درباره تور استانبول

یکی از عبارات رایجی که امروز در هرجایی اعم از پیامک های تبلیغاتی، فضای مجازی، بیلبوردها و ... مشاهده می کنیم "تور استانبول" یا همچنین "تور لحظه آخری استانبول" و از این قبیل عبارات می باشد. پس می توان فهمید که سفر به استانبول این روزها چقدر طرفدار دارد و بسیاری به دنبال این هستند تا به این شهر سفری داشته باشند. البته حق هم دارند نمی توان از تماشای تنگه بسفر که به تنهایی دو قاره را از هم جدا کرده و از هر طرف آن بناهای تاریخی به جا مانده از امپراطوری عثمانی دیده می شوند گذشت. نکته جالب این است که علاوه بر عاشقان تاریخ و طبیعت این شهر برای عاشقان مد و خرید هم جایگاه ویژه ای دارد، پیاده روی در خیابان استقلال که در دو طرف آن انواع فروشگاه ها دیده می شوند و در حالیکه نوازندگان حتی ایرانی در نقطه به نقطه آن جا با آلات موسیقی خود شور و هیجان خاصی به آن جا داده اند. پس اگر تا به حال به این شهر سفر نکرده اید می توانید با مهرپرواز در ارتباط باشید و با رزرو هتل استانبول در بهترین جا اقامت کنید و از دیگر خدمات ما نیز بهره مند شوید.

یکی از سوالاتی است که ممکن است در ذهن خود داشته باشید و به همین دلیل در جواب قصد داریم با دلایل متفاوتی این موضوع را روشن تر کنیم.

استانبول در سال های اخیر همواره در میان ده شهر توریستی و برتر جهان بوده است و آژانس مسافرتی مهرپرواز سعی دارد تا با ارائه بهترین تورهای استانبول، خاطراتی فراموش نشدنی را از سفر به این شهر بی نظیر برای شما بسازد. سالانه میلیون ها گردشگر از سرتاسر دنیا برای دیدن جاذبه های گردشگری این شهر زیبا و دوست داشتنی به آن سفر می کنند. سفر به استانبول برای هر قشری با هر سلیقه ای مناسب است، چرا که این شهر زیبا ترکیبی از انواع تفریحات هیجان انگیز و جاذبه های گردشگری را دارد. از پیاده روی در محله های قدیمی استانبول در حالی که برج گالاتا سر به فلک کشیده گرفته تا تماشای تنگه بسفر مخصوصا زمانی که در حال نوشیدن طعم بی نظیر قهوه ترک هستید همه و همه می تواند شیرین ترین تجربه سفرتان در استانبول را رقم بزند. اگر این شهر را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنید، به طور حتم سفری پر از لذت و خاطره های به یادماندنی را با آفر تور استانبول زمستان تجربه خواهید کرد. 
آژانس مسافرتی مهرپرواز با ارائه تور استانبول همچنین تور چارتری استانبول ویژه تابستان و ایام نوروز و همچنین سایر فصول شرایط را به نحوی برایتان ایجاد می کند تا با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفر به استانبول تجربه نمایید. آژانس هواپیمایی مهرپرواز قیمت های مختلفی از تور هوایی استانبول و همچنین تور زمینی را به شما گردشگران عزیز ارائه می دهد که با توجه به بودجه و سلیقه مورد نظرتان بهترین انتخاب را در رزرو و یا خرید اینترنتی تور استانبول داشته باشید. لازم به ذکر است که قیمت تور استانبول با توجه به نوع ایرلاین، نوع هتل و خدمات ارائه شده متغیر خواهد بود. اما اگر به دنبال تور ارزان استانبول زمستان هستید میتوانید با متخصصین تور استانبول در آژانس مهرپرواز در ارتباط باشید تا بتوانید سفر خاطره انگیزی را در این شهر زیبا تجربه نمایید.

نظرتان چیست تعطیلات سال نو را این بار در شهر خاص و بی نظیر استانبول بگذرانید؟ روی این پیشنهاد فکر کنید مطمئنا پشیمان نخواهید شد. گذر از پارک امیرگان که درختانش در حال شکوفه دادن هستند در یک آب و هوای بی نظیر بهاری در حالیکه دریا قابل دیدن است نمای خاصی را به این شهر بخشیده است. نکته دیگر این است که در ایام نوروز باتوجه به اینکه مردم دیگر کشورهای جهان مخصوصا اروپایی ها تعطیل نیستند بنابراین به شلوعی تابستان نیست و در نتیجه بهترین زمان برای سفر به استانبول می باشد. 

شما می توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید تا بتوانید سال 1400 را با خاطره هایی خاص آغاز نمایید. از طرفی همانطور که گفته شد استانبول مناسب هر سلیقه ای است و می توانید با استفاده از تور استانبول نوروز، سال جدیدتان را به بهترین شکل آغاز نمایید. یکی از مهم ترین نکاتی که باید بدانید زمان خرید تورهای نوروزی می باشد. این تورها به سرعت تکمیل می شوند و بهتر است اگر قصد سفر در ایام نوروز را دارید برای سفر خود از چند ماه قبل برنامه ریزی نمایید. سفر خود را با تور استانبول نوروز 1400 مهرپرواز تجربه نمایید تا خاطره ای بی نظیر و فوق العاده را برای خود و خانواده خود بر جای بگذارید.