مارماریس گوشه ای از بهشت است که در آن می توانید در طول دوازده ماه سال انواع تفریحات را تجربه کنید. این بندر طبیعت و شهرهای باستان را در خود قرار داده است. همچنین امکانات Blue Cruise ، قایق سواری و امکانات ورزشی در آب از ویژگی های تبدیل شدن مارماریس به بهشت ​​گردشگران است. از آنجا که آب و هوای مدیترانه ای دارد، لذت بردن از شنا در دریا حتی در زمستان نیز امکان پذیر است. جنگلهای دیدنی و درختان کاج سر به فلک کشیده که اطراف شهر را احاطه کرده اند و در نوع خود منحصر به فرد هستند موجب شدند تا تور ارزان مارماریس در نوروز و سایر فصول سال پیشنهادی جذاب برای علاقه مندان سفر به ترکیه باشند.

مارماریس یک شهر بندری و منطقه ای توریستی در سواحل مدیترانه است و در استان موغله در ناحیه جنوب غربی کشور ترکیه قرار دارد. عمده درآمد اصلی شهر مارماریس از صنعت توریسم می باشد. شهر مارماریس در تقاطع دو رشته کوه و در کنار دریا قرار گرفته است. بر طبق سرشماری سال 2010 جمعیت شهر مارماریس در حدود 30000 بوده است که در فصل هایی که توریست ها به این شهر سفر می کنند 300000 الی 400000 نفر به جمعیت این شهر اضافه می شود. مارماریس ، که با هتل های مجلل ، آپارتمان های با کیفیت و ویلاها مبله شده است ، یکی از محبوب ترین شهرهای تفریحی و نقاط محبوب قایقرانی در سواحل اژه ترکیه است. تصور کنید که یک تفرجگاه ساحلی با آب های فیروزه ای آبی ، سواحل طولانی با ماسه های طلایی ، خلیج های زیبا، کوه های ناهموار ، دهکده های زیبا ، تپه های پوشیده از درختان کاج ، شهرهای تاریخی و باستانی ، ماریناها و یک مرکز شهر پر جنب و جوش همه و همه در شهر مارماریس وجود دارند. مارماریس تنها یکی از آن مکان هایی است که می تواند با هر چیزی مانند سواحل خوب ، ورزش های آبی ، پارک های آبی، سفرهای آبی، سفر دریایی عالی ، ماجراجویی و ورزش های روباز ، رستوران های درجه یک و آفتاب مدیترانه ای به خود ببالد. واقعاً جای تعجب نیست که مارماریس با سواحل شنی ، زندگی شبانه پرمخاطب و امکانات عالی برای خانواده ها و زوج ها به محبوبیت خود افزوده است. چنانچه این شهر زیبا و فوق العاده را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب کنید، به طور حتم سفری پر از هیجان و سرشار از لذت و خاطرات به یاد ماندنی را با آفر تور مارماریس زمستان تجربه خواهید کرد.

آژانس مسافرتی مهرپرواز با ارائه تور مارماریس ویژه تابستان و ایام نوروز و همچنین سایر فصول شرایط را به نحوی برایتان ایجاد می کند تا با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفر به ترکیه تجربه نمایید. آژانس هواپیمایی مهرپرواز قیمت های مختلفی ازتور هوایی مارماریس ویژه نوروز و همچنین زمینی را به شما گردشگران عزیز ارائه می دهد که با توجه به بودجه و سلیقه مورد نظرتان بهترین انتخاب را در رزرو و یاخرید تور مارماریس نوروز داشته باشید. لازم به ذکر است که قیمت تور مارماریس با توجه به نوع ایرلاین، نوع هتل و خدمات ارائه شده متغیر خواهد بود. اما اگر به دنبال تور ارزان قیمت مارماریس هستید میتوانید با متخصصین تور مارماریس در آژانس مهرپرواز در ارتباط باشید تا بتوانید سفر خاطره انگیزی را در این سرزمین زیبا تجربه نمایید.

 

نوروزتان را در مارماریس جشن بگیرید

 

شهر مارماریس یکی از محبوب ترین شهرها و استراحتگاه های ساحلی ترکیه است. این شهر یک گزینه عالی برای دوستداران دریا و علاقه مندان به تاریخ است. شک نداشته باشید اگر در نوروز سفری به این شهر داشته باشید یکی از بهترین مسافرت های زندگیتان را در یک هوای معتدل بهاری تجربه خواهید کرد. با رزرو تور مارماریس نوروز 1400، آژانس هواپیمایی مهرپرواز این وعده را به شما می دهیم تا بتوانید علاوه بر اقامت در یک هتل عالی باتوجه به شرایط و هزینه ای که می خواهید پرداخت کنید، تمامی تفریحات مارماریس را با تور نوروزی تجربه نمایید.