اقامت در هتل های 5 ستاره اطراف تکسیم استانبول از گزینه های مناسب برای اقامت هستند. زیرا هم به مکان های دیدنی استانبول نزدیک هستند و هم امکانات زیادی را ارائه می دهند.

وقتی صحبت از بهترین محله استانبول برای اقامت می شود، خیلی از توریست ها، تورلیدرها و حتی خیلی از اهالی استانبول بر این باورند که محله تکسیم بهترین محله استانبول برای اقامت است. دلیلش هم مشخص است! اینکه این محله از هر جای دیگری به بهترین بوتیک ها، فروشگاه ها، کافه ها، اماکن تفریحی، مراکز خرید و جاهای دیدنی استانبول نزدیک تر است. در این مطلب بهترین هتل های 5 ستاره در این محله را بررسی کرده ایم.

 

 

معرفی بهترین هتل های 5 ستاره محله تکسیم استانبول

بهترین هتل های بهترین محله استانبول یعنی تکسیم کدام هتل ها هستند؟ اگر شما هم این سوال را در ذهن دارید، با ما همراه باشید تا بهترین هتل های 5 ستاره تکسیم استانبول را به شما معرفی کنیم. هتل هایی که در ادامه درموردشان با شما صحبت می کنیم، لوکس ترین هتل های نزدیک به میدان تکسیم استانبول هستند.

 

هتل مارمارا تکسیم استانبول (The Marmara Taksim Istanbul)

بدون شک هتل مارمارا تکسیم استانبول یکی از بهترین هتل های لاکچری محله تکسیم در استانبول است. این هتل 5 ستاره که حدودا 3 دقیقه با پای پیاده با میدان تکسیم فاصله دارد، یکی از مجهزترین هتل های استانبول است و بهترین لوکیشن ممکن را در شهر توریستی استانبول دارد.

این هتل با اتاق های لاکچری و زیبا، استخرهای لوکس و امکانات مختلفی همچون باشگاه ورزشی، مرکز اسپا، سالن زیبایی، حمام سنتی، سولاریوم و... به یکی از محبوب ترین هتل های محله تکسیم استانبول تبدیل شده است و توریست های متعددی از کشورهای مختلف از اقامت در آن استقبال می کنند.

شما می توانید برای سفر ارزان تر به استانبول، پکیج های تور استانبول را رزرو کنید. قیمت تور استانبول به نرخ پرواز، نرخ هتل و از همه مهم تر تعداد روزهای سفر و فصلی که قصد رفتن به استانبول را دارید بستگی دارد. یکی از مزایای خرید تور از آژانس هواپیمایی مهرپرواز این است امکان رزرو انواع مختلفی از بهترین هتل استانبول را دارید. این هتل ها در پکیج های مختلفی ارائه می شود که می توانید هتل ارزان، هتل 5 ستاره، هتل های نزدیک میدان تکسیم، هتل UALL و سایر انواع هتل را برای تور استانبول انتخاب کنید.

 

هتل مارمارا تکسیم استانبول

هتل مارمارا تکسیم استانبول

 

هتل سی وی کی پارک بسفروس استانبول (CVK park bosphorus hotel Istanbul)

هتل سی وی کی پارک بسفروس نام یک هتل 5 ستاره دیگر است که در نزدیکی میدان تکسیم استانبول قرار گرفته است و آن هم محبوبیت بسیار زیادی دارد. این هتل لاکچری که فاصله اش با میدان تکسیم حدودا 400 متر است، یک ساختمان زیبا و مجلل با یک استخر روباز بسیار جذاب دارد. هتل سی وی کی پارک بسفروس به این معروف است که آرامش را برای توریست ها، درست در مرکز توریستی و شلوغی های استانبول به ارمغان می آورد و در عین اینکه به اماکن تفریحی و مراکز خرید استانبول بسیار نزدیک است، آرامش بی انتهایی دارد و فضای بی نظیری برای تجربه یک اقامت لاکچری و به یادماندنی در استانبول دارد.

اگر شما هم می خواهید که نوروز امسال را در استانبول سپری کنید، به شما توصیه می کنیم که یکی از بهترین هتل های 5 ستاره تکسیم استانبول را برای اقامت انتخاب کنید تا حداکثر استفاده را از ایام تعطیلاتتان در استانبول ببرید. برای رزرو تور استانبول نوروز 1401 و اقامت در بهترین هتل های استانبول با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید. ژانس مسافرتی مهرپرواز سعی دارد تا با ارائه بهترین تورهای استانبول عید نوروز 1401، خاطراتی فراموش نشدنی را از سفر به این شهر بی نظیر برای شما بسازد.

 

سی  هتل دیوان استانبول

اتاق های هتل سی وی کی پارک استانبول

 

هتل دیوان استانبول (Divan Istanbul)

هتل دیوان استانبول کمتر از 800 متر با میدان تکسیم فاصله دارد. هتل دیوان یک استخر سرپوشیده، یک مرکز اسپا با اتاق های ماساژ، حمام سنتی ترکیه ای و سونا، یک باشگاه ورزشی، رستوران های لوکس و امکانات جذاب برای باربیکیو مهمانان دارد و از هر نظر یکی از خاص ترین هتل های تکسیم استانبول است.

یکی از نقاط قوت هتل دیوان استانبول این است که رستوران های بسیار جذابی دارد. در این هتل هر غذایی که فکرش را بکنید از غذاهای ترکیه ای گرفته تا غذاهای بین المللی، غذاهای مدیترانه ای و حتی غذاهای ژاپنی با بهترین کیفیت سرو می شوند. با این اوصاف مشخص است که چرا نام هتل دیوان استانبول را در لیست بهترین هتل های 5 ستاره تکسیم استانبول ذکر کرده ایم.

 

هتل دیوان استانبول

هتل دیوان استانبول

 

هتل اینترکانتیننتال استانبول (InterContinental Istanbul)

هتل اینترکانتیننتال یکی از بهترین هتل های ارزان تکسیم استانبول است. این هتل با پای پیاده حدودا 6 دقیقه با میدان تکسیم فاصله دارد و بهترین دسترسی ممکن را به خیابان استقلال و دیگر خیابان های جذاب محله تکسیم دارد. این هتل اتاق های بسیار مجهز و لوکسی دارد که چشم اندازشان نیز بسیار جذاب است.

اگر دوست دارید که در یک هتل 3 ستاره در تکسیم استانبول اقامت کنید تا هم از امکانات رفاهی و تفریحی مختلف مثل استخر با فضای مخصوص برای آفتاب گرفتن، باشگاه ورزشی، کلاس های ورزشی مختلف مثل یوگا، اتاق های ماساژ، سونا، جکوزی و همین طور رستوران ها و کافه های مجلل بهره ببرید و هم با پای پیاده به بهترین فروشگاه ها و بوتیک های استانبول دسترسی پیدا کنید، هتل اینترکانتیننتال برای اقامت شما گزینه مناسبی است.

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

شما می توانید با انتخاب هر کدام از این هتل های با کیفیت، بهترین تجربه را از سفر خود کسب کنید. همچنین می توانید برای تور استانبول نیز این هتل ها را در نظر داشته باشید. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com