تور لحظه آخری ازمیر

تور لحظه آخری ازمیر ⏰ قیمت استثنایی تورهای دقیقه 90 | مهرپرواز

 

تور لحظه آخری ازمیر ⏰ اقامتی خوب با ارزانترین قیمت ها در پر طرفدار ترین هتل های ازمیر را با آژانس مسافرتی مهرپرواز تجربه کنید. پشتیبانی 24 ساعته + تضمین بهترین قیمت

 

پکیج تور لحظه آخری ازمیر شامل چه مواردی است؟

ازمیر یکی از شهرهای بزرگ و زیبای ترکیه است که در کنار ساحل دریای اژه قرار دارد. پکیج تور لحظه آخری ازمیر شامل موارد زیر است:

  • بلیط هواپیما رفت و برگشت
  • 6 شب اقامت در هتل طبق سرویس هتل
  • ترانسفر فرودگاهی
  • راهنمای فارسی زبان
  • بیمه مسافرتی
  • گشت شهری

قیمت تور لحظه آخری ازمیر چقدر است؟

قیمت تور لحظه آخری ازمیر به طور کلی بسیار ارزان تر از تور معمولی است زیرا این تورها آفر ها و تخفیف های بالایی را شامل می شوند. مهم ترین نکته در مورد تور لحظه آخری این است که از نظر کیفیت هیچ تفاوتی با تور عادی ندارد. تنها تفاوت آن قیمت پایین تر آن است. آژانس های هواپیمایی در صورت باقی ماندن ظرفیت تورها، برای تکمیل ظرفیت آفرهایی با تخفیف های بالا ارائه می کنند.

خرید تور لحظه آخری ازمیر

بهترین زمان خرید تور لحظه آخری ازمیر، در بهار پس از تعطیلات،پاییز و زمستان است. زیرا این ایام Low Season (لو سیزن) محسوب می شوند و قیمت های ارزان تری را می توانید در این زمان ها تجربه کنید. در ایامی مانند تابستان با توجه به High Season بودن امکان ارائه تور لحظه آخری کم تر است، اما آفرهایی با تخفیف ویژه ممکن است ارائه شود.

تور لحظه آخری ازمیر زمینی

تور لحظه آخری ازمیر زمینی در ایامی از سال که تعداد مسافران زیاد است برگزار می شود. این نوع از تورها با اتوبوس یا قطار ارائه می شوند. برای افرادی که می خواهند سفری ارزان تر داشته باشند و با مسافت آن مشکلی ندارند، این نوع از تور را پیشنهاد می کنیم.

تور لحظه آخری ازمیر از سایر شهرها

تور لحظه آخری ازمیر از تهران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز وسایر نقاز ایران امکان برگزاری دارد. این تورها از سراسر کشور برگزار می شوند و صرفا محدود به شهر تهران نیستند.در حال حاضر آژانس هواپیمایی مهرپرواز به طور ویژه، قیمت تور ازمیر را برگزار می کند. برای اطلاعات بیشتر درباره تور لحظه آخری ازمیر از سایر شهرها با ما تماس بگیرید.