه تایلند برگرفته از دو کلمه تای و لند که به معنی سرزمین حوری یا همان تایی است .
این کشور زیبا به مناطق طبیعی معروف است و همین مناطق طبیعی هر ساله مسافران و گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می کند .
تایلند کشور بسیار زیبایی در جنوب شرق آسیا می باشد و در شبه جزیره هند و چین قرار دارد . تایلند به داشتن طبیعت فوق العاده و شگفت انگیزی که دارد ، مشهور است و سواحل بسیار زیبای آن با شنهای طلایی اش ، سالانه گردشگران بسیاری از سراسر جهان به تایلند می کشاند . جاذبه های گردشگری تایلند بسیار زیاد و متعدد و حتی طبیعی و یا ساخت انسان می باشد ، چنانچه این کشور زیبا را به عنوان مقصد سفرتان در بهار و تابستان 97 انتخاب کنید ، قطعاً سفری پر هیجان و سرشار از لذت و نیز خاطرات فراموش نشدنی و لذتی بی پایان را تجربه خواهید کرد .
آژانس مسافرتی مهرپرواز با ارائه تور لحظه آخری تایلند بهار و تابستان 97 و تور ارزان قیمت تایلند تابستان 97 ، شرایط را به نحوی برای مسافران خود ایجاد می نماید تا با کمترین هزینه ، بیشترین لذت را تجربه کنند . این آژانس مسافرتی قیمت های مختلفی برای تور بهار و تابستان 97 به مسافران خود ارائه می دهد که با توجه به بودجه و سلیقه مورد نظرشان ، بهترین انتخاب را بتوانند داشته باشند . قیمت تور تایلند با توجه به نوع ایرلاین ، نوع هتل و امکانات دیگر ، متغیر خواهد بود .
بسیاری از جاذبه های گردشگری جذاب و دیدنی در تایلند قرار دارد. از جاذبه های گردشگری پاتایا می توان به معبد پناهگاه حقیقت، باغ گرمسیری گیاه شناسی نانگ نوچ ، تئاتر آلنگ کارن، ساحل جم تین، حیات وحش ببر پاتایا و از جاذبه های گردشگری بانکوک می توان به کاخ بزرگ، محله چینی ها، جاده خاو سان و از جاذبه های توریستی پوکت می توان به جزیره فی فی و معبد چالونگ و ... اشاره کرد .
  در پکیج تور تایلند می توانید از باغ رز بانکوک، بازار روی آب بانکوک و دریم ورلد دیدن نمایید . اگر از تور لحظه آخری پوکت استفاده می نمایید می توانید از فیل سواری در پوکت لذت ببرید .