برای سفر به آنتالیا چه فاکتور‌هایی در قیمت تور موثر هستند و چگونه می‌توان بهترین قیمت تور آنتالیا ویژه نوروز ۱۴۰۱ را تجربه کرد؟ در این مطلب به این موارد پرداخته ایم.

این روزها افراد زیادی هستند که به دنبال یک تور خوب و ارزان به مقصد آنتالیا هستند که هم امکانات خوبی داشته باشد و هم اینکه قیمت آنچنان بالایی نداشته باشد. اگر شما هم این روزها چنین دغدغه ای دارید و شما هم به دنبال ارزان ترین تور آنتالیا نوروز 1401 هستید، در ادامه مطلب همراه ما باشید تا اول با هم ببینیم که چه مواردی در قیمت تور نوروزی آنتالیا تاثیر می گذارند، بعد هزینه های سفر به آنتالیا را با هم بررسی کنیم و در نهایت ارزانترین تور آنتالیا نوروز 1401 را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم قصد این را دارید که در نوروز 1401 به آنتالیا سفر کنید، این مطلب را از دست ندهید.

ارزانترین و بهترین قیمت تور آنتالیا ویژه نوروز 1401

نمایی از شهر زیبای آنتالیا

 

 

چه مواردی در قیمت تور نوروزی آنتالیا تاثیر می گذارند؟


تورهای نوروزی آنتالیا با قیمت های متنوعی ارائه می شوند و این تنوع قیمت ها می تواند به چند دلیل عمده باشد. تعداد روزها و شب های لحاظ شده برای تور نوروزی آنتالیا، هتل مورد نظر، لوکیشن آن، امکانات ارائه شده در تور، نوع ایرلاین (ترک یا ایرانی) و خیلی موارد دیگر می تواند قیمت تور آنتالیا نوروز 1401 را بالا و پایین کند.

مثلا اگر کسی بخواهد در یکی از بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا اقامت کند، مسلما باید بیشتر از کسی که به دنبال اقامت در یک هتل 4 ستاره در آنتالیاست، هزینه پرداخت کند.

همچنین اگر کسی می خواهد با یک ایرلاین ترک به آنتالیا پرواز کند، احتمالا هزینه بیشتری از کسی پرداخت می کند که با ایرلاین ایرانی راهی ترکیه می شود. حالا با همه این اوصاف سوال این است که حدودا چقدر باید پول داشته باشیم تا بتوانیم به آنتالیا سفر کنیم؟ در ادامه بیشتر در این باره صحبت می کنیم.

همانطور که میدانید در ایام نوروز تقاضای سفر از سوی ایرانیان بسیار بالاست به همین دلیل در این برهه از سال شاهد افزایش قیمت تورهای نوروزی آنتالیا هستیم. اما این موضوع نباید سبب ترساندن شما و انصراف از خرید تور آنتالیا کند. ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز با ارائه بهترین تور آنتالیا نوروز 1401 با ارزان ترین قیمت سعی داریم به شما کمک کنیم تا تعطیلات فوق العاده ای را در این شهر بی نظیر سپری کنید و سال خود را به بهترین شکل آغاز نمایید.

ارزانترین و بهترین قیمت تور آنتالیا ویژه نوروز 1401

هتل های ساحلی آنتالیا

 

 

چقدر باید پول داشته باشیم تا به آنتالیا سفر کنیم؟


یکی از مزیت هایی که آنتالیا به نسبت بیشتر مقاصد گردشگری دیگر دنیا دارد، این است که وقتی شما تور آن را رزرو می کنید، عملا هزینه قابل توجه دیگری در روزهای اقامتتان در آنتالیا ندارید. چراکه شما می توانید صبحانه، ناهار و شام را در هتل خودتان در آنتالیا نوش جان کنید و برای آن دیگر نیازی نیست که هزینه ای پرداخت کنید.

در ضمن می توانید یک سری تفریحات مشخص را در هتل به رایگان تجربه کنید و در نتیجه مثل سفرهای دیگر نیازی نیست که یک هزینه مشخص را برای خورد و خوراک و همین طور تفریح کنار بگذارید. در نتیجه برنامه ریزی مالی و اقتصادی برای سفر به آنتالیا خیلی راحت تر از دیگر سفرهای خارجی است. در نتیجه شما می توانید با استعلام گرفتن قیمت تور آنتالیا برای روز و هتلی که مد نظر دارید، به راحتی کل هزینه سفر خودتان و همسفرانتان به آنتالیا را برآورد کنید و دیگر نیازی به نگرانی در این مورد ندارید که بخواهید بودجه جداگانه ای را با خودتان به آنتالیا ببرید.

این یعنی اگر بودجه شما تقریبا برابر با قیمت تور نوروزی آنتالیا باشد، به راحتی می توانید نوروز امسال راهی این شهر شوید. مثلا اگر قیمت تور آنتالیا برای هتل مورد نظر شما 13 میلیون تعیین شده، شما می توانید با همین بودجه به آنتالیا سفر کنید و اگر قصد خرید و تجربه تفریحاتی به غیر از تفریحات هتل را نداشته باشید، به بودجه دیگری نیاز ندارید.

ارزانترین و بهترین قیمت تور آنتالیا ویژه نوروز 1401

تفریحات هتل های آنتالیا

 

 

چگونه یک تور ارزان آنتالیا ویژه نوروز پیدا کنیم؟


حالا که متوجه شدیم بخش اصلی هزینه های سفر به آنتالیا مربوط به هزینه رزرو تور آنتالیا می شود، سوالی که پیش می آید، این است که چگونه می توانیم یک تور ارزان آنتالیا ویژه نوروز 1401 پیدا کنیم؟ از کجا تور نوروزی آنتالیا را رزرو کنیم تا هزینه های سفرمان به این شهر کمتر شود و بتوانیم با صرفه جویی بیشتری تجربه سفر نوروزی به آنتالیا را کسب کنیم؟ در جواب باید بگوییم که اگر شما تور آنتالیا بهار 1401 را به صورت مستقیم و بدون واسطه رزرو کنید، هزینه به مراتب کمتری را بابت رزرو آن پرداخت می کنید.

بهتر است که تور ارزان آنتالیا نوروز 1401 را از یک آژانس مسافرتی مثل مهرپرواز رزرو کنید که تور آنتالیا را به صورت مستقیم برگزار می کند. در طول سال های اخیر ثابت شده که همیشه نرخ قیمت تور لحظه آخری آنتالیا در آژانس مسافرتی مهرپرواز از هر جای دیگری ارزانتر است و از همه مهمتر اینکه کیفیت تورهای نوروزی آنتالیا مهرپرواز نیز به شکل قابل توجهی بالاتر است. در نتیجه هوشمندانه است که از خدمات آژانس های مسافرتی معتبر استفاده کنید.

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز


سفر به آنتالیا در نوروز با توجه با طبیعت زیبا و آب و هوای جذاب آن از مقاصد عالی برای سفر است. شما می توانید با پکیج تور آنتالیا با قیمت ارزان تری به این شهر سفر کنید. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:
www.mehrparvaz.com