کوش آداسی یا شهر پرنده نام یک شهر ساحلی در حاشیه دریای اژه ترکیه است. کوش آداسی با 95 کیلومتر مربع مساحت در جنوب شهر ازمیر و در حدود 60 کیلومتر شهر آیدین قرار گرفته است. شهر باستانی اِفِسوس در نزذیکی این شهر فوق العاده قرار دارد می توان گفت کوش آداسی به یک شهر ماهیگیری تماشایی به همراه آب های تمیز و درخشان و سواحل شورانگیز تبدیل شده است. همین دریای تمیز و پاک، طبیعت زیبا، بنادر و نزدیکی آن به شهرهای تاریخی موجب شده است تا در کنار استانبول و آنتالیا به توریستی ترین مقصد ترکیه تبدیل شود و هنوز هم با داشتن سواحلی زیبا، تابش مناسب خورشید، نسیم های خنک، رستوران هایی که غذاهای خوشمزه مخصوص به منطقه اژه را سرو می کنند و هتل های با کیفیت نزد گردشگران و توریست های محبوبیت خود را حفظ نموده است. علاوه بر این در شهر کوش آداسی فعالیت های ورزشی هیجان انگیزی مانند کوهنوردی، غواصی و طبیعتگردی و ... انجام داد. کوش آداسی با دارا بودن امکانات تفریحی متنوع تمامی انتظارات گردشگران را برآورده می کند و مطمئن باشید کش آداسی مقصد گردشگری ای است که در هنگام سفر به آن عاشقش خواهید شد. چنانچه این شهر زیبا و فوق العاده را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب کنید، به طور حتم سفری پر از هیجان و سرشار از لذت و خاطرات به یادماندنی را با آفر تور کوش آداسی تجربه خواهید کرد.
آژانس مسافرتی مهرپرواز با ارائه تور کوئش آداسی ویژه تابستان و ایام نوروز و همچنین سایر فصول شرایط را به نحوی برایتان ایجاد می کند تا با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفر به ترکیه تجربه نمایید. آژانس هواپیمایی مهرپرواز قیمت های مختلفی از تور هوایی کوش آداسی و همچنین زمینی را به شما گردشگران عزیز ارائه می دهد که با توجه به بودجه و سلیقه مورد نظرتان بهترین انتخاب را در رزرو و یا خرید تور کوش آداسی داشته باشید. لازم به ذکر است که قیمت تور کوش آداسی با توجه به نوع ایرلاین، نوع هتل و خدمات ارائه شده متغیر خواهد بود. اما اگر به دنبال تور کوش آداسی هستید میتوانید با متخصصین تور کوش آداسی در آژانس مهرپرواز در ارتباط باشید تا بتوانید سفر خاطره انگیزی را در این سرزمین زیبا تجربه نمایید.

نوروزتان را در کوش آداسی جشن بگیرید

 

کوش آداسی یک شهر ساحلی زیبا، در غرب کشور ترکیه می باشد. مجاورت کوش آداسی با دریای مدیترانه و نیز وجود طبیعت بکر و زیبای ، این شهر را به یک مکان فوق العاده برای علاقمندان به طبیعت تبدیل کرده است. هر ساله میلیون ها گردشگر و توریست از کشورهای مختلف برای بازدید از این شهر شگفت آور، این مقصد را برای سفر خود انتخاب می کنند. علاوه بر این ، وجود مناطق باستانی و تاریخی بسیاری که این شهر دارد، باعث شده کوش آداسی برای علاقمندان به آثار باستانی و تاریخی هم جذابیت بسیاری داشته باشد. اگر این شهر را به عنوان مقصد سفرتان در نوروز انتخاب کنید، حتماً سفری لبریز از لذت و خوشی و نیز خاطرات فراموش نشدنی را در تور کوش آداسی نوروز 1400 تجربه خواهید کرد.