شهر زیبا "، لقبی شناخته شده برای این شهر در ترکیه است که سالانه از بازدید کنندگان و گردشگران تور ازمیر که پر شمار هستند استقبال می کند. ازمیر هم درواقع مانند استانبول یک شهر متضاد است که بهترین و جذاب ترین دنیای مدرن و باستان را به صورت همزمان ارائه می دهد، بناهای تاریخی، ساختمان ها و ماشین های مدرن و هزاران ویژگی دیگر در مجموع به یک شهر پر جنب و جوش تبدیل شده است که در کنار توریست هایش مملو از دانشجویانی از سرتاسر دنیا می باشد که برای تحصیل راهی این شهر می شوند. آژانس مسافرتی مهرپرواز که به عنوان مجری مستقیم تور ازمیر نیز شناخته می شود به شما کمک می کند تا سفری عالی و خاطره انگیزی را در این شهر زیبا تجربه کنید. جهت کسب اطلاع از تور مسافرتی ازمیر با ما در ارتباط باشید.

ازمیر چجور جاییست؟ ازمیر شهر بزرگی در قسمت غربی آناتولی ترکیه است و سومین شهر پرجمعیت کشور ترکیه بعد از استانبول و آنکارا به حساب می آید همچنین ازمیر دومین منطقه بزرگ شهری بعد از شهر آتن یونان در حاشیه دریای اژه می باشد. برطبق سرشماری‌ای که در سال 2019 انجام گرفت جمعیت شهر ازمیر نزدیک به سه میلیون نفر بوده است درحالی که جمعیت ساکن در استان ازمیر در حدود چهار میلیون نفر بوده است. شهر ازمیر در دوران باستان قبل از حکمرانی یونانی ها، ایرانی ها، رومی ها و عثمانی ها به نام سمورنا نامیده می شده است و با این تاریخ کهن شهر ازمیر بازدید کنندگان را در هاله ای از تاریخ و مدرنیته مسحور می کند. امروزه ازمیر یکی از شهر دلپذیر کشور ترکیه است. خیابان های شهر ازمیر پوشیده از درختان نخل است و دارای پیاده روهایی زیبا به همراه خانه های شیک و جذاب می باشد و شهر ازمیر یک نقطه کانونی برای گردشگران و سرگرمی است. در شهر ازمیر شاهد بلوارهای وسیع، ساختمان های شیشه ای و مراکز خرید مدرن با سقف های کاشی قرمز رنگ سنتی ، بازار قرن 18 و مساجد و کلیساهای قدیمی خواهید بود. خط ساحلی این شهر به دلیل داشتن رستوران هایی که ماهی سرو می کنند در کنار ساحل و همچنین کافه ها ، دیسکوها و کلوپ های شبانه اش مشهور است در حالی که مناطق سرسبز آن سرشار از بناها و ویرانه هایی است که داستان تمدن های بی شمار باستانی را روایت می کند. همچنین از زمان های بسیار قدیم چشمه های بالچوا در 10 کیلومتری غرب ازمیر واقع شده اند. چنانچه این شهر زیبا و فوق العاده را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب کنید، به طور حتم سفری پر از هیجان و سرشار از لذت و خاطرات به یاد ماندنی را با آفر تور ازمیر از تهران تجربه خواهید کرد. 
آژانس هواپیمایی مهرپرواز قیمت های مختلفی از تور ازمیر هوایی و زمینی را به شما گردشگران در فصول سال ارائه می دهد که با توجه به بودجه و سلیقه مورد نظرتان بهترین انتخاب را در رزرو و یا خرید تور ازمیر ویژه زمستان داشته باشید. لازم به ذکر است که قیمت تور ازمیر با توجه به نوع ایرلاین، نوع هتل و خدمات ارائه شده متغیر خواهد بود. اما اگر به دنبال تور ازمیر هستید میتوانید با متخصصین تور ازمیر در آژانس مهرپرواز در ارتباط باشید تا بتوانید سفر خاطره انگیزی را در این سرزمین زیبا تجربه نمایید.

نوروز 1400 را در ازمیر جشن بگیرید 


مهمترین و محبوب ترین رویداد نزد ایرانیان از دیرباز تا کنون نوروز باستان است. در این ایام ایرانیان به همراه خانواده و نزدیکان خود شروع سال جدید و بهار را جشن می گیرند. ایرانیان تعطیلات نوروز را بهترین فرصت برای سفر مخصوصا به نقاطی می دانند که هیچگاه پیش از آن نتوانسته بودند به آن جا بروند. پس این ایام زمان بسیار مناسبی برای سفرهای داخلی و خارجی می باشد. شما می توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود بهترین انتخاب را برای یک سفر نوروزی داشته باشید تا بتوانید سال 1400 را با خاطره هایی خاص آغاز نمایید. مسلما شهر بی نظیر ازمیر ترکیه می تواند ایده آل ترین مقصد برای شروع یک سفر خاص در سال جدید باشد. تماشای مردمانی که فرهنگ نزدیک به خودمان را دارند در کنار لذت پیاده روی در یک هوای معتدل در سواحل اژه و درختانی که شکوفه زده اند در این روزها لذت دوچندانی به سفر می دهند. در همین راستا ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز سعی بر این داریم با ارائه ارزانترین و بهترین تور ازمیر نوروز 1400 در این امر سهیم باشیم. یکی از مهم ترین نکاتی که باید زمان خرید تورهای نوروزی ازمیر به آن توجه کنید این است که این تورها به سرعت تکمیل می شوند و بهتر است برای سفر خود از چند ماه قبل برنامه ریزی نمایید.