یکی از لذتهای سفر، خرید کردن در بازارها و مراکز خرید مختلف هر کشور است. ترکیه نیز مانند هر کشوری دارای مرکز خرید سنتی و مدرن است که در این مراکز کالاها و مواد غذایی، خوراکی، سوغات، صنایع دستی، پوشاک و... به فروش می رسند. همراه با آژانس مسافرتی مهرپرواز لذت خرید در شهرهای مختلف ترکیه را تجربه کنید.

بازار کمارالتی ازمیر

در بازار کمارالتی و در بازارهای مشابه و سنتی ازمیر، برخلاف اکثر بازارها، می توانید به راحتی با فروشندگان گفت و گو کنید و محصولات را مشاهده نمایید، بدون اینکه حس کنید مجبور هستید که محصولی را خریداری کنید. اگر به این بازار رفتید، حتماً آبنبات هایی که در خود بازار تهیه می شوند را امتحان کنید، حسی تازه و تجربه ای خاص و شیرین را برایتان خواهد ساخت. همچنین در این بازار می توانید لذیذترین و خوش طعم ترین شیرینی های ازمیر و نیز زیتون های سیاه و سبز را خریداری کنید. گشتن و دیدن این بازار قطعاً یکی از خوشمزه ترین تجربه های گشت و گذار در تور لحظه آخری ازمیر  برای شما خواهد بود.

بازار ماهی کوش آداسی

فیش مارکت یا بازار ماهی (Fish Market) در اطراف چشمه در میدان مدرن شهر کوش آداسی قرار دارد . محصولات بازار ماهی شامل : انواع ماهی ها , محصولات دریایی , ماهی و کالاماری در نان , ماهی و کالاماری در سالاد می باشد . همچنین می توانید ماهی را از بازار خریداری کنید و از رستوران های اطراف بخواهید که به دلخواهتان آن را طبخ کند . شما میتوانید هر روزه از ساعت 09:00 الی نیمه شب به بازار ماهی ها در بلوار آتاتورک بروید و از خرید و خوردن محصولات دریایی تازه لذت ببرید. برای اطلاع از قیمت تور کوش آداسی آژانس مسافرتی مهرپرواز را دنبال کنید.

مرکز خرید پالمارینا بدروم

مرکز خرید پالمارینا بزرگ و بسیار زیبا و شیک است که برای گردشگران و مسافران تور بدروم بسیار جذاب است به قدری که باعث شده این مرکز خرید به عنوان مرکز خرید اصلی شهر بدروم شناخته شود . به حدی این مرکز خرید معروف و محبوب شده که یکی از جاذبه های گردشگری بدروم محسوب می شود . این بازار بیشتر از 50 فروشگاه دارد که شامل : پوشاک , کیف و کفش , لوازم آرایشی و بهداشتی , لوازم ورزشی , زیور آلات , لوازم صوتی و تصویری و ... می باشد .

بازدید کنندگان می توانند بعد از خرید و یا گشت و گذار طولانی مدت خود , در رستوران ها و کافی شاپ های زیبای این مجموعه استراحت کنند و با میل کردن غذا های خوش طعم و یا نوشیدن و صرف میان وعده های لذیذ , خستگی خود را از تن بیرون کنند . می توانید برای اطلاعات بیشتر از قیمت تور ارزان بدروم به سایت آژانس مسافرتی مهرپرواز مراجعه کنید .