بازارهای کوچک و بزرگ و هفتگی زیادی در ترکیه وجود دارد که کالاهای مختلفی را می توانید از آنها تهیه کنید. غذاهای سنتی، ادویه، پوشاک، میوه و سبزیجات،خرد ریز و خرت و پرت،بدلیجات و .. را در این بازارها می توانید بخرید. همراه با آژانس مسافرتی مهرپرواز با چند بازار ترکیه آشنا شوید.

بازار بزرگ مارماریس

از بهترین مراکز خرید در مارماریس می توان به بازار بزرگ و یا بازار کارسی اشاره نمود . این بازار که در مرکز شهر واقع شده دارای خیابان های سرپوشیده زیادی با مغازه های متنوع می باشد که به دلیل ارائه اجناس فراوان و مختلفی ، مورد توجه گردشگران و مردم محلی واقع شده است . مغازه های صنایع دستی ، جواهر فروشی ، قالی فروشی ، البسه فروشی و رستوران های ترکی در این بازار یافت می شوند . اگر قصد خرید سوغاتی برای دوستان و آشنایان خود را دارید مطمئن باشید با مراجعه به این بازار دست خالی باز نخواهید گشت . برای اطلاع از قیمت تور مارماریس با مهرپراز همراه باشید.


بازارهای هفتگی آنتالیا

می توانید در سفر آنتالیا قسمتی از وقت خود را به خرید اختصاص دهید . از مراکز خرید آنتالیا ، بازارهای هفتگی آنتالیا ست . بازار هفتگی آنتالیا یکی از جاهایی است که میتوان بیشتر با عادات غذایی مردم ترکیه آشنا شد. این بازارها معمولا در روزهای مختلف هفته و در مکانهای متفاوتی از شهر آنتالیا ترکیه برپا می شوند که گاهی تخفیفهای خوبی روی اجناسشان میدهند که در تور ارزان آنتالیا می توانید در این بازاها خرید کنید.

۱- پنج شنبه بازار خیابان روبروی هتل فالز بنام Tarik akiltopu خیابان حامدیه hamidiye
۲- چهارشنبه بازار تقاطع خیابان شارامپول sarampol و Sukullu که یک پارکینگ بزرگ دو طبقه متعلق به شهرداری است که گاه گاهی بازار هفتگی در آن برپا میشود . چهارشنبه بازار تقاطع خیابان شارامپول sarampol و Sukullu
۳- شنبه بازار خیابان Tekelioglu در حوالی کوچه های 1939 و 1941
۴- سه شنبه بازار خیابان لارا مابین خیابانهای metin و lara در حوالی کوچه1470


بازار بزرگ استانبول 
بازار بزرگ استانبول قدیمی ترین پاساژ در کل جهان است که از خیابان های باریکی تشکیل شده است که دور تا دور آن ها را جواهرات فروشی، حجره های آنتیک و فروشگاه های دیگر قرار گرفته است. شما می توانید در بازار گشت و گذار کنید و خرید خود را انجام دهیددر این بازار محصولاتی چون فرش و قالی و پوشاک تا کارهای هنری و دستی و شطرنج به فروش می رسد. در این بازار به تعداد زیادی رستوران و کافه و مساجد زیادی وجود دارد. گشت و گذار در این بازار حال و هوای قدم زدن در دنیای باستانی را به شما می دهد و خرید متفاوتی را تجربه خواهید کرد. اگر در پایان خریدتان خسته شدید، بهتر است به رستوران هاووزلو در بازار بزرگ استانبول بروید و یکی از خوش طعم ترین غذاهای ترکی را در تور لحظه آخری استانبول میل کنید.