سفر با تور زمینی آنتالیا می تواند یک سفر به یاد ماندنی و ارزان برای شما باشد. در این مطلب نکاتی که باید برای سفر زمینی به آنتالیا بدانید را بررسی کرده ایم.

این روزها که کمی هزینه سفرهای خارجی برای ایرانیان سنگین شده است، تورهای زمینی از همیشه باب تر شده اند. اگر شما هم دوست دارید که نوروز امسال به آنتالیا سفر کنید و به دنبال راهی برای کاهش هزینه های سفر به ترکیه هستید، به شما پیشنهاد می کنیم که از تورهای زمینی آنتالیا استفاده کنید و به آن ها به چشم یک فرصت خوب برای یک سفر ارزان و به یادماندنی به مقصد ترکیه نگاه کنید.

کافی است که یک بار تورهای زمینی را تجربه کنید تا متوجه شوید که این سفرها تا چه اندازه دوست داشتنی و به یادماندنی هستند و از طرفی چقدر مقرون به صرفه هستند. اگر شما هم مشتاقید که بیشتر درباره تور زمینی آنتالیا بدانید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

 سفر با تور زمینی آنتالیا، تجربه سفری ارزان

نمایی از سواحل آنتالیا

 

سفر زمینی به آنتالیا

اگر شما هم تا به حال نمی دانستید که تورهای آنتالیا به صورت زمینی نیز برگزار می شوند، باید به شما بگوییم که این تورهای اتفاقا تورهای بسیار محبوبی هستند و طرفداران زیادی دارند. خوبی تور ارزان زمینی آنتالیا به این است که اولا قیمت مناسبی دارند، دوما به شما ثابت می کنند که مسیر سفر به اندازه مقصد می تواند جذاب باشد و خاطرات خوشی را برایتان رقم بزند و سوما اینکه برای شما این فرصت را فراهم می کنند تا زیبایی های مسیر جاده ای ترکیه را نیز در طول راه تماشا کنید و بیشتر و بیشتر از فرصت پیش آمده برای سفر به ترکیه بهره ببرید.

این تور ها به علت قیمت مناسب و یک سفر گروهی می تواند یک تجربه متفاوت را برای شما رقم بزند. البته این تور خیلی محدود می باشد و مهرپرواز پکیج های ویژه ای برای تور زمینی آنتالیا برای شما مسافران گرامی در نظر گرفته است که می توانید یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید.

 

13 

سفر زمینی به آنتالیا

 

فاصله آنتالیا از تهران

احتمالا برای شما هم سوال پیش آمده باشد که آنتالیا چقدر از شهر تهران در ایران فاصله دارد و شما چه مسافتی را باید برای رسیدن به این شهر ساحلی طی کنید. در این صورت بهتر است که با هم نگاهی به نقشه ایران و ترکیه بیندازیم و با هم یک حساب سرانگشتی کنیم که این مسیر چند کیلومتر است و چقدر طول می کشد که یک نفر با تور زمینی به آنتالیا برسد. فاصله تهران از آنتالیا حدود 2400 کیلومتر است و این یعنی شما چیزی حدود یک روز و نیم در مسیر خواهید بود تا بتوانید از تهران به شهر زیبای آنتالیا برسید.

 

قیمت تور زمینی آنتالیا

اصلی ترین عامل محبوبیت تور زمینی آنتالیا به این است که قیمت آن ها بسیار مناسب است. اگر فکر می کنید که توان پرداخت هزینه تورهای هوایی ترکیه را ندارید، به شما توصیه می کنیم که با تور زمینی آنتالیا به این شهر سفر کنید. به شما قول می دهیم که به قدری در مسیر این دو شهر به شما خوش خواهد گذشت و به قدری دوستان صمیمی و ماندگار در اتوبوس پیدا خواهید کرد که صدها بار از خودتان تشکر می کنید که تور زمینی ترکیه را برای سفر انتخاب کرده اید.

برای اطلاع از ارزانترین قیمت تور آنتالیا و سایر تورهای ترکیه می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید. هزینه سفر به آنتالیا با توجه به هتلی که انتخاب می کنید متفاوت است. اما حتما این نکته را در نظر داشته باشید که به فکر هتل با کیفیت مانند هتل های 5 ستاره uall باشید. زیرا کسانی که میخواهند به آنتالیا سفر کنند، به دنبال بهترین تفریحات و خدمات هتل ها هستند. شما می توانید هتل های ارزان را هم رزرو کنید اما بهتر است بدانید این هتل ها خدمات و تفریحات کم تری را ارائه می دهند.

 

14 

هتل های ساحلی آنتالیا

 

بهترین زمان سفر با تور زمینی آنتالیا

فصل بهار بهترین فصل برای سفر زمینی به ترکیه است. به چند دلیل! اول اینکه هوای ایران و ترکیه در این فصل بسیار مطبوع است و شما می توانید از هوای دلچسب در طول مسیر استفاده کنید. دوم اینکه طبیعت مسیر جاده ای ایران به ترکیه در فصل بهار از همیشه زیباتر است و مسلما تماشای مناظر چشم نواز در طول سفر زمینی به ترکیه برای شما هم تجربه جالبی خواهد بود و سوم اینکه اگر در ایام نوروز به صورت زمینی به آنتالیا سفر کنید، این فرصت را پیدا می کنید تا با شور و شوق و هیجان نوروز را در کنار همسفرانتان در طول مسیر جشن بگیرید و با دنیایی از انرژی مثبت به استقبال سال نو بروید.

 

وسایل لازم برای سفر زمینی به آنتالیا

به شما توصیه می کنیم که علاوه بر وسایلی که برای زمان اقامتتان در آنتالیا مد نظر دارید، دو دست لباس راحت برای مسیر ایران تا ترکیه همراهتان داشته باشید. در ضمن بهتر است که یک بالش و پتوی سبک برای طول مسیر به همراه داشته باشید و در ضمن اگر داروی خاصی مصرف می کنید، مقداری از آن دارو را در کیف دستی خودتان قرار دهید تا اگر در طول مسیر به آن نیاز پیدا کردید، به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید.

گذشته از این ها یک پاور بانک، یک هدست و یک کتاب جذاب همراهتان داشته باشید تا اگر تمایل داشتید، در طول مسیر برای سرگرمی از آن ها استفاده کنید. هرچند مسلما به قدری از محیط و جو اتوبوس خوشتان خواهد آمد که کمتر وقت خواهید کرد از گوشی تلفن همراه یا کتاب یا هر وسیله تفریحی دیگری در طول مسیر استفاده کنید.

حالا اگر شما هم می خواهید به صورت زمینی به آنتالیا سفر کنید، بهتر است که همین حالا با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید تا بهترین شرایط تور زمینی آنتالیا ویژه نوروز 1401 را به شما آفر دهند.

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

تور زمینی آنتالیا با قیمت مناسب خود می تواند گزینه مقرون به صرفه ای برای سفر شما باشد. اگر به سفر زمینی و گذر از جاده های زیبای ترکیه علاقه دارید، تور زمینی آنتالیا را به شما پیشنهاد می کنیم. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com