تفریحات جذاب و هیجان انگیزی در کشور تایلند وجود دارد که بسیار محبوب و لذت بخش هستند. از قایق سواری و فیل سوار گرفته تا قدم زدن ریکس کردن را در این کشور می توانید تجربه کنید. همراه با آژانس مسافرتی مهرپرواز با چند تفریح جذاب تایلند آشنا شوید.

فیل سواری در پوکت
فیل سواری درپوکتElephant Trekking in Phuket از پرطرفدارترین فعالیت ها در پوکت می باشد.که بسیار مورد توجه گردشگران می باشد . زیرا در هنگام سواری در طول مسیر از زیباییهای طبیعی لذت میبرند.از این فیل سواری میتوان یک بهره دیگر برد و آنهم یادگیری فیل سواری است.پوکت جزیره بسیار زیبایی می باشد برای فیل سواری چرا که هم فیل سواری میکنید و هم از جزیره زیبا در تور ارزان پوکت لذت ببرید.



پاراسیلینگ پاتایا
Parasailing در پاتایا یک راه بسیار پرطرفدار برای لذت بردن از یک منظره منحصر به فرد از ساحل است . در پاراسیلینگ آدرنالین خونتان بسیار بیشتر از قبل ترشح میکند . در هنگام انجام دادن این ورزش پر هیجان گاهی در آسمان به پرواز در می آیید و گاهی به دریا فرو می روید و دوباره به آسمان برمی گردید و به پرواز میرسید . قیمت پاراسیلینگ در پاتایا از 600 تا 1000 بات شروع میشود و البته این قیمت برای لحظاتی پر از هیجان بسیار ارزان است . پاراسیلینگ در پاتایا تقریبا هر روز هفته و البته در زمانی که شرایط آب و هوا کاملا عادلانه باشد انجام می شود . پاراسیلینگ در پاتایا یک فعالیت محبوب و پر هیجان به شمار می رود .

در پاراسیلینگ محدودیت سن و وزن وجود ندارد و با هر سن و هر وزنی می توانید از این ورزش پرهیجان در تور لحظه آخری پاتایا لذت ببرید . علاوه بر هیجان و ترشح آدرنالین امکان ایجاد جراحت و تصادف نیز وجود دارد که البته بسیار نادر است .د رسمانی که شما ورزش پاراسیلینگ را انجام می دهید هر گونه وسیله ای که ضد آب نیست را نمی توانید با خود داشته باشید چون تقریبا این یک ورزش آبی است.



پارک لومپینی بانکوک

حتما در طول سفرتان به بانکوک از این پارک شهری در وسط خیابان های شلوغ و پرهیاهوی بانکوک دیدن کنید. این پارک فضاهای سبز سرزنده و دریاچه زیبایی دارد که باید حتما از آن دیدن کنید. اگر یکشنبه ها به این پارک زیبا در بانکوک بروید، می توانید در کنسرتی که توسط دانشجویان موسیقی یا ارکستر سمفونی بانکوک اجرا می شود، شرکت کنید. قسمت جذاب بازدید از این پارک این است که نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نیست و شما به رایگان می توانید از بازدید از پارک و شرکت در کنسرت لذت ببرید. برای اطلاع از قیمت تور بانکوک با مهرپرواز همراه باشید.