چگونه از وقت خود در کوش آداسی به بهترین شکل استفاده کنیم!
یک عالمه کار و تفریح است که شما می توانید در کوش آداسی انجام دهید. کار سخت و مشکلی است که بخواهیم مشخص کنیم که کدام تفریحات را برای یک روز انتخاب کنید.این انتخاب به این بستگی دارد که شما دوست دارید چه ببینید و چه کارهایی را انجام دهید! کارهای بامزه؟ ریلکس کردن؟ دیدن مناطق دیدنی؟ تفریحات هیجان انگیز؟ آژانس مسافرتی مهرپرواز در این مقاله برای شما چند ایده جذاب و هیجان انگیز دارد!
این مقاله جذاب به شما نشان میدهد که وقتتان را به بهترین شکل در کوش آداسی بگذرانید و هر تفریحی که مایل هستید داشته باشید فارغ از  سن و سالتان!
اگر قصد سفر به کوش آداسی را با تور کوش آداسی داشتید این مقاله راهنمای شما خواهد بود!به مقاله بپردازیم:
بازدید از منطقه مشهور و باستانی افسوس
منطقه مشهور و باستانی افسوس اساسا ارزش بازدید دارد. شما می توانید یک تور برای رفتن به این منطقه رزرو کنید و یا خودتان به آن جا بروید و هزینه ورودی را پرداخت کنید و وارد شوید و از گردشتان لذت ببرید.  همچنین به تپه ها بروید و خانه مریم مقدس را ببینیند که برای واتیکان ها محلی برای زیارت بوده است. شما یک کلیسای کوچک می بینید که در زمان بنیان گذاری خانه ای ساخته شد که مریم مقدس روزهای آخر عمرش را در آن جا گذراند.  اگر دوست داشتید، می توانید از بهار مقدس آب جمع آوری کنید و در محل زیارت، دعا کنید. شما نباید مذهبی باشید تا این مکان پر از آرامش را تحسین کنید. رفتن به تپه های بالای ساحل حال و هوای خاصی دارد. از این جا شما می توانید در منطقه توریستی و باستانی مشهور افسوس قدم بزنید. یک لیست از جاهای دیدنی مثل معبد هادریان، خیابان مرمرین و کتابخانه سلسوس داشته باشید و از گشت و گذارتان لذت ببرید. راستی این را بدانید که حق هیچ گونه عکس برداری و یا فیلم برداری را از داخل خانه مریم مقدس ندارید.

24 ساعت بی نظیر و هیجان انگیز در کوش آداسی

دهکده سیرینس
جاده مارپیچ از بین کوه ها شما را به دهکده سیرینس (Sirince) می رساند. این دهکده یک منطقه آرام است، البته صبح ها که هنوز اتوبوس های تورسیت ها به منطقه نرسیده اند. این محل برای تپه ها و نوشیدنی خانگیشان مشهور است. دهکده سیرینس برای روغن زیتون و شربت های میوه اش نیز مشهور است و شما می توانید نوشیدنی های مختلف را در آن جا تست کنید. یک گشت و گذار ساده در این دهکده زیبا و جذاب و دیدن اصطبل های قدیمیش می تواند اوقاتی لذت بخش را برایتان به ارمغان بیاورد.شما میتوانید ناهار را در دهکده سیرینس میل کنید. رستوران های جذاب کوچکی در این دهکده وجود دارند که غذاهای سنتی ترکی مثل صبحانه های ترکی (پنیر سفید، عسل یا مربا، زیتون سیاه، گوجه تازه، خیار، کیماک، تخم مرغ آب پز شده و نان های تازه ترکی به همراه چای سیاه در استکان های کمر باریک)، گوزلیم (پنکیک های ترکی)، پاید (پیتزای ترکی) را سرو می کنند. اسب سواری یکی از بهترین راه هایی است که شما می توانید زندگی خارج از خانه های ترکی را تجربه کنید. شما حتما از اسب سواری به سمت ساحل پاموکاک (Pamucak) لذت خواهید برد، جایی که شما می توانید با اسب ها شنا کنید. بعد از شنا و ریلکس کردن می توانید به مزرعه برگردید. برای اسب سواریتان توصیه می کنیم که شلوار بلند و کفش بسته بپوشید، اما اگر مایلید که شنا هم بکنید، مایو و حوله را فراموش نکنید.

24 ساعت بی نظیر و هیجان انگیز در کوش آداسی

 کواد سافاری و اسب سواری 
تفریحات کوش آداسی فقط رفتن به افسوس، دیدن آثار باستانی و رفتن به بازار نیست. شما می توانید اسب سواری کنید، سوار گاری شوید یا از آفتاب، دریا و ماسه ها لذت ببرید یا می توانید ورزش های تازه و بامزه مثل کواد سواری را تجربه کنید. شما می توانید به کلاب های خارج از شهر کوش آداسی بروید، جایی که مربیان به شما خوش آمد می گویند و می توانند به شما کواد سافاری را یاد بدهند و یک توضیح خلاصه راجع به مسیری که در پیش دارید به شما بدهند. بعد از آن شما می توانید سوار ماشین ها بشوید و یک ماجراجویی لذت بخش را تجربه کنید.

24 ساعت بی نظیر و هیجان انگیز در کوش آداسی

همان طور که مربیتان را دنبال می کنید، وزش باد را روی صورتتان حس کنید و سپس در زیر آفتاب ریلکس کنید و لذت ببرید. فقط این را بدانید که بهتر است کفش راحت و شلوار بلند بپوشید و مایو همراه خود داشته باشید. تجهیزات ایمنی نیز همراه خود داشته باشید و به استفاده از آن ها اهمیت دهید.



24 ساعت بی نظیر و هیجان انگیز در کوش آداسی


پارک آبی های هیجان انگیز

از گذراندن زمانتان در یکی از بزرگ ترین پارک های تم دار ترکیه یعنی Aqua Fantasy یا Adaland لذت ببرید. می توانید از سرسره ها، استخرهای موج و سواری های آن ها استفاده کنید و یک روز فرح بخش و پر از هیجان را داشته باشید. شما می توانید از سرسره های پر از هیجان آن استفاده کنید تا آدرنالین در خونتان ترشح شود یا ریلکس کنید و از قایق سواری در رودخانه آرام آن به طول 300 متر لذت ببرید و در جزیره Treasure جوان تر ها می توانند از سرسره 25 متری آن استفاده کنند یا تعادلشان را در قدم زدن در the Lily-Pad Raft Walk امتحان کنند. کوچک تر ها هم می توانند از این پارک لذت ببرند. بنابراین این پارک یک روز بامزه و پر از هیجان را برای هر گروه سنی می سازد.بسته به این که چه روزی به کوش آداسی سفر می کنید، می توانید به چهارشنبه ها به بازار کوش آداسی و یا شنبه ها به بازار سلکوک ( نزدیک افسوس ) بروید. گشت و گذار در این بازارها هم لذت بخش است و هم می توانید از آن ها سوغاتی بخرید و برای قیمت هایشان چانه بزنید. تعداد زیادی رستوران عالی در کوش آداسی وجود دارد که می توانید شامتان را در آن ها صرف کنید. به نظرمان بهتر است که یکی از رستوران های ماهی نزدیک تفرجگاه ساحلی بروید و از خوردن یک شام خوشمزه لذت ببرید.

24 ساعت بی نظیر و هیجان انگیز در کوش آداسی