تور آنتالیا تابستان 1400🔆 ارزانترین قیمت تور آنتالیا با تور لحظه آخری ⏰ و اقامت در بهترین هتل های آنتالیا را با آژانس مسافرتی مهرپرواز تجربه کنید+ پشتیبانی 24 ساعته

برای خرید تور آنتالیا تابستان موارد زیر را در نظر داشته باشید:

پکیج تور آنتالیا تابستان 1400

  • بلیط هواپیما رفت و برگشت
  • رزرو هتل
  • گشت شهری
  • بیمه مسافرتی
  • تور لیدر
  • ترانسفر فرودگاهی

نحوه اقامت در هتل های آنتالیا در فصل تابستان

در فصل تابستان همانگونه که گفته شد تمامی هتل ها مخصوصا هتل های لوکس در مناطق توریستی شهر چون لارا، کمر و بلک خدمات متنوعی را ارائه می دهند و از طرفی باتوجه به این که ایام تعطیلات نیز است بشدت متقاضیان زیادی دارند و به همین دلیل اگر قصد دارید در هتل مورد نظر خود اقامت داشته باشید ترجیحا کمی زودتر به فکر رزرو تور تابستانی آنتالیا باشید. در ضمن شایان به ذکر است که اقامتتان در آنتالیا در فصل تابستان حداقل 6شب است و برای مثلا تور 4 روزه آنتالیا ارائه نمیشود مگر اینکه اقدام به خرید تور ترکیبی نمایید. با این حال ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که حدالامکان هتل های 5 ستاره خریداری نمایید زیرا در علاوه بر اینکه حداقل 6 شب باید اقامت داشته باشید بلکه فصل تابستان هتل های 5 ستاره و لوکس آنتالیا خدمات فوق العاده ای به شما ارائه می دهند که در هیچ فصل و هیچ جای دیگر نمونه آن قابل مشاهده نیست.

قیمت تور آنتالیا تابستان با مهرپرواز

نرخ قیمت تور آنتالیا تابستان 1400 باتوجه به بلیط هواپیما، هتل، فصل، مقصد و ... متغیر است. در فصل تابستان مخصوصا در ماه آگوست هتل های آنتالیا خدمات متنوعی به مهمانان خود می دهند و به همین دلیل هتل ها قیمت خود را افزایش می دهند. از طرفی چون ایام heigh seaon است نرخ بلیط هواپیما نیز افزایش میابد. همچنین به دلیل اینکه تور آنتالیا فقط یکبار در هفته انجام می شود و حداقل اقامت شما 6 شب و 7 روز است این موضوع نیز در بحث هزینه سفر به آنتالیا در تابستان تاثیر بسزایی دارد.

تور لحظه آخری آنتالیا در تابستان

در تابستان با این عبارت "تور لحظه آخری" آنتالیا ممکن است خیلی مواجه شوید که این بدان دلیل است که به دلیل تکمیل نشدن ظرفیت تور آژانس مسافرتی اقدام به ارائه تور لحظه آخری کند یعنی همان تور را با قیمت ارزان تر ولی با همان کیفیت عالی خودش ارائه می شود. در واقع این تور مخصوص آن افرادی است که مایل هستند تور خیلی ارزان آنتالیا خریداری کنند. 

تور هوایی آنتالیا

قبل از اینکه بخواهید پرواز آنتالیا خریداری کنید یک نکته بسیار مهم را جا دارد در همین جا به شما بگوییم. اگر قصد دارید با پرواز مستقیم عازم آنتالیا شوید می بایست حتما ایرلاین خارجی خریداری کنید و در فرودگاه آنتالیا فرود بیایید ولی خب این کار ممکن است کمی هزینه را برای شما بالاتر ببرد. حال اگر با ایرلاین های ایرانی قصد سفر به آنتالیا را داشته باشید در ابتدا به یکی از فرودگاه های دنیزلی و اسپارتا رفته و سپس بصورت زمینی بعد از طی 3 تا 4 ساعت زمان به آنتالیا خواهید رسید. ویژگی مثبت این گونه سفر این است که هزینه سفرتان کمتر میشود اما معطلی زیادی خواهید داشت.

تور زمینی آنتالیا در تابستان

خبر خوب دیگری که برای علاقه مندان به خرید تور آنتالیا ولی با قیمت ارزان تر وجود دارد این است که در فصل تابستان تورهای زمینی بیشتر برگزار می شوند و شما در صورت خرید تر زمینی حداقل 30 ساعت را در مسیر هستید.

تور آنتالیا تابستان 1400 از سایر شهرها

علاوه بر تور آنتالیا از تهران، سایر شهرها از قبیل تبریز، اصفهان، شیراز و مشهد نیز بهترین تورهای آنتالیا را برگزار می کنند و هم میهنان ما در هر کجا که باشند می توانند به راحتی عازم این شهر زیبا شوند.