کوش آداسی به معنی جزیره پرنده در 71 کیلومتری شهرستان مرکزی استان آیدین و در نوار ساحلی منطقه اژه قرار گرفته است. این شهرستان از شمال با سلجوق , از جنوب با شبه جزیره دیلک همسایه است. بندر کوش آداسی به دلیل نزدیکی به جزیره یونانی ساموس برای گزدشگرانی که به ترکیه سفر می کنند , از جذابیت خاصی برخوردار است و در ماه های بهار و تابستان سفر های منظمی به جزیره ساموس برگزار می شود. قایق های تفریحی بسیار زیبا و مدرن که تورهای آبی زیادی را برگزار می کنند , به این بندر زیبایی خاصی بخشیده اند. بندر کوش آداسی یکی از بنادر مهم منطقه به شمار می رود.

شهر افسوس در سال 3000 قبل از میلاد مسیح به دست ایونی ها در نزدیکی کوش آداسی تاسیس شد. این شهر در سال 546 قبل از میلاد مسیح به تصرف ایرانیان در آمد. در سال 200 قبل از میلاد مسیح رومیان باستان این شهر را تصرف کردند و بعد از تقسیم امپراطوری روم , امپراطوری روم شرقی این شهر را گرفت. زلزله ای باعث تغییر مسیر رودخانه , آب و هوا و در نهایت نابودی شهر افسوس در نزدیکی کوش آداسی شد و بندر جدیدی با نام یونانی اسکالا نوا به معنی اسکله نو در محل کوش آداسی کنونی تاسیس شد و جای بندرگاه افسوس را گرفت. بعد از حمله سلطان محمد فاتح , این شهر در سال 1413 به دست امپراطوری عثمانی افتاد. در زمان سلطنت عثمانی ها , اسکالا نوا به داشتن ساختمان های با شکوه مشهور شد. کاروانسرای اوکاز محمد پاشا یکی از بناهایی است که در آن می توان به خوبی معماری دوره عثمانی را به وضوح مشاهده کرد.

دروازه قلعه , دیوارها , مساجد و نیز ارگ قلعه در جزیره کبوتر , در دوران تاریخی عثمانی ساخته شده اند که انعکاس دهنده سبک معماری دوران باستانی عثمانی هستند.

بعد از جنگ جهانی اول در سال 1919 , کوش آداسی مورد تهاجم یونانیان قرار گرفت و طی یک مبارزه طولانی مدت در سال 1922 اسکالا نوا بخشی از جمهوری ترکیه شد. پس از جنگ چناق قلعه و پیروزی آتاتورک , او به این اسکله آمده و بعد از اطلاع از نام یونانی آن و به دلیل اختلافات و درگیری های بین ترکها و یونان , نام بندر را بر اساس نام جزیره ای در نزدیکی آن به کوش آداسی یا جزیره پرنده کوش آداسی تغییر داد.

کوش آداسی یک شهر ساحلی زیبا ، در غرب کشور ترکیه می باشد . مجاورت کوش آداسی با دریای مدیترانه و نیز وجود طبیعت بکر و زیبای ، این شهر را به یک مکان فوق العاده برای علاقمندان به طبیعت تبدیل کرده است . هر ساله میلیون ها گردشگر و توریست از کشورهای مختلف برای بازدید از این شهر شگفت آور ، این مقصد را برای سفر خود انتخاب می کنند . علاوه بر این ، وجود مناطق باستانی و تاریخی بسیاری که این شهر دارد ، باعث شده کوش آداسی برای علاقمندان به آثار باستانی و تاریخی هم جذابیت بسیاری داشته باشد . اگر این شهر را به عنوان مقصد سفرتان در تور بهار و تابستان 97 انتخاب کنید ، حتماً سفری لبریز از لذت و خوشی و نیز خاطرات فراموش نشدنی را در تور کوش آداسی لحظه آخری تجربه خواهید کرد . می توانید با خیال راحت از آرامش یک بندر کم جمعیت و زیبا در تور کوش آداسی تابستان 97  لذت ببرید .

کوش آداسی همانند دیگر شهر های جنوبی ترکیه دارای آب و هوای مدیترانه ای می باشد . آب و هوای مدیترانه ای همان طور که از نامش پیداست تابستان های گرم و زمستان های نسبتا سرد دارد و کوش آداسی هم از این قاعده مستثنی نیست . فصل بهار و تابستان مناسب ترین زمان برای برگزاری آفرهای تور کوش آداسی و تور لحظه آخری کوش آداسی است ولی در فصل های دیگر سال کوش آداسی آفتابی است و می شود در سواحل آن شنا و قایقرانی کرد.

آژآنس مسافرتی مهرپرواز با ارائه تورهای لحظه آخری کوش آداسی و تور ارزان قیمت کوش آداسی بهار و تابستان 97 ، شرایط را به گونه ای برای شما فراهم می کند که با کمترین هزینه ، بهترین خاطره و سفر بسیار خوبی را تجربه نمایید . آژانس مسافرتی مهرپرواز لیست قیمت های مختلفی از تور کوش آداسی بهار و تابستان 97 را خدمت مشتریان عرضه می کند تا با توجه به بودجه و امکانات دلخواه ، بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند . قیمت تور کوش آداسی بهار و تابستان 97 با توجه به نوع ایرلاین ، نوع هتل و باقی امکانات ارائه شده در تور ، متغیر است و شما می توانید از تور ارزان کوش آداسی در بهار و تابستان 97 هم بهره مند شوید .