آنتالیا یکی از محبوب ترین مقصدهای تعطیلات ترکیه است، به لطف هتل های مجلل، سواحل خیره کننده و مجموعه چشمگیر جاذبه های تاریخی نگاه های قابل توجهی به آن است، تعجب آور نیست که این شهر زیبا مقصدی ایده آل و محبوب تبدیل شود. بنابراین هرگز زمان بدی برای بازدید از این شهر جذاب که در ساحل فیروزه ای قرار دارد وجود ندارد. بنابراین برای سفر به این شهر با لذت فراوان تر لازم است از تور آنتالیا استفاده نمایید. می توانید با مشاهده وبسایت ما اطلاعاتی از آفر تور آنتالیا زمستان آژانس هواپیمایی مهرپرواز بدست آورید.

آنتالیا پنجمین شهر پرجمعیت کشور ترکیه است که در سواحل جنوب غربی کشور ترکیه و در محاصره کوهستان توروس قرار گرفته است و به همین خاطر شهر آنتالیا بزرگترین شهر ترکیه در سواحل مدیترانه و در خارج از منطقه اژه با جمعیت بیش از یک میلیون نفر است. شهر زیبای آنتالیا دروازه ای به ساحل هایی با آب های فیروزه ای است که با آب های آبی خیره کننده خود شناخته شده است. آنتالیا با دارا بودن جاذبه های طبیعی بسیار زیبا مانند آبشارهای این شهر و همچنین اماکن دیدنی تاریخی راه ها و روش های زیادی را برای لذت بردن در سفر به آنتالیا پیش روی گردشگران قرار می دهد و اینگونه به یکی از مهمترین مراکز تفریحی و توریستی کشور ترکیه تبدیل شده است. اما تمام جذابیت های شهر آنتالیا در ساحل های جذاب آن خلاصه نمی شود بلکه در مرکز شهر می توانید از مناره یولی بالا بروید و از چشم انداز پانورامای آن لذت ببرید و همچنین می توانید از دروازه هادریان که نزدیک به دو هزار سال قدمت دارد دیدن کنید و حتی می توانید به دیدن شهر قدیمی مارینا بروید و از زیبایی های این شهر قدیمی دیدن نمایید.چنانچه این شهر زیبا و فوق العاده را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب کنید، به طور حتم سفری پر از هیجان و سرشار از لذت و خاطرات به یاد ماندنی را با آفر تور آنتالیا تجربه خواهید کرد. 
آژانس مسافرتی مهرپرواز با ارائه تور آنتالیا ویژه تابستان و ایام نوروز و همچنین سایر فصول شرایط را به نحوی برایتان ایجاد می کند تا با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفر به آنتالیا تجربه نمایید. آژانس هواپیمایی مهرپرواز قیمت های مختلفی از تور آنتالیا هوایی و زمینی را به شما گردشگران عزیز ارائه می دهد که با توجه به بودجه و سلیقه مورد نظرتان بهترین انتخاب را در رزرو و یا خرید تور آنتالیا داشته باشید. لازم به ذکر است که قیمت تور آنتالیا با توجه به نوع ایرلاین، نوع هتل و خدمات ارائه شده متغیر خواهد بود. اما اگر به دنبال تور ارزان آنتالیا هستید میتوانید با متخصصین تور آنتالیا در آژانس مهرپرواز در ارتباط باشید تا بتوانید سفر خاطره انگیزی را در این شهر زیبا تجربه نمایید. 

نوروزتان را در آنتالیا جشن بگیرید

 

آنتالیا یک شهر ساحلی زیبا است. مجاورت آنتالیا با دریایی که توانسته است در میان 3 قاره به تنهایی نفوذ کند و از طرفی وجود مناظر زیبای طبیعی و باستانی، این شهر را به منطقه ای فوق العاده و شگفت آور تبدیل کرده است. سالانه گردشگران بسیاری با استفاده از تور آنتالیا نوروز 1400 برای دیدن این شهر، از مناطق مختلف دنیا به این شهر سفر می کنند. مسلما شما هم درکنار همین طبیعت بی نظیر محو آثار باستانی بسیار زیاد ومکان های تاریخی این شهر می شوید. چنانچه سفر به همراه تور آنتالیا پرواز ایرانی را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب نمایید، می توانید سفری بسیار خوب و هیجان انگیز و به یاد ماندنی را تجربه کنید.