درباره تور ترکیه

 

تماشای تاریخ غنی، طبیعت بی نظیر و ارتباط با مردمانی شبیه به خودمان در سفر به ترکیه تجربه ایست که پیش روی شما قرار می گیرد چه بسا به همین دلیل است که در سال های اخیر تور ترکیه به پرطرفدارترین تور مسافرتی میان ما ایرانیان تبدیل شده است که می خواهیم بهترین سفر را در زندگی خود تجربه کنیم. از سواحل زیبای مارماریس، بدروم، آنتالیا و کوش آداسی گرفته تا بناهای شگفت انگیز تاریخی در استانبول و قونیه. البته که نمی توان از نزدیکی ترکیه به ایران و عدم نیاز به ویزا برای سفر به این سرزمین را در نظر نگرفت. همانگونه که می دانید ترکیه مملو از جاذبه های تاریخی و طبیعی بی نظیر است. همچنین علاوه بر آثار باستانی فراوان، ترکیه دارای انواع متفاوتی از مکان های تفریحی و توریستی همچون بالن سواری در کاپادوکیا است که می توان اوج هیجان را در اماکن تفریحی این کشور تجربه کرد. چنانچه این کشور زیبا و فوق العاده را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب کنید، به طور حتم سفری پر از هیجان و سرشار از لذت و خاطرات به یاد ماندنی را با آفر تور ترکیه زمستان تجربه خواهید کرد. 

اگر به دنبال این هستید که ارزان ترین فصل تور ترکیه کی می باشد و دیگر شرایط پکیج های تورهای ترکیه به چه شکل است در ادامه همراه ما باشید.

آژانس مسافرتی مهرپرواز با ارائه تور ترکیه ویژه نوروز و تابستان و همچنین سایر فصول شرایط را به نحوی برایتان ایجاد می کند تا با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفر به ترکیه تجربه نمایید. آژانس هواپیمایی مهرپرواز قیمت های مختلفی از تور ترکیه هوایی و تور ترکیه زمینی را به شما گردشگران عزیز ارائه می دهد که با توجه به بودجه و سلیقه مورد نظرتان بهترین انتخاب را در رزرو و یا خرید تور ترکیه داشته باشید. لازم به ذکر است که قیمت تور ترکیه با توجه به نوع ایرلاین، نوع هتل و خدمات ارائه شده متغیر خواهد بود. اما اگر به دنبال تور ارزان ترکیه هستید میتوانید با متخصصین تور ترکیه در آژانس مهرپرواز در ارتباط باشید تا بتوانید سفر خاطره انگیزی را در این سرزمین زیبا تجربه نمایید. 

 

نوروزتان را در ترکیه جشن بگیرید

 

نوروز زمانی است که بسیاری از افراد برنامه ریزی می کنند تا به خارج از محل سکونت خود بروند. شاید جالب باشد که بدانید در برخی از شهرهای ترکی مخصوصا کردها، عید نوروز جشن گرفته می شود. بسیاری از گردشگران خارجی برای شرکت در فستیوال ها و کنسرت های موسیقی که در ایام نوروز برگزار می شود راهی آنتالیا می شوند. مطمئنا اگر با تور ترکیه نوروز 1400 به این سرزمین بروید، سفری بی نظیر را تجربه خواهید کرد