غذاهای کشور ترکیه شباهت زیادی به غذاهای ایران دارد و عطر و طعم آن برای ما ایرانیا بسیار خوشایند است. گردشگری غذایی و خوردن غذاهای خوشمزه بخشی از لذت سفر است. همراه با آژانس گردشگری مهرپرواز، با تعدادی از رستورانهای ترکیه آشنا شوید.


رستوران اوستا کاظم کوش آداسی

رستوران اوستا کاظم با بیش از 60 سال سابقه و پذیرایی گرم و صمیمی یکی از بهترین رستوران های کوش آداسی محسوب می شود . تخصص رستوران اوستا کاظم , غذاهای دریایی است اما با این وجود در منوی اصلی رستوران غذاهای متنوعی مثل انواع کباب ها نیز مشاهده می شود . مشتریان می توانند به صورت کیلویی نیز ماهی سفارش دهند . 

در تابستان ها می توانید از فضای باز و نزدیک دریا استفاده کنید که البته به دلیل معروفیت و شلوغی باید رزرو کنید , اما در زمستان ها و یا حتی نزدیک زمستان فضای بیرون بسته می شود . ساعت کار این رستوران 11:00 الی نیمه شب می باشد . رستوران در محله لیمان کادسی (Liman Caddesi 4) قرار دارد که در تور لحظه آخری کوش آداسی میتوانید یک غذای خوش طعم را در آن سفارش دهید.


رستوران کوکادان بدروم

رستوران کوکادان که در نزدیکی شهر قدیمی بدروم و در مرکز شهر قرار دارد , رستورانی در یک بنای تاریخی و قدیمی است که از این جهت می توان از آن به عنوان جاذبه گردشگری بدروم نام برد . چنانچه شما این رستوران زیبا را برای صرف غذا انتخاب کردید می توانید با یک تیر دو نشان بزنید : هم از غذاهای لذیذ و متنوع رستوران استفاده کنید و هم می توانید از محیط فوق العاده و تاریخی اینجا لذت ببرید . مشتریان با انتخاب این رستوران می توانند از غذاهای بی نظیری مثل : سالاد ها و پیش غذا های فرانسوی , غذاهای دریایی , گوشت های کبابی و نیز دسر های خوش طعم نهایت لذت را ببرید .

منوی این رستوران شامل : غذاهای اصیل ترکی , غذاهای بین المللی و همچنین غذاهای دریایی می باشد . رستوران کوکادان در منطقه سارای شهر بدروم واقع شده است . شما می توانید برای اطلاع بیشتر از رستوران ها و نیز جاذبه های گردشگری و قیمت تور بدروم  به سایت آژانس هواپیمایی مهرپرواز مراجعه کنید .

رستوران آکینین یری ازمیر

رستوران بسیار خوب آکنین یری در نزدیکی مرکز شهر ازمیر قرار دارد و جزو رستوران هایی است که در سفرتان نباید از دست بدهید. در مسیر رسیدن به رستوران، مناظر جذاب ساحلی و همچنین طبیعت فوق العاده شهر ازمیر نیز می باشند، در انتظار شما هستند که با تماشای آنها آرامشی بی نظیر به شما دست می دهد. منوی رستوران را که باز می کنید، انواع متفاوتی از غذاهای دریایی به چشمتان می خورد که به قدری تنوع دارند، انتخاب را برایتان کمی دشوار می کند. 

با توجه به صیدهای تازه روزانه ای که وارد بازار می شود، در منوی رستوران تغییرات کوچکی ایجاد می شود. با وجود اینکه گاهی رستوران مملو از مشتری می شود، اما خدمه و پیشخدمتان تمام تلاش خود را می کنند تا خدماتی سریع و بدون ایراد و نقص را ارائه دهند. برای رزرو تور ارزان ازمیر  با مهرپرواز همراه باشید.