مقاصد سفر خارجی با کم ترین هزینه را در این مطلب بررسی کرده ایم. سفر به کشورهای نزدیک ایران از بهترین گزینه ها برای گذراندن تعطیلات است. با ما همراه باشید.

افراد زیادی به دنبال این هستند تا سفر خارجی خود را با کم ترین هزینه تجربه کنند. یکی از این راه ها، خرید تورهای ترکیه و امارات است. زیرا این کشور به ایران نزدیک هستند و با هزینه بسیار کم تری می توانید به این کشورها سفر کنید.

 

تنگه بسفر در استانبول

 

سفر به استانبول

 

استانبول از شهرهای بزرگ و توریستی اروپا در ترکیه است. این شهر مقصد مناسبی برای خرید و بازدید از آثار گردشگری جذاب آن است. فصل بهار یک از بهترین فصل ها برای سفر به استانبول است. زیرا هوای استانبول بسیار دلپذیر می شود و همچنین حراجی های زیادی در این فصل برگزار می شود که می توانید است از مراکز خرید بزرگ این شهر بهترین خریدها را داشته باشید.

استانبول شهری است که اروپا و آسیا را به هم پیوند می زند. استانبول با داشتن تاریخ غنی، دریای آبی کریستالی و بازارهای پرهیاهو، شامل قسمت های قدیمی و مدرن می شود. استانبول به عنوان شهری که سه امپراتوری را در طول تاریخ خود درگیر کرده است (یعنی روم، بیزانس و عثمانی)، بهترین جاذبه های گردشگری را در خود جای داده است.

جاذبه های گردشگری معروف استانبول مسجد ایاصوفیه، کاخ دولما باغچه، کاخ توپکاپی، بازار بزرگ استانبول، مسجد سلیمانیه، مسجد آبی، آب انبار باسیلیکا، برج گالاتا، پل بسفر و... است که با تور استانبول مهرپرواز و یا تور استانبول نوروز 1401 با قیمت ارزان می توانید از آن ها بازدید کنید.

 

نمایی از آنتالیا و هتل های ساحلی آن

 

سفر به آنتالیا

 

آنتالیا از محبوب ترین شهرهای ساحلی ترکیه است. آنتالیا در جنوب ترکیه و در سواحل دریای مدیترانه قرار دارد. آنتالیا سواحل زیبای زیادی مانند کنیالتی و کاپوتاش است که می توانید در آن به استراحت بپردازید. همچنین طبیعت و آبشارهای آنتالیا نیز بسیار زیبا هستند.

در این شهر امکانات تفریحی زیادی وجود دارد. پارک آبی و قایقرانی در آب های خروشان و طبیعت گردی از تفریحات آنتالیا هستند. آنتالیا پارک های آبی زیادی دارد که هر کدام از آن ها جذابیت خاص خود را دارند. پارک آبی لند آف لجندز، آکوالند، ریکسوس پریمیوم تروی و ددمان از پارک های آبی معروف آنتالیا هستند. علاوه بر آن، هتل های معروف آنتالیا نیز معمولا در محوطه خود یک پارک آبی جذاب را جای داده اند.

آنتالیا به خاطر هتل های بزرگ ساحلی All Inclusive معروف است. مناطق  بلک، کمر، لارا و سیده از معروف ترین مناطق ساحلی آنتالیا هستند. هتل های UALL در آنتالیا هر آنچه ممکن است شما نیاز داشته باشید را دارند. اگر در سفر خود صرفا سواحل دریا، آفتاب، تفریحات آبی و استخر را می پسندید، هتل های UALL بهترین گزینه برای رزرو هتل در تور آنتالیا هستند.

اما اگر دوست دارید به مناطق اطراف آنتالیا بروید و یا اگر اولین بار است که به آنتالیا می‌روید، من اقامت در کالیچی،  یعنی منطقه قدیمی آنتالیا را توصیه می کنیم. برای اینکه بتوانید فرهنگ و تاریخ را تجربه کنید و بتوانید ایده ای در مورد سبک زندگی، سنت ها و آداب و رسوم ترکیه داشته باشید، شهر کالیچی بهترین مکان است.

این یک منطقه شهر قدیمی با خیابان های سنگفرش شده، خانه های دوران عثمانی و بندر طبیعی احاطه شده است. شما می توانید سبک زندگی اصیل ترکی و عادات فرهنگی ترکیه را در این شهر تجربه کنید و چیزهای شگفت انگیز زیادی را در شهر قدیمی مشاهده کنید. تور آنتالیا در تمامی ایام سال و همچنین تور آنتالیا نوروز 1401 می تواند به شما برای سفر ارزان تر به شما کمک کند.

 

 

برج خلیفه و سایر برج های لوکس دبی

 

سفر به دبی

دبی از شهرهای محبوب جهان است و گردشگران زیادی را از تمام نقاط جهان می پذیرد. می توان گفت جاذبه های گردشگری که در دبی وجود دارند را نمی توانید در هیچ شهر دیگری از خاورمیانه تجربه کنید. بنابراین حتما توصیه می کنیم که سفری دبی داشته باشته باشید.

دبی شبیه هیچ شهر دیگری روی کره زمین نیست. بزرگترین شهر امارات متحده عربی یعنی دبی با معماری جسورانه و سبک فوق‌العاده‌اش، تلفیقی از میراث بادیه‌نشین عربی و فرهنگ فوق‌مدرنرا ارائه می دهد. شهر دبی کاملاً از انتظارات شما فراتر خواهد رفت.

با آسمان خراش های چشمگیر و فعالیت های متعددی که می توانید در دبی انجام دهید، مطمئنا از سفر خود به یکی از شیک ترین مقصدهای جهان لذت خواهید برد.

همچنین دبی با در اختیار داشتن لوکس ترین مراکز خرید دنیا، زیباترین سواحل و هتل های بسیار لوکس نظر همه گردشگران با هر سلیقه ای را به خود جلب می کند.

برای تجربه سفری ارزان به دبی توصیه می کنیم از پکیج های تور دبی استفاده کنید. همچنین برای سفر در ایام نوروز می توانید تور دبی نوروز 1401 در آژانس هواپیمایی مهرپرواز را رزرو کنید. آژانس مسافرتی مهرپرواز با ارائه تور مسافرتی دبی همچنین ویزای دبی شرایط را به نحوی برایتان ایجاد می کند تا با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفر به دبی تجربه نمایید. می توانید با متخصصین تور دبی در آژانس مهرپرواز در ارتباط باشید و از قیمت تور ارزان دبی و بلیط دبی اطلاعاتی را بدست آورید تا بتوانید سفر خاطره انگیزی را در این شهر زیبا با تور دبی تجربه نمایید.

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

سفر به ترکیه یا امارات می تواند از بهترین گزینه برای سفر خارجی ارزان باشد. زیرا این کشورها بسیار به ایران نزدیک هستند و می توانید با قیمت ارزان تری به این کشورها سفر کنید. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تور ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com