بزرگترین و زیباترین آکواریوم جهان در آنتالیا

 

آنتالیا این شهر زیبا و دیدنی با جاذبه های جذاب و بی نظیر خود هر ساله پذیرای گردشگران زیادی می باشد.آکواریوم آنتالیا بزرگترین آکواریوم تونلی جهان است که دارای تنوع بی نظیری از آبزیان می باشد و یکی از جذاب ترین مرکز دیدنی و تفریحی در آنتالیا است. 

اکواریوم آنتالیا

 

این آکواریوم آنتالیا با طول 131 متر و عرض سه متر بنا شده است که یکی از بزرگترین آکواریوم های بزرگ در جهان نیز می باشد.در این اکواریوم می توانید گونه های مختلفی از آبزیان را مشاهده کنید. همچنین می توانید از سمی ترین و رنگارنگ ترین خزندگان را، در این آکواریوم بیابید و یک سفر زیرزمینی هیجان انگیز و ترسناک را تجربه کنید.همچنین شما می توانید جهان دریا ها را با تکنولوژی سه بعدی در این مکان ببنید و از منظره بی نظیر و زیبا آن لذت ببرید.این اکواریوم در مجاورت ساحل کنیالتی آنتالیا نزدیک مرکز شهر قرار دارد.

سفر به ترکیه این کشور زیبا و دیدنی را با تورهای آنتالیا مهرپرواز تجربه کنید.مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات توریستی و گردشگری در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.

 

آنتالیا و جهان زیر آب

 

آکواریوم آنتالیا داستانهایی از سراسر جهان را روایت می کند. می توانید جادوی دنیای زیر آب را کشف کنید. می توانید با کوسه ها و گونه های مختلف آبزیان که هیچ خطری ایجاد نمی کنند، شنا کنید.

طراحی و دکوراسیون مخزن اصلی این آکواریوم مثل هواپیماها، کشتی و کشتی های زیردریایی با اندازه واقعی است. همچنین شما می توانید بزرگترین صخره های مرجانی در جهان را در این آکواریوم مشاهده کنید. علاوه بر این، شفاف ترین آب آکواریوم جهان در آکواریوم آنتالیا می توانید مشاهده کنید.

 

بخش های مختلف آکواریوم

 

مایشگاه جانوران و گیاهان ابزی

بخش های موضوعی

مخزن اصلی و تونل آکواریوم

جهان دریا

موزه دنیای برف و یخ

پارک بازی

دریانوردی با سینما سه بعدی

بعد از فعالیت هایی پر از کشف و کاوش در زیر دریا، می توانید در کافه و رستوران های موجود در این آکواریوم زیبا در ورودی و تراس بی نظیر آن، استراحت کنید و غذاهای متنوعی، از اقصا نقاط جهان میل کنید.

 

 

با مهرپرواز یک سفر راحت و دلنشین را تجربه کنید. مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات مسافرتی و گردشگری مثل رزرو بلیط هواپیما آنتالیا، رزرو هتل های لوکس ترکیه ارائه تورهای ارزان در سراسر ترکیه در خدمت شما مسافران عزیز می باشد.